Connect with us
Publicitate

Actualitate

FOTO-VIDEO: Concert Delia, sesiuni de shopping, tombolă și o mulțime de surprize, la aniversarea a 6 ani de Alba Mall

Publicat

Concert incendiar al artistei Delia, sesiuni de shopping la prețuri reduse, tombole și o mulțime de alte surprize. De asta au avut parte albaiulienii, sâmbătă seara, când s-au marcat 6 ani de la deschiderea centrului comercial Alba Mall.

Sute de albaiulieni s-au adunat sâmbătă seara la centrul comercial Alba Mall, care a fost, încă o dată, gazda unui eveniment special. La aniversarea a 6 ani de când și-a deschis pentru prima dată porțile, Alba Mall s-a gândit să-i răsplătească pe clienți, oferindu-le cea mai lungă noapte a reducerilor la orice tip de magazin. Pe lângă asta, cei prezenți au avut parte și de un concert incendiar, susținut live de una dintre cele mai îndrăgite artiste din țară, Delia Matache. Publicul s-a declarat încântat de prestația artistei și ca dovadă a cântat împreună cu aceasta melodiile cele mai cunoscute, atât din repertoriul propriu, cât și din cel internațional. Nu au fost uitate nici melodiile ce „au făcut istorie” și care au dus distracția la cele mai înalte cote, Alba Mall, transformându-se, pentru câteva ore, într-un club.

Organizatorii nu au uitat nici de cei care le sunt fideli de ani buni și s-au gândit să le ofere acestora sesiuni de shopping la prețuri reduse. Astfel că toți cei care și-au dorit să se „reînnoiască”, au avut acum ocazia să o facă, fără a rămâne cu buzunarele goale. De asemenea, pasionații de shopping, iubitorii de muzică sau simpli curioși au fost răsfățați de organizatori cu tort aniversar și tombolă, la care au fost puse la bătaie produse și accesorii de top, printre care 6 tablete cu sistem android, câte una pentru fiecare an de existență a centului comercial. Întreaga atmosferă a fost „păzită”, până spre miezul nopții, de legionarii Gărzii Romane Apulum.

Odată cu aniversarea a 6 ani, Alba Mall se reinventează, printr-o imagine mai dinamică, mai atractivă și mai „fresh” oferită clienților. La noul proces de rebranding se adaugă conceptul de „shopping mall inclusive”, care cuprinde toate laturile actuale ale shoppingului de tip family, dar și campania dedicată cumpărăturilor, de altfel „ieșită din tipare” și unică în România, prin care, în fiecare vineri, soldații Legiunii a XIII-a Gemina vin la Alba Mall pentru a-și prezenta efectele și tehnicile de luptă, pentru a le facilita clienților o întâlnire directă și deloc formală cu istoria, dar și pentru a-i “escorta” la cumpărături pe clienții centrului comercial.

 

 

 

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate