Economie
CNAIR a scos la licitație consultanța pe ultimul lot al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș
CNAIR a scos la licitație contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 2 al Autostrăzii A 13 Sibiu – Făgăraș, ultimul dintre cele patru tronsoane care nu avea licitație lansată pentru consultanță.
Lotul 2, Avrig/Mârșa- Arpașu de Jos are o lungime de 20 de kilometri, iar pe traseu sunt 25 de poduri și viaducte, cele mai lungi fiind podul peste râul Avrig și DJ 105 F (420 metri) și viaductul peste Valea Dincota (403 metri), conform documentației pe care a consultat-o Economedia.
Valoarea contractului este cuprinsă între 48 și 57 de milioane de lei, aceeași sumă fiind alocată și pentru consultanță pe Lotul 1 Sibiu/Boița-Avrig.
Autostrăzile de hârtie, mai lungi decât cele de asfalt. Cum a ajuns România la A14, când de fapt are doar două deschise integral
Durata totală a contractului de supervizare este de 182 de luni ( 124 de luni în etapa de garanție). Ofertele pot fi depuse până pe 7 iunie.
Autostrada Sibiu – Fărăgaș, împărțită în 4 loturi:
Lot 1 Boița (A1) – Avrig/Mârșa (DJ105G), 14,25km
Lot 2 Avrig/Mârșa – Arpașu de Jos, 19,92km
Lot 3 Arpașu de Jos – Sâmbăta de Sus, 16,61km
Lot 4 Sâmbăta de Sus – Făgăraș, 16,26km
Sectorul de Autostradă Sibiu – Făgăraș are o importanţă majoră în desfăşurarea traficului rutier pe direcţia Coridorului IV Pan European și face parte din proiectul mai amplu pentru conectarea infrastructurii rutiere la rețeaua de transport europeană TENT – Comprehensive (Intercoridorul Moldova – Transilvania).
A13 este o viitoare autostradă din România, aflată în curs de proiectare, pe ruta Sibiu – Brașov – Răcăciuni (Județul Bacău), parcurgând în total un traseu de aproximativ 281 de kilometri (deocamdată pe hârtie).
Foto: Arhivă, rol ilustrativ
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
pilu
luni, 24.04.2023 at 11:05
Nu bate planşa cu textul. Unde-i hiba ?