Actualitate
Ministerul Culturii invită românii să voteze online logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918
Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale invită românii să voteze, începând de miercuri, de la ora 8:00 şi până duminică, 27 august, logo-ul ce va fi folosit pe materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918.
Ministerul Culturii și Identității Naționale, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE, au organizat un concurs de idei la care s-au înscris pro bono trei agenții din România, respectiv Pastel, FCB Bucharest și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale pentru Centenarul Marii Uniri de la 1918.
Procesul de jurizare se desfășoară în două etape: în prima etapă, marți, 22 august, agențiile au prezentat unui juriu format din experți din cadrul instituțiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea au fost punctate în baza unei grile de evaluare.
În cea de-a doua etapă, începând de miercuri, 23 august, ora 08:00, prin accesarea unei pagini web, publicul are posibilitatea de a vota, până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă. Votul publicului contează în proporție de 25%, iar identitatea vizuală câștigătoare va fi cea care va întruni cel mai mare punctaj în urma celor două etape.
„Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a se implica în alegerea identității vizuale care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră națională și care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia”, au transmis într-un comunicat reprezentanții ministerului.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News