Economie
FOTO: Cum se depun notificările la AJFP Alba pentru registrele de bani personali. Detalii despre transmiterea online, prin fax sau poştă
Vineri, 8 mai, este ultima zi în care firmele care utilizează case de marcat pot notifica ANAF că au întocmit un registru de bani personali ai angajaţilor. La Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba au fost afișate detaliile privind depunerea online și prin Poșta Română a notificărilor. Modelul și conţinutul registrului de bani personali, precum şi procedura de înregistrare a acestuia la organul fiscal a fost aprobată şi publicată în Monitorul Oficial, în 30 aprilie.
”Reprezentanţii operatorilor economici s-au prezentat la sediu încă de dimineaţă, pentru a depune notificările. La sediul AJFP Alba am afişat şi am anunţat anterior că notificările se pot depune și prin internet și prin Poșta Română”, a declarat purtătorul de cuvant AJFP Alba, Iulia Mirestean, pentru Alba24.
Astfel, notificările la Ordinul 513 se pot depune și prin internet, la adresele: admin.ababafmx01.ab@mfinante.ro sau admin.ababjudx01.ab@mfinante.ro. De asemenea, notificările se pot depune și prin Poșta Română pentru destinatar AJFP Alba, strada Primăverii, nr. 10, Alba Iulia, cu confirmare de primire.
Numărul de fax: 0258.812.309.
Potrivit Ordinului MFP, operatorul economic are obligația constituirii registrului de bani personali prevăzut la art. 4 alin. (12) lit.i) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru fiecare unitate de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor.
Citește și ASTĂZI: Termen limită pentru depunerea notificării la Fisc privind registrul de bani personali. Cum se întocmeşte documentul şi sancţiuni
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News