Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

MIZA politică a schimbărilor din funcţii de la IŞJ Alba: ”Directorii de şcoli sunt puși să semneze adeziuni la PSD şi inspectorii, folosiţi în campanie”


Publicat

Schimbările la Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba şi în 30 de şcoli sunt politice, făcute de PSD, iar lista celor care vor fi vizaţi de pierderea posturilor va continua, a declarat deputatul PNL de Alba, Dan Simedru, vineri, în conferinţă de presă. Potrivit acestuia, “din pură coincidenţă” majoritatea persoanelor care şi-au pierdut delegaţiile sau detaşările pe funcţii de inspectori şi directori de şcoli sunt simpatizanţi sau chiar membri PNL. În plus, nu a fost făcută o evaluare a activităţii celor de pe “lista neagră” a inspectorului şcolar general Dorin Sandea, mai spune reprezentantul ACL. La rândul său, Florin Roman, prezent la aceeaşi conferinţă, a spus că directorilor de şcoli li se cere să semneze adeziune la PSD, pentru a-şi păstra posturile.

Deputatul Dan Simedru a declarat că atitudinea prin care “pentru PSD învăţământul este un domeniu unde interesele partidului condus de Victor Ponta se limitează doar la elemente de ordin electoral” se propagă de la Bucureşti şi “are efecte dezastruoase pentru educaţia copiilor noştri”. S-a referit la decizia din această săptămână prin care sunt propuşi pentru schimbare inspectori şcolari din cadrul ISJ Alba şi de directori de unităţi de învăţământ, majoritatea, doar “din pură coincidenţă”, membri sau simpatizanţi ai Partidului Naţional Liberal. A dat şi exemple: Rodica Groza (inspector şcolar general adjunct, Alina Bud, Dan Cherecheş, Eugenia Ignat, Mariana Pereanu, Iuliana Şarlea (inspectori şcolari).

Citeşte şi Manevre înainte de ”prezidențiale”: Inspectori școlari și directori de școli, SCHIMBAŢI de conducerea IŞJ Alba. LISTA modificărilor în funcţii

Susţine că lista va continua, pentru că, “după informaţiile pe care le avem, cel puţin încă o doamnă inspectoare este vizată de schimbare, cel mai probabil schimbarea urmând a avea loc în septembrie, când doamna profesoară care ar urma să fie instalată pe post, îşi va fi finalizat toate procedurile necesare (inclusiv obţinerea gradului didactic II)”.

În opinia sa, “este clar că avem de-a face cu o schimbare de ordin politic a inspectorilor şcolari, dacă de gândim și la faptul că pe listă figurează inspectori recunoscuți ca profesioniști, cu vechime în ISJ Alba de circa un deceniu (și mai bine) și care nu au fost înlocuiți niciodată până acum, măcar că Guvernele de la București și conducerile la nivelul ISJ Alba s-au tot schimbat între timp”.

Înlocuirea inspectorilor, dublată de o schimbare a circa 30 de directori de unităţi de învăţământ, “la pachet” este considerată de deputat “o greşeală foarte mare” şi precizează că “este frapant faptul că nu a fost făcută o evaluare a activităţii” celor vizaţi pe “lista neagră” a inspectorului şcolar general Dorin Sandea.

 

A prezentat şi trei exemple de motive invocate pentru schimbări:

“Domnul director Nicolae Moga de la Colegiul Naţional <Lucian Blaga> Sebeș, un profesionist în meseria sa, pare că va fi schimbat datorită unor motive puerile. Unul dintre ele ar fi faptul că este acuzat că din cauza sa l-i s-ar fi scăzut notele la purtare unor elevi. Ţinem să-i reamintim domnului inspector şcolar general (căci poate, o fi uitat din cauza vârstei) faptul că scăderea mediilor la purtare se discută în consiliul profesorilor clasei şi în consiliul profesoaral al unităţii de învăţământ, care aprobă sau resping cererile de scăderi de note la purtare.

