Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Maşinile parcate neregulamentar în Alba Iulia vor fi RIDICATE. Unde vor fi depozitate și tarife de recuperare


Publicat

Mașinile parcate neregulamentar pe spațiul public în municipiul Alba Iulia vor fi ridicate și depozitate. Consilierii locali vor avea de aprobat, în ședința de vineri, 28 aprilie, regulamentul de ridicare a maşinilor parcate neregulamentar pe spaţiul public, închirierea unui teren pentru depozitarea autovehiculelor ridicate și tarifele de recuperare a acestora.

Citește și Primăria Alba Iulia a semnat CONTRACTUL pentru RIDICAREA MAȘINILOR parcate ilegal. Vezi care sunt TARIFELE

Consilierii locali din municipiul Alba Iulia vor vota, în ședinta de vineri, 28 aprilie, proiecte privind aprobarea tarifelor pentru operațiunile de ridicare, transport și depozitare a vehiculelor staționate neregulamentar pe raza municipiului, a regulamentului privind activitățile de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor staționate neregulamentar pe raza municipiului și aprobarea închirierii unor imobile (teren și construcții) în scopul amenajării unei platforme pentru depozitarea autovehiculelor parcate neregulamentar pe raza municipiului Alba Iulia, ridicate de pe domeniul public.

„În urma sesizărilor primite din partea cetățenilor cu privire la situații de indisciplină a posesorilor de vehicule, care, prin ocuparea unor locuri nepermise aparținând drumului public, obstrucționează accesul vehiculelor aflate în misiune (poliție, jandarmi, pompieri, salvare, etc.), a celor de intervenție la rețelele de apă, gaze, telefonie, electricitate, etc. sau de ridicare a rezidurilor menajere, ori blochează accesul pietonilor, s-a constatat necesitatea soluționării acestor probleme conform prevederilor legale.

Totodată, se constată faptul că oprirea și staționarea neregulamentară sunt tot mai frecvent întâlnite pe drumurile publice, consecințele fiind suportate de ceilalți participanți la trafic, fiind necesară îndepărtarea vehiculelor care constituie obstacole pentru circulația pe drumurile publice prin proceduri de ridicare, transport și depozitare în locuri special amenajate”, se arată în raportul de specialitate.

Potrivit reprezentanților Primăriei Alba Iulia, măsura tehnico-administrativă de ridicare a vehiculelor este utilă și deservește interesul public cu privire la fluidizarea circulației pe drumurile publice și responsabilizarea conducătorilor de vehicule pentru respectarea legii iar operațiunile de ridicare executate urmăresc îndepărtarea vehiculului care, printr-o staționare voluntară, constituie obstacol pentru ceilalți participanți la trafic.

Astfel, pentru operațiunile de ridicare, transport și depozitare a vehiculelor staționate neregulamentar pe raza municipiului Alba Iulia sunt propuse următoarele tarife:

  • pentru operațiunea de ridicare a vehiculelor – 220 lei / vehicul (fără TVA)
  • pentru operațiunea de transport a vehiculelor de la locul ridicării la locul de depozitare – 130 lei / vehicul  (fără TVA)
  • pentru operațiunea de depozitare a vehiculelor ridicate – 30 lei / vehicul (fără TVA) pentru primele 24 de ore de depozitare, 45 lei / vehicul / zi (fără TVA) pentru perioadele de depozitare mai mari de 24 de ore

„Pentru operațiunea de depozitare a vehiculelor ridicate, propunem două niveluri ale acestui tarif, pentru a descuraja abandonarea pe perioade lungi de timp a vehiculelor ridicate, de către proprietarii/utilizatorii acestora, și pentru acoperirea cheltuielilor (salarii personal, agenți de pază și casieri, teren)”, se mai arată în raportul de specialitate.

Spațiul propus pentru depozitarea autovehiculelor ridicate se află localizat pe strada Livezii, nr. 35A, în spatele Alba Mall.

Cheltuielile Primăriei Alba Iulia necesare pentru depozitarea vehiculelor ridicate sunt:

  • chirie teren în suprafață de 510 mp x 1 euro/mp/lună (fără TVA) = 510 euro/lună (fără TVA)
  • chiria pentru gheretă birou și pază în suprafață de 9 mp x 1 euro/mp/lună (fără TVA) = 9 euro/lună (fără TVA)
  • chiria pentru grup social în suprafață de 9 mp x 1 euro/mp/lună (fără TVA) = 9 euro/lună (fără TVA)

Total: 528 euro/lună (fără TVA) = 2.827,44 lei/lună (cu TVA)

  • cheltuieli salarii personal – casieri 3 persoane x 2.000 lei/lună = 6.000 lei/lună
  • cheltuieli salarii personal – pază, minim 4 persoane x 2.000 lei/lună = 8.000 lei/lună

Total: 14.000 lei/lună

TOTAL cheltuieli: 2.827,44 + 14.000 = 16.827 lei/lună

Potrivit regulamentului privind activitățile de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor staționate neregulamentar pe raza municipiului Alba Iulia, ridicarea autovehiculelor va fi efectuată de către operatorul autorizat / compartimentul de specialitate din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Serviciului Administrarea Patrimoniului Local din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, prin intermediul acestuia realizându-se și activitatea de transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar în oraș.

Activitățile de ridicare a vehiculelor staționate neregulamentar vor fi desfășurate numai în urma unei solicitări și în prezența polițistului rutier din cadrul IPJ Alba sau a polițistului local cu atribuții în domeniul circulației pe drumurile publice.

Transportul până la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la inițierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul autovehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării și este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate. În acest caz va suporta doar contravaloarea operațiunilor de ridicare a autovehiculului.

După ridicarea vehiculului, agentul constatator care a dispus ridicarea va comunica, în cel mai scurt timp, la dispeceratul instituției din care face parte (Dispeceratul IPJ, respectiv Dispeceratul Poliției Locale), numărul de înmatriculare și marca/modelul vehiculului ridicat, locul de unde a fost ridicat, respectiv locul unde este depozitat, precum și alte date suplimentare despre vehicul, dacă este cazul. Dispeceratele celor două instituții își vor comunica reciproc operativ informațiile referitoare la vehiculele ridicate.

În cadrul spațiului de depozitare va funcționa o casierie, deschisă 24 de ore pe zi, pentru încasarea costurilor reprezentând cheltuielile aferente operațiunilor de ridicare, transport și depozitare.

Achitarea tarifului aferent operațiunii/operațiunilor efectuate se va face în numerar, în urma prezentării obligatoriu, de către proprietarul sau deținătorul legal al vehiculului, a documentelor care atestă proprietatea ori deținerea legală a acestuia.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

10 Comentarii

10 Comments

  1. A

    vineri, 21.04.2017 at 22:24

    Eu sunt de acord sa se ridice masinile celor ce parcheaza pe locurile platite de altii sau ale celor ce blocheaza cai de acces gen portile sau garajele oamenilor.
    Dar daca omul nu gaseste spatiu de parcare la spital, policlinica sau farmacii cu program non-stop si i se mai ridica si masina ….
    Pun pariu ca spatiul de depozitare va fi plin de masini pana in 2000 de euro pe care oamenii nu-si vor mai permite sa le ridice si vor fi vandute ulterior pe un ban ” cinstit” . Nu cred ca va avea cineva tupeul sa ridice masinile baronilor de Alba sau ale megafirmelor ale cotizantilor etc…

  2. Eu

    vineri, 21.04.2017 at 23:04

    Sa faca locuri de parcare prima data,daca locurile rezervate locatarilor sunt interzise parcarii celor care nu au acest drept si suntimsuficiente oricum cu restul care nu au parca cum ramane?ce sa faca?sa se dizolve masinile cand ajung acasa si dimineata sa reapara instant sau cum?

  3. Marcela

    vineri, 21.04.2017 at 23:48

    Foarte greu cu locurile de parcare in Alba. In cetate la orele de vârf nu găsești locuri de parcare. Bine acum că ni le mai și ridică, soluții de genul se găsesc. Clar ca mașinile de lux ale magnaților nu vor fi ridicate. Măcar de s-ar aplica pentru chiar toate mașinile parcate necorespunzător aceasta hotărâre În fine…Ar m-ai fi multe de spus, dar n-are rost.

  4. Ab2000

    sâmbătă, 22.04.2017 at 07:24

    Ar trebui inlocuita forma actuala cu locuri de parcare platite de o persoana si doar aceasta sa il poata folosii, practic astfel nu poti merge la nimeni in vizita ca nu ai loc de parcare. Ar trebui sa ramina parcare cu plata, cu ora, cu ziua sau abonament, dar folosit principiul primul venit – primul servit.

  5. Stefan

    sâmbătă, 22.04.2017 at 12:16

    Dar de unde stim care locuri sunt platite ? sau nu ca nu leau mai marcat cu semnul parcare interzisa.si daca mergi la primarie nu ai unde sa parchezi si locurile acelea putine din fata le tine ocupate cu obstacole ca sa nu parcam noi.

  6. Cato

    sâmbătă, 22.04.2017 at 17:05

    Parcările cu plată stau goale !
    În Alba Iulia există încă spațiu suficient pentru amenajarea parcărilor etajate și subterane dar probabil se va aștepta până când nu va fi loc pentru astfel de utilități publice.

  7. bogdan

    miercuri, 26.04.2017 at 21:23

    nu ar fii mai bine sa facă parcări decât sa le ia? mai bine sa se gândească la asta , ca dacă e numărul a lu vreo unu cu ceva grade din Alba probabil io șterge de praf , io gâdila și nici măcar nu i-o atinge. se pot face parcări cu plata unde se găsesc spatii de teren goale cum e și în Timișoara sau în alte locuri.

  8. racu

    miercuri, 26.04.2017 at 22:00

    Fraierii stau la coada la primărie plătiți taxe la domnul primar saracu

  9. ovidiu

    joi, 27.04.2017 at 09:17

    Sunt sigur ca se vor face multe abuzuri, nu este corect ridicarea masinilor doar in caz ca incurca circulatia si duce la blocare, ar fi frumos un proiect pentru parcari nu pentru depozitare masini ridicate…

  10. Raluca

    duminică, 11.02.2018 at 14:29

    Pe langa taxele astea se mai plateste si amenda??? Oricum ar trebuii sa facem ceva pentru ca sunt multe ridicari exagerate!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

Albaiulianul Marius Zinca, numit într-una dintre cele mai înalte funcții din sistemul de finanțe: secretar general al MF

Publicat

Albaiulianul Marius Zinca este noul secretar general al Ministerului Finanțelor Publice. Acesta este numit temporar, pe o perioadă de șase luni, printr-o decizie a premierului Florin Câțu. Anterior, acesta fusese numit tot pe șase luni în funcția de secretar general adjunct, de către Ludovic Orban. 

Aceasta este una dintre cele mai înalte funcții în sistemul de finanțe al României, ocupate de un economist din județul Alba.

Decizia a fost emisă în data de 25 ianuarie.

Marius Zinca a mai fost subprefect de Alba. Acesta este din Alba Iulia, a absolvit Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, a urmat Universitatea de Drept din Oradea și are un master în Marketing, Audit și Expertiză Contabilă la Universitatea „Vasile Goldiș” din Arad.

În perioada ianuarie 2011 – iulie 2012 a fost șeful Direcției Generale a Finanțelor Publice Alba. De asemenea, timp de 6 luni, până în ianuarie 2013, a fost șef al Vămii Alba.

După reorganizarea ANAF, a lucrat în cadrul compartimentului din Alba al Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, până în prezent.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Persoanele care se infectează cu Sars-Cov-2 după prima doză de vaccin trebuie să aștepte o lună până la rapel

Publicat

Persoanele care au primit prima doză de vaccin se pot infecta cu coronavirus. În această situație trebuie să aştepte vindecarea şi la aproximativ o lună pot face rapelul sau pot relua schema de vaccinare complet, a precizat coordonatorul campaniei privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2, dr. Valeriu Gheorghiţă.

”Dacă o persoană este depistată, dacă este diagnosticată cu infecţie SARS-CoV-2 după efectuarea primei doze, evident că se aşteaptă vindecarea bolii şi la un interval de circa o lună de zile se poate efectua rapelul sau se reia schema complet, dacă perioada dintre prima doză şi doza de rapel depăşeşte intervalul de 6 săptămâni, de 42 de zile”, a afirmat doctorul militar Valeriu Gheorghiţă.

Întrebat dacă mai este recomandat rapelul în cazul unei persoane care a efectuat prima doză de vaccin şi, ulterior, s-a infectat cu COVID-19, medicul a explicat că Centrul pentru Controlul Bolilor din SUA „nu recomandă reluarea schemei complete, doar doza de rapel”.

„În momentul de faţă, comisia ştiinţifică din România pledează pentru reluarea schemei complete, repet, dacă intervalul dintre prima doză şi următoarea depăşeşte cele 6 săptămâni.

La acest moment, lucrurile sunt în dezbatere, am cerut un punct de vedere oficial şi de la compania Pfizer, având în vedere că datele de eficacitate la acest moment sunt disponibile pentru administrarea celor două doze.

Împreună cu compania Pfizer şi împreună cu comisia ştiinţifică vom lua decizia potrivită, dar, da, se recomandă cel puţin doza de rapel la aceste persoane”, a mai declarat medicul Valeriu Gheorghiţă.

Sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LOCURI de MUNCĂ în ALBA: 329 posturi în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Cugir și Sebeș. Oferta completă prin AJOFM

Publicat

locuri munca

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Alba a transmis oferta de locuri de muncă disponibile în județul Alba, la data de 27 ianuarie.

Sunt vacante 329 locuri de muncă în județul Alba, în mai multe domenii.

OFERTA de locuri de muncă prin AJOFM ALBA:

Agenţia Locală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba Iulia – 0258 831 137

Angajator – post vacant – nr. locuri / telefon mobil

SC REKORD SRL – confectioner articole din piele si înlocuitori – 5 – 0258806002
SC REKORD SRL – muncitor necalificat în industria confectiilor – 5 – 0258806002
SC APA ANABELA – lucrator comercial – 1 – 0751147222
SC AXEL COMPANY SRL – sofer de autoturisme si camionete – 1 – 0258816197
SC DEKA STRUCTURI SRL – macaragiu – 1 – 0722685526
SC EMILIAN EXPRES SRL – curier – 3 – 0740939708
PROFI ROM FOOD SRL – casier – 1 – 0372568838
PROFI ROM FOOD SRL – primitor-distribuitor materiale si scule – 1 – 0372568838
PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 3 – 0372568838
SC EMIMONA SRL – confectioner, prelucrator în industria textila – 1 – 0722388613
PEMA ELECTROTEHNIC SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 10 – 0258806924
PEMA ELECTROTEHNIC SRL – confectioner cablaje auto – 5 – 0258806924
PEMA ELECTROTEHNIC SRL – electrician echipamente electrice si energetice – 2 – 0258806924
SEWS SRL – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 60 – 0258805100
TRANSILVANIA NUTS SRL – ambalator manual – 2 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – manipulant marfuri – 2 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – tehnician programare, lansare, urmarirea productiei – 2 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – specialist in achizitii – 1 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – tehnolog alimentatie publica – 1 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – femeie de serviciu – 1 – 0731006253
TRANSILVANIA NUTS SRL – agent de securitate intervenție – 1 – 0731006253
SC CRISTIANO KING SRL – conducator auto – 1 – 0742277285
IPEC SA – marcator piese – 5 – 0758800134
IPEC SA – ambalator manual – 10 – 0758800134
IPEC SA – laborant chimist – 1 – 0758800134
IPEC SA – mecanic utilaj – 3 – 0758800134
IPEC SA – electrician – 4 – 0758800134
SC SORIA VIGO SRL – conducator auto – 1 – 0771418309
VCST – operator la masini-unelte cu comanda numerica – 6 – 0372133700
VCST – tehnician mentenanta – 1 – 0372133700
AZETS INSIGHT SRL – economist în economie generala – 2 – 0369454980
AZETS INSIGHT SRL – functionar administrativ – 2 – 0369454980

AJOFM Alba – Punct de lucru Aiud – 0725 225 882

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

MC PROTECT SRL – agent de securitate – 5
SERVICII ALL INN SRL – ospatar (chelner) – 2
SERVICII ALL INN SRL – bucatar – 2
AFRODITA MELIHATA SRL – brutar – 10
PANSTARNELU SRL – brutar – 10

AJOFM Alba – Punct de lucru Blaj – 0725 225 883

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – inginer mecanic – 1 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – inginer productie – 1 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – planificator – 2 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – specialist in achizitii – 1 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – functionar administrativ – 15 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor – 80 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – electrician de întretinere si reparatii – 5 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – mecanic utilaj – 5 – 0258807805
BOSCH AUTOMOTIVE SRL BLAJ – reglor si reglor-conductor la masini-unelte – 5 – 0258807805
SCDVV BLAJ – tractorist – 1 – 0258710320
SCDVV BLAJ – viticultor – 1 – 0258710320

AJOFM Alba – Punct de lucru Cugir – 0725 225 881

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

MINI-MAL STAR SRL – lucrator comercial – 1 – 0745168702

AJOFM Alba – Punct de lucru Sebeş – 0725 225 885

Angajator – post vacant – nr. locuri – telefon mobil

PROFI ROM FOOD SRL – casier – 1 – 0372568838
PROFI ROM FOOD SRL – recepţioner marfă – 1 – 0372568838
PROFI ROM FOOD SRL – lucrator comercial – 3 – 0372568838
GV & OPREAN LOGISTICS – motostivuitorist – 15 – 0786700561
GV & OPREAN LOGISTICS – manipulant marfuri – 15 – 0786700561
DONNA CONFEZIONI SRL – maistru in industria textila – 1 – 0741164901
DONNA CONFEZIONI SRL – sef formatie industria confectiilor – 1 – 0741164901

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Poliţiştii protestează astăzi în faţa sediului MAI și a unor prefecturi. Ministrul de interne promite un nou spor la salariu

Publicat

Sindicatele poliţiştilor organizează, miercuri de la ora 10,00 un nou protest în faţa Ministerului de Interne şi a mai multor prefecturi din ţară. Reprezentanții polițiștilor au declarat  că acţiunile vor înceta doar după ce Guvernul renunţă la măsurile de austeritate.

„Nu mai acceptăm să fim bătaia de joc a guvernanţilor, bătaie de joc care a atins limita suportabilităţii. Complementar acestor acţiuni, vom adopta şi celelalte măsuri deja anunţate la începutul anului: vom aplica în continuare avertismente, vom refuza efectuarea orelor suplimentare şi nu vom mai proceda la comunicarea deciziilor DSP sau la verificarea persoanelor izolate sau carantinate, iar în final ne vom suspenda activitatea similar magistraţilor”, spun reprezentanţii Sindicatului Europol.

Vezi și LIVE VIDEO: Zeci de angajați ai MAI protestează la Alba Iulia, în ultima zi din an. Sunt nemulțumiți de înghețarea salariilor

Sindicatul Europol a anunţat că, miercuri, de la ora 10.00, poliţiştii vor fi din nou în stradă, „având în vedere că până în prezent Guvernul şi MAI nu au avut nicio reacţie cu privire la solicitările organizaţiei noastre referitoare la abrogarea prevederilor ordonanţei austerităţii şi care, mai mult de atât, refuză dialogul social”.

Acțiuni de protest în mai multe județe

La protest vor participa sindicalişti de la Federaţia Publisind, Sindicatul Diamantul, Decus şi Prolex.

Pe lângă protestul din faţa Ministerului Afacerilor Interne, acţiuni similare vor avea loc la Prefecturile Maramureş, Satu Mare, Bihor, Mehedinţi, Gorj, Galaţi, Botoşani, Sibiu, Timiş şi Olt, în limita a 100 de persoane, conform măsurilor restrictive impuse de contextul pandemiei.

„Suntem determinaţi mai mult ca oricând să nu ne oprim aici, iar şirul de proteste va continua şi în luna februarie. Acţiunile de protest vor înceta numai după ce Guvernul va renunţa la aceste măsuri de austeritate, care sunt menite să ne sacrifice încă o dată în ultimi 10 ani.

Citește și POLIȚIȘTII NU DAU AMENZI, doar avertismente. Formă de protest a membrilor din Sindicatul Europol

Continuăm calendarul protestelor pe care ni le-am asumat şi nu mai acceptăm să fim bătaia de joc a guvernanţilor, bătaie de joc care a atins limita suportabilităţii”, au transmis reprezentanţii Sindicatului Europol.

Ei au menţionat că astfel de proteste vor fi organizate în fiecare miercuri, în faţa prefecturilor din ţară, precum şi în faţa Ministerul Finanţelor Publice, în faţa Palatului Victoria şi a Palatului Cotroceni, „până când importanţa profesiei noastre în combaterea fenomenului infracţional şi a contextului pandemic va fi înţeleasă în mod real şi nu doar declarativ în conferinţe de presă”.

Din 11 ianuarie polițiștii au dat avertismente în loc de amenzi

Începând din 11 ianuarie, poliţiştii din întreaga ţară, conform calendarului de proteste asumat de către Sindicatul Europol, au aplicat ”in corpore” sancţiunea avertismentului verbal sau scris conform prevederilor art. 7 alin.(1) din OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, ca reacţie la măsurile de austeritate adoptate de Guvern, prin care poliţiştilor le-au fost îngheţate drepturile salariale aferente anului 2021, fiind propusă inclusiv neindexarea cu rata medie anuală a inflaţiei a pensiilor militare de stat.   

„Din 18 ianuarie, refuzăm orele suplimentare, permanenţa, iar activităţile specifice pandemiei, pe care nu le avem ca atribuţii în fişa postului nu le mai îndeplinim. Din 25 ianuarie, intervenim doar la 112”, este calendarul de proteste asumat de Sindicatul Europol.

Ministrul de interne: Salariile rămân înghețate în 2021. 76.000 de polițiști primesc un spor salarial de „specialist de clasă”

Ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, afirmă că 76.000 de angajaţi din minister vor beneficia, în cursul acestui an, încă din prima lună, de un spor salarial numit „specialist de clasă”, care reprezintă între 2,5 şi 7,5% din salariu, în funcţie de vechime.

„Decizia Guvernului este una foarte clară: la nivelul anului 2021 salariile în sistemul bugetar sunt îngheţate. La sfârşitul anului, analizând situaţia în care ne aflăm, cu toate federaţiile la masă, indiferent de nivelul lor de reprezentativitate, am constatat că un drept câştigat de foarte mulţi ani şi anume un spor – specialist de clasă se numeşte – un spor de 2,5, cinci, respectiv 7,5% care se aplică în funcţie de vechime pentru aproximativ 76.000 de angajaţi ai MAI nu se aplica.

„Acest drept va fi acordat şi în anul 2021, din ianuarie 2021”, a precizat ministrul.  

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate