Economie
Hidroelectrica a întrerupt contractarea online pentru clienții noi. Când estimează că va fi reluată. Anunțul companiei
Hidroelectrica a închis de la data de 31 decembrie 2022 facilitatea de încheiere a contractelor online, potrivit unui anunț transmis de furnizorul de electricitate.
Motivul invocat de companie este actualizarea sistemului informatic. Hidroelectrica a devenit în doar câteva luni al patrulea furnizor de electricitate din România pentru clienți casnici și business , cu peste 450.000 de abonați. Acest fapt a necesitat eforturi mari pentru optimizarea sistemului informatic la înregistrarea și facturarea consumurilor lunare.
Potrivit anunțului se estimează că activitatea de contractare online va fi reluată începând din 6 ianuarie 2023.
”Stimati parteneri,
Va informam ca începând cu data de 31.12.2022 facilitatea de încheiere a contractelor prin intermediul portalului nostru va fi indisponibilă temporar.
Suntem nevoiți sa închidem temporar acest serviciu în vederea actualizării sistemului informatic.
Termenul estimat de la care va fi posibilă activitatea de contractare este 06.01.2023.
Activitatea de relaționare cu publicul se va desfășura ca și pana acum, conform programului afișat pe site-ul companiei.
Dosarele depuse fizic pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi în continuare recepționate și înregistrate, însă procesarea acestora se va realiza ulterior finalizării operațiunilor menționate.
Pentru gestionarea eficienta a cererilor înregistrate în aceasta perioada și operarea ulterioară în timp util, va rugăm să folosiți adresele de comunicare destinate fiecărui tip de solicitare, indicate pe site-ul Hidroelectrica.
Va asigurăm că se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor cat mai curând posibil și în cele mai bune condiții pentru dumneavoastră.
Va mulțumim pentru întelegere!
S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.!”
Ce se întâmplă cu facturile de Hidroelectrica
După mai bine de două luni de amânări, Hidroelectrica a revenit cu un anunț în preajma sărbătorilor de Crăciun prin care liniștește clienții în privința emiterii facturilor.
Cei peste 450.000 de clienți ai furnizorului de electricitate intraseră în panică din cauza că nu mai primiseră facturi de câteva luni. Clienții se temeau că furnizorul va emite dintr-o dată facturi pe mai multe luni și nu vor putea fi plătite din cauza sumelor mari cumulate.
Mesajul Hidroelectrica îi liniștește pe abonați și transmite că plățile facturilor vor putea fi eșalonate.
Anunțul Hidroelectrica pentru cei care vor să eșaloneze plata facturilor
Iată anunțul făcut de Hidroelectrica pe site-ul propriu:
“Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.
Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Ca să poată să plătească în rate, atât clienții casnici, cât și cei non-casnici vor trebui să trimită o cerere pe adresa de mail care poate fi găsită pe site-ul oficial al companiei, fie să o depună fizic la sediile Hidroelectrica.
Există două tipuri de cereri pentru ambele categorii de consumatori. Aceștia trebuie să le completeze cu datele personale, cum ar fi numele, adresa, CNP-ul, dar și informații legate de facturile pentru care cer plata eșalonată, numărul facturii fiscale, data emiterii și suma de plată.
Hidroelectrica – Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare AICI:
AICI: Formular eșalonare plată Hidroelectrica – CLIENT CASNIC
AICI: formular eșalonare plată Hidroelectrica – CLIENT BUSINESS
După completare, documentul poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, are cea mai mare creștere de pe piața de furnizare a energiei electrice. crește masiv pe piața de furnizare de energie electrică . În acest moment este pe a patra în topul furnizorilor la nivel național.
Cu cota de 8,58%, Hidroelectrica le suflă în ceafă nemţilor de la E.ON Energie România, care au terminat primele nouă luni cu 8,98% pe piaţa furnizării de energie.
În urmă cu un an de zile, Hidroelectrica aproape nu exista pe piaţa de furnizare locală, având o cotă de numai 1,69% pe piaţa concurenţială, după cum arată rapoartele Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). Acum a depăşit furnizori tradiţionali precum CEZ Vânzare.
Directorul Hidroelectrica spune că firma va face oferte de piață concurențială avantajoase pentru clienții casnici și după 31 decembrie 2022, când expiră actuala ofertă de 0,25 lei/kWh pentru energia activă, cea mai bună din piață, dar nu a spus un preț. “Oferta de după 1 ianuarie va fi la cel mai competitiv preț din piață”, a spus Bogdan Badea pentru economica.net.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Ioan
miercuri, 04.01.2023 at 13:21
iulie 2022- decembrie 2022, adică 6 luni fără facturi. Am plătit online după formula consum lunar x 0,80 lei și sunt la zi, dar nu am nici-o informație ca banii se găsesc la Hidroelectrica. Comunicarea este imposibilă.