Connect with us
Advertisement

Economie

Facturarea și comunicarea la Hidroelectrica rămân blocate. Clienții nu au mai primit nicio veste de la furnizorul de electricitate

Publicat

Mii de clienți ai furnizorului de electricitate Hidroelectrica sunt nemulțumiți de faptul că de la data de 1 decembrie 2022 nu au mai primit nicio veste de la companie cu privire la emiterea facturilor.

Hidroelectrica anunțase pe siteul propriu că din cauza unor ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date, va întrerupe temporar procesul de facturare.

AICI UPDATE: Hidroelectrica anunță un nou sistem de facturare pentru clienți. Cum pot fi eșalonate plățile

Termenul anunțat pentru reluarea transmiterii facturilor a expirat la 1 decembrie 2022, dar nici după această dată secțiunea Facturi și cea de Sesizări nu mai a fost activată.

Mesajul postat pe site este același care dădea ca termen final data de 1 decembrie 2022.

Ce se întâmplă cu facturile de Hidroelectrica

Hidroelectrica își lasă clienții în ”ceață”

Încercările clienților de a contacta compania pentru noi informații cu privire la facturare și la plata energiei consumate s-au transformat în adevărate aventuri, de la emailuri fără răspuns la convorbiri telefonice interminabile cu roboți.

”Au trimis un email, dar au ignorat întrebările, e un copy paste, site-ul nu cred că va fi gata în decembrie, la adresa de email formular.client intră un răspuns automat cu date expirate, iar la telefon sunt curios dacă a reusit să ia legătura cineva cu ei și sa primească un răspuns,” a scris un client pe Facebook.

Un alt client Hidroelectrica anunță ca a reușit să intre în legătură telefonică, după o așteptare de 50 de minute, cu un angajat al furnizorului de electricitate. ” … după 50 min de așteptare, iar doamna respectivă a spus că vor începe să emită facturile lunare din 15.01.2023. Acum rămâne de văzut dacă a spus adevărul”.

Alte lămuriri au fost transmise de un alt client Hidroelectrica. Acesta a postat un filmuleț cu noi informații obținute, după ce a așteptat o oră la telefon pentru a contacta pe cineva de la serviciul de relații cu publicul.

”Am făcut contract cu Hidroelectrica în septembrie și pentru ca nu s-a generat nici o factură, chiar dacă am trimis indexul 3 luni consecutiv, astăzi am sunat sa aflu ce s-a întâmplat cu facturile.

Vă spun aici pentru a nu mai pierde timpul o oră la telefon. Au ajuns cu facturarea abia la luna a 6-a.”

YouTube video

Hidroelectrica cel mai ieftin producător de energie electrică din România

Compania Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și cel mai ieftin.

Asta a atras un număr foarte mare de clienți, de ordinul sutelor de mii, ceea ce a bulversat activitatea pe partea de contractare și facturare.

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a terminat primele nouă luni ale anului cu un profit net 3,5 mld. lei, cu 37% mai mare faţă de cel din perioada similară a anului trecut, la venituri de 6,8 miliarde de lei, cu 47% mai mari, arată datele publicate într-un raport al Fondului Proprietatea, acţionar minoritar al companiei.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

9 Comentarii

9 Comentarii

  1. Petre

    marți, 13.12.2022 at 19:21

    Hai…va rog nu fiti suparati…eu sunt fost angajat Transelectrica….în februarie 2021 sa infipt ceva in cap…hai la Hidroelectrica….si am dus documentele cerute 5 cunoscuti si rude intre noi in aceeasi zi la sediul din Turnu Severin.Dupa care am facut si reclama si eu si alti din primi5.Acum mai primesc si mici „atentii”verbale ptr ideea mea.Raspund si eu cum pot fiti calmi se subscriu,poate uita si nu mai trimit facturi pe 2022…intelegeti…fiti calmi

  2. Daniel dan

    miercuri, 14.12.2022 at 03:01

    Nu trimit facturi dar știu sa lase lumea fără curent cum am pățit eu la Cluj .după ore și zeci de apeluri la ei nici un răspuns .am fost la doamnele de acolo mi au spus sa plătesc factura care mi au dat-o acolo și se rezolva .am plătit și in plus după care îmi spun ca nu se poate conecta la electricitate luna asta din cauza unor probleme technice.foarte arogante și cu o nesimțire de nedescris.

  3. Dima Vasile

    miercuri, 14.12.2022 at 08:36

    Cineva a spus că au ajuns cu facturarea in luna a 6-a. Eu nu am mai primit factură din martie. Dar sunt convins că o să-și rezolva problemele.

  4. Vasile

    miercuri, 14.12.2022 at 08:55

    saraci,cei de la hidroelectrica,au profit vu saci de bani,si nu pot sa faca softuri.

  5. Carmen iordache

    joi, 15.12.2022 at 10:11

    Eu am migrat de la Enel pe 4 Iulie cu 3 contracte…si din 4 Iulie sunt cu Hidro..nu am vazut nu am primit nicio factura.dau indexul regulat din iulie..nu stiu ce sa mai cred..sa nu aiba posib de a face un soft inteligent pana acum…
    migrarile de la Enel au inceput deja din Aprilie..

  6. Apavaloaie

    sâmbătă, 17.12.2022 at 00:00

    Și eu am făcut contract la ei și nu am primit nici un răspuns .

  7. D

    sâmbătă, 17.12.2022 at 19:38

    faceti cereri scrise si asteptati 30 de zile. daca dupa 30 de zile nu va raspunde nimeni, sesizati ANPC. dupa ce-si primesc cateva amenzi, or sa revina cu picioarele pe pamant. bafta

  8. Ioan

    sâmbătă, 24.12.2022 at 13:50

    eu trimit indexul, știu consumul prin diferența din indexul lunii trecute, înmulțesc cu 0.80 lei și le trimit banii în cont. Sunt la zi cu plățile deși ultima factura primita a fost în octombrie pentru luna iunie, am la ei un sold de 620 lei.

  9. Tufeanu Rodica Camelia

    joi, 26.01.2023 at 14:23

    cum să eșalonat facturile dacă nu știm valoarea acestora.Nu ar trebui inti să le primim și apoi să facem cere.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement