Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

MĂSURILE ce trebuie respectate în ALBA, de astăzi. Hotărârile CJSU după prelungirea stării de alertă. Documente

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Alba a decis măsurile ce trebuie respectate în perioada de prelungire a stării de urgență, aprobată vineri de Guvern.

Acestea au intrat în vigoare din 11 septembrie. AICI, măsurile la nivel național.

Vezi HOTĂRÂREA nr. 208 a CJSU Alba din 10.09.2021

Vezi HOTĂRÂREA nr.209 a CJSU Alba din 10.09.2021 + Anexa

Totodată, CJSU a hotărât și scenariile de funcționare a școlilor din Alba în perioada 13-17 septembrie.

Vezi Început de an școlar 2021-2022 în ALBA. SCENARIILE de funcționare ale școlilor în săptămâna 13-17 septembrie

A. Măsuri generale, indiferent de rata de incidență cumulată la 14 zile:

1. Se instituie obligativitatea purtării măștii de protecție în spațiile publice închise, mijloacele de transport în comun, la locul de muncă, spații comerciale, precum și în spații publice deschise, cum ar fi, fără a se limita la acestea, piețe, târguri, bâlciuri, talciocuri, spațiile comerciale, stații pentru transportul în comun, precum și în alte zone cu potențial de aglomerare identificate la nivelul Comitetelor Locale pentru Situații de Urgență de pe raza județului Alba

2. În funcție de evaluarea riscului, efectuată de medicul de medicina muncii al unității, pot exista unele excepții, astfel:

  • angajatul este singur în birou/toate persoanele din birou sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
  • persoana suferă de boli care afectează capacitatea de oxigenare;
  • persoana desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută etc.);
  • prezentatorii TV și invitații acestora, cu condiția respectării distanței de 3 metri între persoane;
  • copiii cu vârsta mai mică de 5 ani;

3. În condiţiile art. 5 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) lit. f) şi art. 17 din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare, pe durata stării de alertă, angajatorii dispun organizarea muncii la domiciliu sau în regim de telemuncă, acolo unde specificul activităţii permite, în condiţiile art. 108-110 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale celor stabilite prin Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activităţii de telemuncă, cu modificările şi completările ulterioare;

4. În situaţia în care nu se poate desfăşura activitatea de către salariat în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu şi în vederea evitării aglomerării transportului public, angajatorii din sistemul privat, autorităţile şi instituţiile publice centrale şi locale, indiferent de modul de finanţare şi subordonare, precum şi regiile autonome, societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile la care capitalul social este deţinut integral sau majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorială, având un număr mai mare de 50 de salariaţi, au obligaţia organizării programului de lucru astfel încât personalul să fie împărţit în grupe care să înceapă, respectiv să termine activitatea la o diferenţă de cel puţin o oră;

5. Organizarea activităţii la locul de muncă se va realiza cu respectarea prevederilor legale emise de autorităţile competente în ceea ce priveşte prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 şi pentru asigurarea securităţii şi sănătăţii în muncă a lucrătorilor, ţinând cont şi de gradul de vaccinare a angajaţilor de la acel loc de muncă, atestat prin certificat de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2 prezentat de salariaţii pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, precum şi de numărul de angajaţi care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 şi care deţin şi prezintă angajatorului adeverinţă eliberată de medicul de familie;

6. Sunt interzise organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte sau alte tipuri de întruniri în spații deschise, precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise, cu excepția celor organizate și desfășurate potrivit pct.7 – 20;

7. Activitățile de pregătire fizică în cadrul structurilor și bazelor sportive, definite conform Legii educației fizice și sportului nr. 69/2000, cu modificările și completările ulterioare, constând în cantonamente, antrenamente și competiții sportive organizate pe teritoriul României, pot fi desfășurate numai în condițiile stabilite prin ordinal comun al ministrului tineretului și sportului și al ministrului sănătății emis în temeiul art. 43 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

8. În spațiile închise sau deschise, competițiile sportive se pot desfășura pe teritoriul României cu participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, cu asigurarea unei distanțe de minimum 1 metru între persoane, dacă incidența cumulată la 14 zile în județ/localitate este mai mare de 2/1.000 de locuitori și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului și sportului și al ministrului sănătății;

9. În spațiile închise sau deschise, competițiile sportive se pot desfășura pe teritoriul României cu participarea spectatorilor până la 75% din capacitatea maximă a spațiului, cu asigurarea unei distanțe de minimum 1 metru între persoane, dacă incidența cumulată la 14 zile în județ/localitate este mai mică sau egală cu 2/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului și sportului și al ministrului sănătății;

10. În spațiile închise sau deschise competițiile sportive se pot desfășura pe teritoriul României cu participarea spectatorilor până la capacitatea maximă a spațiului. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului și sportului și al ministrului sănătății;

11. Se permite desfășurarea de către sportivii profesioniști, legitimați și/sau de performanță a activităților de pregătire fizică în bazine acoperite sau aflate în aer liber, iar activitățile de pregătire fizică în spații închise sunt premise, emis în temeiul art. 43 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

12. Activităţile instituţiilor muzeale, bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, studiourilor de producţie de film şi audiovizuală, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte, şcolilor populare, de artă şi de meserii, precum şi evenimentele culturale în aer liber se pot desfăşura numai în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al ministrului sănătăţii;

13. Organizarea şi desfăşurarea activităţii instituţiilor publice sau private de cultură care administrează spaţii special destinate activităţilor cultural artistice în aer liber se pot realiza cu participarea a cel mult 1.000 de persoane pe scaune, cu asigurarea unei suprafeţe minime de 4 mp pentru fiecare persoană şi cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

14. Activitatea cultelor religioase, inclusiv slujbele şi rugăciunile colective, se desfăşoară în interiorul şi/sau în afara lăcaşurilor de cult, cu respectarea regulilor de protecţie sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne;

15. Pentru prevenirea răspândirii infecţiilor cu SARS-CoV-2, organizarea de procesiuni şi/sau pelerinaje religioase este permisă numai cu respectarea regulilor de protecţie sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al Secretariatului de Stat pentru Culte;

16. Se permite organizarea de cursuri de instruire și workshopuri pentru adulți, inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene cu un număr de participanți mai mare de 250 de persoane în interior și mai mare de 300 de persoane în exterior, cu asigurarea unei suprafețe de minimum 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

17. Se permite organizarea de conferințe cu un număr de participanți mai mare de 300 de persoane în interior, cu asigurarea unei suprafețe de 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

18. Se permit organizarea și desfășurarea de către instituțiile cu atribuții în domeniul apărării naționale, ordinii și siguranței publice, în aer liber, a activităților specifice, sub supravegherea unui medic epidemiolog;

19. Se permit organizarea și desfășurarea activităților specifice din domeniul diplomatic, inclusiv la sediile misiunilor diplomatice și oficiilor consulare acreditate în România, astfel încât să fie asigurate o suprafață de minimum 4mp pentru fiecare persoană participantă și respectarea regulilor de protecție sanitară;

20. Se permite desfășurarea activităților de prevenire și combaterea pestei porcine africane prin vânători colective la care pot participa cel mult 20 de persoane;

21. Pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cu SARS-CoV-2, în perioada stării de alertă se interzic efectuarea transportului rutier de persoane prin servicii ocazionale, precum și suplimentarea unor curse regulate, potrivit reglementărilor în vigoare, în scopul participării la procesiunile și/sau pelerinajele religioase către locurile unde se desfășoară aceste activități;

22. Activitatea operatorilor economici care administrează locuri de joacă pentru copii în spaţii închise este permisă fără a depăşi 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5,00 – 24,00;

23. Se instituie obligaţia instituţiilor şi autorităţilor publice, operatorilor economici şi profesioniştilor de a organiza activitatea astfel încât să asigure, la intrarea în sediu, în mod obligatoriu, triajul epidemiologic şi dezinfectarea obligatorie a mâinilor, atât pentru personalul propriu, cât şi pentru vizitatori, în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne;

24. Activitatea în creşe şi after-school-uri este permisă numai cu respectarea condiţiilor stabilite prin ordin comun al ministrului educaţiei, al ministrului muncii şi protecţiei sociale şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;

25. În cadrul unităţilor/instituţiilor de învăţământ sunt permise activităţile didactice şi alte activităţi specifice, precum şi organizarea şi desfăşurarea examenelor pentru elevi/studenţi, cadre didactice, în condiţiile respectării măsurilor de prevenire, stabilite prin ordin comun al ministrului educaţiei şi al ministrului sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

26. La apariția a 3 cazuri de infectare cu virusul SARS-CoV-2 într-un interval de 7 zile consecutive, în spațiile destinate cazării elevilor sau studenților, se instituie măsura închiderii clădirii pentru o perioadă de 14zile. Pentru elevii/studenții care nu au posibilitatea deplasării la domiciliu sau o altă locație se asigură de către unitatea/instituția de învățământ responsabilă cazarea în condiții de carantină, precum și măsurile necesare pentru sprijinirea asigurării necesităților de bază;

27. În condițiile art. 5 alin. (3) lit. f) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare, activitatea piețelor agroalimentare, inclusiv a piețelor volante, a târgurilor, bâlciurilor și a talciocurilor, definite potrivit art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare, se desfășoară în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale, al ministrului sănătății și al ministrului muncii și protecției sociale;

28. Transportul feroviar se desfăşoară cu respectarea măsurilor şi restricţiilor referitoare la igiena şi dezinfecţia spaţiilor comune din gări, halte, staţii sau puncte de oprire, a echipamentelor şi garniturilor de tren, procedurile şi protocoalele din interiorul gărilor, haltelor, staţiilor sau punctelor de oprire, dar şi în interiorul vagoanelor şi garniturilor de tren, gradul şi modul de ocupare a materialului rulant, regulile de conduită pentru personalul operatorilor şi pentru pasageri, precum şi privitor la informarea personalului şi pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor şi personalului ce activează în domeniul transportului feroviar, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului afacerilor interne şi al ministrului sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

29. Transportul rutier se desfăşoară cu respectarea măsurilor şi restricţiilor referitoare la igiena şi dezinfecţia mijloacelor de transport persoane, procedurile şi protocoalele din interiorul mijloacelor de transport, gradul şi modul de ocupare a mijloacelor de transport, regulile de conduită pentru personalul operatorilor şi pentru pasageri, precum şi privitor la informarea personalului şi pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor şi personalului ce activează în domeniul transportului rutier, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului afacerilor interne şi al ministrului sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

30. Transportul intern şi internaţional de mărfuri şi persoane se desfăşoară cu respectarea prevederilor din ordinul comun al ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului afacerilor interne şi al ministrului sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.

B. În localitățile unde incidența cumulată la 14 zile este mai mică sau egală cu 2/1.000 de locuitori, se instituie următoarele măsuri, în completare la măsurile prevăzute la lit. A:

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Furnizarea apei potabile va fi întreruptă pentru câteva ore, în Lancrăm, din cauza unor lucrări la rețea

Publicat

Furnizarea apei potabile va fi întreruptă joi, 29 septembrie, în Lancrăm, în prima parte a zilei, anunță S.C. Apa C.T.T.A. S.A. Alba – Sucursala Sebeș. Motivul îl reprezintă o serie de lucrări la rețeaua de transport a apei. Abonații operatorului nu vor putea utiliza apa între orele 08:30 – 12:30. 

”La reluarea furnizării pot apărea depășiri ale parametrului turbiditate, caz în care sfătuim consumatorii să folosească apa doar în scopuri menajere, până la încadrarea acesteia în parametrii de calitate.

Eventualele perturbaţii, precum şi zona în care ele apar, rugăm să fie semnalate imediat Dispeceratului Sucursalei Alba Iulia, la numerele de telefon: fix 0258 – 810463, mobil 0723 – 212647, în vederea intervenţiei” au anunțat reprezentanții companiei de apă.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

„Tinerii acționează împotriva știrilor false”: Un proiect cu informații și dezbateri legate de fake news, în parteneriat cu Alba24

Publicat

De la vindecarea de COVID cu usturoi, până la vaccinul cu cip 5G și, mai departe, la „de-nazificarea” Ucrainei sunt numai câțiva pași în direcția dezinformării, pe care oricare dintre noi îi poate face fără să-și dea seama. 

Tinerii sunt o categorie aparte, între cele mai expuse la „fake news”, de aceea jurnaliștii vin în sprijinul combaterii acestui fenomen: G4Media derulează în perioada iulie-noiembrie 2022, cu sprijinul Ambasadei Regatului Țărilor de Jos, un proiect dedicat informării tinerilor despre pericolul reprezentat de știrile false și despre pașii pentru identificarea corectă a acestora.

Obiectivul proiectului este implicarea tinerilor elevi sau studenți în depistarea și combaterea știrilor false.

„Dezinformarea și știrile false reprezinta un pericol major pentru tinerii de azi, din cauza efectelor pe care le pot cauza atât în viața personală cât și în viața întregii societăți.

Am simțit că este de datoria noastră că jurnaliști să-i ghidăm pe tineri astfel încât să nu cadă în capcanele dezinformării, tot mai prezente în sfera publică”, spune Cristian Pantazi, redactor șef G4Media.ro.

«Pandemia de Covid-19 și războiul din Ucraina ilustrează faptul că furnizarea de »informații corecte publicului este crucială pentru combaterea știrilor false.

Ajutarea tinerei generații în a distinge știrile false de faptele reale este deosebit de importantă și, prin urmare, sunt încântat să susțin inițiativa „Tinerii acționează împotriva știrilor false”.», spune Roelof Sander van Ees, ambasadorul Regatului Țărilor de Jos în România.

În cadrul proiectului vor fi organizate trei dezbateri în trei orașe din țară, precum și un eveniment final, cu concluzii, în București.

În țară, întâlnirile informative și discuțiile cu tineri vor avea loc în luna octombrie în licee sau universități și vor avea ca parteneri publicații media locale.

De ce este important să recunoaștem știrile false, un scurt istoric al evoluției lor în România după 1990, canalele de propagare, factorii care influențează răspândirea, cum evităm capcanele dezinformării – sunt temele principale de discuție.

La Alba Iulia, dezbaterea va fi organizată la Colegiul Național Militar ”Mihai Viteazul” din Alba Iulia, în parteneriat cu Alba24.ro.

La Cluj-Napoca, dezbaterea va avea loc la Universitatea Babeș-Bolyai, în parteneriat cu publicația Actual de Cluj.

La Constanța, dezbaterea se va desfășura la Universitatea Ovidius din Constanța, în parteneriat cu Info Sud-Est, Facultatea de Istorie și Științe Politice (FISP), Facultatea de Litere – Specializarea Jurnalism și Asociația Elevilor din Constanța (AEC).

Tinerii care participă la dezbateri, dar și orice alți tineri care doresc să fie implicați în această dezbatere vor putea participa activ prin transmiterea de exemple de știri false pe care le-au remarcat în spațiul public.

O discuție care va sintetiza impresiile și concluziile din cele trei dezbateri locale și va puncta principalele aspecte privind expunerea tinerilor la fake news va avea loc în luna noiembrie în București.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ȘTIREA TA: Mesaj de felicitare pentru modul în care a fost tratată o persoană cu dizabilități fizice, la Alba Iulia

Publicat

Un cititor Alba24 a transmis miercuri un mesaj pozitiv, de felicitare pentru modul în care fratele său, persoană cu dizabilități fizice, a fost tratat în Alba Iulia. 

Cititorul spune că a rămas cu o impresie plăcută după ce a interacționat cu personalul Casei de Cultură a Sindicatelor din Alba Iulia și cu cel al firmei care transportă turiști în perimetrul Cetății Alba Carolina, cu mașinile electrice. 

”Într-o perioadă în care ne inundă știrile negative, alarmiste, în care avem impresia că nimic bun nu se mai întâmplă, că toți se lasă conduși doar de egoism și interesul propriu, am avut bucuria să constat că poți experimenta și câte o supriză plăcută, dătătoare de speranță.

Fratele meu este o persoană cu dizabilități fizice, care se deplasează cu căruciorul. În ciuda acestei situații nefericite, el este o persoană dinamică și optimistă.

Astfel, și-a exprimat dorința să participe la un eveniment organizat de Casa se Cultură a Sindicatelor Alba Iulia și m-a rugat să-i cumpăr bilete și să mă asigur că poate accesa locația, respectiv să verific dacă există rampă de acces, dat fiind faptul că multe dintre acestea sunt atât de prost executate încât sunt practic decorative.

M-am deplasat astăzi la instituția în cauză, am constatat că se poate accesa cu căruciorul și am ajuns la casierie.

Moment în care întreb, într-o doară, fără să-mi fac iluzii, dacă există vreo reducere la bilete pentru persoanele cu dizabilități.

O doamnă foarte amabilă mă anunță că se oferă gratuitate pentru aceste persoane la toate spectacolele.

Vreau să vă spun că este a două experiență de acest de care am parte, după ce, în vară, reprezentanta unei firme, privată cred, care organizează tururi ale cetății cu microbuze electrice, din proprie inițiativă, i-a oferit gratuitate fratelui meu pentru un asemenea tur.

În aceste condiții, simt nevoia să felicit autoritățile locale și conducerea Casei de Cultură a Sindicatelor pentru aceste facilități culturale și de altă natură acordate persoanelor aflate în dificultate” a transmis cititorul, pe adresa de email a redacției.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Vadu Moților cumpără un cilindru compactor pentru întreținerea drumurilor din comună. Cât va costa utilajul

Publicat

Primăria Vadu Moților cumpără cu peste 420.000 de lei un cilindru compactor. Utilajul urmează să fie utilizat pentru întreținerea drumurilor din comună. 

Primăria comunei Vadu Moților a lansat luni, 26 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru achiziția unui cilindru compactor.

Valoarea totală a utilajului este estimată la 425.000 de lei, fără TVA. 

Potrivit caietului de sarcini, utilajul de compactare este necesar întreținerii drumurilor comunale și sătești. Majoritatea drumurilor din comună, însumând cca. 60 km, sunt parțial asfaltate și parțial pietruite și necesită întreținere permanentă.

Perioada de iarnă în această zonă, în comparație cu unele părți ale țării, este destul de lungă, cu ninsori abundente (grosimea stratului de zăpadă poate ajunge în unele ierni și la un metru), ceea ce face necesară o deszăpezire permanentă pentru asigurarea circulației pe această perioadă a anului.

Primăvara, prin topirea cantităților de zăpadă, șanțurile sunt colmatate deseori, ceea ce necesită intervenția promptă pentru prevenirea spălării drumurilor și accesul la zone greu accesibile tot timpul anului.

Pe perioada de vară pot apărea ploi torențiale sau perioade ploioase îndelungate, cu ocazia cărora râurile și pârâurile ies din curs, cauzând pagube serioase pe terenurile învecinate aferente sau chiar în intravilanul localității, astfel că dotări specifice de intervenție ar putea reduce semnificativ valoarea și dimensiunea pagubelor.

Cilindrul compactor va avea o masă operațională minimă de 12 tone (7.550 kg pe față și 4.450 kg pe față). Viteza de înaintare este de minimum 12 km/h, iar încărcarea liniară statică este de 36 kg/cm.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax