Connect with us
Publicitate

Actualitate

FOTO: S-au semnat contractele pentru şapte proiecte finanţate prin programul Youthbank. 20.000 de lei pentru ideile originale ale unor tineri din Alba

Publicat

semnare contract youthbank Joi s-au semnat contractele de finanţare ale proiectelor selectate la ediţia din acest an a Concursului YouthBank Alba. Sunt finanţate cu 20.000 lei şapte proiecte, iniţiativele de implicare în comunitate ale liceenilor din municipiul Alba Iulia.

Cea mai mare finanţare de 3.868 de lei a obţinut-o  echipa Flash de la Liceul cu Program Sportiv cu proiectul „Îţi arăt că pot”. Tinerii îşi propun să reînvie jocurile copilăriei de altădată de elevi şi adulţi, prin mai mult sport şi mai puţine activităţi în faţa gadget-urilor.

Prin granturile oferite în acest an şcolar, Youthbank depăşeşte suma de 100.000 lei investiă, începând cu anul 2010, în iniţiativele în comunitate ale tinerilor din municipiu.

Joi, 9 aprilie voluntarii YouthBank Alba, primarul Mircea Hava, viceprimarul Gabriel Plesa,  liceenii din echipele celor 7 proiecte care vor fi finanţate în acest an, reprezentanţii organizaţiilor gazdă ale proiectelor, ai liceelor în care învaţă tinerii au participat la evenimentul de semnare al contractelor din cadrul Concursului Youthbank.

Primarul Mircea Hava a promis că anul viitor suma pe care o alocă administraţia locală s-ar putea dubla şi a spus că îşi doreşte „ca şi alţi părinţi să vadă ce fac copiii altor părinţi” ca să implice comunitatea în diferite activităţi.

În acest an voluntarii Youthbank au selectat şapte proiecte ale liceenilor din Alba Iulia:

1. „Îţi arăt că pot”,  echipa Flash de la Liceul cu Program Sportiv (3.868 lei), Asociaţia SM Speromax Alba – îşi propune să reînvie jocurile copilăriei de altădată de elevi şi adulţi, prin mai mult sport şi mai puţine activităţi în faţa gadget-urilor.

2. „Antreprenoriat creativ la Tibru”, echipa Tinact Tibru de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian”, Colegiul Tehnic „Apulum (3.337 lei), Asociaţia Ţinutul Tibreanului – vrea să dezvolte antreprenoriatul în rândul sătenilor din Tibru, comuna Cricău, prin crearea şi vânzarea de obiecte de artizanat

3. „Leadership Experience & Opportunity”, echipa Leo Fortress de la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” (3.070 lei), Asociaţia pentru Dezvoltarea şi Protecţia Regională – îşi propune să formeze lideri li viitori antreprenori ai comunităţii, prin prezentarea unor modele demne de urmat

4. „Charity Ball”, echipa Leo Fortress de la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” (2.412 lei), Asociaţia pentru Dezvoltarea şi Protecţia Regională – va organiza un bal caritabil pentru un copil cu probleme medicale

5. „Astăzi elev, mâine Masterchef”, echipa Bucătarii Marţieni de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian” (3.154 lei), Asociaţia Absolvenţilor Universităţii „1 Decembrie 1918” – vor să redescopere şi să promoveze reţetele tradiţionale ale bucătăriei româneşti şi cultivarea spiritului competiţional al liceenilor

6. „Internships: Licitează-ţi viitorul!”, echipa Interact Alba Iulia de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian”, Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” şi Liceul Teoretic „Sf. Iosif” (2.688 lei), Rotary Club Alba Iulia – îşi propune să ofere stagii de practică pentru liceeni în firme şi instituţii, în scopul orientării profesionale a acestora

7. „Dansul, esenţa vieţii”, echipa BBoys de la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marţian” (1.471 lei), Fundaţia „Emanuel – Betania” – vor să susţină mişcarea hip-hop şi a tinerelor talente prin înfiinţarea unei trupe de breakdance şi organizarea unor concursuri de dans

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. bip

    joi, 09.04.2015 at 20:47

    Imi vine sa vomit cand vad gasca asta de pdl-isti

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate