Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

CONCURSUL pentru directori de școli în ALBA: LISTA candidaților admiși la proba scrisă, contestații. Rezultate finale, miercuri


Publicat

sediul ISJ Alba

În județul Alba, aproape 40% dintre candidații care au participat la proba scrisă din 15 octombrie, la concursul pentru funcțiile de directori de școli, au fost respinși.

Cea mai mică notă a fost 3,4, iar cea mai mare a fost 9,2. Nota minimă de promovare a probei scrise a fost 7.

Vezi LISTA Rezultate proba scrisă concurs directori școli ALBA 15 octombrie 2021

Lista este prezentată de IȘJ Alba în format anonimizat, cu unele excepții.

Dintre cei 159 de candidați înscriși la concurs, 158 au fost validați în urma evaluării dosarelor.

La testul-grilă, opt candidați nu s-au prezentat ori s-au retras din concurs.

Au susținut examenul 151 de candidați, 92 (61%) au fost admiși și 59 respinși (39%).

Au depus contestații doar 9 candidați. Rezultatele finale vor fi comunicate miercuri, 20 octombrie.

În județul Alba sunt 160 de posturi scoase la concurs, în 127 de unități de învățământ.

Vezi și Concursul pentru funcțiile de directori de școli 2021: LISTA posturilor vacante în ALBA

Din 21 octombrie se face înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează, iar în perioada 15 noiembrie – 8 decembrie vor fi interviurile.

Calendarul concursului:

14 septembrie – Anunțarea concursului (publicarea funcțiilor vacante pentru care se organizează concursul și a bibliografiei). Constituirea comisiei naționale, a comisiilor de organizare la nivel județean și a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

15-26 septembrie – Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată

27-29 septembrie – Evaluarea dosarelor de înscriere

30 septembrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

1 octombrie – Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică

4-6 octombrie – Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

7 octombrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

8 octombrie – Stabilirea centrelor speciale de desfășurare a probei scrise

13 octombrie – Repartizarea candidaților pe centre

15 octombrie – Desfășurarea probei scrise

15 octombrie – Afișarea rezultatelor la proba scrisă

15 – 17 octombrie – Depunerea contestațiilor la proba scrisă

18 – 20 octombrie – Soluționarea contestațiilor la proba scrisă

20 octombrie – Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă

21 octombrie – 1 noiembrie – Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează și depunerea documentelor pentru unitățile de învățământ care necesită avize suplimentare

28 octombrie – proba scrisă pentru candidații care în 15 octombrie se aflau în carantină sau izolare; afițarea rezultatelor și depunerea contestațiilor

29 octombrie – soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale pentru candidații care au susținut proba scrisă în 28 octombrie

28 octombrie – 2 noiembrie – Transmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu din partea consiliilor profesorale, autorităților locale și companiilor/ universităților

2-10 noiembrie – Constituirea comisiilor pentru proba de interviu

12 noiembrie – Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor

15 noiembrie – 8 decembrie – Desfășurarea probei de interviu

16 noiembrie – 10 decembrie – Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu

13 decembrie – Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ

17 decembrie – Validarea rezultatelor finale

20–22 decembrie – Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022).

Condițiile de participare la concursul pentru directori de școli

Cadrele didactice au avut de îndeplinit, cumulativ, următoarele condiții:

a) absolvenți ai învățământului superior cu diplomă de licență sau atestat de echivalare in conditiile art. 149 alin. (3) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completarile ulterioare;

b) titulari în învățământul preuniversitar, având încheiat contract de muncă pe perioadă nedeterminată;

c) vechime în învățământul preuniversitar de minimum 5 ani;

d) calificativul „Foarte bine“ acordat în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice Ministerului Educației;

e) nu au fost sancționate disciplinar în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori de îndrumare și control din inspectorate școlare/ funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației sau a intervenit radierea de drept a sancțiunii, potrivit art. 248 alin. (3) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

f) nu au fost lipsite de dreptul de a ocupa o funcție de conducere în învătământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală și nici nu au fost sancționate disciplinar, conform art. 280 alin. (2) litera (d) din Legea nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare, printr-o decizie de sancționare disciplinară, rămasă definitivă și în vigoare, cu suspendarea dreptului de a se înscrie la un concurs pentru ocuparea unei funcții de conducere;

g) apte din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției, conform prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;

h) nu au avut statutul de „lucrător al Securității“ sau „colaborator al Securității“.

Probele de concurs pentru candidații la funcțiile de directori de școli

Probele din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și de director adjunct din unitățile de învățământ sunt următoarele:

Proba scrisă – rezolvarea de către candidați, în maximum 120 de minute, a unui test standardizat cu 50 de itemi, cu un singur răspuns corect, prin care se evaluează capacități și competențe relevante pentru activitatea de management educațional:

– capacități cognitive;

– competențe de management și leadership.

Fiecare item corect rezolvat se notează cu două puncte. Nota se obține prin împărțirea la 10 a sumei punctajelor obținute. Nu se admit diferențe de notare între membrii comisiei de evaluare a probei scrise.

Evaluarea testului standardizat se face în prezența candidatului și a observatorilor. Notele obținute la proba scrisă se pot contesta în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor.

Interviul cu durata de 60 de minute pentru fiecare candidat, în cadrul căruia se evaluează:

– competențele de management strategic, operațional și de comunicare, prin prezentarea unei strategii de dezvoltare a unității de învățământ pentru care candidează

– abilitățile de rezolvare a unor situații-problemă, prin raportare la contextul și specificul unității de învățământ pentru care candidează;

– competențele digitale, pe baza utilizării calculatorului.

Desfășurarea probelor de concurs la care participă candidații se inregistrează audio-video.

Strategia de dezvoltare a unității de învățământ va conține maximum 5 pagini și va fi pusă la dispoziția membrilor comisiei de evaluare a probei de interviu la prezentarea candidatului pentru susținerea probei.

Interviul este evaluat cu punctaje exprimate prin numere întregi de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei, punctajul final fiind media aritmetică a punctajelor acordate de către cei cinci membri ai comisiei de evaluare.

Punctajele se înregistrează în borderoul de notare conform anexei nr. 2 la prezenta metodologie. Nu se admit diferențe mai mari de trei puncte între oricare doi evaluatori. În cazul diferențelor mai mari de trei puncte, președintele comisiei are obligația să medieze divergențele de punctaj între evaluatori. În urma medierii, evaluatorii pot acorda alte punctaje decât cele inițiale și se întocmește un nou borderou de punctaj, în care evaluatorii își motivează, în scris, punctajul acordat.

Notele minime pentru candidații la posturile de director de școală

Este declarat ”admis” la proba scrisă candidatul care a obținut cel puțin nota 7. Pot participa la proba de interviu doar candidații declarați admiși la proba scrisă.

Este declarat ”admis” la proba de interviu candidatul care a obținut cel puțin 7 puncte.

În conformitate cu borderourile de notare și situația centralizatoare cuprinzând toți candidații și toate punctajele obținute de aceștia, comisia de organizare a concursului calculează nota finală conform formulei de la art.13 alin (3) și realizează ierarhia candidaților.

Este declarat ”reușit” candidatul care a obținut nota cea mai mare dintre candidații care optează pentru aceeași funcție.

În cazul obținerii de note egale de către candidații pentru aceeași funcție, se aplică, în ordine, următoarele criterii de departajare:

a) Punctajul la proba de interviu. Este declarat ”reușit” candidatul care are punctajul cel mai mare la proba interviu.

b) Unitatea de învățământ la care este titular. Este declarat ”reușit” candidatul care este titularul unității pentru care candidează.

c) Gradul didactic. Este declarat ”reușit” candidatul care are gradul didactic cel mai înalt.

Componența comisiilor de evaluare

Comisia de evaluare a probei scrise, constituită prin decizie a inspectorului școlar general, având următoarea componență:

1) președinte – inspector şcolar general adjunct/director CCD/inspector școlar;

2) membri – inspectori școlari/metodiști, câte 2 pentru maximum 30 de candidați;

3) secretari – informaticieni/cadre didactice cu abilități de operare pe computer, câte 1 pentru maximum 30 de candidați;

c) Comisia de evaluare a probei de interviu, pentru fiecare unitate de învățământ, constituită prin decizie a inspectorului școlar general, având următoarea componență:

1) președinte – un inspector școlar;

2) membri:

a) doi reprezentanți ai unității de învățământ, dintre cadrele didactice titulare ale unității de învățământ, aleși prin vot secret de către consiliul profesoral. Consiliile profesorale din unitățile de învățământ vor desemna cei doi membri titulari în comisie și un membru supleant. În cazul centrelor județene de excelență, inspectorul școlar general desemnează două cadre didactice titulare cu performanțe profesionale deosebite la concursuri și olimpiade școlare.

b) un reprezentant al consiliului local, desemnat prin hotărâre a consiliului local, respectiv un reprezentant al consiliului județean/ consiliului local al sectorului municipiului București, desemnat prin hotărâre a consiliului județean/local al sectorului, în cazul unităților de învățământ special, centrelor școlare pentru educație incluzivă și CJRAE/CMBRAE.

În cazul în care, în termen de 10 zile de la data solicitării, autoritățile locale nu-și desemnează reprezentantul, atunci membru de drept al comisiei de evaluare a interviului devine cadrul didactic desemnat ca membru supleant de către consiliul profesoral al unității de învățământ.

c) un reprezentant al departamentului de resurse umane din cadrul companiilor mijlocii, mari și foarte mari sau un reprezentant al unei companii specializate în recrutarea resurselor umane sau un cadru didactic din învățământul superior cu competențe în management instituțional și/sau management educațional.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

ALBA: 47 de cazuri COVID și 12 decese, în ultimele 24 de ore. Situația infectărilor noi în localitățile din județ, 27 noiembrie

Publicat

Au fost înregistrate 47 de cazuri COVID în ultimele 24 de ore, în județul Alba, potrivit datelor transmise de Direcția de Sănătate Publică (DSP) sâmbătă, 27 noiembrie.

Cu o zi în urmă, erau raportate alte 62 de cazuri noi.

De asemenea, au fost raportate 12 decese în ultimele 24 de ore.

– bărbat, 82 de ani, din Cugir;

– femeie, 72 de ani, din Roșia Montană;

– bărbat, 66 de ani, din Bucerdea Vinoasă;

– bărbat, 73 de ani, din Cugir;

– bărbat, 59 de ani, din Unirea;

– femeie, 60 de ani, din Alba Iulia;

– femeie, 76 de ani, din Ighiu;

– femeie, 68 de ani, din Aiud;

– bărbat, 86 de ani, din Lopadea Nouă;

– bărbat, 81 de ani, din Uioara de Sus;

– bărbat, 71 de ani, din Sohodol;

– femeie, 44 de ani, din Vințu de Jos.

Toți erau nevaccinați și aveau și alte afecțiuni.

În județul Alba, de la începutul pandemiei, au fost 33.663 cazuri confirmate, 31.629 persoane vindecate, 1.078 decese. În același interval au fost prelucrate 343.806 teste (293.142 PCR și 50.664 rapide).

În ultimele 24 de ore au fost făcute 776 testări (484 – 248 la SJU si 236 la DSP; 292 teste rapide).

Vezi și CARANTINA de noapte în toată țara din 25 octombrie. Model declarație pentru deplasare după ora 22.00. Care sunt condițiile

Localitățile din județ în care au fost raportate cazuri noi (în ultimele 24 de ore):

Mediul urban: 32 de cazuri noi, 1 caz reinfectare

Alba Iulia: 13 cazuri, 1 caz reinfectare

Cugir: 8 cazuri

Aiud: 3 cazuri

Sebeș: 3 cazuri

Blaj: 2 cazuri

Abrud: 1 caz

Ocna Mureș: 1 caz

Zlatna: 1 caz

Mediul rural: 13 cazuri noi, 1 caz reinfectare

Rădești: 2 cazuri

Sântimbru: 2 cazuri

Ciugud – 1 caz

Galda de Jos – 1 caz

Ighiu – 1 caz

Meteș – 1 caz

Scărișoara – 1 caz

Șibot – 1 caz

Sona – 1 caz

Unirea – 1 caz

Vințu de Jos – 1 caz, 1 caz reinfectare

Incidența cazurilor COVID la 14 zile în județul Alba este de 2,56 (anterior 2,71).

Numărul de cazuri active pe localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba, perioada de referință 13-26 noiembrie):

Localitate Incidență Cazuri
MUNICIPIUL ALBA IULIA 3.88 296
ORAŞ TEIUŞ 3.48 25
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 3.46 13
ORAŞ CUGIR 2.82 72
ORAŞ ABRUD 2.7 14
MUNICIPIUL BLAJ 2.37 49
ORAŞ OCNA MUREŞ 2.02 28
MUNICIPIUL AIUD 1.94 49
ORAŞ ZLATNA 1.79 14
MUNICIPIUL SEBEŞ 1.55 51
ORAŞ CÂMPENI 1.11 8
Localitate Incidență Cazuri
CERU-BĂCĂINŢI 17.02 4
BLANDIANA 6.86 6
BUCERDEA GRÂNOASĂ 6.19 14
PIANU 5.6 20
MIHALŢ 5.28 17
LIVEZILE 5.17 6
VINŢU DE JOS 5.07 28
ŞIBOT 4.67 11
CRICĂU 4.58 9
GÂRDA DE SUS 4.04 6
DOŞTAT 3.94 4
METEŞ 3.94 11
UNIREA 3.91 19
ÎNTREGALDE 3.62 2
LOPADEA NOUĂ 3.57 9
ROŞIA DE SECAŞ 3.13 5
CIUGUD 3.06 10
CETATEA DE BALTĂ 2.94 9
BUCIUM 2.88 4
MOGOŞ 2.67 2
ARIEŞENI 2.6 4
IGHIU 2.55 18
GALDA DE JOS 2.46 11
STREMŢ 2.46 6
CRĂCIUNELU DE JOS 2.34 5
BISTRA 2.21 10
NOŞLAC 2.21 4
RIMETEA 2 2
SÂNTIMBRU 1.99 6
SCĂRIŞOARA 1.99 3
ŞONA 1.84 8
ROŞIA MONTANĂ 1.83 5
CIURULEASA 1.76 2
ŞUGAG 1.75 5
OHABA 1.67 1
ALMAŞU MARE 1.66 2
ŞPRING 1.59 4
VADU MOŢILOR 1.56 2
SÂNCEL 1.54 4
SĂSCIORI 1.54 10
MIRĂSLĂU 1.53 3
GÂRBOVA 1.39 3
JIDVEI 1.32 7
SĂLIŞTEA 1.29 3
DAIA ROMÂNĂ 1.28 4
SOHODOL 1.2 2
BERGHIN 1.05 2
RĂDEŞTI 0.79 1
LUPŞA 0.69 2
VIDRA 0.65 1
ALBAC 0.51 1

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Universitatea „1 Decembrie 1918” a primit din partea președintelui Iohannis Medalia Aniversară „Centenarul Marii Uniri”

Publicat

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a primit, prin decretul semnat de Președintele României, Klaus Iohannis, Medalia Aniversară „Centenarul Marii Uniri”, în semn de apreciere pentru „efortul depus în vederea păstrării și promovării memoriei evenimentelor și participanților la înfăptuirea unității naționale și a statului român modern, contribuind la apărarea și perpetuarea valorilor în numele cărora s-a înfăptuit Marea Unire”, a anunțat sâmbătă rectorul Daniel Breaz. 

„Recunoașterea meritelor comunității noastre academice, prin acordarea acestei înalte distincții, îmi oferă încă o dată oportunitatea de a vorbi despre oamenii cu care mă mândresc, cei care dau putere și valoare UAB.

Tuturor și fiecaruia în parte, le adresez sincere felicitări și îi îndemn să continue cu aceeași perseverență și determinare să vorbească despre valorile noastre naționale și despre istoria neamului românesc, căci numai prin cunoașterea adevărată a trecutului, vom putea contribui la educarea generațiilor de astăzi și de mâine.

Sunt așadar onorat și bucuros pentru recunoașterea meritelor comunității UAB, cu atât mai mult cu cât aceasta vine într-un moment simbolic important pentru noi, cel în care aniversăm 30 de ani de existență.

Pentru noi, această înaltă distincție reprezintă totodată și o responsabilitate, aceea de a fi în continuare promotorii valorilor și tradițiilor noastre naționale”, a precizat Daniel Breaz.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Avertismentul ECDC: Riscul ca varianta Omicron să se răspândească în Europa este de la „ridicat la foarte ridicat”

Publicat

Riscul ca noua tulpină mutantă de coronavirus, depistată în Africa de Sud și denumită Omicron, să se răspândească în Europa este „de la ridicat la foarte ridicat”, a anunţat vineri seară Centrul European de Prevenire şi Control al Bolilor (ECDC), care formulează și o serie de recomandări pentru țările din spațiul comunitar.

Într-un raport de evaluare a riscurilor, agenția de sănătate a UE estimează că „nivelul general de risc pentru UE şi SEE (Spaţiul Economic European) asociat cu varianta Omicron a SARS-CoV-2 este de la ridicat până la foarte ridicat”.

În afară de Africa de Sud, varianta Omicron a fost depistată până acum în Botswana, în Israel, în Hong Kong şi în Belgia, ţară membră a UE.

Noua variantă de coronavirus, denumită inițial B.1.1.529, prezintă zeci de mutații la nivelul proteinei Spike și de aceea există suspiciunea că ar putea eluda răspunsul imun, fie dat de vaccinuri, fie de o trecere anterioară prin boală. Tulpina „super-mutantă” a fost clasificată vineri drept „variantă de îngrijorare” de Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS), care i-a dat și un nume, după cea de-a 15-a literă din alfabetul grecesc: Omicron.

Varianta a fost semnalată pentru prima dată OMS-ului de către Africa de Sud, la 24 noiembrie 2021. „Această variantă prezintă un număr mare de mutaţii, dintre care unele sunt îngrijorătoare”, a anunțat grupul de experţi însărcinat de către OMS să monitorizeze evoluţia COVID-19.

Noua variantă are potenţialul de a fi extrem de contagioasă, potrivit oamenilor de ştiinţă sud-africani, care văd în noua tulpină semnale ce anticipează un nou val al pandemiei de COVID-19.

Ce recomandă agenția de sănătate a UE

Varianta Omicron este „cea mai divergentă variantă” față de varianta inițială care a fost detectată până acum de la începutul pandemiei, ceea ce ridică îngrijorări că ar putea avea o transmisibilitate și mai crescută decât varianta Delta, că eficiența vaccinului ar putea fi redusă și că există un risc crescut ca și persoanele care au făcut deja COVID să se infecteze din nou, arată ECDC.

„Evaluăm probabilitatea ca Omicron să ajungă în UE/SEE și să se răspândească în comunitate ca fiind mare. În condițiile în care și varianta Delta are o recrudescență în spațiul comunitar, impactul și posibila răspândire ulterioară a Omicron ar putea fi FOARTE MARE. În concluzie, nivelul general de risc pentru UE/SEE asociat cu varianta Omicron a SARS-CoV-2 este evaluat ca fiind de la RIDICAT la FOARTE RIDICAT”, arată ECDC.

„Este importantă o abordare precaută și se recomandă cu tărie punerea în aplicare în timp util și consolidarea urgentă a măsurilor non-farmaceutice de prevenție în UE/SEE”, se arată în comunicatul agenției de sănătate a UE.

Monitorizarea genomică rămâne de cea mai mare importanță pentru depistarea timpurie a prezenței acestei variante.

În acest stadiu incipient, se recomandă cu insistență evitarea călătoriilor către și dinspre zonele afectate cunoscute, precum și intensificarea testelor (cu secvențierea cazurilor confirmate) și urmărirea contacților în cazurile de COVID-19 care au o legătură epidemiologică cu zonele afectate.

Din cauza circulației active, în curs de desfășurare, a variantei Delta în țările UE/SEE, acestea sunt îndemnate să acorde cea mai mare prioritate vaccinării persoanelor vizate inițial de programele de imunizare. De asemenea, ar trebui să se ia în considerare o doză de rapel pentru persoanele cu vârsta de 40 de ani și peste, vizând mai întâi persoanele cele mai vulnerabile și cele în vârstă, iar apoi pentru toți adulții cu vârsta de 18 ani și peste, la cel puțin șase luni de la finalizarea schemei de vaccinare.

sursa: digi24.ro

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LIVE-VIDEO Crosul Unirii 2021: Copii, tineri și adulți aleargă în cinstea Zilei Naționale, la Alba Iulia

Publicat

La Alba Iulia are loc sâmbătă, 27 noiembrie, cea de-a 52-a ediție a Crosului Unirii. Evenimentul se desfășoară de la ora 11:00, în șanțurile Cetății Alba Carolina – pe Latura de Sud. La start sunt așteptate aproximativ 400 de persoane. 

La start a participat și președintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel. Potrivit organizatorilor, de anul viitor se dorește introducerea competiției în circuitul național.

Program:

  • 11:00 – 11:30 Distribuirea tricourilor
  • 11:30 START nr 1 – toate catogoriile de veterani, masculin și feminin – 2.700 m
  • 11:45 START nr 2 – copii până la 13 ani, masculin și feminin – 2.000 m
  • 12:00 START NR 3 – copii și tineri de la 14 la 34 ani, masculin și feminin – 2.700 m
  • 12:30 Festivitatea de premiere
Categorii de vârstă:
  • copii până la 11 (M; F)
  • 12 – 13 ani (M; F)
  • 14 – 15 ani (M; F)
  • 16 – 17 ani (M; F)
  • 18 – 19 ani (M; F)
  • 20 – 34 ani (M; F)
  • 35 – 39 ani (M; F)
  • 40 – 44 ani (M; F)
  • 45 – 49 ani (M; F)
  • 50 – 54 ani (M; F)
  • 55 – 59 ani (M; F)
  • 60 – 64 ani (M; F)
  • 65 – 69 ani (M; F)
  • 70 – 74 ani (M; F)
  • 75 – 79 ani (M; F)
  • 80 – 84 ani (M; F)
  • 85 – 89 ani (M; F)
  • 90+

La trecerea liniei de sosire, fiecare participant a primit un bilețel pe care l-a completat și predat la secretariat pentru întocmirea clasamentului.

Clasament și premii: se va alcătui un clasament individual pe categorii de vârstă (la stabilirea categoriei de vârstă se ia în calcul anul nașterii).

Se vor premia cu diplome și medalii fiecare categorie de vârstă, atât masculin cât și feminin.

Evenimentul este organizat de Primăria Alba Iulia în parteneriat cu Clubul Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia și Asociația Mamut Atletic.

Pentru Crosul Unirii 2021, Primăria Alba Iulia a cumpărat recent 108 medalii (3 medalii x 2 genuri x 18 categorii); 450 tricouri tehnice (50 buc mărimea S, 175 buc mărimea M, 175 buc mărimea L, 50 buc mărimea XL) și 30 de veste tehnice pentru voluntarii implicați în organizarea competiției. Valoarea totală este de 7.120,91 de lei. 

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate