Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia a semnat contractul pentru ridicarea mașinilor parcate ilegal. Vezi care sunt TARIFELE


Publicat

Mașinile parcate ilegal în Alba Iulia vor fi ridicate. Primăria municipiului a semnat un acord-cadru pe o perioadă de patru ani cu o firmă din Alba Iulia. Rapid Lifts SRL a fost singura firmă care s-a prezentat la licitația deschisă, având ca terț susținător firma Oanea Iner Speed SRL. Valoarea contractului pentru ridicarea, transportul și descărcarea și depozitarea mașinilor parcate neregulamentar este de 1,66 de milioane de lei (cu 19.200 de lei mai puțin decât valoarea estimată). Potrivit reprezentanților primăriei, contractul acoperă minim 1920 de mașini pe an.

Ridicarea mașinilor parcate ilegal ar putea începe la 1 februarie 2018. Tarifele maximale stabilite conform Hotărârii Consiliului Local nr. 159 din 28 aprilie 2017 pentru operaţiunile de ridicare, transport şi descărcare la locul de depozitare sunt:

  • pentru operațiunea de ridicare a vehiculelor – 220 lei / vehicul (fără TVA)
  • pentru operațiunea de transport a vehiculelor de la locul ridicării la locul de depozitare – 130 lei / vehicul  (fără TVA)
  • pentru operațiunea de depozitare a vehiculelor ridicate – 30 lei / vehicul (fără TVA) pentru primele 24 de ore de depozitare, 45 lei / vehicul / zi (fără TVA) pentru perioadele de depozitare mai mari de 24 de ore

Citește și O nouă piscină la Alba Iulia, din vara anului 2018. Pool Park cu „Water Bar” şi tobogane, la Hotel Astoria

Potrivit regulamentului privind activitățile de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor staționate neregulamentar pe raza municipiului Alba Iulia, ridicarea autovehiculelor va fi efectuată de către operatorul autorizat / compartimentul de specialitate din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Serviciului Administrarea Patrimoniului Local din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, prin intermediul acestuia realizându-se și activitatea de transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar în oraș.

Citește și FOTO UPDATE: Comisie de recepție pe Lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda. Sunt șanse să fie deschis ASTĂZI!

Care sunt procedurile

Activitățile de ridicare a vehiculelor staționate neregulamentar vor fi desfășurate numai în urma unei solicitări și în prezența polițistului rutier din cadrul IPJ Alba sau a polițistului local cu atribuții în domeniul circulației pe drumurile publice.

Transportul până la locul de depozitare nu se mai execută dacă, până la inițierea acestuia, proprietarul sau utilizatorul autovehiculului ridicat se prezintă la locul ridicării și este de acord cu suportarea cheltuielilor efectuate. În acest caz va suporta doar contravaloarea operațiunilor de ridicare a autovehiculului.

Citește și FOTO: Directorul DSP Alba a fugit de probleme în Thailanda. După divorț, Sinea poartă din nou verighetă

După ridicarea vehiculului, agentul constatator care a dispus ridicarea va comunica, în cel mai scurt timp, la dispeceratul instituției din care face parte (Dispeceratul IPJ, respectiv Dispeceratul Poliției Locale), numărul de înmatriculare și marca/modelul vehiculului ridicat, locul de unde a fost ridicat, respectiv locul unde este depozitat, precum și alte date suplimentare despre vehicul, dacă este cazul. Dispeceratele celor două instituții își vor comunica reciproc operativ informațiile referitoare la vehiculele ridicate.

În cadrul spațiului de depozitare va funcționa o casierie, deschisă 24 de ore pe zi, pentru încasarea costurilor reprezentând cheltuielile aferente operațiunilor de ridicare, transport și depozitare.

Achitarea tarifului aferent operațiunii/operațiunilor efectuate se va face în numerar, în urma prezentării obligatoriu, de către proprietarul sau deținătorul legal al vehiculului, a documentelor care atestă proprietatea ori deținerea legală a acestuia.

Citește și DNA: Acuzații GRAVE pentru un fost șef al OJFIR Alba și complicii săi. Au inventat 148 de oi și au luat banii

UPDATE: Cele două firme care au obținut contractul pentru ridicarea mașinilor staționate neregulamentar sunt din Alba Iulia.

Potrivit portalului juridico-financiar pentru monitorizare firme & dosare Termene.ro , firma care a câștigat licitația- RAPID LIFTS SRL a fost înregistrată la Registrul Comerțului la data 27 Iunie 2017. Firma îl are ca acționar unic și administrator pe Cristian Gheorghe Sângerean. Rapid Lifts SRL are domeniul principal de activitate: Transporturi rutiere de mărfuri și servicii de mutare; Servicii de mutare și capital social: 200 lei. Sediul social al firmei este într-un apartament de pe strada Avram Iancu din Alba Iulia.

OANEA INTER SPEED S.R.L – cea de-a doua firmă care va derula operațiunile de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar, a fost înregistrată la ReCom în decembrie 2011, are sediul în Pâclișa și domeniul de activitate ”transporturi rutiere de mărfuri”. Conform bilanțului depus la ANAF, Oanea Speed SRL a avut în 2016 o cifră de afaceri de 2.286.610 lei și un profit net de 102.610 lei. Firma îl are ca acționar unic și administrator pe Nicolae Oana.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

6 Comentarii

6 Comments

  1. Crood

    marți, 09.01.2018 at 12:29

    Deci, minim 452 de lei fara amenda. It will hurt!

  2. Bogdan_Simpl.ucetatean

    marți, 09.01.2018 at 12:42

    Buna ziua,ok s.a semnat contractul vor ridica masini…, dar parcari pe cand!??? Sau e suficienta parcarea dintre BCR si Unirea de 50 locuri la 60.000 de locuitori??! Nu aveti solutii!? Parcarile supraTerane si subTerane!! Ce sunt? Nu sunt bani! Lasati ca de orice ”investitie” aiurea(monumente si alte obiecte fara mare folos in sec.21) sunt bani dar atat de parcari nu! Daca se construiesc parcari, puneti preturi decente pt.ca Alba I. NU e Bucuresti sau CJ! Si nu isi permite oricine sa dea 30-40 lei /zi pe parcare! In fine asta e tarisoara si cred ca ne zbatem degeaba…

  3. ab2000

    marți, 09.01.2018 at 13:52

    „Achitarea tarifului se va face in numerar” – sper ca asta e pe post de gluma.
    Inca nu or auzit de alte mijloace de plata?

  4. Mix

    marți, 09.01.2018 at 15:24

    Bogdane tu unde te crezi? Ai uitat in ce tara traiesti? Auzi vrea el parcari…
    Din pacate in Romania esti fortat sa faci tampenii dupa care esti pus sa platesti.

  5. Lapadus Maria

    marți, 09.01.2018 at 15:48

    Cand se vor ridica si masinile ^parcate in locurile cu abonament? De cele mai multe ori sunt soferi care parcheaza in spatiul din spatele blocurilor unde cel corect isi plateste locul de parcare si il cauti sa_ti elibereze locul.
    l

    • Ion

      marți, 09.01.2018 at 16:39

      Conform hg acelea nu se ridica.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

EVENIMENT

Un nou caz de infectare cu COVID în județul Alba. Test pozitiv pentru o femeie de 49 de ani, din Alba Iulia

Publicat

coronavirus

Un nou caz de coronavirus a fost confirmat la nivelul județului Alba, miercuri, 1 aprilie. Este vorba despre o femeie de 49 de ani, din  cartierul Bărăbanț – Alba Iulia.

La nivelul județului Alba, până în acest moment sunt șase cazuri de coronavirus, dintre care unul, primul caz, confirmat vindecat.

Potrivit reprezentanților Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, o femeie, în vârstă de 49 de ani, internată în cadrul secției de boli infecțioase a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, într-un salon special amenajat pentru pacienții COVID-19, a fost declarată pozitiv, în urma analizelor efectuate în cadrul Laboratorului Direcției de Sănătate Publică Alba.

Femeia s-a prezentat în cadrul Unității de Primiri Urgențe cu ușoare simptome respiratorii, unde a primit tratament și i-au fost recoltate probe biologice pentru COVID-19. În prezent, starea sa generală de sănătate este bună, pacienta fiind afebrilă, fără simptome specifice, dar sub atenta supraveghere a cadrelor medicale.

Pacienta a fost confirmată cu COVID-19, boală cauzată de infectarea cu noul coronavirus (SARS-CoV-2), în cursul zilei de 01.04.2020.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Indemnizații și alte ajutoare sociale care pot fi obținute online în această perioadă. Detalii pentru beneficiari

Publicat

munca birou

Unele drepturi și beneficii sociale pot fi obținute în continuare online, în contextul stării de urgență. Documentele se pot transmite electronic, potrivit măsurilor dispuse de Guvern.

Exemple de beneficii sociale ce pot fi obținute online:

Indemnizația de șomaj:

Pentru ajutorul de șomaj, actele necesare se depun electronic la AJOFM ([email protected], pentru persoanele din județul Alba). Lista documentelor diferă de la caz la caz, în funcție de situația în care se află solicitantul. Șomeri sunt considerate persoanele care nu au un loc de muncă și care nu câștigă bani sau care au venituri provenite din activități autorizate legal, dar care sunt mai mici decât valoarea indicatorului social de referință (ISR), adică 500 de lei pe lună.

Pot fi considerați șomeri și pot cere indemnizația de șomaj și absolvenții în vârstă de cel puțin 16 ani, care nu s-au putut angaja într-o perioadă de 60 de zile de la terminarea școlii, chiar dacă nu au un stagiu de cotizare minim. Aceștia pot primi un ajutor de șomaj de 250 de lei, timp de șase luni.

Vezi și ȘOMAJUL TEHNIC: AJOFM Alba primește, de ASTĂZI, documentele transmise electronic. FORMULARE și alte detalii pentru angajatori

Ca regulă, pentru a putea beneficia de ajutorul de șomaj, cei fără loc de muncă trebuie să aibă un stagiu minim de cotizare, respectiv cel puțin 12 luni în ultimele 24 de luni anterioare depunerii cererii. Indemnizația poate fi de 375 de lei (75% din valoarea ISR) dacă au stagiu de cotizare cel puțin un an sau mai mare, în funcție de perioada de cotizare. Indemnizația se acordă pe perioade de cel puțin 6 luni până la 12 luni, tot luând în considerare perioada de cotizare.

Citește și ȘOMAJUL TEHNIC: Formularele pentru PFA, întreprinderile individuale și profesii liberale. Se transmit online la AJPIS

Beneficiarii trebuie să se înregistreze la agențiile pentru ocuparea forței de muncă în a căror rază teritorială își au domiciliul sau reședința.

Indemnizația de concediul pentru creșterea copilului

Documentele pentru indemnizație se depun prin e-mail la primăria de care aparțin cu domiciliul. Acestea sunt:

  • cererea-tip;
  • certificat de naștere copil;
  • certificatul căsătorie (dacă e cazul);
  • acte identitate ale părinților;
  • decizia de suspendare a activității pe un contract de muncă (solicitantul a intrat în concediu de maternitate/paternitate);
  • adeverința de la angajator cu veniturile nete;
  • un extras de cont bancar dacă dorește plata prin cont (pentru beneficiarul indemnizației, nu soțul/soția care nu a aplicat pentru beneficiu); este indicată această variantă de plată în această perioadă;
  • certificatul handicap al copilului/părintelui (dacă este cazul).

Indemnizația lunară pentru creșterea copilului se stabilește în cuantum de 85% din media veniturilor nete realizate în ultimele 12 luni din ultimii doi ani anteriori datei naşterii copilului. Indemnizația nu se cumulează cu salariul, astfel că, dacă părintele în cauză decide să se întoarcă mai devreme la muncă, pierde banii aferenți indemnizației pentru creșterea copilului.

Indemnizația nu poate fi sub 1.250 de lei și nici peste 8.500 de lei (indiferent cât de mari ar fi veniturile părintelui care intră în CCC). limita de venituri impozabile ce pot fi obținute simultan cu indemnizația de creștere a copilului este de 6.250 de lei.

În cazul stimulentului de inserție, acordat celor care se întorc din concediul de creștere mai repede la muncă, documentele se depun tot la primărie (actele pentru indemnizația de creștere și decizia doveditoare a reluării activității). Dacă își pierd locul de muncă din cauza COVID-19, cei care primeau stimulent de inserție și-l vor păstra.

Alocația de stat pentru copil

Actele se depun tot la primării, online: actele de identitate ale părinților, certificatul de căsătorie, sentința de divorț (dacă e cazul), certificatul de naștere al copilului, dar și extrasul de cont pentru ca alocația să vină în contul bancar.

Tot online se pot depune cererile și documentele și pentru alocația de plasament, însă la agențiile județene de plăți și inspecție socială.

Ajutoarele sociale

Alocația pentru susținerea familiei și venitul minim garantat se solicită tot la primărie.

Documente necesare:

  • adeverința de la agenția de muncă din care reiese că persoana caută loc de muncă (nu e necesară pentru alocația pentru susținerea familiei);
  • copie după actele de identitate ale familiei;
  • dacă are persoană cu handicap în întreținere – documente doveditoare;
  • dacă are copii sub șapte ani – certificat de naștere al acestora;
  • copii după actele de proprietate ale bunurilor deținute (case, apartamente, terenuri, mașini).

sursă: avocatnet.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

OFICIAL: Bilanțul deceselor a ajuns la 92 în România. Ultimele două cazuri, un bărbat și o femeie din București

Publicat

coronavirus

Au fost înregistrate încă două decese din cauza noului coronavirus în România. Potrivit Grupului de Comunicare Strategică, numărul total al deceselor la nivel național ajunge la 92.

Cazuri de decese din cauza coronavirus, raportate prin Grupul de Comunicare Strategică:

Deces 92

Femeie, 78 ani din municipiul București. Internata în data de 18.03.2020 pe secția orotopedie a Spitalul Universitar de Urgenta București pentru o fractura trohanteriana. Se confirmă în data de 29.03.2020 cu infecție COVID-19 și este transferată în 29.03.2020 la Spitalul Colentina.
Deces 31.03.2020. Antecedente personale patologice: boală cardiovasculara, diabet, boala neuro musculară, boală pulmonară cronică.

Deces 91

Bărbat, 70 ani, din municipiul Bucuresti. Internat în data de 29.03.2020 la Spitalul Universitar de Urgență Bucuresti pe secția de Nefrologie pentru dializă, pacientul fiind dializat cronic. Debut simptome respiratorii 29.03.2020, se recoltează proba, care este pozitivă în data de 30.03.2020. Pacientul este transferat în data de 30.03.2020 la spitalul Victor Babeș, însă decedează în salvare. Data deces: 30.03.2020

Deces 90

Femeie, 77 ani din jud. Covasna. Internată în SJU Sfântu Gheorghe, din 18.03.2020 în ATI, recoltare pentru COVID-19 în 26.03.2020, confirmată în 28.03.2020. Decedată în 30.03.2020. Comorbidități: Mielita cervicala, tetraplegie.

Deces 89

Femeie, 66 ani din București. Internată în 24.03.2020 în SCU “Bagdasar-Arseni”(pentru lipotimie cu traumatism minor), transferată în 25.03.2020 în Spitalul de Boli Infecțioase Victor Babeș. Recoltare pentru COVID-19 în 25.03.2020, confirmata în 28.03.2020, decedată în 29.03.2020. Comorbidități: Boală cardiovasculară, HTA, Schizofrenie.

Deces 88

Bărbat, 72 ani din jud. Suceava. Pacient cu domiciliul în jud. Botoșani, internat în SJU Suceava din data de 14.03.2020 pe Secția de Medicina Internă. Recoltat pentru COVID-19 în 25.03.2020, confirmat în 31.03.2020. Decedat în 31.03.2020. Afecțiuni asociate: afecțiuni cardiace și BPOC.

Deces 87

Bărbat, 77 ani din jud. Bistrița Năsăud. Internat din 22.03.2020 în SJU Bistrița – Secția Boli Interne, cu diagnosticul: BPOC acutizat, Cardiomiopatie dilatativa, Cardiopatie Ischemica Cronica, Fibrilatie atriala cu alura rapida, Insuficiență Cardiacă Congestivă stadiul III, Extrasistole ventriculare, Pneumonie interstitial, Pleurezie mica inchisa dreapta, Hipertrofie de prostata, Insuficienta Renala std.III.

Recoltare probe biologice pentru COVID -19 în 24.03.2020. Externat în 30.03.2020 înaintea primirii rezultatului pentru COVID-19 (pe biletul de externare este precizat: evoluție favorabilă sub tratament, recomandare de continuare a tratamentului). Confirmat cu COVID -19 în 31.03.2020, proba lucrata în Laboratorul IRO Cluj. Decedat acasă în 31.03.2020.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Centru cultural cu sală de festivități și sală expozițională, construit la Daia Română. Cum va arăta clădirea

Publicat

Un Centru cultural ce va include printre altele o sală de festivități cu scenă și o sală expozițională va fi construit la Daia Română, printr-o investiție de peste 1,5 milioane de lei.

Compania Națională de Investiții (CNI) a lansat recent în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație privind execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Construire și dotate Centru cultural, sat Daia Română, comuna Daia Română, județul Alba”.

Valoarea totală estimată este de 1.562.540,24 de lei, fără TVA.

Clădirea va fi construită pe un teren în suprafață de 375 mp. Imobilul va avea o suprafață utilă de 292,03 mp și un regim de înălțime P + M.

Din punct de vedere funcțional, Centrul cultural propus va avea patru zone:

  • Zona principală ce va fi alcătuită din:
    • o zonă de acces exterioară cu podest și rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități, dimensionată conform normativelor în vigoare;
    • un hol de unde se realizează accesul atât în sala de festivități, cât și în zona secundară și mansardă;
    • o sală de festivități și scenă.

  • Zona secundară ce va fi alcătuită din:
    • un grup sanitar, compartimentat pe sexe și dimensionat corespunzător persoanelor cu dizabilități;
    • un vestiar, dotat cu grup sanitar propriu.
  • Mansardă ce va fi alcătuită din:
    • scara de acces și sala expozițională, cât și spații pentru depozitare.
  • Zona tehnică ce va avea acces separat și va fi dimensionată și echipată corespunzător pentru funcționarea unei centrale pe combustibil solid.

Capacitatea Centrului cultural va fi de 100 de persoane.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate