Connect with us
Publicitate

Actualitate

Clienții ING s-au trezit fără bani pe carduri. Ce s-a întâmplat. Reacția băncii

bani

Publicat

Clienții băncii ING au constatat luni, că toate plățile pe care le-au făcut cu cardul în weekend au fost procesate de două ori de către bancă. Reprezentanții băncii au declarat că a fost o eroare operațională în care unele fișiere de plată decontate au fost procesate de două ori. 

„O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING.

Citește și O bancă din România introduce program de lucru de acasă, orar la alegere, weekend prelungit și o zi pe săptămână la birou

Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întâmpinat dificultăți în acest sens și le mulțumim pentru înțelegere .

Clientii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întampinat dificultăți în acest sens și le mulțumim pentru întelegere”, a precizat banca.

Într-un un mesaj trimis clienților prin intermediul aplicației de plăți online, banca a comunicat urmatorele: „În urma incidentului de azi corectam de zor tranzacțiile dublate. Până mâine totul va reveni la normal, mulțumim pentru întelegere”.

Oamenii s-au trezit astăzi că au mai puţini bani în conturi sau chiar că sunt pe minus. Reprezentanţii băncii nu au oferit, deocamdată, un punct de vedere oficial legat de această problemă, dar vor reveni cu precizări în cursul zilei de astăzi.

Totuşi, pe pagina de Facebook a instituţiei financiare au fost postate mai multe mesaje în care se arată că situaţia este cunoscută şi că tranzacţiile vor fi reglate ulterior, fără a fi dat un termen exact.

„O parte dintre clienții ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacțiile realizate în weekend. Situația a fost cauzată de o eroare operațională în care fișierele de tranzacții au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situației și la returnarea sumelor în conturile clienților în cel mai scurt timp posibil”, se arată pe Facebook.

Sursă digi24.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate