Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Drept la replică Inspectoratul Școlar Județean Alba: ”Unde-i lege, nu-i loc de… practici politicianiste”


Publicat

Inspectoratul Școlar Județean Alba trimite drept la replică referitor la comunicatul USR Alba Conducerea ISJ Alba, un exemplu de practici politicianiste în plină campanie electorală.

Unde-i lege, nu-i loc de… <practici politicianiste>

Din păcate, oameni noi în politică înseamnă pentru USR Alba Iulia oameni dezinformați, iar comunicatul transmis de aceștia este un atac la persoană incalificabil. O lectură de câteva minute a Legii Educației Naționale nr 1/2011 cu modificările și completările ulterioare și a OMEC nr. 5.259 din 12 noiembrie 2019 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2020-2021 ar fi prevenit expunerea ridicolă a acestei formațiuni politice.

Pentru o corectă informare, facem următoarele precizări:

La nivelul județului Alba, în anul școlar 2020-2021, un număr de 176 de directori și directori adjuncți asigură conducerea unităților de învățământ. Dintre aceștia 62 de directori și directori adjuncți au fost numiți prin decizie a Inspectorului Școlar General, în baza art. 83 (1) din OMEC 5259/2019 <În cazul funcţiilor de conducere din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, detaşarea în interesul învăţământului se realizează prin decizia inspectorului şcolar general, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârşitul anului şcolar, cu respectarea prevederilor legale>.  Această etapă prevăzută în Metotologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic presupune numirea prin decizie a inspectorului școlar general pe o perioadă determinată, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de 31.08.2021. În 13 cazuri detașarea în interesul învățământului a constat în numirea a noi directori/directori adjuncți pe posturi vacante la data de 01.09.2020, din motive diverse: demisie, transfer cadru didactic, numire în alte funcții de conducere sau încetarea detașării în interesul învățământului. În niciun caz nu a contat apartenența politică a persoanei numite, ci îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația în vigoare pentru ocuparea unei funcții de conducere.

În contextul pandemic actual, vă asigurăm că principala preocupare a Inspectoratului Școlar General Alba este asigurarea condițiilor necesare începerii noului an școlar în deplină siguranță, atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice din județul Alba. În acest context, deciziile emise de inspectorul școlar general sunt absolut necesare pentru o pregătire adecvată a unităților de învățământ, rolul directorului, alături de Consiliul de Administrație al școlii, fiind decisiv în a lua deciziile necesare începerii școlii în siguranță pentru elevi și cadre didactice, cf. OUG 141/2020.

În instituțiile de învățământ din județul Alba și în instituția Inspectoratului Școlar Județean se face campanie pentru educație în siguranță, nu campanie electorală!”

Inspector Școlar General, prof. Cornel Stelian Sandu

Purtător de cuvânt al ISJ Alba, Insp. Gabriela Anamaria Gâlea



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Marius

    vineri, 28.08.2020 at 18:15

    Să spună exact, din lista celor 12 directori schimbați la câți a fost cazul de demisie, transfer, numire în alte funcții de conducere sau încetarea detașării în interesul învățământului. Nominal, om cu om, instituție cu instituție. Dacă nu se poate, înseamnă ca este doar o minciună tipică vechii clase politice, tipică PNL/PSD. Cu plăcere!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

CFR: Mersul Trenurilor 2021-2022, în vigoare din 12 decembrie: Principalele modificări. Cum se va circula în următorul an

Publicat

tren

Din data de 12 decembrie intră în vigoare noul mers al trenurilor pentru anul 2022. CFR anunță că în noul Mers al Trenurilor 2021-2022 vor circula zilnic în medie 1.200 trenuri operate de CFR Călători, în funcție de perioada din an.

Noutățile din Mersul Trenurilor 2021-2022

– CFR Călători și MAV Start au convenit asupra îmbunătățirii ofertei de transport România – Ungaria prin frontiera Curtici asigurându-se pe timpul zilei trenuri în cadență la interval de 2 ore.

Au fost introduse în plus 4 perechi de trenuri, 1 pereche („BEGA” – IR 378 și IR 377) în relația Timișoara – Budapesta și retur, 2 perechi („MUREȘ” și „CRIȘ” – IR 374, IR 375, IR 376 și IR 379) în relația Arad – Budapesta și retur, 1 pereche („ZARAND” – IR 370 și IR 371) în relația Arad – Szolnok și retur.

– Craiova – Timișoara – Arad și retur (IR 349 și IR 348) cu atașare/detașare în Arad și ramură de la/pentru Cluj Napoca („CORVIN” – IR 404 și IR 405), cu atașare/detașare în Szolnok prin frontiera Episcopia Bihor.

– Trenul „PRIETENIA” (IR 401 și IR 402) va circula de două ori pe săptămână în luna decembrie 2021 (IR 401 Chișinău – București în zilele de joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți și vineri/sâmbătă) și de trei ori pe /săptămână în anul 2022 (IR 401 Chișinău – București în zilele de marți/miercuri, joi/vineri și duminică/luni, IR 402 București – Chișinău în zilele de luni/marți, miercuri/joi și vineri/sâmbătă).

– Pe relația București – Constanța și retur au fost planificate trenuri IR și Regio Expres în cadență la interval de o oră. În planul de mers tren 2021/2022 vor circula 24 de trenuri în rang IR și Regio Expres pe relația București – Constanța și retur, față de 13 trenuri IR în planul de mers tren 2020/2021.

– În relația Constanța – București Nord – Brașov și retur vor circula 3 perechi de trenuri, fața de 2 perechi în prezent.

– A fost introdus un tren nou de la Craiova la București Nord (RE 9018), cu plecare din Craiova la ora 15:52.

– În relația Pitești – Craiova și retur va circula o pereche de trenuri (RE 9013 și RE 9014) la legătură cu trenurile IR 72 și IR 73 (Bucureşti Nord – Budapesta şi retur).

– Relația București Nord – Tulcea și retur va fi asigurată în sezon cu grupă de vagoane directe la/de la trenurile 1981/8653 și 8656/1684, iar în extrasezon sunt asigurate legături în stația Medgidia.

– În relația Galați – Constanța și retur legătura directă în extrasezon va fi realizată cu trenurile 1732/8201 și 8204/1730.

– Pe ruta București – Constanța, trenurile IR au fost trasate cu viteza maximă de 160 km/h, trenurile Regio Expres au fost trasate cu viteza maximă de 150 km/h, iar trenurile Regio au fost trasate cu viteza maximă de 120 km/h.

– Trenurile IR 1741 și IR 1742 (Bucureşti Nord – Satu Mare) vor avea în compunere grupă de vagoane pentru/de la Târgu Mureș cu atașare/detașare în Războieni.

– Trenurile IR 1653 și IR 1654 vor circula pe trase modificate astfel încât să preia traficul de călători în relația București Nord – Suceava și retur asigurând, în Buzău, legătură la/ de la trenurile de Constanţa.

– Trenurile IR 1861 și IR 1862 Iași – Constanța și retur vor circula pe distanța Iași – Buzău și retur ca ramuri la/de la trenurile IR 1668 şi IR 1667 (Iaşi – Bucureşti Nord şi retur).

– Pentru preluarea traficului de călători pe relația Galați – Buzău – București Nord s-a introdus un tren nou (IR 1570), cu plecare din stația Galați la ora 05:21.

Trenurile spre Aeroportul Henri Coandă

– Ca urmare a deciziei CFR SA de specializare a traficului pe magistrala feroviară 700, trenurile spre Aeroportul Henri Coandă vor circula pe ruta București Nord – Pajura – Mogoșoaia fără modificarea duratei de parcurs, iar celelalte trenuri vor circula pe ruta București Nord – Chitila – Mogoșoaia cu o durată de parcurs mai mare cu aproximativ 10 minute.

Reduceri tarifare și modalități de cumpărare bilete

  •  CFR Călători oferă o gamă diversă de oferte comerciale (ex. abonamente, card TrenPlus, dus-întors, anticipație, etc). Detalii pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Trafic intern.
  • Acceptarea călătoriei posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la o serie de trenuri InterRegio în perioada 12 decembrie 2021 – 11 iunie 2022.
    Pentru asigurarea accesului la un număr mai mare de trenuri a persoanelor care se deplasează pentru navetă se acceptă călătoria posesorilor de abonamente valabile la tren Regio la trenuri InterRegio pe distanțe de până la 30 km.
  • Trenurile de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur au la dispoziție terminale BCR contactless (Mastercard sau Visa), pentru plata biletului de călătorie prin orice tip de dispozitiv de plată: card, telefon sau ceas inteligent. Întregul proces de cumpărare este simplu, intuitiv și rapid: se selectează tipul de călător adult / copil, iar plata se face prin poziționarea dispozitivului de plată contactless în fața terminalului BCR.
  • CFR Călători facilitează achiziționarea ușoară și rapidă a biletelor de tren prin aplicația mobilă  “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online”. Instalarea acestei aplicații mobile se poate face prin căutare în Magazin Play (Ex: „bilete CFR online”).
  • Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale: online, staţii şi agenţii CFR, automate de vânzare în gări și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.
  • Bilete de călătorie internaționale  se pot procura online AICI și pot fi ridicate din agenții. Lista agențiilor de unde se pot ridica biletele internaționale de călătorie AICI

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2021-2022” va putea fi achiziţionată din principalele gări şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la preţul de 19 lei. Deoarece conţinutul poate suferi modificări, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

Purtarea măștii de protecție la bordul trenurilor CFR Călatori este obligatorie pe toată durata călătoriei.

Cum se pot procura bilete de călătorie CFR

Termenul limită până la care se pot procura legitimaţii de călătorie, faţă de ora de plecare a trenului, se stabileste funcţie de locaţia de unde se achiziţionează acestea, astfel:

  • cu 3 – 5 minute înainte de plecarea trenului din staţie pentru vagoanele clasă şi până la închiderea la vânzare în sistem pentru vagoanele de dormit/cuşetă, în cazul procurării legitimaţiilor din staţiile de cale ferată de plecare;
  • cu un anumit interval de timp stabilit (care nu poate fi mai mic decat cel prevăzut la paragraful anterior), funcţie de amplasarea agentiei de voiaj CFR faţă de staţia de cale ferată de plecare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie din agenţiile de voiaj CFR;
  • cu 24 de ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie prin automate de vânzare ale distribuitorilor autorizaţi;
  • cu 6 ore înainte de plecarea trenului din staţia de cele ferată de îmbarcare, în cazul procurării legitimaţiilor de călătorie online;

Termenele maxime de vânzare cu anticipaţie a legitimaţiilor de călătorie se pot modifica oricând dacă în condiţiile din exploatare se impune acest fapt. Modificarea se poate face pentru toate trenurile de călători sau punctual numai pentru anumite trenuri.

Modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie va fi adusă la cunoştiinţa publicului călător  înainte ca modificarea să-şi producă efectul, atât prin mesaj afişat pe site-ul oficial al „ CFR Călători”, cât şi prin afişe la toate punctele de emitere a legitimaţiilor de călătorie.

În caz de forţă majoră modificarea termenelor maxime de vânzare cu anticipaţie se poate face fără preaviz cu notificarea pe site-ul oficial al „ CFR Călători”.

Cum se emit biletele pentru călătorii cu trenuri succesive

În cazul legitimaţiilor de călătorie emise electronic, dacă se solicită călătoria cu trenuri succesive (maxim 4 trenuri), se emite o singură legitimaţie de călătorie cu bilete anexă (pentru toate trenurile din parcurs) cu condiţia ca ora de plecare a ultimului tren de legătură ales să fie într-un interval de maxim 48 de ore faţă de ora de plecare din staţia de cale ferată de îndrumare (staţia iniţială de îmbarcare a călătorului).

Intervalul minim între ora de sosire a unui tren şi ora de plecare a următorului tren de legătură poate fi cuprins între minim 5 min şi maxim 23 de ore si 59 de minute. Dacă se solicită călătoria cu trenuri care nu se încadrează în condițiile de mai sus, respectiv se solicită:

  • călătoria cu mai mult de 4 trenuri, sau
  • ultimul tren din traseul ales are ora de plecare într-un interval mai mare de 48 de ore faţă de ora de îmbarcare din staţia de cale ferată de îndrumare, sau
  • intervalul dintre 2 trenuri succesive este mai mare de 23 de ore si 59 minute, sau
  • în cadrul traseului solicitat există trenuri care sosesc în stații diferite fată de stația de plecare a următorului tren, chiar dacă aceste stații deservesc aceeaşi localitate,
  • parcursul format din aceste trenuri nu va fi considerat o singură călătorie, şi se vor emite legitimaţii de călătorie diferite.
Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

MĂSURI, de astăzi: fără carantină de noapte pentru nevaccinați, acces la mall și cu test, liber la petreceri de sărbători

Publicat

De astăzi intră în vigoare Hotărârea de Guvern privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile de relaxare.

Hotărârea aprobată de Guvern prelungeşte cu 30 de zile starea de alertă pe teritoriul României, începând de joi, 9 decembrie. La baza actului normativ sunt măsurile adoptate prin Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 112/2021.

Vezi DOCUMENT: MĂSURILE de relaxare, aprobate de Guvern. STAREA de ALERTĂ, prelungită în România cu 30 de zile

MĂSURILE în vigoare din 9 decembrie:

– eliminarea obligativităţii purtării măştii de protecţie pentru toate spaţiile publice deschise neaglomerate; masca de protecţie va fi purtată în spaţiile publice închise, spaţiile comerciale, spaţiile publice deschise cu aglomerări de persoane, mijloacele de transport în comun, locul de muncă, pieţe, târguri şi locurile unde se formează cozi;

– eliminarea interdicţiilor de circulaţie a persoanelor pe timpul nopţii;

– organizarea şi desfăşurarea anumitor activităţi în spaţii închise sau deschise vor fi permise până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5.00-22.00 (competiţiile sportive, cinematografele, spectacolele, concertele, festivalurile publice şi private sau alte evenimente culturale, cursurile de instruire, inclusiv cele de formare profesională care necesită activităţi practice, workshopurile, conferinţele, precum şi cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene).

Program prelungit până la 22.00

De asemenea, va fi permisă până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului, în intervalul orar 5.00-22.,00, activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară în spaţii închise şi/sau deschise:

– activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, precum şi la terase;

– activităţi în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

– activităţi de administrare a piscinelor interioare;

– activităţi în domeniul jocurilor de noroc.

Tot până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului, în intervalul orar 5.00-22.00 va fi permisă activitatea operatorilor economici care administrează săli de jocuri şi locuri de joacă pentru copii, precum şi activitatea târgurilor, bâlciurilor şi a talciocurilor.

Conform normelor adoptate de Executiv, accesul la organizarea şi desfăşurarea activităţilor menţionate sau la activităţile cu publicul a operatorilor economici în cauză va fi permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Aceleaşi categorii de persoane vor avea acces permis la activitatea cu publicul în centrele şi parcurile comerciale, a operatorilor economici care au ca obiect principal de activitate comercializarea produselor nealimentare, precum şi activitatea de cazare în structurile de primire turistice.

„În cadrul spaţiilor de comercializare a produselor nealimentare cu suprafaţa mai mică sau egală de 200 mp va fi permis accesul tuturor persoanelor fără a fi necesară dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecţia cu virusul SARS-CoV-2, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană şi afişarea la intrarea în spaţiul comercial a numărului maxim de persoane care se pot afla simultan în incintă”, conform noilor prevederi.

Măsuri de relaxare – Crăciun și Revelion

Prin aceeaşi Hotărâre de Guvern au fost stabilite şi o serie de măsuri pentru perioadele 24 decembrie – 25 decembrie 2021 şi 31 decembrie 2021 – 1 ianuarie 2022.

Astfel, în perioadele menţionate, activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, precum şi la terase va fi permisă până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului fără restricţii privind intervalul orar şi doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau al unui test rapid antigen nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

De asemenea, se va permite organizarea şi desfăşurarea în aer liber a evenimentelor dedicate trecerii în noul an în perioada 31 decembrie 2021 – 1 ianuarie 2022, fără restricţii privind numărul de persoane şi intervalul orar, cu purtarea măştii de protecţie, precum şi cu respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii infecţiilor cu virusul SARS-CoV-2.

sursă: Agerpres

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Peste 100 de PERCHEZIȚII în Alba și alte 35 de județe pentru confiscarea unor arme de foc introduse ilegal în țară

Publicat

În această dimineață, polițiștii Direcției Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase – IGPR, sub supravegherea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sector 2 București, efectuează 103 percheziții domiciliare, în municipiul București și 36 de județe, într-un dosar de nerespectarea regimului armelor şi al muniţiilor și contrabandă calificată.

Acțiunea vizează creșterea gradului de siguranță și scoaterea din circuitul ilegal a unor arme de foc, scurte și lungi, care ar fi fost introduse pe teritoriul României, prin intermediul unor firme de curierat rapid.

În perioada iulie – noiembrie 2021, polițiștii Direcției Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase au documentat activitatea infracțională a unei persoane juridice, cu sediul în Ungaria, care, prin intermediul unui site web, ar fi comercializat, pe teritoriul României, către persoane fizice, arme din categoria celor supuse autorizării și diferite tipuri de muniție aferente acestora, fără a respecta condițiile de procurare, prevăzute de Legea nr. 295/2004, privind regimul armelor și al munițiilor.

Activitatea infracțională s-ar fi desfășurat prin plasarea de comenzi către magazinul online, iar, din depozitul situat pe teritoriul Ungariei, ar fi fost livrate armele și munițiile către cumpărătorii români, prin intermediul firmelor de curierat, care introduc bunurile în țară, fără a declara acest fapt autorităților vamale și fără a îndeplini condițiile solicitate de legislația națională în acest domeniu.

După introducerea pe teritoriul României a armelor și a munițiilor, livrarea către cumpărătorul final s-ar fi realizat prin interpunerea altor firme de curierat rapid.

În activități sunt angrenați peste 300 de polițiști specializați în cercetarea infracțiunilor la regimul armelor și al munițiilor din cadrul structurilor arme, explozivi și substanțe periculoase, precum și criminaliști și luptători de intervenție și acțiuni speciale.

Activitățile se desfășoară în județele Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Brăila, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea și Vrancea.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba cumpără reactivi Covid-19 și consumabile medicale de peste 6,7 milioane de euro, pentru următorii 2 ani

Publicat

Direcția de Sănătate Publică (DSP) Alba cumpără reactivi pentru analize Covid-19 și consumabile medicale pentru următorii doi ani. Valoarea este estimată la peste 6,7 milioane de euro. 

Direcția de Sănătate Publică Alba a lansat miercuri, 8 decembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de reactivi pentru analize COVID-19 și consumabile medicale.

Valoarea totală este estimată la 33.265.300 de lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, prin achiziția realizată se va asigura continuitatea procesului de testare a pacienților suspecți de Covid-19, prin linia de testare pe care DSP Alba o are în dotare în momentul de față.

Județul Alba va avea astfel o situație actualizată a cazurilor de coronavirus și astfel pacienților li se va putea administra tratamentul corect.

DSP Alba are în dotare o linie de testare Covid-19 pentru care sunt necesare kit-uri de amplificare și extracție, medii de transport viral VTM și consumabile medicale. Linia de testare Covid-19 este folosită de către DSP Alba atât pentru testarea pacienților suspecți de Covid-19, precum și în testarea la cerere, contra cost.

Acordul cadru va avea o durată de 24 de luni, achiziția fiind structurată pe 4 loturi, astfel:

Lot 1:

  • Kit reactiv amplificare, 50 teste/kit – cantitate minimă acord cadru: 20 kit-uri – cantitate maximă acord cadru: 6.000 kit-uri – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 18.000.000 lei, fără TVA
  • Kit extrație automată, 64 teste/kit – cantitate minimă acord cadru: 20 kit-uri – cantitate maximă acord cadru: 5.000 kit-uri – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 12.500.000 lei, fără TVA

Lot 2:

  • Mediu de transport viral VTM (cu 2 tampoane) – cantitate minimă acord cadru: 5.000 buc. – cantitate maximă acord cadru: 350.000 buc. – valoare estimată totală (acord cadru 24 luni) – 1.750.000 lei, fără TVA

Lot 3:

  • Vârfuri cu filtru pipetă semiautomată
  • Plăci PCR, semi-skirted
  • Plăci PCR, non skirted
  • Folii PCR
  • Stativ pentru răcirea plăcilor PCR
  • Pipetă semiautomată monocanal
  • Pipetă semiautomată multicanal

Lot 4:

  • Cleaner PCR (pulverizator, flacon 250 ml)
  • Alcool etilic absolut (flacon 1 l)
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate