Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Concurs pentru ocuparea funcţiei de administrator public al municipiului Aiud, în perioada 30 iulie – 2 august

Publicat

Concursul pentru ocuparea funcţiei de administrator public al municipiului Aiud se desfăşoară în perioada 30 iulie – 2 august. Până în 26 iunie, cei interesaţi îşi pot depune dosarele pentru înscriere. Administraţia locală a făcut publice condiţiile de organizare a concursului.

Vezi AICI mai multe detalii despre această funcţie.

Proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcţiei de administrator public în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud se desfăşoară în data de 30 iulie, de la ora 10.00, la sediul Primăriei municipiului Aiud. Interviul este programat în 2 august, tot de la ora 10.00, în aceeaşi locaţie.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 25 iunie, ora 16.00, la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, la secretarul comisiei de concurs.

Criterii pentru ocuparea postului de administrator public:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

h) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

i) nu a desfăşurat activităţi de poluţie politică, nu a semnat angajament sau note informative către fosta securitate.

Criterii specifice pentru ocuparea postului de administrator public:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic

– studii postuniversitare sau masterat;

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:

– abilităţi de comunicare orală şi scrisă, mediere şi negociere, de a lucra eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia;

– capacitate de observaţie, capacitate relaţională cu superiorii, colegii, subordonaţii şi cetăţenii, de consiliere şi îndrumare, capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate, capacitate de adaptare la situaţiile neprevăzute, de evitare şi de rezolvare a stărilor conflictuale, capacitate de autocontrol, capacitate de asumare a faptelor;

– aptitudini legate de procesul decizional, de organizare şi coordonare, de analiză şi sinteză, planificare şi acţiune strategică, control şi depistarea deficienţelor, rezolvare operativă şi eficientă a problemelor, capacitate de observaţie, capacitate relaţională cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul, de consiliere şi îndrumare, gândire logică şi clară, capacitate de adaptare, capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate;

– disponibilitate pentru deplasări, delegaţii;

– disponibilitate pentru program de lucru prelungit.

Dosarul de concurs va conţine:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) recomandarea de la ultimul loc de muncă;

i) declaraţia pe propria răspundere cu nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax