Actualitate
Oamenii tind să cumpere cadouri care să-i surprindă pe cei care le primesc, mai degrabă decât să-i mulțumească
În momentul în care aleg să facă un cadou, oamenii tind spre cele vor genera cele mai puternice răspunsuri emoționale pozitive și mai puțin lucrurile pe care destinatarii le-ar aprecia, potrivit unui studiu publicat în Psychological Science.
„Cercetările evidențiază faptul că persoanele care oferă cadouri aleg, de cele mai multe ori, să renunțe la numărul mare de lucruri oferite și să accentueze maximizarea reacțiilor”, susține cercetătoarea Adelle Yang, de la Universitatea Națională din Singapore, autorul principal al cercetării.
Citește și MESAJE DE CRĂCIUN 2019: Urări AMUZANTE și HAIOASE pe care le poţi trimite prin SMS celor dragi
Mai mult, în cazul în care persoanele nu pot vedea reacțiile destinatarilor, preferința acestora de a cumpăra cadouri impresionante dispare.
sursa: edupedu.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News