Economie
Electrica Furnizare: facturile vor fi emise cu întârziere, la începutul anului 2024. Mai multe aplicații nu vor putea fi utilizate
Electrica Furnizare anunță că mai multe aplicații nu vor funcționa, la începutul anului viitor. De asemenea, facturile vor fi emise abia în februarie 2024.
Sunt făcute optimizări complexe ale sistemelor informatice, pentru îmbunătățirea serviciilor adresate clienților, potrivit companiei.
”Vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia”, a comunicat Electrica Furnizare SA.
Optimizările sunt programate în perioada 1-31 ianuarie 2024.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată.
Facturile, emise în februarie. Ce aplicații nu vor funcționa
”Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată față de cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie. Termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii”, precizează Electrica Furnizare, într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, în perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei:
- MyElectrica– aplicație și portal
- TelVerde (comunicare index autocitit)
- Formularul unic de contact online
- E-chat
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS)
- Serviciile din meniul interactiv Call-center (activarea opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).
Modalitățile de contact
- Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul
- punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/)
- adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.
Procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.
Modalități de plată
În ceea ce privește modalitățile de plată, clienții vor avea la dispoziție următoarele:
- internet banking
- debit direct
- aplicațiile Orange Money, mobilePayWallet, 24Pay, Pago
- automatele de plată StartPay
- stațiile OMV/Petrom
- serviciul Westaco Express
- centrele de plăți un-doi Mobile Distribution
- punctele de plată PayPoint
- ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
vaile
vineri, 22.12.2023 at 18:24
numai la electrica se intampla asa ceva,una din relicvele de stat, la eon de ce nu se intampla oare
X
sâmbătă, 23.12.2023 at 08:21
Nu că acum factura ar veni la timp!
Vasile Farcas
joi, 25.01.2024 at 06:23
de ce cele ce vin in plic pe posta vin la timp, de ce nu ne trimiteți și nouă care trimitem indexul pe i mail facturile sa le putem platii,sau dacă aveți probleme trebuia să ni le trimiteți in plic pe posta, că estimările le aveți de atitia ani știți cam cît se consuma, ne încărcați acum pe timp de iarna să plătim o grămadă de bani la 1300 de lei pensie.