Connect with us
Publicitate

Eveniment

Electrica Furnizare, clarificări pentru clienți legate de noul sistem informatic: facturi, index autocitit și cod client nou

Publicat

Electrica Furnizare, clarificări pentru clienți legate de noul sistem informatic: facturi, index autocitit și cod client nou.

Electrica Furnizare aduce clarificări pentru clienți, după implementarea unui nou sistem informatic al companiei.

”Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare vine în întâmpinarea clienților cu o serie de clarificări menite să contribuie la familiarizarea acestora cu noutățile apărute în relația cu furnizorul” anunță compania.

Facturi aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic

Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte.

Vezi și Electrica Furnizare: schimbări la facturi din februarie. Consultanță privind noutățile, pentru clienți, până în 1 martie. Program

În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora, se precizează într-un comunicat al Electrica Furnizare.

Va fi emisă o factură de regularizare: Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie electrică consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie.

Precizări Electrica Furnizare: Transmitere index autocitit

Modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop).

Electrica Furnizare a extins, în perioada 26 februarie 2024 – 01 martie 2024, programul de lucru în mai multe puncte de prezență ale companiei, astfel încât clienții interesați să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul.

Măsura a fost adoptată după ce la sediile operatorului s-au format cozi imense.

Pentru a evita timpii de așteptare în punctele de prezență, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților un sistem online unde se pot programa.

Transmitere de solicitări online către furnizor

Clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil AICI .

Elemente noi de identificare a clienților

Implementarea noului sistem informatic a generat o serie de modificări cu privire la elementele de identificare alocate clienților companiei.

Detalii despre noile elemente de identificare pot fi consultate aici: AICI

Ne asigurăm clienții, pe această cale, de toată deschiderea în tratarea aspectelor generate de tranziția către noul sistem informatic implementat la nivelul Electrica Furnizare și ne cerem scuze pentru disconfortul creat, au mai precizat reprezentanții Electrica Furnizare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

10 Comentarii

10 Comentarii

  1. Matei Maria

    joi, 29.02.2024 at 04:38

    Am primit factura de 4124 lei la o casa ma duc 2 ori p an locuesc in strainatae si pentru un consum de 282 de KW platesc 4124 asta e o porcarie Nu pot lua legatura cu ei ati raspunde robutul la relati cu clienti Nu Poti intra in legatura cu un angajat sa clarifice situatia precizez ca indexul e trimis lunar deci de recalculare Nu poate fi vorba

  2. Tănase daniela

    sâmbătă, 02.03.2024 at 15:29

    Nu a venit făcură electrica de 2 luni și nici citirea nu am putut sa o dau

  3. Nichifor Aurelian

    sâmbătă, 02.03.2024 at 22:53

    Niște mincinoși. nu răspund la mail , nu te lasă, sa trimiți mesaj către ei în aplicație… Ca sa nu mai spun ca nu au nici măcar bunul simt sa răspundă. le-am trimis un mail ,și un mesaj cum ca am depus o anumita suma prin cont pe nr ATM și nici măcar nu au avut bunul simt sa raspunda….

  4. Adriana Kerekes

    sâmbătă, 02.03.2024 at 23:44

    Mi-am trimis indexul chiar în data de 16.02.2024,sunt din județul Cluj,index pe care îl trimit lunar,dar acum cu optimizarea lor nu am putut trimite doua luni și ca să vezi ca îmi vine factura estimata de ei cu aproape 600 de KW în plus ,nu este corect atâta timp cât eu lunar trimit index real, plus ca de vreo 2 ani am aplicația My Electrica.Aparte de acesta pana acum eram încadrată în 0.80 de bani KW,acum dacă mi-au băgat KW de la ei în plus m-au pus sa plătesc KW 1.30 de lei .Am trimis o reclamație la ei sper sa se rezolve tot,eu nu sunt de acord sa plătesc înainte,plătesc doar cât consum ca nici ei nu te lasă nici o luna „gratis” sau nu au oferte….În concluzie suntem fraieriti în fata,sa le fie rușine,sa angajeze personal capabil sa gestioneze My Electrica ca au destui bani!!!

  5. Săndel

    sâmbătă, 02.03.2024 at 23:51

    ce probleme ai tu… :))
    eu primesc trei facturi pe an, maxim o regularizare, dacă asta n-o bagă meșterul din burtă că i-e lene să se mai deplaseze pe la clienți și să citească contoarele de la distanță.
    toate astea pentru 180vac la priză, bmp fără pen și sictir cu carul dacă încerc să contacrez pe cineva de la ei.

  6. Gavriliu

    duminică, 03.03.2024 at 09:24

    Formidabila estimare a fost facuta de SC Electrica inainte de implementarea noului sistem informatic, adica la 31 12.2023. Pentru 13 zile au estimat 449 kw, parca as fi o microintreprindere. Am facut numeroase sesizari sa se verifice contoarul Nimic. Nici pana la data de 1 martie 2024 nu am consumat cat au facturat. Nu mai spun de pret, 449 kw la 1,3 lei. Rusine SC Electrica, tratati clientii cu dispret.

  7. Sturz Liana Claudia

    duminică, 03.03.2024 at 11:41

    Și pentru cei la care s-au încărcat facturile cu sute de kw care este rezolvarea unde se pot face reclamațiile

  8. Parlog Elena

    luni, 04.03.2024 at 07:42

    Nu pot face plata prin aplicatia You BRD intrucat factura nu contine codul ATM ci codul de incasare si aplicatia nu recunoaste acest cod.Banca nu poate schimba codul din aplicatie, deci tb sa platesc cash, altfel nu se poate.

  9. Mr Geo

    luni, 04.03.2024 at 10:25

    In ianuarie am primit factura cu 61 kW mai mult, mi-au răspuns că să trimit index și este estimativ. Trebuie trimis index in fiecare luna. Daca nu trimiți index, îți vor pune estimativ mai mult.

  10. Marius

    luni, 04.03.2024 at 16:13

    Aplicație de cä..t, nu poți comunica cu firma, nu răspund la telefon, am trimis autocitirea si nu a fost luată in considerare, am fost la sediu să rezolv problema si nu funcționează sistemul. Pt conducerea electrica vă recomand scaune electrice.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate