Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE: Din 15 februarie se reiau cursurile de înot la Bazinul Olimpic din Alba Iulia. Activitatea de agrement rămâne suspendată


Publicat

bazin olimpic

Începând cu data de 15 februarie se poate relua activitatea de inițiere înot cu instructor extern la Bazinul olimpic din Alba Iulia, au transmis reprezentanții Primăriei.

Pentru demararea acestei activități instructorii autorizați pot depune o cerere, însoțită de copie după carnetul de antrenor/instructor/atestat/diplomă înot, vizat la zi, la sediul Primăriei Alba Iulia, cam. 8 (Registratura) sau on-line la adresa office@apulum.ro, prin care pot solicita aprobarea desfășurării acestei activități.

UPDATE: Precizări Primăria Alba Iulia – Cererile se pot depune până vineri, 12 februarie. Sâmbătă 13 februarie 2021, ora 9:00, în incinta Bazinului Olimpic, va fi o întâlnire pentru stabilirea culoarelor și a orelor de folosință.

Modul de desfăsurare a ședințelor de inițiere înot se va face conform „Regulamentului privind desfășurarea antrenamentelor sportivilor pentru activitatea de înot și polo, inclusiv cursuri de inițiere înot la Bazinul olimpic Alba Iulia, pe durata stării de alertă” , iar rezervarea orelor se va face în ordinea depunerii cererilor.

Activitatea de agrement rămâne suspendată până la noi reglementări privind starea de alertă.

Regulamentul privind desfășurarea antrenamentelor sportivilor pentru activitatea de înot și polo, inclusiv cursuri de inițiere înot, la Bazinul olimpic Alba Iulia, pe durata stării de alertă

1. Accesul sportivilor în incinta bazinului se va face numai în prezența antrenorului/instructorului.

2. Înainte de intrarea în baza sportivă se impune efectuarea triajului epidemiologic. După măsurarea temperaturii utilizatorul își va dezinfecta mâinile obligatoriu la dispenserul aflat la intrare.

Sportivii declară (în scris) pe propria răspundere că nu au fost expuși la cazuri pozitive sau nu au intrat în contact cu persoane suspecte de COVID-19 în ultimile 14 zile. Pentru sportivii minori declarațiile vor fi date de părinți sau reprezentantul legal al minorului. Declarațiile pe propria răspundere vor fi predate antrenorului/instructorului care este direct răspunzător de gestionarea acestei activități și are responsabilitatea admiterii sau nu a sportivului/cursantului la antrenament/curs inițiere înot, după caz. Nu va fi permis accesul persoanelor care prezintă semne de infecție respiratorie (tuse și strănut frecvente, stare generală alterată) sau febră mai mare de 37,3 C.

3. Sportivii care au fost infectați cu COVID-19 sunt obligați ca înainte de revenirea la pregătire să efectueze o vizită medicală completă și trebuie să prezinte documentele legale prin care să se certifice vindecarea și autorizarea încetării perioadei de izolare.

4. În incinta bazinului este obligatorie respectarea următoarelor reguli:

  • purtarea măștii (medicale/nonmedicale), care pentru o protecție eficace trebuie să acopere atât gura cât și nasul. Sportivii vor trebui să păstreze masca doar până la accesul în bazin (vestiar).
  • igiena respiratorie este obligatorie (tuse și strănut în plica cotului sau în batista de unică folosință, care va fi aruncată imediat la coșul de gunoi.
  • la venire și la plecare se are în vedere intrarea eșalonată la vestiare, cu evitarea aglomerației și menținerea distanței fizice de minimum 2 metri între oricare două persoane și asigurarea unui spațiu de cel puțin 7 mp/persoană.
  • vestiarele pot fi utilizate de maximum 10 persoane simultan.
  • utilizarea dușurilor înainte și după antrenament se va face pe rând de câte 2 persoane/boxă (4 persoane la femei și 4 la bărbați).
  • în bazin, pe un culoar de înot este permis accesul înotătorilor la o distanță de cel puțin 12 m liniari (maxim 5 înotători/culoar).
  • pentru a intra în zona bazinului se va trece obligatoriu prin pediluviu/duș pentru spălarea picioarelor, care va conține apă tratată cu clor, respectând concentrația maximă admisă.
  • se vor curăța și igieniza materialele și instrumentele folosite după fiecare antrenament (plute, labe, palmare, mingi, etc.) – răspunde antrenorul/instructorul.
  • este recomandată evitarea atingerii feței cu mâinile neigienizate; spălatul regulat al mâinilor este preferabil portului de mănuși.
  • antrenorul/instructorul va supraveghea sportivii de la intrarea și până la ieșirea din incinta clădirii, pentru a se asigura de respectare acestor reguli.

5. Nu se permite accesul în incinta bazinului pentru însoțitori și/sau spectatori.

6. Se impune izolarea la domiciliu a sportivului care prezintă simptomatologie de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, febră, stare generală alterată), sau care a venit în contact cu un caz suspect sau confirmat de infecție cu virusul SARS-COV-2 și respectarea măsurilor aplicabile în vigoare.

7. În cazul în care se constată simptome de infecție respiratorie la o persoană aflată în baza sportivă se recomandă:

a) izolarea imediată și organizarea transportului individualal acesteia la domiciliu și contactarea medicului de familie

b) aerisirea, curățenia și dezinfecția spațiilor în care aceasta s-a aflat.

c) echipamentul de protecție al personalului de curățenie se aruncă imediatdupă terminare în saci de gunoi individuali. Încăperea în care respectiva persoană a petrecut timp îndelungat se închide și se aerisește timp de 24 ore.

8. Personalul de serviciu va desfășura activitățile de curățenie și dezinfecție conform orarului stabilit și va purta echipament adecvat de protecție împotriva infectării cu virusul SARS-COV-2 (mască, mănuși).

9. Vestiarele, încăperile de duș și alte învăperi vor fi curățate și dezinfectate înainte și după fiecare utilizare. Grupurile sanitare vor fi prevăzute cu materiale de curățenie și dezinfecție a mâinilor (apă, săpun, soluții dezinfectante pe bază de alcool) și vor fi curățate și dezinfectate cel puțin în fiecare oră.

10. Pentru activitatea de inițiere înot, se pot folosi culoarele 1,2,7 și 8 de luni până vineri între orele 16:00-18:00, iar sâmbăta între orele 9:00-14:00, cu precizarea că un instructor nu poate avea mai mullt de o oră/zi, de luni până vineri, iar sâmbăta cu pauză de o oră între ședințe.

Un instructor nu poate avea mai mult de 10 cursanți/ședință înot.

Programarea ședințelor de înot se va face în baza unei cereri scrise depusă la sediul Municipiului Alba Iulia, camera 8 (Registratura), însoțită de copii ale documentelor care atestă calitatea de instructor autorizat (carnet de antrenor, instructor sportiv -specialitatea înot), cu respectarea următoarelor reguli:

  • numărul maxim de ședințe de inițiere înot alocat unui instructor este de 4/săptămână ( 2 ședințe de luni până vineri și 2 sâmbăta).
  • numărul maxim de culoare ocupate de un instructor în cadrul unei ședințe de inițiere înot este de 2 (ex. culoarul 1 și 2).
  • programarea ședințelor de inițiere înot se va face în ordinea depunerii cererilor, de către administratorul bazinului împreună cu instructorul.

Prezentarea cursanților la bazin pentru ședința de inițiere înot se va face cu cel puțin 15 minuteînainte de ora de începere, pentru desfășurarea în bune condițiuni a activităților premergătoare ședinței (completare declarații, plată acces, dezechipare, duș, etc.), în caz contrar nu se admite accesul la ședință.

11. Este obligatorie respectarea prevederilor Regulamentului privind funcționarea și utilizarea Bazinului olimpic Alba Iulia, aprobat prin HCL 181/2019



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Comunicat de presă: PNL Alba nu negociază funcții. Posturile din deconcentrate trebuie ocupate prin concurs

Publicat

pnl alba iulia, sediu pnl alba iulia

După cum am afirmat încă din timpul campaniei electorale, PNL Alba nu negociază funcţii, ci susţine ocuparea, pe baza principiului meritocraţiei, în urma organizării de concursuri, a poziţiilor de conducere din serviciile şi instituţiile publice deconcentrate.

Dacă ne dorim o Românie normală, o Românie europeană, avem nevoie de competenţă, responsabilitate, profesionism şi integritate.

Partidul Naţional Liberal (cât şi celelalte partide, cu siguranţă) are în interior oameni care să corespundă criteriilor de mai sus. Însă simpla simpatie pentru o formaţiune politică sau faptul că cineva este membru al unui partid politic, aflat într-o alianţă de guvernare, nu trebuie să fie motivul pentru care respectiva persoană să ocupe o funcţie publică de conducere.

Este nevoie de organizarea de concursuri, cu o maximă transparenţă, în urma cărora cei mai buni, cei mai pregătiţi, să ocupe posturile de conducere.

Toate persoanele care se prezintă la un concurs trebuie să plece în cursă cu şanse egale, iar departajarea să se facă pe baza pregătirii, a aptitudinilor şi nu a influenţelor sau afinităţilor politice.

Totodată, pentru a creşte nivelul de performanţă, este obligatoriu ca toţi conducătorii din sistemul public să fie evaluaţi periodic, pe baza unor criterii clare, a unor indicatori obiectivi.

Doar în acest fel vom reuşi depolitizarea administraţiei, lucru despre care vorbim de foarte mulţi ani. PNL şi-a propus reformarea administraţiei şi, cu oricât scepticism ar privi unii acest lucru, va reuşi să îşi ducă la îndeplinire angajamentul luat faţă de români.

Biroul de presă al PNL Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

5 – 8 martie, reduceri la Alba Mall. Alegeți un cadou minunat pentru femeile dragi din viața dumneavoastră (P)

Publicat

Shopping nu e la feminin.

Cadou nu e nici el …

Însă ambele se potrivesc perfect cu EA!

Din 5 până-n 8 martie te așteptăm la Alba Mall să alegi un cadou minunat pentru fiecare ea dragă din viata ta.

Doar reducerile sunt la feminin, pentru că nimic nu merge mai bine cu un cadou de 8 martie pentru ea.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

10.000 de euro pe lună, costul minim pentru un parlamentar, în România. Sumele defalcate, încasate de la stat

Publicat

parlament

Un parlamentar în România dispune de circa 10.000 de euro, sub formă de indemnizație și sume forfetare, au calculat jurnaliștii de la Europa Liberă.

Deși a doua cea mai săracă țară din UE, România își tratează parlamentarii la același nivel cu țările cele mai înstărite.

Președintele Iohannis a promulgat legea care elimină pensiile speciale pentru parlamentari, după ce Legislativul, controlat de PNL-USR PLUS a decis pe 17 februarie să elimine pensiile speciale ale parlamentarilor. Acestea reprezintă însă numai 1,38% din sumele plătite pentru pensiile speciale în plată. Adică circa 1 milion de euro lunar față de 1,6 miliarde de euro pe lună, total pensii speciale.

Peste 800 de parlamentari au încasat până acum pensii speciale fără ca aceatea să se bazeze pe contributivitate, iar valoarea lor era de 53 de milioane de lei anual. Pensiile parlamentarilor variază în funcție de numărul de mandate și de funcția deținută, cea mai mare fiind în jurul a 12.000 de lei, circa 5000 lei, în medie.

Cheltuiala cu un parlamentar român

Deputatul USR Iulian Bulai a detaliat pentru Europa Liberă care sunt sumele de care beneficiază un parlamentar pe lângă indemnizația lunară (parlamentarii nu pot primi salariu din cauza faptului că, potrivit principiilor constituționale, ei nu pot fi salariați, nu pot fi considerați subordonații nimănui, cu excepția alegătorilor pe care îi reprezintă).

„Un parlamentar primește în mână la sfârșitul lunii 10.500 de lei (circa 2000 euro n.r.). Cei care sunt în Biroul Permanent sau conduc comisii parlamentare permanente mai primesc în plus 1.000 de lei în plus față de suma de bază.

La salariul net de bază de 10.500 de lei se adaugă suma forfetară sau diurna pentru ședere în București pe zi de 260 de lei pentru zilele de lucru în Parlament.

Apoi se mai adaugă o sumă forfetară pentru cazarea în București dacă nu ai o proprietate a ta, aici. Dacă nu ești proprietarul unei locuințe, casă, apartament primești 4.400 de lei pentru chirie. La acestea se adaugă o sumă forfetară pentru deplasarea lunară în circumscripția electorală de 1.400 de lei.

Pentru fiecare drum din București în circumscripție se acoperă transportul în trei formate diferite: ori cu autoturismul și se acoperă numărul de kilometri, fie printr-un un carnețel de tren pentru CFR care-ți permite călătoria în circumscripție și în țară, fie un transport dus-întors o dată pe săptămână cu avionul la cel mai apropiat aeroport de circumscripția în care ai fost ales.

Mai există suma dată la dispoziție pentru cabinetul parlamentar de 25.000 de lei, din care se plătesc absolut toate cheltuielile cabinetului: personal, chirii, contracte de colaborare, consumabile, tot ce înseamnă facturi.

Toți acești bani se folosesc în chestiunea strictă de organizare, amenajare și funcționare a cabinetului parlamentar ca instituție, nu ca spațiu fizic, că poți să ai și două și a angajaților care lucrează acolo”, a declarat deputatul USR.

Așadar, circa 46.200 de lei pe lună, fără a pune la socoteală diurna pentru zilele de lucru în comisii și decontarea transportului cu trenul /autoturismul/avionul în raport de distanță și de pachetul de transport ales.

Totalul: în jur de 10.000 de euro

Sau mai mult pentru că indemnizația lunară depinde de cât de înaltă este funcția deținută.

Astfel un președinte de Cameră are o indemnizație brută de 23.920 lei, iar vicepreședinții câte 22. 256 lei, potrivit site-ului Camerei Deputaților.

Secretarii și chestorii au o indemnizație brută de 21.840 de lei, liderii de grup 20.800, șefii de comisi permanente 20.176, vicepreședinții de comisii 19.552 iar secretarii de comisii 19136.

Toate, sunt indemnizații brute, dar lor li se adaugă sumele forfetare amintite și deconturile pentru transport.

Sursă: romania.europalibera.org

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Dinamic Exclusiv Auto – noul partener service Toyota din Alba Iulia (P)

Publicat

Începând cu luna februarie 2021, Exclusiv Auto a devenit oficial, partener service autorizat pentru marca Toyota în județul Alba, obținând certificarea importatorului Toyota România pentru reparații service.

Exclusiv Auto este o companie cu o experiență de peste 13 ani în domeniul auto din județele Constanța și Alba Iulia, experiență care ne-a ajutat să tratăm cu profesionalism fiecare marcă nou venită în portofoliul nostru. Businessul este foarte bine pregătit pentru partea de after sales, service-ul fiind dotat cu aparatură nouă, de ultima generație.

Serviciile noastre sunt construite pe baza nevoilor diverse ale clienților. Indiferent de situație, identificăm întotdeauna opțiunile potrivite și ne ajutăm clienții să aleagă cea mai bună soluție. Profesionalismul echipei este demonstrat de rezultate, numărul clienților devenind tot mai mare, crescând de la an la an.

Exclusiv Auto anunță totodată că, începând cu 1 februarie 2021, domnul Sorin Alion este noul Director General în cadrul Exclusiv Auto Alba Iulia. Experiența sa de peste 20 de ani în domeniul auto acoperă departamente diverse, incluzând vânzări, service sau dezvoltarea rețelei la importatori sau dealeri.

“Am preluat aceasta funcție cu mult entuziasm la începutul lunii februarie 2021, in plină criză sanitară ce pune la grea încercare normalitatea din piața auto și în general în societate. Perioada plină de provocări, care a reprezentat și reîntoarcerea mea la brandul care mi-a marcat cariera, este totodată și o perioadă plină de oportunități pentru grupul Exclusiv Auto. Compania a decis să investească și sa pună la dispoziția clienților din Alba Iulia, în prima faza, un service modern aliniat la ultimele standarde Toyota. În cea de-a doua etapă ne pregătim să devenim și distribuitor Toyota care va fi parte a celui mai mare proiect auto din Alba Iulia, centru de retail auto Exclusiv Auto, ce va reuni într-un singur loc șase showroom-uri de marcă cu cele mai puternice branduri auto ale momentului.

Clientul s-a aflat întotdeauna în atenƫia mea şi doresc să vă asigur că orice solicitare sau sugestie va fi tratată constructiv şi considerată oportunitate de dezvoltare de către echipa noastră.” – a declarat Sorin Alion, Director General Exclusiv Auto Alba Iulia.

Posesorii mărcii Toyota sunt așteptați la sediul Exclusiv Auto din Alba Iulia, Strada Alexandru Ioan Cuza, nr 40, pentru a beneficia de calitatea serviciilor noastre complete: mecanică, electrică, lucrări garanție și reparații daune, dar și de prețuri și pachete de service foarte avantajoase!

Exclusiv Auto este dealer și service autorizat în județele Constanța și Alba Iulia pentru brandurile auto: Jaguar, Land Rover, Volvo, Mitsubishi, Hyundai, Subaru, ŠKODA, Seat, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale și Das Welt Auto.

În Alba Iulia reprezentăm brandurile ŠKODA, Volkswagen Autovehicule Comerciale și Toyota.

Exclusiv Auto,

Str. A.I. Cuza nr 40, Alba Iulia

Tel: 0341.407.000

Email: service@albaiulia.toyota.ro

Site: https://www.toyota.ro/retailersite/ToyotaAlbaIulia/

www.exclusivauto.ro

Facebook: https://www.facebook.com/Toyota.ExclusivAuto

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate