Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Modificări în legislaţia vânzării terenurilor agricole situate în extravilan. Noi reglementări privind tranzacțiile cu terenuri

Publicat

În şedinţa Guvernului de joi a fost aprobată o OUG ce modifică şi completează Legea nr. 17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor de deţin terenuri publice.

Guvernul a modificat legislaţia vânzării terenurilor agricole situate în extravilan, iar noul act normativ aduce clarificări în ce priveşte aspectele referitoare la obligaţia calculării, reţinerii, virării şi declarării impozitului de 80% instituit în cazul intenţiei de revânzare a terenurilor înaintea împlinirii termenului de 8 ani de la cumpărare.

Astfel, se completează dispoziţiile referitoare la încadrarea impozitului de 80% instituit în cazul intenţiei de revânzare a terenurilor înaintea împlinirii termenului de 8 ani de la cumpărare, ca sarcină fiscală suplimentară faţă de dispoziţiile Codului fiscal.

Totodată, se instituie modului de calcul, încasare, declarare şi virarea a impozitului menţionat anterior, inclusiv a cotelor procentuale care se fac venit la bugetul de stat şi local.

Prin modificările aduse Legii 17/2014 se corelează prevederile referitoare la categoria preemptorilor de rang I, în sensul stabilirii gradului de rudenie pentru dobândirea calităţii de preemptori şi se pun în aplicare procedurile de notificare a acestei categorii. De asemenea, se clarifică aspectele referitoare la valabilitatea si încetarea valabilităţii avizelor emise.

Actul normativ aprobat astăzi reglementează emiterea unui act de constatare a derulării procedurii pentru situaţiile în care se solicită pronunţarea unui hotărâri care ţine loc de act de vânzare şi stabileşte normele tranzitorii pentru soluţionarea procedurilor aflate în curs de derulare, cât si pentru aplicabilitatea impozitului.

Cum se pot înstrăina terenurile din extravilan

Economica.net a explicat modificările din proiectul de lege: Astfel terenurile agricole situate în extravilan se pot înstrăina, prin vânzare, înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare, cu obligaţia plăţii de către vânzători a unui impozit în cotă de 80% aplicată asupra diferenţei dintre valoarea terenurilor agricole de la data vânzării și cea de la data cumpărării.

Diferența se determină  conform  valorii orientative stabilită prin expertiza întocmită de camera notarilor publici sau a valorii minime stabilită prin studiul de piață realizat de către camerele notarilor publici, după caz, din respectiva perioadă.

Acum, diferența se stabilește în baza grilei notarilor din respectiva perioadă.

Ce se întâmplă dacă ternul este deținut de persoane juridice

În cazul în care terenul este deținut de persoane juridice, și se vinde pachetul de control al persoanelor juridice care au în proprietate unul sau mai multe terenuri agricole situate în extravilan și care reprezintă mai mult de 25% din active, vânzătorul , fie el persoană fizică sau juridică,  are obligația de a plăti un impozit în cotă de 80% aplicată asupra diferenței pozitive dintre valoarea existentă la momentul înstrăinării pachetului de control și cea de la momentul dobândirii terenului.

Diferența se determină potrivit valorii orientative stabilită prin expertiza întocmită de camera notarilor publici sau a valorii minime stabilită prin studiul de piață realizat de către camerele notarilor publici, după caz, din respectiva perioadă.

În situația în care persoana juridică are în proprietate mai multe terenuri agricole situate în extravilan, cota de 80% se aplică asupra valorii totale calculate prin însumarea diferențelor pozitive aferente terenurilor dobândite cu cel mult 8 ani înainte de înstrăinarea pachetului de control, fără a lua în calcul diferențele negative, diferențe determinate potrivit prezentului alineat.

Cum poate fi înstrăinat un teren înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare

Acum, în cazul înstrăinării directe sau indirecte, înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare, a pachetului de control al societăţilor care au în proprietate terenuri agricole situate în extravilan şi care reprezintă mai mult de 25% din activele acestora, vânzătorul va avea obligaţia de a plăti un impozit de 80% din diferenţa de valoare a terenurilor respective calculată pe baza grilei notarilor între momentul dobândirii terenurilor şi momentul înstrăinării pachetului de control.

În acest caz, impozitul pe profit privind diferenţa de valoare a acţiunilor sau părţilor sociale vândute se aplică la o bază redusă proporţional cu procentul ponderii terenurilor agricole respective în activele fixe, orice dublă impozitare fiind interzisă.

Potrivit proiectului, în situația în care persoana juridică deține în proprietate terenuri agricole situate în extravilan ca urmare a unui aport în natură adus de persoana care înstrăinează pachetul de control, verificarea condiției legate de înstrăinare înainte de împlinirea a 8 ani de la dobândirea terenurilor  se extinde și la perioada deținerii de către acționarul/asociatul care a realizat acest aport în natură.

În cazul în care nu se respectă condițiile prezentate anterior, tranzacția este lovită de nulitate.

Cine va avea prioritate la achiziții

Potrivit proiectului de OUG,  în cazul exercitării dreptului de preempțiune de către proprietarii imobilelor vecine, cu respectarea condițiilor prevăzute la alin. (2), prioritatea la cumpărarea terenurilor agricole situate în extravilan se stabilește astfel:

  •  proprietarul imobilului vecin care are hotarul comun cu latura cea mai mare a terenului ce face obiectul ofertei de vânzare;
    în cazul în care terenul ce face obiectul ofertei de vânzare are două laturi mari ori toate laturile egale, prioritate la cumpărarea acestui teren are
  • proprietarul imobilului vecin, tânăr fermier, care are domiciliul/reședința situat/situată pe teritoriul național pe o perioadă de cel puțin un an anterior înregistrării ofertei de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan;
  • proprietarii imobilelor vecine care au hotarul comun cu terenul ce face obiectul ofertei de vânzare, în ordinea descrescătoare a lungimii hotarului comun cu terenul în cauză;
  • în cazul în care latura mare sau una dintre laturile egale ale terenului ce face obiectul ofertei de vânzare are hotarul comun cu un teren situat pe raza altei unități administrativ- teritoriale, prioritate la cumpărarea terenului are proprietarul imobilului vecin cu domiciliul/reședința în raza unității administrativ-teritoriale unde este amplasat terenul.”

Modificarea se referă la faptul că  și proprietarii imobilelor vecine care au hotarul comun cu terenul ce face obiectul ofertei de vânzare vor avea prioritate la cumpărare. Până acum, prioritate aveau proprietarii de teren agricol vecin care au hotarul comun cu terenul ce face obiectul ofertei de vânzare, în ordinea descrescătoare a lungimii hotarului comun cu terenul în cauză.

Ce se întâmplă dacă titularii dreptului de preempțiune nu își manifestă intenția de a cumpăra

În cazul în care titularii dreptului de preempțiune nu își manifestă intenția de a cumpăra terenul, înstrăinarea prin vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan se poate face către persoanele juridice cu respectarea următoarelor condiții cumulative:

  • să aibă sediul social şi/sau sediul secundar situat pe teritoriul naţional pe o perioadă de cel puţin 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare;
  • să desfăşoare activităţi agricole pe teritoriul naţional pe o perioadă de cel puţin 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan;
  • să prezinte înscrisurile din care să reiasă că, din venitul total al ultimilor 5 ani fiscali, minimum 75% reprezintă venit din activităţi agricole, aşa cum sunt prevăzute de Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, clasificate conform codului CAEN prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale;
  • asociatul/acţionarul care deţine controlul societăţii să aibă domiciliul situat pe teritoriul naţional pe o perioadă de cel puţin 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan;
  • în cazul în care în structura persoanelor juridice, asociaţii/acţionarii care deţin controlul societăţii sunt alte persoane juridice, asociaţii/acţionarii care deţin controlul societăţii să facă dovada domiciliului situat pe teritoriul naţional pe o perioadă de cel puţin 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilan.

Cum se vor putea vinde terenurile, înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare

Conform proiectului, terenurile agricole situate în extravilan se pot înstrăina, prin vânzare, înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare, cu obligaţia plăţii de către vânzători a unui impozit în cotă de 80% aplicată asupra diferenţei dintre valoarea terenurilor agricole de la data vânzării și cea de la data cumpărării.

Diferența se determină  conform  valorii orientative stabilită prin expertiza întocmită de camera notarilor publici sau a valorii minime stabilită prin studiul de piață realizat de către camerele notarilor publici, după caz, din respectiva perioadă.

Până acum, diferența se stabilea în baza grilei notarilor din respectiva perioadă.

Cum se vinde un teren deținut de persoane juridice

În cazul în care terenul este deținut de persoane juridice, și se vinde pachetul de control al persoanelor juridice care au în proprietate unul sau mai multe terenuri agricole situate în extravilan și care reprezintă mai mult de 25% din active, vânzătorul , fie el persoană fizică sau juridică,  are obligația de a plăti un impozit în cotă de 80% aplicată asupra diferenței pozitive dintre valoarea existentă la momentul înstrăinării pachetului de control și cea de la momentul dobândirii terenului.

Diferența se determină potrivit valorii orientative stabilită prin expertiza întocmită de camera notarilor publici sau a valorii minime stabilită prin studiul de piață realizat de către camerele notarilor publici, după caz, din respectiva perioadă.

În situația în care persoana juridică are în proprietate mai multe terenuri agricole situate în extravilan, cota de 80% se aplică asupra valorii totale calculate prin însumarea diferențelor pozitive aferente terenurilor dobândite cu cel mult 8 ani înainte de înstrăinarea pachetului de control, fără a lua în calcul diferențele negative, diferențe determinate potrivit prezentului alineat.

Până acum, în cazul înstrăinării directe sau indirecte, înainte de împlinirea a 8 ani de la cumpărare, a pachetului de control al societăţilor care au în proprietate terenuri agricole situate în extravilan şi care reprezintă mai mult de 25% din activele acestora, vânzătorul avea obligaţia de a plăti un impozit de 80% din diferenţa de valoare a terenurilor respective calculată pe baza grilei notarilor între momentul dobândirii terenurilor şi momentul înstrăinării pachetului de control.

În acest caz, impozitul pe profit privind diferenţa de valoare a acţiunilor sau părţilor sociale vândute se aplică la o bază redusă proporţional cu procentul ponderii terenurilor agricole respective în activele fixe, orice dublă impozitare fiind interzisă.

Potrivit proiectului, în situația în care persoana juridică deține în proprietate terenuri agricole situate în extravilan ca urmare a unui aport în natură adus de persoana care înstrăinează pachetul de control, verificarea condiției legate de înstrăinare înainte de împlinirea a 8 ani de la dobândirea terenurilor  se extinde și la perioada deținerii de către acționarul/asociatul care a realizat acest aport în natură.

În cazul în care nu se respectă condițiile prezentate anterior, tranzacția este lovită de nulitate.

Cum plătesc impozit cei ce nu așteaptă opt ani să vândă un teren agricol în extravilan

Potrivit proiectului, impozitul stabilit în condițiile  se distribuie astfel:

  • o cotă de 60% se face venit la bugetul de stat;
  • o cotă de 40% se face venit la bugetul unităților administrativ-teritoriale pe teritoriul cărora se află terenurile agricole situate în extravilan ce au făcut obiectul înstrăinării.

Impozitul prevăzut reprezintă un impozit suplimentar față de impozitele datorate Codului fiscal, fiind un impozit instituit pentru a descuraja tranzacționarea în scop speculativ a terenurilor.

Totodată, se reglementează faptul că veniturile obținute de persoane nerezidente din tranzacțiile antemenționate nu fac parte din domeniul de aplicare a convențiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu alt stat;

În cazul contribuabililor plătitori de impozit pe profit, impozitul ape diferență reprezintă cheltuială nedeductibilă la determinarea rezultatului fiscal.

Procedura de calcul, încasare și plată a impozitului precum și obligațiile declarative se va aproba prin ordin comun al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale și al ministrului finanțelor, cu consultarea Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență.

Veniturile obținute de persoane nerezidente nu fac parte din domeniul de aplicare a convențiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu alt stat.

Proprietarii terenurilor agricole situate în extravilan au obligația să le utilizeze exclusiv în vederea desfășurării activităților agricole de la data cumpărării, iar în situația în care pe terenul agricol există investiții agricole pentru culturile de pomi, viță-de-vie, hamei și irigații exclusiv private, se va păstra destinația agricolă a acestor investiții.

De ce s-a modificat legea

Schimbarea are loc  în condițiile în care actualul cadru normativ este neclar și a adus mari blocaje în piață.

Spre exemplu, potrivit analizei realizată de economica.net:

  • nu era clar modul de calcul și modul de încasare a impozitului pentru tranzacțiile cu terenurile agricole situate în extravilan;
  • apăreau blocaje în aplicarea legii în procedurile de control și verificare a finalizării etapelor procedurale și a condițiilor de a căror îndeplinire depinde eficacitatea drepturilor subiective civile și a obligațiilor corelative;
  • proprietarilor de terenuri agricole situate în extravilan le era imposibil să  exercite drepturile de dispoziție asupra bunurilor imobile deținute și încheierii contractelor de vânzare în formă autentică de către notarul public sau pronunţării de către instanţă a hotărârilor judecătoreşti care ţin loc de contract de vânzare.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Gogu

    sâmbătă, 02.07.2022 at 07:48

    Despre ce reglementări vorbiți, că pămînturile sînt vîndute!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: 3 stații de încărcare a autovehiculelor electrice, inaugurate la Alba Iulia. Gabriel Pleșa: Avem un proiect pentru încă 15

Publicat

De astăzi, albaiulienii și turiștii își pot încărca autovehicule electrice la cele 3 stații de încărcare, puse la dispoziție de către primărie.

”Este un început și știu că nu trebuie să ne oprim aici, ci trebuie să creștem numărul acestor stații, proporțional cu numărul autoturismelor electrice înmatriculate în orașul nostru, iar zilele trecute, Consiliul Local a votat depunerea unui proiect pentru încă 15 stații, dispersate pe suprafața orașului.

Primele trei, la care, deocamdată, mașinile pot fi încărcate gratuit, fiindcă dorim să încurajăm această formă de mobilitate, sunt amplasate astfel: vis a vis de Inspectoratul de Poliție Alba (Piața Națiunii), pe strada Livezii (în spate la Alba Mall) și pe bulevardul Revoluției 1989, în dreptul parcului Sfânta Ecaterina” a spus primarul Gabriel Pleșa.

Prima stație inaugurată este cea din Piața Alessandria, peste drum de sediul IPJ Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Dietele pot fi nesănătoase: Femeile vegetariene sunt mai predispuse la fracturi de șold decât cele care consumă carne

Publicat

foto: pixabay.com/ritae

Femeile care au o alimentație fără carne sunt mai predispuse la fracturi de șold, susține un studiu realizat de experții de la Universitatea din Leeds, citat de BBC.

Cercetătorii au urmărit 26.000 de femei timp de aproximativ 20 de ani și au descoperit că vegetarienii din acest grup au fost cu o treime mai predispuși la fracturi decât cei care mănâncă carne.

Experții de la Universitatea din Leeds au declarat că unii vegetarieni ar putea să nu aibă suficienți nutrienți pentru o bună sănătate a oaselor și mușchilor, ceea ce a crescut riscul de fracturi.

Cu toate acestea, autorii studiului au spus că oamenii nu ar trebui să renunțe la dietele vegetariene.

Cercetătorii au analizat grupul de femei, cu vârste cuprinse între 35 și 69 de ani, pentru a evalua legăturile dintre sănătate și alimentație.

Concluziile studiului

Pe parcursul perioadei de 20 de ani, 822 (3%) dintre femeile din grup au suferit fracturi de șold.

Autorul principal al studiului, James Webster, a declarat:

„Studiul nostru evidențiază potențialele preocupări legate de riscul de fractură de șold la femeile vegetariene.

Cu toate acestea, ca în cazul oricărei diete, este important să se înțeleagă circumstanțele personale și ce nutrienți sunt necesari pentru un stil de viață sănătos și echilibrat”.

Webster a spus că dietele vegetariene au adesea un aport mai mic de nutrienți, cum ar fi proteinele și calciul, care sunt de obicei mai abundente în carne decât în plante.

„Un aport scăzut al acestor nutrienți poate duce la o densitate minerală osoasă și o masă musculară mai mici, ceea ce vă poate face mai susceptibili la riscul de fractură de șold”, a spus el.

Cu toate acestea, Webster a subliniat că dietele vegetariene pot varia foarte mult de la o persoană la alta și pot fi „sănătoase sau nesănătoase, la fel ca și dietele care includ produse de origine animală”.

Oamenii de știință implicați în proiect au declarat că femeile ar putea menține sănătatea oaselor dacă nu sunt subponderale, dacă adaugă nutrienți precum B12 în dieta lor și dacă rămân active.

Dr. Darren Greenwood, coautor al studiului, a declarat:

„Acest studiu este doar o parte a tabloului mai larg al dietei și al sănătății oaselor și mușchilor la vârste înaintate.

Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a explora rolul greutății corporale și pentru a identifica motivele pentru care rezultatele sunt diferite la vegetarieni și la cei care mănâncă carne”.

Co-autorul, profesorul Janet Cade, a declarat că cercetarea a fost „un pas important” în înțelegerea riscului potențial pe care dietele pe bază de plante l-ar putea prezenta pe termen lung și ”ce ar putea fi făcut pentru a atenua aceste riscuri”.

Cercetătorii au spus că sunt necesare lucrări suplimentare pentru a evalua dacă rezultate similare ar putea fi găsite în rândul bărbaților.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Ce se va întâmpla cu banii strânși la Pilonul 2 de pensii private. De ce și cum vrea statul să-i ”administreze mai bine”

Publicat

Ca statul este cel mai prost administrator al banilor în România, nu mai e nici un secret.

Banii din buget se alocă de cele mai multe ori pe baza intereselor de partid în loc de principii economice și criterii de eficiență.

Coincidența care dă fiori pieței

O mare problemă pecare o au guvernanții actuali este presiunea imensă exercitată de deficitul la fondul de pensii publice de unde lipsesc multe miliarde de lei după declarațiile recente ale ministrului muncii, Marius Budăi.

Acesta a spus că estimarea de deficit la bugetul de pensii pe anul acesta este de 12 miliarde de lei, completând cu o frază care da fiori administratorilor de pensii private: „exact cât virăm la pilonul 2”.

Acești bani din Pilonul 2 de pensii private NU sunt ai statului român și nu sunt la dispoziția guvernului.

Sunt banii românilor strânși acolo prin contribuțiile lunare de 3,75% din salariu șicare din ianuarie 2023 ar trebui să crească la 4,75%.

Banii aceștia, care totalizează 88 de miliarde de lei, sunt administrați de 7 fonduri de pensii active care îi investesc după reguli stabilite de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) astfel încât să obtină randamente câtmai bune cu riscuri cât mai mici.

De aceease preferă în special titlurile de stat și alte asemenea instrumente de investiții sigure pentru că vorbim despre banii oamenilor ce se așteaptă că la pensie să primească pe lângă pensia publică de la stat pentru care contribuie lunar și această pensie privată.

În general, sumele strânse în Pilonul 2 de pensii de fiecare salariat sporesc an de an și până de curând acest spor reușea să depășească inflația și chiar dobânzile bancare deci randamentul lor era unul bun, dovadă că administratorii fondurilor de pensii private își fac bine treaba.

Sumele au scăzut

Recent însă, salariații au putut constată că în situația anuală a fondurilor acumulate pe care o primesc prin poștă sau e-mail de la administratorul lor de pensii private sumele pe care le știau în contul lor au scăzut în loc să crească.

Explicațiile sunt de ordin economic: inflație crescută, dobânzi crescute și prin urmare randamentul titlurilor de stat sau al obligațiunilor a rămas în urmă. De aici și scăderea sumelor acumulate.

Pe lângă situația economică turbulentă care duce lascăderea randamentelor, guvernul mai pregătește o lovitură pentru administratorii fondurilor de pensii private, și anume impozitarea dividendelor încasate de fondurile de pensii prin OUG 16/2022, taxare care nu va face altceva decât să mărească pierderile.

Iar asta nu face decât să dea apă la moară celor care abia așteaptă să acuze fondurile că pierd banii românilor și ar vrea să dispară acest sistem privat de administrare a pensiilor din Pilonul 2 și eventual să fie înlocuit cu o nouă companie de stat care să preia administrarea celor 88 de miliarde strânse acolo.

A fost visul lui Liviu Dragnea să pună mâna pe acești bani și se vede treaba că încă mai sunt uniicare au același vis.

Asta pentru că ar fi o suma imensă care le-ar da o gură de oxigen și i-ar ajută să acopere găurile tot mai mari din bugetul României prin care se scurg banii.

Și ar fi mult mai ușor așa, să dispună de acest bani ai românilor de rând decât să supere beneficiarii pensiilor speciale și bugetarii de lux ai țării tăindu-le privilegiile nemeritate și făcând astfel economii la buget care le-ar permite finanțarea sistemului public de pensii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Bilanț COVID-19 în România, 13 august 2022: 4.684 cazuri noi, 25 de pacienți au murit și alți 276 sunt internați la ATI

Publicat

Peste 4.600 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2, este bilanțul anunțat sâmbătă, în România, de autoritățile sanitare. 25 de persoane infectate au murit. 

Conform sursei citate, 890 dintre cazurile noi înregistrate în ultimele 24 de ore sunt la pacienţi reinfectaţi, testaţi pozitiv la o perioadă mai mare de 90 de zile după prima trecere prin boală.

Cele mai multe cazuri noi de COVID sunt în Bucureşti – 991 şi în judeţele Timiş – 279, Sibiu – 232, Iaşi – 224 şi Cluj – 203.

Rata de infectare înregistrată la 14 zile, la nivel naţional, este de 4,08 cazuri la mia de locuitori.

Cea mai mare incidenţă este în Bucureşti – 8.49 şi în judeţele: Cluj – 7,62, Sibiu – 6,91, Ilfov – 6,69 şi Timiş – 6,55.

În ultimele 24 de ore au fost efectuate 3.594 teste RT-PCR (2.427 în baza definiţiei de caz şi a protocolului medical şi 1.167 la cerere) şi 14.128 teste rapide antigenice.

Până la această dată, la nivel naţional, au fost prelucrate 13.368.520 teste RT-PCR şi 10.988.005 teste rapide antigenice.

În total, pe teritoriul României, au fost înregistrate până în prezent 3.154.721 de cazuri de infectare cu noul coronavirus de la începutul pandemiei.

Distinct de cazurile noi, în urma retestării pacienţilor care erau deja pozitivi, 229 persoane au fost reconfirmate pozitiv.

În unităţile sanitare de profil, numărul de persoane internate în secţii cu COVID-19 este de 3.494, cu 321 mai puţine faţă de ziua anterioară.

De asemenea, la ATI sunt internate 276 persoane, cu 17 mai puţine faţă de ziua anterioară. Din cei 276 pacienţi internaţi la ATI, 237 sunt nevaccinaţi.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax