Connect with us
Publicitate

Actualitate

Noul model cu 7 locuri al mărcii Dacia se va numi Jogger. Va fi lansat oficial în septembrie

dacia-model

Publicat

Noul model de familie cu 7 locuri al mărcii Dacia se va numi Jogger și va fi lansat oficial în 6 septembrie, la Salonul Internaţional Auto de la Munchen.

Dacia Jogger va fi disponibil în două configuraţii, cu 5 sau 7 locuri.

La lansarea din 6 septembrie va fi prezent şi Denis Le Vot, director general Dacia.

Vezi și FOTO: Noul crossover Dacia, un model de familie cu 7 locuri, surprins pe DN 1, în zona Teiuș

Din luna august poate fi comandat în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia şi Noul Duster.

Preţurile variază între 14.100 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential TCe 90 şi 21.350 Euro (TVA inclus) pentru versiunea Prestige 4×4 TCe 150.

Primele livrări sunt programate în cursul lunii septembrie.

Noul model este menit să înlocuiască trei modele existente, ca parte a eforturilor directorului general Luca De Meo de a reduce gama de produse şi de a se concentra pe vehiculele profitabile, transmite Reuters.

De Meo caută să redreseze situaţia financiară a Renault, inclusiv prin reduceri de costuri şi concedieri, modificând strategia expansionistă a fostului şef Carlos Ghosn, pentru a restabili profitabilitatea grupului.

Dacia, brandul low-cost al grupului Renault, care include şi modelul de oraş foarte bine vândut Sandero, va dezvălui noua sa maşină cu şapte locuri Jogger în septembrie, înaintea Salonului Auto de la Munchen, Germania, a anunţat compania într-un comunicat.

Maşina ar urma să înlocuiască modelul break Dacia Logan, care deja nu se mai produce, precum şi modelele Dakker şi Lodgy, care vor fi de asemenea retrase.

Grupul Renault vrea să se extindă pe segmentul maşinilor de mărime medie (segmentul compact) în Europa, unde concurează cu modelul Volkswagen Golf, şi să-şi reducă dependenţa de vehiculele mai mici, cu marje de profit mai scăzute, o strategie similară cu cea a grupului auto Stellantis.

De Meo vrea ca brandurile Renault, Dacia şi Alpine să aibă identităţi mai distincte în cadrul grupului auto, într-un moment în care concurenţa pe segmentul vehiculelor electrice se înteţeşte pe plan global.

Dacia a prezentat anul trecut maşina sa electrică Spring, iar De Meo a declarat că vrea să dea brandului Dacia un impuls global.

De asemenea, din 2022 va fi introdus un nou logo pentru maşinile Dacia.

Luna trecută, grupul Renault a raportat o creştere de 18,7% a vânzărilor în primul semestru al acestui an, în timp ce vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5%, graţie noului Sandero, care a fost cel mai bine vândut model de pe piaţa de retail din Europa.

Vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5% până la 262.814 unităţi.

„Dacia Spring, automobilul electric accesibil, a demarat în forţă, cu peste 15.000 de comenzi plasate deja pentru livrare în toamnă. Dacia continuă cu reînnoirea întregii sale flote: după noul Sandero şi Logan la finele lui 2020, noul Duster a fost dezvăluit în luna iunie 2021 iar marca va prezenta un nou model de familie cu 7 locuri la salonul auto de la München din luna septembrie”, a informat grupul auto francez.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

surse: Mediafax, Agerpres

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate