Actualitate
Cât au cheltuit românii pe internet, de Black Friday. Alba Iulia, pe locul 5 la comenzi online
Românii au plătut aproape 200 de milioane de lei online de „Black Friday”, mai mult cu 26% față de anul trecut, potrivit datelor publicate sâmbătă, de către procesatorul de plăţi PayU România.
În 15 noiembrie, s-au cumpărat produse cu plata online de 198,02 de milioane de lei, din care peste 22% dintre tranzacţii au fost în rate, iar 34% cu un singur click, scrie g4media.ro.
Au fost 338.229 de tranzacții, cu peste 43% mai multe decât în 2018, în timp ce minutul de aur a fost la ora 7:28, cu 2.140 de tranzacţii.
Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 572 lei, iar al celui în rate de 1.018 lei
Românii au cumpărat online, în rate, de peste 77,29 milioane de lei, cu 33% mai mult faţă de anul precedent. Până la miezul nopţii, numărul de tranzacţii procesate cu rate s-a ridicat la 75.909, în creştere cu 26%, de la an la an, şi cu o pondere de 22,44 % în totalul tranzacţiilor.
Potrivit PayU România, 41% din suma cheltuită de către români cu ocazia „Black Friday” a fost cu un singur click şi a avut o valoare de 82,63 milioane de lei, cu 15,16% mai mare decât în anul anterior. Valoarea medie pe tranzacţiile cu un singur click a ajuns la 713 lei.
Pe primul loc s-au clasat cele produsele IT&C – cu peste 46,75% din totalul tranzacţiilor, urmate de eTail (peste 34,25%) şi servicii (peste 8,90%).
La eMAG, de exemplu, în primele 9 ore de Black Friday, topul localităților reședință de județ era următorul:
Cluj-Napoca
București
Iași
Miercurea Ciuc
Alba Iulia
surse: g4media.ro, stirileprotv.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News