Connect with us
Advertisement

Actualitate

MIERCURI: Primăria Aiud reia licitaţia pentru 28 de tone de fier vechi rezultat din demolarea staţiei de epurare. Condiţii de participare

Publicat

primaria aiud Primăria Aiud reia licitaţia publică deschisă cu strigare, miercuri, 25 martie de la ora 12.00 pentru vânzarea cantităţii de 28.800 kilograme fier vechi rezultată din operaţiunea de demolare a Staţiei de Epurare Aiud, proprietar Municipiul Aiud – domeniul privat. Licitaţia se organizează la sediul din Aiud, str. Cuza – Vodă, nr. 1.

Preţul de pornire a licitaţiei este de 0,93 lei/hg pentru fierul vechi şi 2 lei /kg pentru motoare electrice dezafectate, iar pasul / pragul este de 0,05 lei/kg, atât pentru fierul vechi, cât şi pentru motoarele electrice dezafectate.

Fierul vechi evaluat la 28.800 kg este constituit din ţevi, robineţi, platbande şi motoare electrice dezafectate şi se află depozitat la Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud, situat pe strada Tribun Tudoran nr. 9, unde poate fi şi văzut.

Cantitatea exactă de fier vechi, pe sorturi, va fi stabilită prin cântărire, pe un cântar care are viză metrologică valabilă la data cântăririi, iar toate cheltuielile pentru încărcarea, cântărirea şi transportul fierului vechi cad în sarcina ofertantului declarat câştigător.

Documente necesare pentru participarea la licitaţie:

– dovada achitării taxei de participare la licitaţie în valoare de 100 lei

– dovada constituirii garanţiei de participare la licitaţie în valoare de 2600 lei

– copie după certificatul de înmatriculare sau alte documente care să ateste că ofertantul are ca obiect de activitate şi desfăşoară în mod legal activitatea de colectare şi valorificarea deşeurilor metalice valabile la data derulării procedurii

– persoanele juridice vor depune declaraţie pe proprie răspundere că nu sunt în lichidare juridică şi că îndeplinesc condiţiile impuse de Ordonanţa de Urgenţă nr.16 din 26 ianuarie 2001 privind gestionarea deşeurilor industriale reciclabile cu modificările şi completările ulterioare

– dovada achitării impozitelor şi taxelor la bugetul local şi bugetul consolidat al statului valabile la data desfăşurării licitaţiei – Certificate fiscale eliberate de Administraţia Finanţelor Publice de pe raza teritorială a sediului participantului la licitaţie.

Societăţile care au datorii restanţe faţă de bugetele locale şi bugetul consolidat al statului nu vor putea participa la procedură fiind declarate neeligibile .

Documentele licitaţiei şi informaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Tehnică din Primăria Aiud, telefon 0258/861310, int. 39.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 24.03.2015, ora 1700.

În caz de neadjudecare, licitația se reia în data de 1.04.2015, ora 12.00.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement