Connect with us
Publicitate

Actualitate

Compania Transavia lansează campania “Gătesc pentru o carte” și dotează o bibliotecă pentru copiii din Munții Apuseni

Publicat

Campanie Transavia_Gatesc pentru o carte Compania Transavia demarează un nou proiect prin intermediul căruia va sprijini dotarea unei biblioteci din satul Ponorel, Munții Apuseni. Campania „Gătesc pentru o carte” a fost inițiată ca urmare a situației în care se află copiii din clasele primare și gimnaziale din această localitate. Dornici să deprindă cât mai multe cunoștințe, elevii se confruntă cu lipsa cărților, precum și a unui spațiu corespunzător de depozitare a acestora.

De mai mulți ani, Georgeta Pogan, o bibliotecară dintr-o comună învecinată vine în sprijinul lor parcurgând o dată pe săptămână distanța de peste 7 km dus-întors, pe jos, cu cărți pregătite pentru cei peste 50 de elevi. În acest fel ea este alături de ei și îi ajută să aibă o bază de lecturi necesare pentru vârsta lor.

Citeşte şi O bibliotecară, „eroină” pentru copiii unui sat izolat din Apuseni. Săptămânal, merge 7 kilometri pe jos pentru a le duce cărți

În România există multe zone defavorizate unde accesul la educație este dificil, de aceea Transavia și-a propus să continue proiectele dedicate susținerii educației și să aducă acum un ajutor real copiilor care locuiesc în satul Ponorel, transmit reprezentanii companiei.

„Atunci când am aflat povestea copiilor din satul Ponorel și a doamnei bibliotecare am fost impresionați și nu am putut rămâne indiferenți. De-a lungul timpului ne-am propus să realizăm proiecte sustenabile, iar educația este o arie în care vrem să ne implicăm de fiecare dată. Vom dota biblioteca din sat cu toate cărțile necesare și sperăm să avem susținerea celor care apreciază și utilizează produsele noastre.”, au declarat reprezentanții companiei Transavia.

Deoarece Transavia activează în industria alimentară și oferă produse de cea mai bună calitate pentru o alimentație sănătoasă, și-a propus să implice în această campanie consumatorii, dar și pasionații de gătit, invitându-i să gătească și să împărtășească rețetele lor preferate cu carne de pui pe pagina de Facebook. Astfel, o rețetă gătită va fi echivalentul unei cărți donate copiilor din satul Ponorel, Munții Apuseni.

Campania “Gătesc pentru o carte” se va desfășura în perioada 18 noiembrie -2 decembrie 2015. Fotografiile cu rețetele gătite pot fi încărcate pe pagina de Facebook Transavia Toate Cele bune folosind htagul #gatescpentruocarte. Cei care se vor implica în acest proiect vor avea șansa de a câștiga cărți de bucate semnate de cunoscutul jurnalist și scriitor Radu Anton Roman.

Acestei cauze s-au alăturat și bloggeri cunoscuți în domeniul culinar, printre care Cristian Borod (bucatarmaniac.ro), Teodora Rogobete (Teoskitchen.ro), Alice Ciobanu (Tarabucatelor.ro), precum și Amalia Oanță (Haisagatim.ro).

Pentru mai multe informații despre activitatea Transavia puteți accesa site-urile transavia.ro și fragedo.ro sau pagina de facebook, TransaviaToateCeleBun.

Transavia este cel mai important producător de carne din România, cu o producție de peste 55.000 de tone de carne de pasăre, în fermele proprii de creștere din 7 județe – Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Harghita, Caraș-Severin și Timiș. Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate internaționale, sub controlul autorităților sanitar-veterinare și de mediu, iar în anul 2006 compania a primit distincția de furnizor al Casei Regale a României. Transavia deține două stații de incubație, o fabrică de nutrețuri combinate, trei abatoare performante de industrializare a cărnii, o fabrică nouă de procesare a cărnii, precum și patru ferme vegetale. Din toamna anului 2007 Avicola Brașov, unul dintre producătorii cu tradiție pe piața românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia dețin certificările FSSC 22000 (Food Safety Management System) și BRC ( British Retail Consortium). Cei aproape 25 de ani de activitate pe piața avicolă din România atestă calitatea incontestabilă a Transavia ca lider de piață. Produsele Transavia sunt prezente pe piața internă în procent de 75 la sută, în marile lanțuri de retail, prin brandurile Fragedo și Papane. Transavia este prezentă și pe piața internațională, prin exporturile realizate în țările din Comunitatea Europeană, printre care Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia și Bulgaria.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate