Eveniment
CONCURSUL pentru 19 posturi de asistent şef la Spitalul Judeţean Alba, reluat. Proba scrisă, în 23 februarie
Concursul organizat de Spitalul Judeţean Alba pentru ocuparea a 19 posturi de asistent şef secţii este organizat din nou de conducerea instituţiei, în februarie. Reamintim că sesiunea ce s-a derulat în 17 decembrie a fost anulată, în urma unor contestaţii prin care s-au sesizat că unele corecturi pe lucrări făcute de candidate ar putea fi considerate semne distinctive.
Posturile scoase la concurs sunt pentru secţiile de Medicină internă, Gastroenterologie, Cardiologie, Oncologie medicală, Chirurgie generală, Ginecologie, Neonatologie, Pediatrie, ORL, ATI, Neurologie, Boli Infecţioase, Psihiatrie acuţi, Recuperare, medicină fizică şi balneologie, UPU, bloc operator, laborator analize medicale, laborator radiologie şi imagistică medicală şi sterilizare.
În urma probei scrise din decembrie, 16 candidaţi au fost iniţial admişi, iar alţi patru au fost respinşi. AICI, rezultatele, Pe 19 decembrie, spitalul a anunţat că acest concurs a fost anulat.
Citeşte şi CONCURS ANULAT la Spitalul Judeţean Alba. După contestaţii la proba scrisă pentru asistenţi şefi secţie, conducerea unităţii va organiza alt examen
Noul examen este organizat în data de 23 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă (test grilă cu 30 de întrebări, maximum 100 de puncte, minimum 70 de puncte necesare pentru promovare), respectiv 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba interviu (în care se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor). Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere este 11 februarie. AICI, metodologia de concurs. Rezultatele finale vor fi cunoscute în 2 martie.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– absolvent al școlii sanitare postliceale sau echivalent în domeniu și examen de grad principal;
– certificat de membru eliberat de OAMGMAMR, vizat la zi, în copie.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
anonim
luni, 09.02.2015 at 15:23
Si doamna Doina P***** chhiar se incadreaza!!!!;!???? Incearca sa instaleze teroarea si dictatura!!!! De parca asa se face ordin!!
Geta
luni, 09.02.2015 at 21:01
„Alba24 iti ofera informatia proaspata, corecta, obiectiva”. Pai atunci d-lor, de ce scoateti comentariile pertinente. Un domn Ghita, zilele trecute, a spus foarte bine, pentru ca asa ceva nu s-a mai pomenit. Sa anulezi un concurs din cauza unor (trei) contestatii. Unde ati mai pomenit asa ceva? Pai ce facem, ne jucam de-a posturile la gradinita? Sa fim seriosi, este vorba de o unitate care se vrea de prim rang si care se ocupa de sanatatea dumneavoastra, domnilor si doamnelor. Pai si aici posturile se ocupa dupa relatii? Unde vrem sa ajungem? Cand se termina odata cu prostiile astea? Nu se poate amana un examen din cauza contestatiilor, mai ales ca examenul a fost filmat. Prin anularea examenului comisia se discrediteaza. A fost tras cineva la raspundere? Singurul motiv pentru care s-a reluat examenul a fost pentru ca persoanele care trebuiau sa ia examenul nu au luat de data asta. Simplu. Daca acest lucru este fals o sa va lamuriti dupa afisarea rezultatelor. Mai explicit, cele care au picat vor lua examenul. Jalnic! Cu stima….dna manager.
moderatorul de serviciu
luni, 09.02.2015 at 21:57
@Geta, nu scoatem comentariile daca toti cei care le scriu si le asuma, chiar si pe emailul redactiei- o adresa corecta , un nume real, un nr de telefon pentru verificare. Asa oricine poate sa scrie ce vrea…