Un alt exemplu îl constituie înlocuirea din funcție, fără motiv, a doamnei directoare Ana Filip, de la Liceul Tehnologic Sebeș, și dânsa un om de valoare, care a fost directoare la respectiva unitate de învățământ din 2005 și până azi, activitatea dânsei fiind una de apreciat.

La Grădinița nr. 12 din Alba Iulia, doamna directoare Veronica Suciu urmează și dânsa a fi schimbată, fără vreo evaluare, domnul inspector Sandea urmărind de mai multă vreme această schimbare. De altfel, pentru că nu a găsit pe nimeni din Grădinița nr. 12 care să vrea să ia locul doamnei directoare Suciu, inspectorul Sandea a apelat la un subterfugiu – a ajuns la soluția propunerii unei directoare de la o altă grădiniță (Grădinița nr. 13). Iar aceasta, în condițiile în care controlul echipei ISJ efectuat la Grădinița nr. 12 la începutul acestui an, nu a semnalat nicio problemă, ci, din contră, a constatat un management de bună calitate al doamnei directoare Veronica Suciu. Ceea ce este interesant este că după respectivul control, inspectorul școlar general Sandea a făcut plângere la Parchet față de doi inspectori școlari care au făcut parte din comisia de control a IŞJ trimisă la Grădinița nr. 12, însă Parchetul a dispus neînceperea urmăririi penale a celor doi inspectori școlari. Nemulțumit de această decizie, domnul Sandea a mai făcut, ulterior, o altă plângere contra directoarei Veronica Suciu și a celor doi inspectori școlari, care acum, <din coincidență>, se află pe lista celor care sunt propuși spre a fi înlocuiți. Este clar că inspectorul Sandea dorea neapărat aceste schimbări, iar acțiunile sale sunt unele cu substrat politic”, a precizat Simedru.

În final, liberalii cer inspectorului Sandea să se gândească foarte serios “să se autopropună și pentru înlocuire din funcție de la 1 septembrie 2014”.

Miza politică a schimbărilor de la IŞJ Alba

„În această perioadă au loc şedinţele publice prin care cadrele didactice îşi cunosc viitorul în următorul an şcolar. Am deja informaţii că profesori foarte buni sunt lăsaţi la o parte pe criterii exclusiv politice şi sunt aduşi oameni care nu au nicio legătură cu partea de învăţământ, dar au calitatea de mebru PSD şi au lipit afişe şi au muncit în campanie. Totodată, avem informaţii că directorilor de şcoli li s-a cerut să semneze adeziune la PSD – unii au semnat, alţii au cerut un timp de răgaz, alţii au refuzat. Cum este cazul unei doamne directoare de la Blaj, care a spus că nu doreşte să intre în PSD”, a declarat Florin Roman.

În ceea ce priveşte miza acestor schimbări, este vorba despre “controlul politic asupra cadrelor didactice. În ultimii opt ani, la IŞJ nu s-a oganizat concurs nici pentru posturile de directori şi nici pentru inspectori. Sunt numiţi cu delegaţie, în loc să fie ocupate funcţiile prin concurs. În învăţământ nu se doreşte acest lucru, tocmai pentru a se exercita un control politic”, potrivit lui Roman.

În plus, “acum inspectorii de specialitate merg în control cu temă de la minister şi au discuţii private cu cei din şcoală să se înscrie în partid”, mai susţine Florin Roman.

Dan Simedru a completat că  “persoanei respective i se cere o implicare foarte serioasă în campania electorală. Este o procedură clasică pe care mai ales PSD o foloseşte cu îndârjire şi dorinţă de maximizare a reazultatului politic”.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

7 Comentarii

7 Comments

  1. Elena Micu

    vineri, 08.08.2014 at 22:42

    Sa mori tu! Chiar asa o fi? Si d.nei Ignat colega voastra de partid, care, am vazut pe lista, a ramas director, i s-a cerut acest lucru? Sau ea face exceptie ? Si alti PNL-isti care au ramas directori de scoli?De ce nu va vedeti de ale voastre, gen gogosi(autostrazi terminate(sic), mari proiecte, multi euroi cum nici nu viseaza romanul de rand)amante si altele, care va sunt mai aproape! Voi nu ati schimbat PDL-istii cand ati ramas singuri la guvernare, prin 2010 parca? Sau ati uitat cat v-ati straduit sa scapati atunci de dl. Sandu cand era inspector general si d.na Ignat, adjuncta, iar el era mereu in concedii medicale ca sa nu fie schimbat! Dar acum, „pupat piata Independentii” si toate s-au uitat. La PSD, pute tot, doar la voi, numai parfum! Dar cand ati fost in USL, in 2012, si v-ati pus oamenii vostri in functii, atat in scoli cat si in ISJ, a fost in regula si acum nu mai este?
    Ce sa mai credem despre voi? Ati fost corecti vreodata? Niciodata pentru ca oricum sunteti niste mincinosi si nu va dezmintiti nici acum! Asa ca, ciocu mic!

    • Cioranu Lucian

      duminică, 10.08.2014 at 11:41

      Nu vreau sa intru in discutii politice pt. ca si asa imi este greata de clasa politica ROMANEASCA dar am sperat ca totusi in zona noastra sa nu fim asa incuiati ca restul si sa incercam sa punem binele deasupra. Intervim pt ca am avut norocul sa-i fiu elev DOMNULUI Moga cu 20 de ani in urma si stiu de ce este capabil acest om. Daca va bateti joc si de Colegiul din Sebes nu vad de ce sa ne mai trimitem copii la scoala. Oare nu mai bine ii antrenam direct la politica si atunci vom spera ca sunt realizati iar daca nu ii facem hoti si gata. In Romania si asa nu castiga cine munceste.

  2. jeja

    marți, 26.08.2014 at 15:50

    ok

  3. jeja maria

    marți, 26.08.2014 at 15:53

    motivele invocate pentru schimbarea unor directori si inspectori nu sunt enuntate toate

  4. Jeja Maria

    marți, 26.08.2014 at 15:54

    nu se detaliaza toate motivele schimbarilor din functii ca de obicei totul e tinut sub ascunzis pe cat posibil

  5. Jeja Maria

    marți, 26.08.2014 at 15:59

    Directorul Moga a facut si multe abuzuri si i s-a urcat la cap functia si chiar daca are calitati nu e singurul capabil sa conduca o scoala si trebuie sa isi respecte colegii indiferent de sex, pregatire, confesiune, trebuia sa fie om cu toata lumea indiferent de unde prevenea sau ce istoric avea.

  6. Jeja Maria

    marți, 26.08.2014 at 16:02

    inspectorul Sandea la fel , sa se elimine din scoli politicul si apartenenta la cluburi

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Granturile pentru capital de lucru, din schema de ajutor pentru IMM-uri, vor putea fi accesate începând de joi dimineaţa

Publicat

taxe bani euro

Granturile pentru capital de lucru din cadrul schemei de ajutor pentru IMM-uri pot fi accesate începând de joi, 22 octombrie, de la ora 10:00, a anunţat Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MMEMA).

Este vorba despre măsura 2 „Granturi pentru capital de lucru” din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin OUG/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operaţional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Formularul electronic de înscriere în cadrul măsurii 2 „Granturi pentru capital de lucru” va fi activ pe acest link începând de joi, 22 octombrie, ora 10:00.

Documentul va rămâne activ până miercuri 28 octombrie 2020, la ora 20:00, cu posibilitatea prelungirii perioadei de înscriere până la epuizarea bugetului.

Un tutorial prin care sunt explicați toți pașii înscrierii poate fi consultat AICI.

Ministerul a făcut pe siteul instituției și unele clarificări cu privire la Extrasul Revisal care trebuie atașat în aplicație – ”Documentul se introduce în secțiunea de ”DOCUMENTE ATAȘATE” și trebuie emis cu MAXIM 24 de ore ÎNAINTEA ÎNSCRIERII

”Întreprinderile care nu au angajați, prin urmare, nici cont în REVISAL, vor încărca o declarație în format PDF privind imposibilitatea încărcării extrasului REVISAL.

Declarația nu are model predefinit și va fi semnata olograf de către reprezentantul legal. Dacă semnătura electronică cu care se încarcă documentele aparține reprezentantului legal, declarația va fi semnata electronic de către reprezentantul legal.

Dacă semnătura electronică aparține unui împuternicit, declarația va fi semnată olograf de către reprezentantul legal și electronic de către împuternicit.” se arată în anunțul publicat pe siteul ministerului Economiei.

MEEMA a publicat varianta Procedurii de implementare a măsurii “Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, în forma transmisă spre publicare în Monitorul Oficial al României.

Procedura de implementare a măsurii “Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” și condițiile de înscriere poate fi consultată la următorul link  

DESCARCĂ DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAM

doc procedura GRANTURI capital de lucru Masura 2 COVID19  
doc Anexa 1 Formular inscriereM2  
doc Anexa 2 Contract de finantareM2 cu obs  
doc Anexa 3 ModelImputernicireM2  
doc Anexa 4 listaaimmaipeM2  
doc Anexa 5 DeclaratieIMM  
doc Anexa 6 Calcul intreprinderi  
doc Anexa 7 Declaratie ajutor de stat  
doc Anexa 8 Raport de progresM2

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Rectorii universităților vor putea să-și păstreze mandatul pe viață. Amendamentul care modifică legea a trecut de Senat

Publicat

sediu UAB Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia

Senatul a aprobat modificări la legea Educației prin care rectorii universităților vor putea să-și păstreze mandatul pe viață. Senatul este în calitate de for decisiv.

Amendament propus de un deputatul PSD  la un proiect de lege cu modificări în domeniul învățământul militar prevede pentru toate universitățile că „durata mandatului de rector este de 4 ani. Mandatul poate fi reînnoit” scrie edupedu.ro

Legea urmează să ajungă la Cotroceni pentru promulgare, însă poate fi și întoarsă înapoi în Parlament de către președintele Klaus Iohannis.

Legea Educației a limitat în 2011 la strict 2 numărul maxim de mandate pe care îl putea avea o persoană în fruntea unei universități.

Guvernul Ponta a modificat însă în 2014 legea, pentru a le da posibilitatea rectorilor care se suspendă din mandatul de rector să candideze și pentru un al treilea mandat. Acum rectorii nu vor mai trebui nici măcar să se suspende, pentru a putea candida din nou.

Printre rectorii  carea sunt la al treilea mandat se află și Daniel Breaz – rectorul Universității 1 Decembrie din Alba Iulia. Breaz s-a suspendat din funcția de rector în perioada când a fost ministru al Culturii, apoi a candidat pentru al treilea mandat în perioada când era Senator PSD. Legea i-a permis să dețină ambele funcții și să încaseze, simultan, atât salariul de rector cât și pe cel de senator.

Lista rectorilor care se află la al treilea mandat (edupedu.ro)

  • Sorin Cîmpeanu – rectorul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, fost ministru al Educației în guvernul Ponta, președinte al Consiliului Național al Rectorilor, astăzi deputat PNL;
  • Mihnea Costoiu – rectorul Universității Politehnica din București, fost ministru al Învățământului Superior în guvernul Ponta, în mandatul căruia Executivul a schimbat legea educației permițând cel de-al treilea mandat, senator PSD;
  • Marilen Pirtea – rectorul Universității de Vest din Timișoara, deputat PNL;
  • Remus Pricopie – rectorul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA), fost ministru al Educației în guvernul Ponta.
  • Ioan Abrudan – rectorul Universității Transilvania din Brașov;
  • Valentin Popa – rector al Universității Ștefan cel Mare din Suceava, fost ministru al Educației în Guvernul Dăncilă;
  • Daniel Breaz – rectorul Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, ministrul PSD al Culturii în prezent, fost ministru interimar al Educației, senator PSD până în septembrie 2020 când a demisionat din partid;
  • Leonard Azamfirei – rectorul Universității de Medicină și Farmacie de la Târgu Mureș. În cazul său, cel de-al treilea mandat este de fapt primul în fruntea Universității de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie din Târgu Mureș (UMFST), creată prin fuziunea Universității de Medicină și Farmacie din Târgu-Mureș cu Universitatea Petru Maior din Târgu Mureș, în 2018;
  • Ramona Lile – rectorul Universității Aurel Vlaicu din Arad, sancționată pentru plagiat și fostă secretară a universității pe care acum o conduce, potrivit Revista 22.

Rectorul SNSPA, Remus Pricopie, a reacționat miercuri cu privire la noua lege. „Eu cred că ocuparea oricărei funcţii trebuie să fie limitată la un număr clar de mandate, stabilit de lege, iar situaţia întreruperii/ suspendării mandatului – aici trebuie să analizăm cu mai multă atenţie – trebuie să fie şi ea transparentă, supusă legii şi interesului public, nu speculată în interes personal”, a scris Pricopie pe blogul său de pe adevărul.ro.

De remarcat că tocmai în timpul mandatul de ministru al Educației al lui Remus Pricopie, deținut alături de Mihnea Costoiu ca ministru al Cercetării, a fost introdusă în lege prevederea care a permis un al treilea mandat pentru rectori, dacă cele două mandate prevăzute în legea inițială nu erau pline.

Amendamentul a fost făcut la Proiectul de lege privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.79/2020 pentru modificarea și completarea Legii educației naționale nr.1/2011 (PLX 306/2020). Ordonanța respectivă face referire la unitățile de învățământ preuniversitar militare, nicidecum la universități.

sursa: edupedu.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO Digi24: Angajații Senatului primesc spor la salariu și pentru „uzura prematură a organismului”. Motivul invocat

Publicat

casa poporului, palatul parlamentrului

Angajații Senatului României primesc sporuri pentru că își uzează organismul prematur și sunt afectați de undele electromagnetice care se propagă prin clădire, se arată într-un nou episod Digi24, Statul la stat.

Miile de angajaţi de la Parlament primesc lunar un spor de 15 la sută din salariu pentru condiţii vătămătoare.

Potrivit informaţiilor oficiale primite de Digi24 de la Camera Deputaţilor şi Senat, în primul rând, funcţionarii de aici sunt afectaţi de undele electromagnetice care se propagă prin clădire.

George Dumitrică, secretar general adjunct Camera Deputaţilor, a declarat că aceste unde se simt și că au „o acțiune asupra organismului uman”:

„În funcţie de zonele în care lucrezi se propagă şi se simt. Se simt!!! Ele au o acţiune asupra organismului uman. Nu în toată clădirea dar într-o zonă destul de mare, pentru că vorbim de reţele electrice care îmbracă întreaga structură a Palatului Parlamentului”.

Documentul oficial mai arată că activitatea funcţionarilor presupune o suprasolicitare nervoasă și că există şi condiţii de muncă ce pot duce la uzura prematură a organismului.

Sporul de 15% pentru condiții vătămătoare adaugă la salariul unui secretar general 3.030 de lei. Un secretar general adjunct încasează 2.852 de lei, un director general 2.315 lei iar un şef de serviciu 1.784 de lei. Cel mai mic spor îl ia un muncitor necalificat: 285 de lei, mai scrie Digi24.

Jurnaliștii au dorit să afle mai multe despre această… „uzură prematură” chiar de la conducerea administrativă a Senatului, mai exact de la secretarul general Izabela Chencian.

Reporter: Sărut mâna! O secundă… Numai puţin… O secundă, vreau să vă rog ceva.
Izabela Chencian, secretar general al Senatului: Putem opri camera, vă rog?
Reporter: Cum?
Izabela Chencian: Putem opri camera?
Reporter: Putem să oprim şi camera. Fac şi eu un material… cred că aţi primit solicitarea mea, pe sporul de antenă.
Izabela Chencian: Nu, nu am primit-o. Aţi trimis-o la Direcţia Presă?
Reporter: Da, cred că da.
Izabela Chencian: Ei sunt cei care fac răspunsurile direct, la mine nu a ajuns.
Reporter: Am şi eu nevoie de un foarte scurt sincron, în legătură cu chestia asta. Cum s-au stabilit acele condiţii vătămătoare…
Izabela Chencian: Cred că aţi văzut de-a lungul timpului că eu nu dau interviuri. Direcţia presă, directorul de la presă poate să vă dea în numele meu toate informaţiile de care aveţi nevoie.

Sursa: Digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Menţinerea în activitate a personalului angajat fără concurs în perioada stării de urgenţă, pe ordinea de zi a Guvernului

Publicat

Guvernul urmează să aprobe, în şedinţa de joi, prin ordonanţă de urgenţă, menţinerea în activitate, peste termenul pentru care a fost încadrat, a personalului angajat fără concurs în perioada stării de urgenţă din instituţiile din cadrul sistemului naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, Ministerului Sănătăţii şi unităţilor subordonate, unităţilor sanitare şi serviciilor de asistenţă socială în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

„În concret, prin proiectul de ordonanţă de urgenţă se propune ca personalul din instituţiile din cadrul sistemului naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, din Ministerul Sănătăţii şi unităţile subordonate, din unităţile sanitare şi din serviciile de asistenţă socială angajat fără concurs în temeiul dispoziţiilor art. 6 şi 16 din anexa 1 la Decretul 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României ori, după caz, a dispoziţiilor art. 9 şi 25 din anexa 1 la Decretul 240/2020 privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României, să poată fi menţinut în activitate peste termenul pentru care a fost încadrat, pentru o durată corespunzătoare celei prevăzute la art. 27 alin. (1) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, respectiv pentru o durată determinată, ce nu poate depăşi 30 de zile de la data încetării stării de alertă”, se arată în nota de fundamentare a proiectului.

Tot prin ordonanţă de urgenţă, Guvernul urmează să completeze OUG 147/2020 privind acordarea unor zile libere pentru părinţi în vederea supravegherii copiilor, în situaţia limitării sau suspendării cursurilor şcolare şi a OUG 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

„Prezentul act normativ completează OUG 147/2020 (…) cu prevederi care să asigure protecţia şi sprijinirea copiilor, a părinţilor acestora, dar şi a angajatorilor, în situaţia în care activitatea didactică în unităţile de învăţământ, inclusiv în cele de educaţie antepreşcolară şi preşcolară, se desfăşoară în scenariile 2 şi 3 prevăzute de Ordinul comun al ministrului educaţiei şi cercetării şi ministrului sănătăţii nr. 5487/1494/2020. Potrivit prezentului proiect de act normativ, numărul de zile libere se stabileşte pentru perioada stării de alertă, ori de câte ori, prin hotărâre a CJSU/CMBSU se stabileşte aplicarea unui dintre scenariile menţionate. De asemenea, se propune ca pentru aceste situaţii acordarea zilelor libere să fie limitată până la 31 decembrie 2020. Totodată, se propune reglementarea acordării zilelor libere plătite şi pentru alte situaţii stabilite prin Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de urgenţă sau ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, situaţii care impun suspendarea temporară a cursurilor, cum ar fi, spre exemplu suspendarea cursurilor în timpul desfăşurării procesului electoral. Pentru toate situaţiile nou introduse se menţin aceleaşi condiţii de acordare prevăzute în OUG 147/2020”, conform notei de fundamentare a actului normativ.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate