Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Centrul Pilot pentru persoane cu dizabilități își schimbă denumirea în „Așezământul Social pentru persoane cu handicap „Sf. Meletie” Alba


Publicat

Centrul Pilot pentru persoane cu dizabilități ALba își va schimba denumirea în „Așezământul Social pentru persoane cu handicap <Sf. Meletie> Alba. Acesta este unul dintre proiectele de hotărâre ce vor fi supuse votului consilierilor locali în ședința de miercuri, 28 noiembrie. Acesta ar fi cel de-al treilea nume dat amplasamentului, de când a fost înființat, în 2008.

„Serviciile sociale reprezintă o formă de suport activ pentru familiile și comunitățile aflate în dificultate. Acestea sunt definite drept un ansamblu complex de măsuri și acțiuni realizate pentru a răspunde nevoilor sociale individuale, familiale sau de grup, în vederea prevenirii și depășirii unor situații de dificultate, vulnerabilitate, dependență, marginalizare sau excluziune socială”, se menționează în proiectul de hotărâre. În acest context, în anul 2008 a fost implementat proiectul „Centrul Multifuncțional pentru persoane cu dizabilități Alba”, cu scopul de a crește șansele de inserție socio-profesională a persoanelor cu handicap.

În anul 2009, denumirea i-a fost schimbată în „Centru Pilot pentru persoane cu dizabilități Alba”. Potrivit legii, ansamblul poate funcționa cu acest specific timp de 2 ani, însă această perioadă a trecut, iar în acest sens, Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia propune schimbarea denumirii în „Așezământul Social pentru persoane cu handicap <Sf. Meletie> Alba.

Așezământul oferă beneficiarilor servicii de consiliere, socializare, kinetoterapie, recuperare, orientare profesională. Pe viitor, fondatorii își propun creșterea numărului de beneficiari de la 20 la 40, precum și modificarea statului de funcții. De asemenea, aceștia au propus, pentru anul 2013, un buget de 75.336 lei, pentru acoperirea cheltuielilor cu utilitățile, personalul, transportul și alte cheltuieli.

Proiectul este realizat de Asociația „Filantropia Ortodoxă” Alba Iulia, în parteneriat cu Serviciul Public de Asistență Socială din cadrul Primăriei Alba Iulia și Consiliul Județean Alba prin Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Situație DRAMATICĂ în Alba: 16 decese ale unor pacienți de COVID în ultimele 24 de ore. Date oficiale din 20 octombrie

Publicat

Situația a devenit dramatică în județul Alba, unde autoritățile au anunțat că în ultimele 24 de ore s-au înregistrat 450 de cazuri noi și 16 decese ale unor pacienți de COVID. 

Sunt date oficiale fără precedent de la începutul pandemiei.

În tot județul sunt 3.292 de cazuri active.

Citește și: Zi neagră în Alba: 450 de cazuri noi de COVID în 24 de ore. Incidența și numărul de cazuri active pe fiecare localitate

Cu o singură excepție, cei care au pierdut lupta cu virusul erau nevaccinați.

16 decese:

1. Femeie, 79 de ani, din Câmpeni, nevaccinată, cu comorbidități;

2. Femeie, 66 de ani, din Alba Iulia, nevaccinată, cu comorbidități;

3. Bărbat, 71 de ani, din Roșia Montană, vaccinat, cu comorbidități;

4. Femeie, 77 de ani, din Galda de Jos, nevaccinată, cu comorbidități;

5. Femeie, 94 de ani, din Cugir, nevaccinată, cu comorbidități;

6. Bărbat, 89 de ani, din Câmpeni, nevaccinat, cu comorbidități;

7. Femeie, 74 de ani, din Albac, nevaccinată, cu comorbidități;

8. Femeie, 71 de ani, din Galda de Jos, nevaccinată; 9. Femeie, 77 de ani, din Vințu de Jos, nevaccinată, cu comorbidități;

10. Bărbat, 72 de ani, din Șpring, nevaccinată, cu comorbidități;

11. Femeie, 90 de ani, din Zlatna, nevaccinată, mulptiple comorbidități;

12. Femeie, 51 de ani, din Aiud, nevaccinată, cu comorbidități;

13. Femeie, 84 de ani, din Scărișoara, nevaccinată, cu comorbidități;

14. Femeie, 74 de ani, din Sălciua, nevaccinată, cu comorbidități;

15. Bărbat, 89 de ani, din Meteș, nevaccinat, cu comorbidități;

16. Femeie, 81 de ani, din Sebeș, nevaccinată, cu comorbidități)

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Zi neagră în Alba: 450 de cazuri noi de COVID în 24 de ore. Incidența și numărul de cazuri active pe fiecare localitate

Publicat

Au fost confirmate 450 de cazuri COVID noi în ultimele 24 de ore, în județul Alba, potrivit datelor transmise de Direcția de Sănătate Publică (DSP) miercuri, 20 octombrie. 

Este cel mai mare număr de infectări noi, raportate de la începutul pandemiei de COVID.

De asemenea, au fost raportate 16 decese în ultimele 24 de ore. 

Vezi și Modele de DECLARAȚIE pe propria răspundere și ADEVERINȚĂ de angajator. Documente obligatorii pentru nevaccinați, după ora 20.00, în localitățile cu incidență peste 6 (weekend) și peste 7,5 (toată săptămâna)

Cu o zi în urmă, erau raportate 274 de cazuri în 24 de ore.

În județul Alba, de la începutul pandemiei, au fost 27.902 cazuri confirmate, 23.821 persoane vindecate, 789 decese.

În același interval au fost prelucrate 308.176 teste (272.866 PCR și 35.310 rapide).

În ultimele 24 de ore au fost făcute 1.293 de testări (775 PCR – 398 la SJU și 377 la DSP; 518 teste rapide).

Citește și: Situație dramatică: 16 decese în județul Alba, într-o singură zi – 20 octombrie

Localitățile din județ în care au fost raportate cazuri noi (în ultimele 24 de ore):

Mediul urban: 291 cazuri noi, 6 cazuri reinfectare

Alba Iulia: 128 cazuri (+ 4 cazuri reinfectare)

Sebeș: 55 cazuri (+1 caz reinfectare)

Aiud: 25 cazuri

Blaj: 24 cazuri

Cugir: 24 cazuri

Câmpeni: 12 cazuri

Ocna Mureș: 9  cazuri

Abrud: 5  cazuri

Zlatna: 5 cazuri

Baia de Arieș: 4 cazuri (+1 caz reinfectare)

+ 2 cazuri cu locație de infectare nestabilită; anchetă epidemiologică în desfășurare

Mediul rural: 148 cazuri noi, 3 cazuri reinfectare

Vințu de Jos: 23 cazuri

Ighiu: 10 cazuri

Sântimbru: 10 cazuri

Bistra: 9 cazuri

Galda de Jos: 7 cazuri

Mihalț: 7 cazuri

Săsciori: 6 cazuri

Pianu: 4 cazuri (+ 1 caz reinfectare)

Șona: 4 cazuri

Ciugud: 3 cazuri

Ciuruleasa: 3 cazuri

Noșlac: 3 cazuri

Stremț: 3 cazuri

Șibot: 3 cazuri

Vidra: 3 cazuri

Avram Iancu: 2 cazuri

Berghin: 2 cazuri

Blandiana: 2 cazuri

Bucerdea Grânoasă: 2 cazuri

Crăciunelu de Jos: 2 cazuri (+ 1 caz reinfectare)

Cricău: 2 cazuri

Cut: 2 cazuri

Lopadea Nouă: 2 cazuri

Lupșa: 2 cazuri

Meteș: 2 cazuri

Mogoș: 2 cazuri

Roșia de Secaș: 2 cazuri

Roșia Montană: 2 cazuri

Sâncel: 2 cazuri

Săliștea: 2 cazuri

Valea Lungă: 2 cazuri

Albac: 1 caz

Arieșeni: 1 caz

Bucium: 1 caz

Cergău: 1 caz

Daia Română: 1 caz

Fărău: 1 caz

Gârda de Sus: 1 caz

Horea: 1 caz

Livezile: 1 caz

Lunca Mureșului: 1 caz

Mirăslău: 1 caz

Poiana Vadului: 1 caz

Poșaga: 1 caz

Rădești: 1 caz

Rimetea: 1 caz

Sălciua: 1 caz

Scărișoara: 1 caz

Unirea: 1 caz

Șpring: 1 caz reinfectare

Incidența cazurilor COVID la 14 zile în județul Alba este de 8,79 (anterior 8,59).

Numărul de cazuri active pe localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba, perioada de referință 6-19 octombrie):

 

Localitate                Incidență            Cazuri active
     
BUCIUM 17.93 25
METEŞ 14.62 41
LIVEZILE 14.58 17
VINŢU DE JOS 14.28 79
GÂRDA DE SUS 14.04 21
MUNICIPIUL ALBA IULIA 13.35 1019
ORAŞ ABRUD 12.12 63
ŞIBOT 11.84 28
CIUGUD 11.29 37
ORAŞ CUGIR 10.99 281
ARIEŞENI 10.97 17
DAIA ROMÂNĂ 10.83 34
MUNICIPIUL AIUD 10.77 272
ALBAC 10.74 21
ORAŞ CÂMPENI 10.53 76
MUNICIPIUL SEBEŞ 10.33 340
ROŞIA MONTANĂ 9.49 26
CRĂCIUNELU DE JOS 9.33 20
IGHIU 8.92 63
NOŞLAC 8.83 16
CIURULEASA 8.76 10
ŞPRING 8.75 22
MIRĂSLĂU 8.1 16
ORAŞ TEIUŞ 7.92 57
CUT 7.89 10
OCOLIŞ 7.83 4
SÂNTIMBRU 7.28 22
SCĂRIŞOARA 7.22 11
CRICĂU 7.09 14
BISTRA 7.05 32
BUCERDEA GRÂNOASĂ 7.05 16
VADU MOŢILOR 7.01 9
STREMŢ 6.98 17
GALDA DE JOS 6.92 31
LOPADEA NOUĂ 6.33 16
LUPŞA 6.19 18
ŞUGAG 5.94 17
VIDRA 5.84 9
BERGHIN 5.76 11
ŞONA 5.73 25
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 5.57 21
MUNICIPIUL BLAJ 5.56 115
POŞAGA 5.47 5
RĂDEŞTI 5.47 7
SĂSCIORI 5.37 35
PIANU 5.3 19
MOGOŞ 5.28 4
HOREA 5.2 10
SĂLIŞTEA 5.14 12
GÂRBOVA 5.09 11
DOŞTAT 4.96 5
AVRAM IANCU 4.87 7
ORAŞ OCNA MUREŞ 4.53 63
CERU-BĂCĂINŢI 4.31 1
CERGĂU 4.28 7
SĂLCIUA 4.28 6
VALEA LUNGĂ 3.86 12
SÂNCEL 3.85 10
LUNCA MUREŞULUI 3.13 8
CÂLNIC 3.07 6
RIMETEA 3 3
BLANDIANA 2.29 2
CETATEA DE BALTĂ 2.29 7
MIHALŢ 2.17 7
ORAŞ ZLATNA 2.17 17
UNIREA 2.05 10
RÂMEŢ 2 1
POIANA VADULUI 1.9 2
SOHODOL 1.8 3
PONOR 1.73 1
HOPÂRTA 1.72 2
ALMAŞU MARE 1.66 2
CENADE 0.96 1
JIDVEI 0.94 5
FĂRĂU 0.68 1
ROŞIA DE SECAŞ 0.63 1
ÎNTREGALDE 0 0
OHABA 0 0
Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Criza politică se prelungește în România. Guvernul propus de Cioloș nu a primit numărul necesar de voturi pentru învestire

Publicat

Criza politică se prelungește în România. Guvernul propus de Dacian Cioloș, premierul desemnat, nu a primit numărul necesar de voturi pentru învestire. 

Au fost înregistrate doar 88 de voturi pentru și 184 împotrivă.

Criza politică este însă dublată de o criză sanitară, iar autoritățile par incapabile să gestioneze situația fără precedent în care a ajuns țara.

În aceste condiții, este nevoie de noi consultări la Cotroceni.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Rezultate CONCURS pentru directori de școli în ALBA: LISTA finală a candidaților admiși la proba scrisă. Calendarul examenului

Publicat

examen profesor

Inspectoratul Școlar Județean Alba a publicat miercuri, 20 octombrie, lista cu rezultatele finale la proba scrisă pentru candidații care participă la concursul pentru ocuparea funcțiilor de directori în școli.

Vezi LISTA Rezultate finale proba scrisă concurs directori școli ALBA 20 octombrie 2021

Lista este prezentată de IȘJ Alba în format anonimizat, cu unele excepții.

Rezultate în județul Alba – concursul pentru directorii de școli 2021

În județul Alba, aproape 40% dintre candidații care au participat la proba scrisă din 15 octombrie, la concursul pentru funcțiile de directori de școli, au fost respinși.

Cea mai mică notă a fost 3,4, iar cea mai mare a fost 9,2. Nota minimă de promovare a probei scrise a fost 7.

Dintre cei 159 de candidați înscriși la concurs, 158 au fost validați în urma evaluării dosarelor.

UPDATE – date actualizate – IȘJ Alba: S-au prezentat la examen 152 de candidați, 92 (60,5%) au fost admiși și 59 respinși (38,8%).

Au depus contestații doar 9 candidați, însă niciuna nu a fost admisă.

În județul Alba sunt 160 de posturi scoase la concurs, în 127 de unități de învățământ.

Vezi și Concursul pentru funcțiile de directori de școli 2021: LISTA posturilor vacante în ALBA

Din 21 octombrie se face înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează, iar în perioada 15 noiembrie – 8 decembrie vor fi interviurile.

Până atunci, în 28 octombrie se organizează o probă scrisă specială, doar pentru candidații care nu au putut participa la testul din 15 octombrie, din cauza pandemiei.

Calendarul concursului:

14 septembrie – Anunțarea concursului (publicarea funcțiilor vacante pentru care se organizează concursul și a bibliografiei). Constituirea comisiei naționale, a comisiilor de organizare la nivel județean și a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

15-26 septembrie – Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată

27-29 septembrie – Evaluarea dosarelor de înscriere

30 septembrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

1 octombrie – Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică

4-6 octombrie – Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

7 octombrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

8 octombrie – Stabilirea centrelor speciale de desfășurare a probei scrise

13 octombrie – Repartizarea candidaților pe centre

15 octombrie – Desfășurarea probei scrise

15 octombrie – Afișarea rezultatelor la proba scrisă

15 – 17 octombrie – Depunerea contestațiilor la proba scrisă

18 – 20 octombrie – Soluționarea contestațiilor la proba scrisă

20 octombrie – Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă

21 octombrie – 1 noiembrie – Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează și depunerea documentelor pentru unitățile de învățământ care necesită avize suplimentare

28 octombrie – proba scrisă pentru candidații care în 15 octombrie se aflau în carantină sau izolare; afițarea rezultatelor și depunerea contestațiilor

29 octombrie – soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale pentru candidații care au susținut proba scrisă în 28 octombrie

28 octombrie – 2 noiembrie – Transmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu din partea consiliilor profesorale, autorităților locale și companiilor/ universităților

2-10 noiembrie – Constituirea comisiilor pentru proba de interviu

12 noiembrie – Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor

15 noiembrie – 8 decembrie – Desfășurarea probei de interviu

16 noiembrie – 10 decembrie – Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu

13 decembrie – Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ

17 decembrie – Validarea rezultatelor finale

20–22 decembrie – Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022).

Condițiile de participare la concursul pentru directori de școli

Cadrele didactice au avut de îndeplinit, cumulativ, următoarele condiții:

a) absolvenți ai învățământului superior cu diplomă de licență sau atestat de echivalare in conditiile art. 149 alin. (3) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completarile ulterioare;

b) titulari în învățământul preuniversitar, având încheiat contract de muncă pe perioadă nedeterminată;

c) vechime în învățământul preuniversitar de minimum 5 ani;

d) calificativul „Foarte bine“ acordat în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice Ministerului Educației;

e) nu au fost sancționate disciplinar în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori de îndrumare și control din inspectorate școlare/ funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației sau a intervenit radierea de drept a sancțiunii, potrivit art. 248 alin. (3) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

f) nu au fost lipsite de dreptul de a ocupa o funcție de conducere în învătământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală și nici nu au fost sancționate disciplinar, conform art. 280 alin. (2) litera (d) din Legea nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare, printr-o decizie de sancționare disciplinară, rămasă definitivă și în vigoare, cu suspendarea dreptului de a se înscrie la un concurs pentru ocuparea unei funcții de conducere;

g) apte din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției, conform prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;

h) nu au avut statutul de „lucrător al Securității“ sau „colaborator al Securității“.

Probele de concurs pentru candidații la funcțiile de directori de școli

Probele din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și de director adjunct din unitățile de învățământ sunt următoarele:

Proba scrisă – rezolvarea de către candidați, în maximum 120 de minute, a unui test standardizat cu 50 de itemi, cu un singur răspuns corect, prin care se evaluează capacități și competențe relevante pentru activitatea de management educațional:

– capacități cognitive;

– competențe de management și leadership.

Fiecare item corect rezolvat se notează cu două puncte. Nota se obține prin împărțirea la 10 a sumei punctajelor obținute. Nu se admit diferențe de notare între membrii comisiei de evaluare a probei scrise.

Evaluarea testului standardizat se face în prezența candidatului și a observatorilor. Notele obținute la proba scrisă se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.

Interviul cu durata de 60 de minute pentru fiecare candidat, în cadrul căruia se evaluează:

– competențele de management strategic, operațional și de comunicare, prin prezentarea unei strategii de dezvoltare a unității de învățământ pentru care candidează

– abilitățile de rezolvare a unor situații-problemă, prin raportare la contextul și specificul unității de învățământ pentru care candidează;

– competențele digitale, pe baza utilizării calculatorului.

Desfășurarea probelor de concurs la care participă candidații se inregistrează audio-video.

Strategia de dezvoltare a unității de învățământ va conține maximum 5 pagini și va fi pusă la dispoziția membrilor comisiei de evaluare a probei de interviu la prezentarea candidatului pentru susținerea probei.

Interviul este evaluat cu punctaje exprimate prin numere întregi de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei, punctajul final fiind media aritmetică a punctajelor acordate de către cei cinci membri ai comisiei de evaluare.

Punctajele se înregistrează în borderoul de notare conform anexei nr. 2 la prezenta metodologie. Nu se admit diferențe mai mari de trei puncte între oricare doi evaluatori. În cazul diferențelor mai mari de trei puncte, președintele comisiei are obligația să medieze divergențele de punctaj între evaluatori. În urma medierii, evaluatorii pot acorda alte punctaje decât cele inițiale și se întocmește un nou borderou de punctaj, în care evaluatorii își motivează, în scris, punctajul acordat.

Notele minime pentru candidații la posturile de director de școală

Este declarat ”admis” la proba scrisă candidatul care a obținut cel puțin nota 7. Pot participa la proba de interviu doar candidații declarați admiși la proba scrisă.

Este declarat ”admis” la proba de interviu candidatul care a obținut cel puțin 7 puncte.

În conformitate cu borderourile de notare și situația centralizatoare cuprinzând toți candidații și toate punctajele obținute de aceștia, comisia de organizare a concursului calculează nota finală conform formulei de la art.13 alin (3) și realizează ierarhia candidaților.

Este declarat ”reușit” candidatul care a obținut nota cea mai mare dintre candidații care optează pentru aceeași funcție.

În cazul obținerii de note egale de către candidații pentru aceeași funcție, se aplică, în ordine, următoarele criterii de departajare:

a) Punctajul la proba de interviu. Este declarat ”reușit” candidatul care are punctajul cel mai mare la proba interviu.

b) Unitatea de învățământ la care este titular. Este declarat ”reușit” candidatul care este titularul unității pentru care candidează.

c) Gradul didactic. Este declarat ”reușit” candidatul care are gradul didactic cel mai înalt.

Componența comisiilor de evaluare

Comisia de evaluare a probei scrise, constituită prin decizie a inspectorului școlar general, având următoarea componență:

1) președinte – inspector şcolar general adjunct/director CCD/inspector școlar;

2) membri – inspectori școlari/metodiști, câte 2 pentru maximum 30 de candidați;

3) secretari – informaticieni/cadre didactice cu abilități de operare pe computer, câte 1 pentru maximum 30 de candidați;

c) Comisia de evaluare a probei de interviu, pentru fiecare unitate de învățământ, constituită prin decizie a inspectorului școlar general, având următoarea componență:

1) președinte – un inspector școlar;

2) membri:

a) doi reprezentanți ai unității de învățământ, dintre cadrele didactice titulare ale unității de învățământ, aleși prin vot secret de către consiliul profesoral. Consiliile profesorale din unitățile de învățământ vor desemna cei doi membri titulari în comisie și un membru supleant. În cazul centrelor județene de excelență, inspectorul școlar general desemnează două cadre didactice titulare cu performanțe profesionale deosebite la concursuri și olimpiade școlare.

b) un reprezentant al consiliului local, desemnat prin hotărâre a consiliului local, respectiv un reprezentant al consiliului județean/ consiliului local al sectorului municipiului București, desemnat prin hotărâre a consiliului județean/local al sectorului, în cazul unităților de învățământ special, centrelor școlare pentru educație incluzivă și CJRAE/CMBRAE.

În cazul în care, în termen de 10 zile de la data solicitării, autoritățile locale nu-și desemnează reprezentantul, atunci membru de drept al comisiei de evaluare a interviului devine cadrul didactic desemnat ca membru supleant de către consiliul profesoral al unității de învățământ.

c) un reprezentant al departamentului de resurse umane din cadrul companiilor mijlocii, mari și foarte mari sau un reprezentant al unei companii specializate în recrutarea resurselor umane sau un cadru didactic din învățământul superior cu competențe în management instituțional și/sau management educațional.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate