Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

MIERCURI: Consilierii locali din Aiud aprobă criteriile şi atribuţiile aferente postului de administrator public al municipiului

Publicat

Consilierii locali din Aiud votează, miercuri, criteriile, procedurile şi atribuţiile specifice ocupării postului de administrator public în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud. Numirea şi eliberarea din funcţie se face de către primar, în urma unui concurs. Administratorul public se numeşte pe o perioadă cel mult egală cu mandatul primarului în funcţie, îşi desfăşoară activitatea pe baza unui contract de management, asimilat contractului individual de muncă pe perioadă determinată.

Salariul administratorului public îl stabileşte primarul, în condiţiile Legii 284/2010. Înfiinţarea funcţiei la Primăria Aiud a fost aprobată prin HCL 237/28.11.2012.

Dintre criteriile pentru ocuparea postului, amintim: candidatul să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau să nu-i fi încetat contractul de muncă din motive disciplinare în ultimii 7 ani, să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul economic, studii postuniversitare sau masterat, abilităţi comunicare orală şi scrisă, mediere şi negociere, lucru în echipă, abilităţi de lider, capacitate de observaţie, relaţională cu superiorii, colegii, subordonaţii şi cetăţenii, de evitare a conflictelor, autocontrol, aptitudini de organizare, coordonare, analiză, sinteză, planificare, control, disponibilitate pentru deplasări şi program de lucru prelungit.

Concursul ce este organizat pentru ocuparea postului de administrator public constă în selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul.

Administratorul public are următoarele atribuţii:

–          coordonează şi răspunde de activitatea instituţiilor publice de cultură din subordinea CL (Biblioteca Municipală „Liviu Rebreanu” şi instituţiile de învăţământ din oraş)

–           coordonează şi răspunde de accesarea, implementarea şi derularea proiectelor din domeniul culturii şi învăţământului;

–          prezintă anual CL situaţia economico-financiară, precum şi modul de realizare a obiectivelor şi mpsurilor pentru optimizarea activităţii instituţiilor publice de cultură şi învăţământ pe care le coordonează;

–          elaborează politici şi strategii pentru atragerea de fonduri extrabugetare în vederea atingerii obiectivelor propuse;

–          propune soluţii pentru îmbunătăţirea funcţionării instituţiilor publice de cultură

–          face propuneri referitoare la asigurarea şi managementul resurselor umane, financiare, tehnice, materiale ale instituţiilor de cultură

–           dezvoltă parteneriate cu persoane juridice sau fizice din ţară sau străinătate pentru promovarea intereselor Municipiului Aiud

–          îndeplineşte şi alte atribuţii delegate de primarul municipiului.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Pingback: Concurs pentru ocuparea funcţiei de administrator public al municipiului Aiud, în perioada 30 iulie – 2 august | Alba24

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax