Eveniment
FOTO: „Pita Cetății”, un nou brand de promovare turistică a oraşului Alba Iulia. Lansarea oficială, peste două săptămâni
În condiţiile în care Cetatea Alba Carolina are un vin care îi poartă numele, de ce nu ar avea și o pâine care să o reprezinte. O societate comercială din Sântimbru, cunoscută pentru produsele de panificație, a decis să facă o pânie în formă de cetate care a devenit oficial „Pita Cetăţii”.
Imaginea Cetății Alba Carolina este promovată în toate formele și modalitățile posibile. După magneți pentru frigider și alte mici suveniruri, acum cetatea are un vin care îi poartă numele, dar și o „Pită” de casă în formă de stea.
Vezi şi FOTO: Alba Iulia, promovată cu Vinul Cetăţii şi luptătorii daci şi romani, la Târgul de Turism al României
Produsul tradițional va avea și o lansare oficială la sfârșitul acestei luni, potrivit lui Călin Matieș, președintele Federaţiei Naţionale a Producătorilor de Produse Tradiţionale din România.
Acesta spune că ideea realizării unei pâini în formă de cetate i-a venit după ce, la lansarea Vinului Cetății, primarul Mircea Hava a insistat pe ideea ca se așteaptă o „pită a cetății”.
Călin Matieș a spus că a dus mai multe mostre la Primăria Alba Iulia, până când edilul orașului a fost mulțumit de una dintre ele.
Pâinea se va vine în supermarket-urile din Alba, cel mai probabil după ce la va fi lansată oficial de Primăria Alba Iulia.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News