Actualitate
Cazul de la Caracal. O aplicație de comunicare între structurile Poliției nu funcționa când Alexandra a dispărut
Raportul MAI realizat de Corpul de Control arată că o aplicație ce permite comunicarea între structurile de poliție nu funcționa, în momentul în care Alexandra a sunat la 112. Această aplicație ar fi permis conducerii Poliției și MAI să afle în timp real despre cazul din Caracal.
Sistemul Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publică este o aplicație care permite ca, în timp real, în momentul în care este semnalată o faptă gravă la 112, informația să ajungă la structurile de conducere ale Poliției Române și, inclusiv, la Ministerul de Interne, scrie digi24.ro.
Astfel că, dacă această aplicație ar fi funcționat, în momentul în care Alexandra Măceșanu a sunat la 112 pentru a cere ajutor, informația ar fi ajuns în timp real la conducerea Poliției Române și la Ministerul de Interne. Însă, în raportul efectuat de Corpul de Control al Ministerului de Interne scrie că această aplicație nu funcționa în ziua în care tânăra a sunat la 112. Cei de la Poliția Caracal știau de faptul că această aplicație nu funcționează și au „transmis telefonic la eșaloanele superioare”.
sursă: digi24.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News