Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Mașini abandonate pe spațiul public, scoase la vânzare de Primăria Alba Iulia, la kilogram

Publicat

sediu primarie drona

Primăria Alba Iulia scoate la licitație 11 mașini scoase din uz. Pot fi cumpărate ca fier vechi, iar ofertele trebuie depuse pentru întregul lot.

Valorificarea se face ”în condițiile legislației privind gestionarea deșeurilor, prin operatori economici autorizați să colecteze vehicule scoase din uz (Legea 212/2015)”, precizează primăria.

Lot vehicule scoase din uz:

  • Dacia, culoare gri, număr de înmatriculare AB-04-RIR
  • Skoda, culoare alb, număr de înmatriculare AB-41-XXO
  • Audi, culoare gri , număr de înmatriculare AB-91-MVV
  • Renault, culoare albastră, număr de imatriculare AB-02750
  • Opel Corsa, culoare albastră număr de imatriculare AB-08-JZZ
  • Bmw , culoare albastru, număr de înmatriculare HD-17-PRJ
  • Volkswagen Polo, culoare verde, număr de înmatriculare AB-07-PWS
  • Citroen Xsara, culoare albastru, număr de înmatriculare GTH-CF-675
  • Opel Combo, culoare alb,număr de înmatriculare AB-06-PAL
  • Ford Fiesta , culoare albastru, număr de înmatriculare AB-06-KBU
  • Opel Vectra, culoare gri, număr de înmatriculare AB-08-UFM

Autoturismele sunt depozitate în curtea interioară de lângă Bazinul Olimpic (B-dul Republicii nr. 3). Pot fi văzute prin programare telefonică (telefon 0258.815.367, 0720.660.833), cu cel puțin o zi lucrătoare înainte.

Este vorba despre mașini abandonate sau parcate neregulamentar pe spațiile publice, ce nu au fost revendicate de proprietari, potrivit reprezentanților primăriei.

Ce date trebuie să cuprindă ofertele

Cei interesați pot depune oferte în plic închis sigilat, la registratura Primăriei, până în 9 decembrie, ora 13.00.

Ofertele depuse trebuie să conțină următoarele informații:

  • prețul unitar de achiziție (lei / kg. de deșeu auto)
  • procentul de scăzământ din greutatea totală a fiecărui autovehicul
  • asumarea obligațiilor de: ofertare pentru întregul lot propus pentru valorificare; încărcare, transport, cântărire și tratare a autovehiculelor (condiție obligatorie ce cade în sarcina ofertantului și a cărei contravaloare va fi suportată de acesta); plată a contravalorii bunurilor cumpărate în termen de maxim 15 de zile de la primirea facturii întocmite de către vânzător; eliberare a certificatelor de distrugere în termen de 15 zile lucrătoare de la transferul efectiv al dreptului de proprietate.

Oferta de preț trebuie însoțită de copia autorizației de mediu.

Va fi declarată câștigătoare ferta cu prețul cel mai mare calculat ca preț unitar ofertat ajustat cu procentul de scăzământ.

Ședința de evaluare a ofertelor depuse se va desfășura la sediul Serviciului Contracte Patrimoniu, B-dul Republicii Nr. 26, în data de 12 decembrie, ora 10.00, iar rezultatul evaluării va fi comunicat în termen de 2 zile lucrătoare de la data finalizării acesteia.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    joi, 17.11.2022 at 11:47

    Mai este una în faţa cinematografului Columna si o Dacia papuc în locul unde se ţine piaţa de animale mici.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax