Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Locuri de muncă în Danemarca


Publicat

Angajatorii danezi doresc să ofere locuri de muncă pentru aproximativ 50 de stagiari-lucrători în diverse ferme de cultivare a legumelor şi a fructelor de pădure, în pepiniere, în ferme de creştere a porcilor şi vacilor, după cum au precizat reprezentanţii Agenţiei Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă Alba.

Stagiarii trebuie să aibă ca obiectiv principal îmbogăţirea educaţiei dobândite în România şi aplicarea cunoştinţelor în domeniu.
În cazul fermelor de cultivare a legumelor si fructelor de pădure, angajaţii trebuie să sorteze si să ambaleze fructele, să cureţe terenul, să planteze căpşuni, zmeură, praz, în aer liber sau în solarii. În cazul fermelor de creştere a porcilor şi vacilor, angajaţii trebuie să hrănească animalele, să cureţe grajdurile; în sarcinile zilnice, trebuie să conducă maşini şi tractoare folosite în ferme, să întreţină şi să repare echipamentul din ferme, conducte de apă şi altele.

Durata contractului este între 6 şi 18 luni. Aplicanţii trebuie să fie flexibili cu privire la data de începere a activităţii, în unele cazuri timpul de aşteptare până la plasarea efectivă durând mai mult, între două şi patru luni.

Program de lucru va fi de 37 ore pe săptămână, iar salariul porneşte de la 1.260 euro/lună, brut. Se aplică o prevedere legală specială, referitoare la impozitarea veniturilor realizate de stagiarii din România, ceea ce înseamnă că stagiarii vor plăti doar 5-10% impozit şi 8% contribuţia pe piaţa muncii.

Candidaţii care vor să aplice pentru aceste joburi trebuie să aibă vârsta între 18 şi 30 ani, să fi absolvit liceul agricol sau facultatea de profil agricol, în urmă cu maximum 2 ani. Trebuie să aibă cunoştinţe bune de limba engleză, carnet de conducere, iar experienţa în condusul tractorului este un avantaj.

Unii angajatori pot oferi cazare, contracost, alţii vă pot ajuta să găsiţi cazare în apropierea fermei. Chiria lunară medie pentru o persoană este între 200 şi 300 euro pe lună. Pentru aplicare, trimiteţi, pe adresa kah@workindenmark.dk (dna. Katarzuyna Hansen), CV-ul model EUROPASS , în limba engleză, cu poza inclusă în CV; diploma de bacalaureat şi foaia matricolă (în cazul absolvenţilor de liceu); diploma licenţă facultate (sau adeverinţa de la facultate, pentru cei care au terminat studiile în 2010), precum şi foaia  matricolă (în cazul absolvenţilor de facultate). Diplomele şi foile matricole trebuie traduse autorizat în limba engleză şi vor fi trimise scanate pe email-ul de mai sus. Modelul de CV se poate descărca de pe adresa:  http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate_ro_RO.doc. Scrieţi în titlul CV-ului şi în subiectul mesajului trimis prin email pe cele două adrese – “INTERN/TRAINEE”. Candidaţii selectaţi de consilierii danezi vor fi invitaţi, prin email şi telefonic, de către consilierul EURES român, Gabriela Nedelcu, la interviul ce va avea loc cu consilierii EURES danezi, în limba engleză, la finele lunii ianuarie, la Bucureşti.

Pentru informaţii suplimentare legate de ofertă,  este disponibil numărul de telefon al consilierului de recrutare danez, Katarzuyna Hansen: +45 72223335.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. Dan

    vineri, 26.08.2011 at 17:13

    Este tzeapa ! Uitati ce patesc cei care merg la tzeparii astia „civilizati” http://caroce1st.blogspot.com/2011/02/la-ferma-in-danemarca.html

  2. Armand

    vineri, 09.12.2011 at 21:24

    Conditii de munca: peste 40 de ore pe saptamana, nu se platesc ore suplimentare desi o sa faci destule, impozit din salariu 37% chiria 150-250 euro pe luna, si tratament de sclav.
    E mai onest sa spui adevarul in fata decat sa promiti ceva ce nu e adevarat.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

VIDEO Ministrul Sănătății: Avem mai puține doze de vaccin decât am avea nevoie. Controale la centrele unde se sare peste rând

Publicat

Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, a declarat că există suspiciunea că un număr mare de persoane care ar fi trebuit vaccinate în etapa a III-a, au fost de fapt vaccinate mai repede, respectiv în a doua etapă.

Asta, spune ministrul, în contextul în care în România sunt mai puține vaccinuri decât este nevoie. 

Declarațiile ministrului Voiculescu: 

”În momentul acesta avem mai puține doze de vaccin decât am avea nevoie. E necesar ca autoritățile să nu rămână pasive la inechități. În principiu și în practică trebuie să îi protejăm pe cei vulnerabili.

Se vor face echipe de control MS-DSP pentru a vedea cum stau lucrurile în fapt la centrele de vaccinare. România nu poate să fie un sat fără câini.

Am vorbit cu premierul pentru introducerea de sancțiuni, dacă strategia de vaccinare nu este respectată la centre. În acest moment putem să îi asigurăm de avertismente disciplinare, în curând vom putea vor de sancțiuni (…).

Nu au fost puţine exemplele semnalte în presă de organizări separate pentru diverse instituţii ale statului. Cred că este jenant.

Acest lucru a fost discutat cât se poate de onest cu toată lumea, inclusiv cu premierul României, care împărtăşeşte pe de-a întregul această opinie şi această îngrijorare.

Vulnerabilități: 30% din vaccinări sunt în afara platformei de vaccinare. Sunt oameni care merg în centre sau centre care nu sunt bine informatizate.

Faptul că oamenii nu se programează în platformă și merg direct la centru reprezintă o vulnerabilitate pe care i-am semnalat-o dr Gheorghiță care trebuie remediată cât mai rapid. 30% este mult”.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

DOCUMENT: Măsuri decise de CJSU Alba pentru Galda de Jos, Săsciori, Șibot, Șona, Sohodol, Ohaba. Ce trebuie respectat

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis miercuri măsuri ce trebuie respectate în șase localități din județ.

Decizia intră în vigoare de joi, 28 ianuarie, ora 00.00.

Pentru comunele Galda de Jos, Săsciori, Șibot și Șona sunt măsuri de scenariul galben, iar Sohodol și Ohaba sunt în scenariul verde.

HOTĂRÂREA nr. 19 din 27.01.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire  a răspândirii virusului SARS-CoV-2 pe raza unităților administrativ-teritoriale Galda de Jos, Ohaba, Săsciori, Sohodol, Șibot și Șona

HOTĂRÂREA NR. 19 – CJSU ALBA

Art. 1 (1) La nivelul comunelor Galda de Jos, Săsciori, Șibot și Șona unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3 cazuri la 1.000 de locuitori, începând cu data de 28.01.2021, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2300-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2300, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

m) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2300;

Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia, sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență.

Art. 2 La nivelul comunei Ohaba, unde s-a înregistrat  o rată de incidență de 0 cazuri la 1000 de locuitori, respectiv în comuna Sohodol, unde s-a înregistrat  o rată de incidență de 1,19 cazuri la 1000 de locuitori de îmbolnăvire cu noul coronavirus SARS-CoV-2, începând cu data de 28.01.2021, ora 0000, încetează aplicarea măsurilor stabilite pentru diminuarea riscului, prin Hotărârea C.J.S.U. Alba nr. 13/19.01.2021, respectiv Hotărârea C.J.S.U. Alba nr. 12/17.01.2021.

Hotărârile adoptate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba până la data adoptării acestei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

LISTA Manualele pentru clasele I-VIII valabile în anul școlar 2021-2022, aprobate de Ministerul Educației

Publicat

Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE) a publicat lista manualelor școlare valabile în clasele I-VIII în anul școlar 2021-2022. “Catalogul manualelor școlare valabile în învățământul preuniversitar clasele I-VIII, an școlar 2021-2022” este un document ce poate fi descărcat și care prezintă volumele în tabele pentru fiecare clasă în parte.

Tabelele includ șase rubrici – titlul, clasa la care poate fi folosit manualul, editura, anul aprobării și modul de achiziție.

În total:

  • La clasa I sunt 42 de manuale aprobate
  • La clasa a II-a – 43 de manuale aprobate
  • La clasa a III-a – 48 de manuale aprobate
  • La clasa a IV-a – 61 de manuale aprobate
  • La clasa a V-a – 122 de manuale aprobate
  • La clasa a VI-a – 96 de manuale aprobate
  • La clasa a VII-a – 89 de manuale aprobate
  • La clasa a VIII-a – 56 de manuale aprobate

Lista pentru fiecare clasă în parte poate fi descărcată  din linkurile de mai jos:

Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_VIII Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_VII Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_VI Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_V Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_IV Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_III Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasele_II Catalog_manuale_scolare_invatamant_preuniversitar_2021-2022_clasa I

Majoritatea școlilor se vor redeschide fizic din 8 februarie, odată cu începerea semestrului al doilea, care are 17 săptămâni de cursuri. Se va ține cont însă de situația epidemiologică din fiecare județ/localitate, urmând să se revină la variantele diferențiate pe scenarii.

Scenariul verde –incidența sub 1 la mie:  toate școlile se redeschid fizic. Toți elevii merg la școală

Scenariul galben –incidența între 1- 3 la mie:  merg la școală elevii din ciclul primar ( clasele I- IV) și cei din clasele terminale clasa a VIII-a și Clasa a XII-a și a XIII-a. NU merg la scoală clasele V, VI, VII și IX, X, XI. La aceste clase NU se fac cursuri în sistem hibrid. Numai online.

Scenariul roșu –  incidența peste 3 la mie: continuă să meargă la școală copiii de grădiniță și elevii din ciclul primar. Ceilalți elevi nu merg la școală.

Rata de infectare peste 6 la mie: Când se ajunge la rata de infectare peste 6 la mie, localitatea se carantinează, școlile de închid. Nimeni nu mai merge la școală

Vezi și Când se termină semestrul și câte zile de școală mai au elevii. Structura anului școlar 2020-2021 cu detalii despre examene

Pentru Evaluare Națională 2021, noua programă urmează să fie publicată la începutul semestrului al doilea, iar după 15 februarie vor fi disponibile și teste de antrenament.

Citește și EVALUARE NAȚIONALĂ 2021: Modele de subiecte pentru examen, publicate de Ministerul Educației. Care sunt cerințele

Reamintim că Federaţia Naţională a Părinţilor – EDUPART a propus, în colaborare cu profesori, o serie de modificări ale programei pentru Evaluarea Națională 2021 – clasa a VIII-a, la limba și literatura română.

Părinții cer eliminarea unor conținuturi din cerințele la Limba și literatura română și implicit modificări la subiectele de examen. Mai solicită ministerului publicarea în fiecare săptămână a câte trei teste de antrenament pentru elevi

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Declarațiile premierului legate de creșterea pensiilor în 2021: Cele de anul acesta vor fi mai mari decât cele de anul trecut

Publicat

Premierul Florin Cîțu a evitat un răspuns clar la întrebările jurnaliștilor legate de creșterea pensiilor în acest an.

În timpul conferinței de presă de miercuri, acesta a spus doar că ”pensiile vor fi mai mari față de anul trecut”, evitând alte precizări clare.

Declarațiile legate de pensii pot fi urmărite mai jos, începând de la minutul 5:50.

„Cheltuielile cu pensiile cresc în acest an cu aproape 8 miliarde de lei, de la majorarea punctului de pensie din septembrie și alocațiile cu 2,3 miliarde de lei.

Suplimentăm bugetul de anul acesta fără să facem nimic cu aproape 11 miliarde de lei adică 1,1 la sută din PIB.

Pensiile anul acesta vor fi mai mari decât cele de anul trecut și asta este cert, iar bugetul se contruiește pe legislația în vigoare.

Citește și: Cea mai mare pensie din România: 78.634 de lei. Fără criterii favorizante, pe baza contributivității, ar fi fost de 5300 de lei

Noi am anunțat că legislația în ceea ce privește pensiile va fi modificată. Noi, ca și coaliție, avem o misiune clară, pensiile să fie calculate pe bază de contributivitate, și de aici pornim.

Repet, anul acesta punctul de pensie este mai mare decât anul trecut”, a declarat Cîțu.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate