Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Concurs la Primăria Aiud pentru un post de referent în cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investiţii


Publicat

primaria aiud

SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRAŢIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUD organizează concurs de recrutare, în data de 15.02.2018, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investiţii – Compartiment Casierie, Încasări Venituri.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 15.02.2018, ora 10:00 – la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 9. Interviul se susține în termenul prevăzut la art. 56 din H.G. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare. Data și ora susținerii interviului se afișează odată cu rezultatele probei scrise.

– Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 16.01.2018 – 05.02.2018, ora 14:00, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud – Compartiment Resurse Umane, tel/fax: 0258861593, int.13, e-mail: spapl@aiud.ro, persoana de contact: Haracsek Katalin Melinda, consilier Compartiment Resurse Umane.

Dosarul de înscriere la concurs va conține în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile de participare la concurs:

– Condiții generale: Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

– Condiții specifice: – studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani.

Bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului se afișează la sediul Serviciului Public și pe site-ul www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud – Compartiment Resurse Umane, tel/fax: 0258861593, int.13.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

Unii români nu vor fi debranșați de la rețelele de gaz și curent, chiar dacă nu-și plătesc facturile. Care sunt condițiile

Publicat

contor curent gaz

Ordonanța pentru debranşarea sau deconectarea clienţilor rău-platnici la gaze naturale şi energie electrică a fost adoptată luni de Senat în unanimitate, însă cu un amendament: exceptarea de la debranşare a anumitor consumatori, în starea de alertă.

Este vorba despre OUG 84/2021.

Categoriile exceptate de la debranșare

Categoriile exceptate sunt:

  • consumatorul vulnerabil de energie definit prin Legea 226/2021
  • consumatorul final casnic de energie electrică ce are un consum mediu lunar mai mic de 100 kWh şi nu mai mult de şase facturi neachitate în sold
  • consumatorul final casnic de gaze naturale ce are un consum mediu lunar mai mic de 1.000 Kwh şi nu mai mult de şase facturi neachitate în sold.

„Nerespectarea prevederilor de către operatorii de transport şi distribuţie de energie electrică şi gaze naturale se sancţionează cu amenda de la 200.000 lei la 300.000 lei. Constatarea contravenţiei şi aplicarea sancţiunii se fac de către reprezentanţii împuterniciţi ai ANRE”, se arată în ordonanţă, potrivit dcnews.ro.

Ordonanţa de urgenţă, în forma emisă de Guvern, abrogă articolul 72, alineat 1, din OUG 70/2020, prevedere care stabileşte că pe perioada stării de alertă operatorii de transport şi distribuţie energie electrică şi gaze naturale asigură continuitatea furnizării serviciilor, iar în situaţia în care este incident un motiv de debranşare/deconectare, amână efectuarea acestei operaţiuni până la încetarea stării de alertă.

Perioadă de tranziție de 90 de zile

Actul normativ al Guvernului prevede includerea unei perioade de tranziţie de 90 de zile, în timpul căreia clienţii finali care au beneficiat de prevederile articolului 72, alineat 1 ale OUG nr. 70/2020 nu pot fi deconectaţi pentru debitele restante aferente perioadei de aplicabilitate ale respectivelor prevederi, aceştia având posibilitatea să identifice, împreună cu prestatorii de servicii din domeniile energie electrică şi/sau gaze naturale şi în funcţie de situaţia proprie, soluţii pentru achitarea debitelor restante.

Ordonanţa va fi dezbătută de Camera Deputaţilor, for decizional în acest caz.

surse: dcnews.ro, agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Cargo-biciclete de închiriat la Alba Iulia. Primăria a demarat procedura de achiziție

Publicat

Primăria Alba Iulia caută o firmă care să ofere 14 cargo-biciclete de închiriat pentru persoane fizice și juridice în municipiu, în cadrul unui proiect ce vizează promovarea mijloacelor de transportul alternativ și ecologice.

Este vorba despre 10 cargo-biciclete clasice și patru electrice, iar valoarea estimată a serviciilor de închiriere ce vor fi achiziționate de administrația locală este de 49.385 lei.

Cargo-bicicletele vor putea fi cumpărate de utilizatori, la preț redus, după testare.

Durata serviciilor ce vor fi achiziționate de primărie este 1 octombrie 2021 – 27 februarie 2022.

Cargo-biciclete de închiriat – dotări

Potrivit documentației, cele 4 cargo-biciclete electrice trebuie să aibă 3 sau 4 roți cu diametru de 22-24, schimbător cu cel puțin 4 viteze, să fie acționate cu pedale sau motor electric și acumulator. De asemenea, trebuie să aibă viteza limitată la 25 km/oră și să aibă autonomie de până la 30 km, încărcător la rețea inclus, coș pentru sarcina utilă de 15-20 kg și sistem antifurt tip clește pe roată. Opțional, acestea vor fi dotate cu sistem de urmărire GPS.

Celelalte 10 carcgo-biciclete obișnuite vor trebui să aibă 3-4 roți cu diametrul de 22-24, schimbător cu cel puțin 3 viteze, acționare cu pedale, coș pentru sarcina utilă de 15-20 kg, sistem antifurt tip clește pe roată, sistem de urmărire GPS.

Achiziția se va face în cadrul proiectului ”Cargo-bicicleta – agent de schimbare a orașului – CityChangerBike CCCB”.

Utilizarea cargo-bicicletelor este promovată ca mijloc alternativ de transport al mărfurilor și ca opțiune personală pentru petrecerea timpului liber, pentru cumpărături etc.

Serviciile achiziționate de primărie includ aprovizionare (furnizarea cargo-bicicletelor), asamblare și pregătire pentru testare, amplasare și recuperare a cargo-bicicletelor în locațiile ce vor fi stabilite, întreținere și verificare periodică, depanare, raport după testare și vânzarea la preț redus, după testare, către utilizatori din Alba Iulia.

Perioada de testare este estimată la trei luni, iar prețul estimat pentru vânzare după utilizare este de cel mult 900 de lei pentru o cargo-bicicletă electrică, respectiv 400 de lei pentru una obișnuită.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

LISTA: Peste 220 de localități din România au incidență mai mare de 3. Devine obligatoriu certificatul COVID. Situația din Alba

Publicat

Luni, 20 septembrie, în țară erau 224 de localități în care incidența cazurilor COVID era mai mare de 3 la mia de locuitori. Pe lista INSP sunt și localități din județul Alba.

Începând cu aceeași dată, în aceste localități este obligatoriu certificatul verde COVID la accesul în restaurante, la cinema, în săli de spectacole, la nunți, botezuri și alte mese festive.

Vezi și Certificatul verde, folosit de astăzi. Unde este obligatoriu și cum se descarcă

După ce o localitate atinge incidența de 3 la mia de locuitori este necesară convocarea Comitetelor Județene pentru Situații de Urgență pentru adoptarea de măsuri de prevenție și limitare a răspândirii virusului SARS – COV – 2, în conformitate cu prevederile Hotărârilor CNSU și a celor de guvern în vigoare, transmite INSP.

Județ/localitate/incidența

Sibiu – Şeica Mică – 10.03

Caraş – Severin – Pojejena – 9.83

Cluj – Cătina – 9.67

Cluj – Ploscoş – 9.66

Satu Mare – Târşolţ – 9.40

Maramureş – Bârsana – 8.24

Satu Mare – Gherţa Mică – 7.92

Satu Mare – Vama – 7.25

Neamţ – Tupilaţi – 7.08

Suceava – Horodnic De Jos – 6.85

Maramureş – Asuaju De Sus – 6.56

Bistriţa – Năsăud – Negrileşti – 6.56

Timiş – Dumbrava – 6.55

Satu Mare – Oraş Negreşti – Oaş – 6.38

Botoşani – Tudora – 6.26

Teleorman – Zâmbreasca – 6.26

Satu Mare – Tarna Mare – 6.08

Timiş – Bara – 6.04

Sălaj – Meseşenii De Jos – 6.03

Caraş – Severin – Ticvaniu Mare – 6.01

Timiş – Bucovăţ – 5.95

Ilfov – Afumaţi – 5.94

Botoşani – Roma – 5.87

Satu Mare – Viile Satu Mare – 5.86

Satu Mare – Bixad – 5.84

Timiş – Moraviţa – 5.79

Bistriţa – Năsăud – Budacu de Jos – 5.64

Cluj – Geaca – 5.57

Teleorman – Islaz – 5.56

Caraş – Severin – Gârnic – 5.47

Satu Mare – Călineşti – Oaş – 5.44

Dolj – Gherceşti – 5.41

Teleorman – Blejeşti – 5.40

Arad – Frumuşeni – 5.37

Maramureş – Giuleşti – 5.36

Vâlcea – Oraş Horezu – 5.36

Timiş – Cenei – 5.29

Olt – Deveselu – 5.29

Timiş – Denta – 5.28

Suceava – Poieni – Solca – 5.26

Timiş – Giulvăz – 5.21

Caraş – Severin – Fârliug – 5.14

Satu Mare – Apa – 5.12

Maramureş – Călineşti – 5.10

Dolj – Oraş Bechet – 5.09

Caraş – Severin – Ciudanoviţa – 5.06

Cluj – Sănduleşti – 5.02

Satu Mare – Bătarci – 5.00

Maramureş – Oraş Vişeu De Sus – 4.97

Satu Mare – Turţ – 4.97

Satu Mare – Doba – 4.94

Bihor – Brusturi – 4.93

Sălaj – Mirşid – 4.88

Bihor – Gepiu – 4.84

Bistriţa – Năsăud – Şieu – Măgheruş – 4.83

Timiş – Şag – 4.82

Satu Mare – Supur – 4.82

Dolj – Fărcaş – 4.77

Bacău – Parava – 4.76

Olt – Fărcaşele – 4.69

Bistriţa – Năsăud – Nuşeni – 4.66

Arad – Cărand – 4.65

Olt – Obârşia – 4.64

Bistriţa – Năsăud – Lunca Ilvei – 4.56

Suceava – Oraş Solca – 4.56

Cluj – Gârbău – 4.54

Teleorman – Uda – Clocociov – 4.53

Bistriţa – Năsăud – Matei – 4.49

Olt – Milcov – 4.47

Satu Mare – Certeze – 4.46

Suceava – Frătăuţii Vechi – 4.46

Timiş – Becicherecu Mic – 4.45

Ilfov – Mogoşoaia – 4.45

Prahova – Brebu – 4.44

Bistriţa – Năsăud – Chiuza – 4.44

Vâlcea – Oraş Băile Govora – 4.44

Maramureş – Bogdan Vodă – 4.41

Satu Mare – Municipiul Satu Mare – 4.40

Sălaj – Şimişna – 4.40

Vaslui – Măluşteni – 4.37

Olt – Cezieni – 4.36

Olt – Ianca – 4.36

Maramureş – Ocna Şugatag – 4.31

Dâmboviţa – Butimanu – 4.30

Suceava – Todireşti – 4.30

Botoşani – Corni – 4.27

Satu Mare – Racşa – 4.26

Caraş – Severin – Ciclova Română – 4.25

Călăraşi – Curcani – 4.24

AlbaSâncel – 4.23

Timiş – Moşniţa Nouă – 4.22

Ilfov – Corbeanca – 4.18

Olt – Traian – 4.18

Dolj – Cârcea – 4.17

Sălaj – Bobota – 4.16

Sălaj – Bocşa – 4.16

Dolj – Catane – 4.16

Cluj – Tureni – 4.15

Olt – Corbu – 4.13

Cluj – Săvădisla – 4.13

Teleorman – Vedea – 4.12

Ilfov – Oraş Bragadiru – 4.10

Timiş – Maşloc – 4.07

Bistriţa – Năsăud – Municipiul Bistriţa – 4.07

Ilfov – Brăneşti – 4.04

Botoşani – Curteşti – 4.04

Ialomiţa – Gheorghe Doja – 4.01

Ilfov – Dobroeşti – 3.98

Ialomiţa – Manasia – 3.98

Dolj – Şimnicu De Sus – 3.98

Ialomiţa – Ciocârlia – 3.94

Arad – Zădăreni – 3.93

Braşov – Hălchiu – 3.92

Timiş – Dumbrăviţa – 3.90

Neamţ – Făurei – 3.88

Prahova – Oraş Azuga – 3.88

Timiş – Giroc – 3.87

Caraş – Severin – Berzovia – 3.83

Cluj – Borşa – 3.83

Dolj – Calopăr – 3.82

Timiş – Sacoşu Turcesc – 3.82

Timiş – Ghiroda – 3.77

Cluj – Căşeiu – 3.76

Ilfov – Oraş Otopeni – 3.76

Bacău – Strugari – 3.73

Harghita – Mărtiniş – 3.72

Suceava – Botoşana – 3.71

Ilfov – Oraş Voluntari – 3.71

Bistriţa – Năsăud – Târlişua – 3.71

Caraş – Severin – Glimboca – 3.69

Maramureş – Moisei – 3.69

Bistriţa – Năsăud – Teaca – 3.69

Timiş – Parţa – 3.68

Satu Mare – Păuleşti – 3.65

Vrancea – Bilieşti – 3.64

Teleorman – Ciuperceni – 3.63

Suceava – Municipiul Rădăuţi – 3.63

Timiş – Oraş Buziaş – 3.63

Gorj – Crasna – 3.61

Vaslui – Creţeşti – 3.61

Ilfov – Glina – 3.61

Arad – Moneasa – 3.61

Bistriţa – Năsăud – Galaţii Bistriţei – 3.60

Ilfov – Chiajna – 3.59

Galaţi – Movileni – 3.59

Maramureş – Vişeu De Jos – 3.59

Prahova – Cornu – 3.58

Călăraşi – Mitreni – 3.58

Ialomiţa – Sărăţeni – 3.57

Cluj – Baciu – 3.56

Botoşani – Havârna – 3.55

Giurgiu – Singureni – 3.55

Timiş – Municipiul Timişoara – 3.54

Maramureş – Şişeşti – 3.54

Prahova – Vâlcăneşti – 3.54

Iaşi – Oraş Hârlău – 3.52

Ilfov – Ciorogârla – 3.51

Cluj – Jichişu De Jos – 3.49

Ilfov – Oraş Popeşti – Leordeni – 3.49

Suceava – Suceviţa – 3.49

Caraş – Severin – Grădinari – 3.48

Ialomiţa – Răduleşti – 3.48

Bistriţa – Năsăud – Şieu – 3.45

Constanţa – Independenţa – 3.44

Teleorman – Municipiul Roşiori De Vede – 3.43

Timiş – Pădureni – 3.40

Prahova – Oraş Slănic – 3.37

Galaţi – Corod – 3.36

Arad – Chisindia – 3.35

Suceava – Ciocăneşti – 3.34

Vaslui – Fereşti – 3.33

Ilfov – Berceni – 3.32

Cluj – Mărişel – 3.32

Ilfov – Dărăşti – Ilfov – 3.31

Mehedinţi – Obârşia De Câmp – 3.31

Bbistriţa – Năsăud – Rodna – 3.31

Maramureş – Oraş Seini – 3.30

Vaslui – Tanacu – 3.30

Teleorman – Gălăteni – 3.29

Dolj – Teasc – 3.29

Timiş – Dudeştii Noi – 3.27

Suceava – Şcheia – 3.27

Argeş – Căteasca – 3.26

Neamţ – Doljeşti – 3.26

Maramureş – Baia Mare – 3.26

Olt – Spineni – 3.25

Teleorman – Mârzăneşti – 3.24

Teleorman – Tătărăştii De Jos – 3.24

Constanţa – Cuza Vodă – 3.20

Suceava – Horodnic De Sus – 3.19

Vâlcea – Pietrari – 3.19

Prahova – Proviţa De Jos – 3.18

Mureş – Tăureni – 3.18

Constanţa – Costineşti – 3.17

Mehedinţi – Brezniţa – Motru – 3.16

Galaţi – Suceveni – 3.16

Iaşi – Vlădeni – 3.15

Ialomiţa – Oraş Căzăneşti – 3.14

Bistriţa – Năsăud – Parva – 3.13

Ilfov – Gruiu – 3.12

Timiş – Oraş Jimbolia – 3.12

Neamţ – Valea Ursului – 3.12

Teleorman – Măldăeni – 3.11

Teleorman – Nanov – 3.11

Suceava – Frătăuţii Noi – 3.09

Cluj – Beliş – 3.08

Neamţ – Gârcina – 3.08

Ialomiţa – Valea Măcrişului – 3.08

Cluj – Apahida – 3.06

Galaţi – Cosmeşti – 3.06

Bistriţa – Năsăud – Şieu – Odorhei – 3.06

Teleorman – Tturnumăgurele – 3.05

Constanţa – Adamclisi – 3.04

Dâmboviţa – Tărtăşeşti – 3.04

Ilfov – Copăceni – 3.03

Bistriţa – Năsăud – Monor – 3.03

Giurgiu – Ogrezeni – 3.03

Iaşi – Răchiteni – 3.03

Bistriţa – Năsăud – Runcu Salvei – 3.03

Olt – Cilieni – 3.02

Iaşi – Scobinţi – 3.02

Galaţi – Smârdan – 3.01

Alba – Sohodol – 3.00

Tteleorman – Stejaru – 3.00

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Dotări pentru noua creșă din Blaj, amenajată în locul unei foste grădinițe. Mobilier, materiale didactice și echipamente

Publicat

Primăria Blaj cumpără dotări de peste 540.000 de lei pentru noua creșă de pe strada Eroilor din municipiu. Reamintim faptul că fosta grădiniță de pe strada Eroilor din Blaj este în prezent transformată în creșă, prin lucrări de extindere, reabilitare și dotare. Creșa va începe să funcționeze în luna mai 2022 și va găzdui 80 de copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani.

Primăria Blaj a lansat vineri, 17 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru achiziția de dotări pentru obiectivul de investiție „Extindere și dotare creșă la nivelul municipiului Blaj”.

Valoarea totală estimată este de 541.886,65 lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, obiectivul general al proiectului îl reprezintă schimbarea destinației unei clădiri din grădiniță în creșă prin lucrări de extindere, reabilitare și dotarea adecvată necesităților învățământului anteprescolar în vederea creșterii accesului, calității și atractivității educației pentru copiii din cadrul municipiului Blaj.

Licitația are ca obiect achiziționarea dotărilor (mobilier, jaluzele, echipamente IT, electronice, electrocasnice și active necorporale, materiale didactice, echipamente pentru bucătărie, echipamente izolator, plastice și lenjerie) pentru a dota creșa modernizată din cadrul proiectului.

Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor:

  • Schimbarea destinației unei clădiri din grădiniță în creșă și dotarea corespunzătoare a acesteia ce constă în creșterea numărului de dotari achiziționate de la 0 dotări/echipamente la 125 dotări/echipamente în termen de 25 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
  • Extinderea creșei de la o suprafață desfășurată existentă de 1.083,00 mp la o suprafață desfășurată propusă de 1.587,74 mp în termen de 25 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
  • Adaptarea corespunzătoare a clădirii în care va funcționa creșa în vederea asigurării accesibilității și mobilității persoanelor cu dizabilități în cadrul creșei prin realizare rampă de acces, montare bare de sprijin, achiziționarea unui număr de 10 plăcuțe Braille în termen de 25 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate