Connect with us
Advertisement

Actualitate

FOTO: Conferinţa „Managementul carierei”, a patra ediţie, organizată de Universitatea din Alba Iulia. Ateliere pentru elevi, studenţi şi absolvenţi

Publicat

AtelierStudenți și absolvenți ai UAB, elevi în clasele terminale de liceu, cadre didactice, angajați, angajatori, reprezentanți ai mediului public și privat au participat, în perioada 9-11 noiembrie, la cea de-a patra ediție a conferinței “Managementul carierei”, la Alba Iulia.

Pe parcursul a trei zile, cariera a fost subiectul principal al discuțiilor, dezbaterilor, prelegerilor și întâlnirii cu angajatorii, derulate în cadrul programului evenimentului.

La deschiderea Conferinței au luat cuvântul: Conf. univ.dr. Larisa Dragolea –Director CICOC-UAB, Prof.univ.dr. Adela Socol-Prorector, Conf.univ.dr. Diana Câmpan – Purtător de cuvânt al Universității, Ion Dumitrel – Președintele Consiliului Județean Alba.

DeschidereÎn prima zi a conferinței s-au desfăşurat ateliere cu tematică motivațională, învățare non-formală, carieră, antreprenoriat, după cum urmează: Atelierul “Dezvoltarea personală si succesul profesional: a face, a privi, a gândi”, a planifica, susținut de către Ovidiu Panaite, trainer; Atelierul “Vrei să fii fericit? Fii recunoscător!”, susținut de către Valeriu Stânea, antreprenor; Atelierul “De ce nu îmi spune și mie cineva?! Kit de supraviețuire în mediul profesional”, susținut de către Andreea Groza, trainer; Atelierul “De vorba cu tine, despre primii pași în carieră!”, susținut de către Larisa Dragolea, trainer, consilier orientare privind cariera; Atelierul “Gândirea și abilitățile unui antreprenor inovativ!”, susținut de către Alexandru Roja, Director executiv Startup Transilvania Cluj Napoca.

În cea de a doua zi a conferinței au fost susținute trei prelegeri, de către invitații Dan Sărmășan (Președintele Consiliului de Supraveghere al Agra’S), Sendy Țălnar (Manager la propriul club de sport din orasul Alba Iulia „Sendy Club”), Cezar Grigoriu (Trainer, public speaker, autor al lucrărilor: „Managementul deciziei” și „O profesie plină de respect și emoții”).

Cei trei invitați au împărtășit celor prezenți propriile experiențe și modul în care au reușit să își construiască o carieră. Prelegerile au avut un impact major în rândul tinerilor, care au plecat cu promisiunea că vor fi prezenți și la ediția următoare.

Cezar Grigoriu s-a aflat pentru a treia oară la Alba Iulia, în calitate de invitat al Conferinței Managementul Carierei, declarând că îi place foarte mult orașul și atmosfera de aici și că va veni de fiecare dată când va fi invitat.

A treia zi a acestui maraton dedicat carierei a avut în program o masă rotundă la care au participat angajatori, studenți, elevi, profesori, cu tema: Universitate – absolvent- angajator. Modele de succes în carieră în comunitatea albaiuliană, moderată de Dorin Sava, director Executiv Fundația Comunitară Alba. Discuțiile generate au fost constructive, generatoare de soluții, dar și propuneri venite din partea angajatorilor, pentru a crește gradul de angajabilitate.

O contribuţie deosebită în buna derulare a activităților conferinței a avut grupul de voluntari CICOC-UAB, format din studenți și masteranzi ai mai multor specializări din Universitate, care au avut șansa să experimenteze organizarea unui eveniment de amploare.

Conferinţa a fost organizată de către Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC-UAB), în parteneriat Consiliul Județean Alba, Centrul Europe Direct Alba Iulia, Fundația Comunitară Alba, Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba, Alumni UAB, Liga studenților din UAB.

Următoarea ediție a Conferinței Managementul Carierei se va desfășura în luna noiembrie a anului următor.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement