Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Încă o condamnare pentru Teodor Şchiop, zis „Puşcărie”, din Dosarul „Prostituate pentru VIP”-uri. 17 ani de închisoare pentru lipsire de libertate


Publicat

trafic

prostituate vipO nouă condamnare pentru Teodor Victor Şchiop (44 de ani), zis „Puşcărie”, aflat în “lotul” celor care au primit pedepse cu închisoarea în Dosarul “Prostituate pentru VIP-uri”. De data aceasta, instanţa a hotărât 17 ani de închisoare, pentru lovire şi alte violenţe, lipsire libertate, şantaj, însă decizia nu este definitivă.

Din seria condamnărilor de până acum pentru “Puşcărie”, această pedeapsă este cea mai mare. A fost decisă de Judecătoria Alba Iulia în luna mai, iar acum dosarul se află la Curtea de Apel, cu termen 6 septembrie.

În această cauză, Şchiop este judecat pentru lipsire de libertate, iar parte vătămată este o minoră. Acesta a bătut-o şi a băgat-o cu forţa într-o maşină, potrivit adevărul.ro.

În dosarul „Prostituate pentru VIP-uri”, Şchiop a fost condamnat la 7 ani de închisoare, cea mai mare pedeapsă din „lotul” inculpaţilor, fiind considerat liderul grupării judecate pentru instigare şi constituire grup infracţional organizat, trafic de persoane, trafic de minori, şantaj, tâlhărie, lipsire de libertate în mod ilegal, distrugere, proxenetism, prostituţie. Reamintim că printre clienţii grupării de proxeneţi se aflau persoane importante din Alba Iulia ale căror identităţi nu au fost făcute publice.

Vezi şi Dosarul „Prostituate pentru VIP-uri”, sentinţă definitivă la Curtea de Apel Alba Iulia: 60 de ani de închisoare pentru 14 inculpaţi

Şchiop a mai fost condamnat, în alt dosar, pentru lipsire de libertate şi şantaj, la trei ani de închisoare.

Vezi şi Teodor Şchiop, inculpat în Dosarul „Prostituate pentru VIP-uri”, condamnat pentru şantaj şi lipsire de libertate, a ajuns după gratii. Va sta trei ani la închisoare

Anterior, “Puşcărie” a mai fost condamnat la 6 luni de închisoare cu suspendare pentru purtare abuzivă, după ce, în calitate de agent de pază, a bătut, împreună cu un coleg, mai mulţi tineri care au provocat scandal într-un local din Alba Iulia.

Teodor Şchiop se află deja după gratii, executând pedepsele decise anterior.

Decizia pe scurt de la Judecătoria Alba Iulia: “Condamnă pe inculpatul Şchiop Teodor Victor,… deţinut în Penitenciarul Aiud, – la pedeapsa de la o pedeapsă de 6 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de tulburare a ordinii şi liniştii publice, (…),3 ani închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de lipsire de libertate în mod ilegal (…) 1 an închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de lovire sau alte violenţe. Constată că infracţiunile deduse judecăţii sunt în pluralitate intermediară cu cele pentru care inculpatul a fost condamnat la pedeapsa rezultantă de 6 luni închisoare prin s.p. nr. 129/2014 pronunţată de Judecătoria Alba Iulia în dosar nr. 3205/176/2012, definitivă prin decizia penală nr. 738/2014 a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 7.10.2014. Constată că infracţiunile deduse judecăţii sunt concurente cu cele pentru care inculpatul a fost condamnat la pedeapsa rezultantă de 3 ani închisoare prin s.p. nr. 115/2016 pronunţată de Judecătoria Alba Iulia în dosar nr. 499/176/2014, definitivă prin decizia penală nr. 900/A a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 19.10.2016. Constată că infracţiunile deduse judecăţii sunt concurente cu cele pentru care inculpatul a fost condamnat la pedeapsa rezultantă de 7 ani închisoare prin s.p. nr. 192/2015 pronunţată de Tribunalul Alba în dosar nr. 1377/107/2011 definitivă prin decizia penală nr. 161/A a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 23.02.2017. Descontopeşte pedeapsa rezultantă de 6 luni închisoare aplicată prin sentinţa penală . nr. 129/2014 pronunţată de Judecătoria Alba Iulia în dosar nr. 3205/176/2012 definitivă prin decizia penală nr. 738/2014 a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 7.10.2014 în elementele ei componente după cum urmează: – 6 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de purtare abuzivă (faţă de partea vătămată F. Mircea Viorel); 5 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de purtare abuzivă (faţă de partea vătămată B. Ion); 5 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de purtare abuzivă (faţă de partea vătămată P. Raul); 4 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de purtare abuzivă (faţă de partea vătămată B. Marius); 4 luni închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de purtare abuzivă (faţă de partea vătămată Z. Ioan): şi interzicerea drepturile prevăzute de art. 64 lit. a teza a II-a şi lit. b C. penal anterior cu titlu de pedeapsă accesorie, pe lângă fiecare din pedepsele principale. Descontopeşte pedeapsa rezultantă 3 ani închisoare prin s.p. nr. 115/2016 pronunţată de Judecătoria Alba Iulia în dosar nr. 499/176/2014 definitivă prin decizia penală nr. 900/A a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 19.10.2016 în elementele ei componente după cum urmează: – 1 an închisoare pentru săvârşirea infracţiunii de lipsire de libertate în mod ilegal prev şi ped de art. 205 al. 1 C penal actual, cu aplic art. 5 N C penal; 2 ani închisoare pentru săvârşirea infrac?iunii de şantaj, prev şi ped de art. 207 al.1, al. 3 C . penal actual, cu aplic art. 5 N C penal. Descontopeşte pedeapsa rezultantă 7 ani închisoare prin s.p. nr. 192/2015 pronunţată de Tribunalul Alba în dosar nr. 1377/107/2011 definitivă prin decizia penală nr. 161/A a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 23.02.2017, în elementele ei componente după cum urmează: – 5 ani închisoare şi pedeapsa complementară de 2 ani (…); – 7 ani închisoare şi pedeapsa complementară de 2 (…); – 3 ani închisoare şi pedeapsa complementară de 2 ani (…); – 5 ani închisoare (…); – 7 ani închisoare (…), 1 un an închisoare (…); contopeşte pedepsele de mai sus, în pedeapsa cea mai grea de 7 închisoare la care adaugă un spor de 1/3 din totalul celorlalte pedepse stabilite respectiv 10 ani şi 2 luni închisoare, urmând ca inculpatul să execute în final pedeapsa rezultantă de 17 ani şi 2 luni închisoare, precum şi interzicerea drepturilor prevăzute de art. 64 lit. a teza a II-a şi lit. b C. penal anterior cu titlu de pedeapsă accesorie şi 2 ani pedeapsa complementară (…); deduce perioada executată de către inculpat începând cu data de 19.10.2016 la zi. De asemenea, deduce perioada reţinerii şi a arestării preventive de la data de 19.10.2010 – 6.10.2011, (…), perioada reţinerii din data de 5.12.2012, conform s.p. nr. 129/2014 pronunţată de Judecătoria Alba Iulia în dosar nr. 3205/176/2012, definitivă prin decizia penală nr. 738/2014 a Curţii de Apel Alba Iulia, la data de 07.10.2014. Anulează mandatul de executare a pedepsei nr. 291/2015 emis de Tribunalul Alba la data de 24.02.2017 şi mandatul de executare a pedepsei nr. 137/2016 emis de Judecătoria Alba Iulia la data de 19.10.2016 si emite un nou mandat de executare. În baza art. 7 din Legea nr. 76/2008 dispune prelevarea de probe biologice de la inculpat, conform dispoziţiilor acestui act normativ în vederea introducerii profilului genetic al inculpatului în SNDGJ. (…) admite, în parte, acţiunea civilă formulată de Ministerul Public pentru persoana vătămată minoră P. Ana Maria şi obligă inculpatul la plata către aceasta a sumei de 2.000 lei daune morale; (…) obligă inculpatul la plata sumei de 1.400 lei reprezentând cheltuieli judiciare în favoarea statului din care suma de 300 lei aferentă fazei de urmărire penală. (…) Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicarea minutei. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 11.05.2017”.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Câlnic a cumpărat coșuri de gunoi invizibile. Achiziții nejustificate, descoperite de inspectorii Curții de Conturi

Publicat

Un raport al Curții de Conturi Alba a descoperit o serie de cheltuieli nejustificate la Primăria Câlnic. Spre exemplu, administrația locală a plătiti 33.000 de lei pe coșuri de gunoi stradale care nu au fost găsite la inspecția în teren. 

De asemenea, aproape 100.000 de lei au fost cheltuiți pe materiale de curățenie cumpărate fără respectarea legii achizițiilor publice.

Inspectorii Curții de Conturi au descoperit și alte nereguli, legate de plata unor servicii pentru utilajele instituției și de achiziția unor plăcuțe cu numere pentru case.

Precizări din raportul Curții de Conturi Alba:

”Au fost majorate nelegal cheltuielile materiale la U.A.T.C. Câlnic cu suma de 33.000 lei, prin acceptarea la plată şi decontarea efectivă în perioada 2017-2018 a unor coşuri de gunoi stradale care nu au fost identificate la inspecţia în teren efectuată în timpul auditului.

Entitatea auditată nu a aplicat prevederile legale privind achiziţiile publice, nu a recepţionat obiectele de inventar facturate şi nu a distribuit bunurile în cauză, potrivit scopului achiziţiei.

Totodată, Camera de Conturi Alba a stabilit că a fost făcută plata nejustificată a unor materiale de curăţenie (soluţie pentru pardoseli, pastile dezinfectante) în sumă de 97.000 lei, în condiţiile în care aceste materiale au fost achiziţionate fără aplicarea reglementărilor legale privind achiziţiile publice, nu au fost recepţionate, nu au fost date în consum, fiind în fapt trecute direct pe cheltuieli în momentul achiziţiei, abatere identificată la U.A.T.C. Câlnic.

Tot aici s-a făcut plata nelegală a unor materiale (plăcuţe numere pentru case) în sumă de 24.000 lei, în condiţiile în care achiziţionarea acestora s-a realizat fără aprobarea consiliului local, într-o cantitate mai mare decât cea necesară, fără aplicarea prevederilor legale privind achiziţiile publice, fără a fi recepţionate, fiind trecute direct pe cheltuieli în momentul achiziţiei şi fără a fi distribuite locuitorilor comunei care deţin imobile.

Plata nejustificată a unor servicii – conducător auto, în sumă de 18 mii lei, pentru utilajele din dotarea entității auditate, facturate de prestator și pentru care nu există documente care să justifice prestarea acestor servicii, abatere identificată la U.A.T.C. Câlnic.”

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Trei elicoptere echipate pentru căutare și salvare în condiții dificile, inclusiv în zone montane, au intrat în dotarea SMURD

Publicat

Trei elicoptere Airbus de tip H135, dotate pentru misiuni aero-medicale, achiziționate cu fonduri europene, au intrat astăzi în dotarea Inspectoratul General de Aviație al Ministerului de Interne și vor fi folosite de SMURD.

Elicopterele de ultimă generație sunt echipate pentru misiuni medicale, dar și pentru cele de căutare-salvare, inclusiv în zonele de munte greu accesibile, fiind dotate cu troliu, potrivit reprezentanților Ministrului Afacerilor Interne.

„De acum, vom putea interveni mai repede pentru a-i ajuta pe cei aflați în pericol, pe o zonă mai largă cu mai multe aeronave”, a transmis ministrul de Interne, Lucian Bode, pe Facebook.

În total, șase elicoptere au fost achiziționate prin Proiectul VIZIUNE 2020 din Programul Operațional Infrastructură Mare, gestionat de Departamentul pentru Situații de Urgență, urmând să mai fie livrate trei.

Foto: Facebook

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Concurs pentru două posturi de director executiv și de inspector. Calendar și condiții pentru candidați

Publicat

primaria aiud

Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nederminată a două posturi. Este vorba despre un post de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al primarului și un post de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Ambele concursuri sunt organizate la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Condiţiile de participare la concurs pentru postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de director executiv este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, reprezentând durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 05.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou al Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de inspector, clasa I, grad profesional principal este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de participare la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 06.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfășurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO SGA Alba: Lucrări de decolmatare și reprofilări cursuri de apă pe văile Craiva și Pianu, pentru preîntâmpinarea viiturilor

Publicat

Angajații Sistemului de Gospodărire a Apelor (SGA) Alba au efectuat recent lucrări de decolmatare și reprofilări de cursuri de apă pe văile Craiva și Pianu. 

Potrivit reprezentanților Administraţiei Bazinale de Apă Mureş, pe tot parcursul lunii februarie cât și în luna martie, angajații Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba – formația de lucru Alba Iulia, efectuează lucrări de întreținere, igienizare, decolmatare și reprofilări cursuri de apă pe Valea Craiva, în aval de localitatea Craiva.

Pentru operativitatea lucrărilor și decolmatarea văii este folosit excavatorul pe peneluri JCB.

De asemenea, în urma precipitațiilor abundente din lunile de iarnă, a topirii zăpezii de pe versanți, angajații de la Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba – formația de lucru Vințu de Jos, pentru a preîntâmpina eventuale viituri au efectuat lucrări de reprofilare și decolmatare curs de apă, pe Valea Pianu, în amonte de localitatea Strungari.

Lucrările au avut loc pe tot parcursul lunii februarie.

S-a utilizat buldozerul Komat’su D37PX.

foto: SGA Alba

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate