Actualitate
MIERCURI: Conferința „Interactive Cities”, la Alba Iulia. Julian Stubbs, brand managerul orașului Stockholm, participă la eveniment
În aceste zile, la Alba Iulia are loc Conferința de debut a proiectului european „Interactive Cities”. Miercuri, 21 septembrie, la Palatul Apor din cadrul Universității „1 Decembrie 1918”, brand managerul orașului Stockholm, Julian Stubbs, va susține prezentarea „Targeting audience in city and place branding, inbound and Content Marketing – through social media platforms”. În cadrul conferinței va fi dezbătut modul în care mijloacele de mass-media sociale pot susţine promovarea cetăţii istorice.
Primăria Alba Iulia a anunțat marți transmiterea LIVE a prezentării susținute de Julian Stubbs, alături de alte trei prezentări din partea reprezentanților companiilor Orange România, IBM și Siemens, în cadrul Conferinței de proiectului European „Interactive Cities”.
Întâlnirea de debut din cadrul proiectului Conținut digital generat de utilizatori, Social-Media și instrumente digitale pentru creșterea capacității mangementului urban – Orașe interactive (Digital, Social Media and user generated – Content boosting Urban Management – Interactive Cities) va avea loc miercuri, 21 septembrie, la Palatul Apor din cadrul Universității „1 Decembrie 1918”. Evenimentul va putea fi urmărit LIVE aici, începând cu ora 11:30.
Proiectul, finanțat prin programul European URBACT III, are ca scop promovarea dezvoltării urbane durabile, prin instrumente menite să cerceteze modul în care componenta digitală, mijloacele de mass-media sociale și conținutul generat de utilizatori pot îmbunătăți managementul urban al orașelor europene, indiferent de dimensiunea acestora.
Interactive Cities este o rețea care explorează modul în care mediul digital, rețelele sociale și conținutul generat de utilizatori pot îmbunătăți managementul urban din orașele europene. Parteneriatul este compus din Genova (Italia), Alba Iulia (România), Varna (Bulgaria), Murcia (Spania), Palermo (Italia), Tartu (Estonia), Ghent (Belgia), CLLD în Lisabona (Portugalia), SemaEst în Paris (Franța), EDB în Debrecen (Ungaria).
Prima întâlnire a acestei reţele are loc în Alba Iulia, iar în cadrul acesteia va fi dezbătut modul în care mijloacele de mass-media sociale pot susţine promovarea cetăţii istorice.
În cadrul acestui atelier de lucru, prezentarea principală va fi susţinută de Julian Stubbs (specialist in strategii de branding si brand-managerul orasului Stockholm), unul dintre cei mai importanţi specialişti în strategia de comunicarea de brand, şi va avea ca scop identificarea instrumentele şi metodele de abordare a publicului ţintă.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News