Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Arhitect şef şi inspector la CJ Alba, şef Poliţia Locală Cugir, bibliotecar la muzeul din Alba Iulia. LISTA completă


Publicat

sediul CJ, prefectura AB

Prefectura, CJ  AlbaÎn luna septembrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în luna septembrie şi condiţii de participare:

Consiliul Județean Alba

– arhitect şef al judeţului Alba (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau urbanism; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Concurs: 22 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

– şef Serviciu Administrativ. Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite de minim 2 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 septembrie 2015, ora 15.00.

Concurs: 14 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector de specialitate gradul II – Serviciul Administrativ

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite de minim de 1 an.

– îngrijitor – Servicial Administrativ.

Condiţii: vechime minimă în muncă de minim 2 ani; disponibilitate program flexibil.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 septembrie 2015, ora 15.00.

Concurs: 14 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Județean Alba, din Piața Ion I.C. Brătianu, nr. 1, telefon 0731/560.763.

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

bibliotecar IA, în cadrul Secţici istorie – muzeologie, bibliotecă şi documentare

Condiții: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul istorie, biblioteconomie şi ştiinţa informării, bune cunoştinţe operare calculator, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională, deţine calitatea de expert pentru patrimoniul cultural mobil – specializarea bunuri arheologice şi istorico-documentare/manuscrise, incunabule, cărţi rare şi cărţi vechi, cărţi cu valoare bibliofilă, vechime minimă în specialitatea studiilor: 6 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 august 2015, ora 16.00

Concurs: 7 septembrie 2015, ora 9.00 / proba scrisă; 10 septembrie 2015, ora 10,00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon 0258/813300.

Primăria Orașului Zlatna

– arhitect şef – Serviciul Urbanism şi amenajarea teritoriului (concurs organizat de ANFP)

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă, absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile preverilor art. 36 indice 1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Concurs: 17 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Orașului Cugir

– şef serviciu – Serviciul Poliţia Locală a Oraşului Cugir

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept sau poliţie locală; studii de maslerat sau postuniversitare in domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 2 septembrie 2015

Concurs: 15 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 17 septembrie 2015: proba interviu.

– psihopedagog – Serviciul Public de Asistență Socială– Birou Centru Multifuncțional

Condiții: curs de pregătire psihopedagocică pentru educație specială organizat de Ministerul Educației și Cercetării; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 1 septembrie 2015, ora 16:00

Concurs: 8 septembrie 2015, ora 11.00 – proba scrisă; 14 septembrie 2015: proba interviu.

inspector de specialitate (perioadă determinată). Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic; vechime în specialitatea studiilor minimum: 1 an.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 28 august 2015, ora 13:30

Concurs: 9 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 15 septembrie 2015: proba interviu.

muncitor calificat pentru sectorul de activitate întreținere și intervenții. Condiţii: absolvent învățământ general obligatoriu; de preferință absolvent al unui curs de calificare profesională sau absolvent al școlii profesionale; vechime în muncă minimum 5 ani;

muncitor calificat pentru sectorul de activitate gospodărie comunală, spații verzi. Condiţii: absolvent învățământ general obligatoriu; de preferință absolvent al unui curs de calificare profesională sau absolvent al școlii profesionale; vechime în muncă minimum 5 ani.

muncitor necalificat pentru sectorul de activitate salubrizare străzi. Condiţii: absolvent învățământ general obligatoriu; vechime în muncă minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 26 august 2015, ora 16.00.

Concurs: 4 septembrie 2015, ora 11.00 – proba practică; 10 septembrie 2015 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Orașului Ocna Mureș

– muncitor calificat I sudor (cod cor 721208) – Serviciul de Gospodărie Orăşenească, Compartimentul Întreţinere, Reparaţii, Deszăpezire.

Condiții: diplomă de absolvire a scolii profesionale în meseria de forjor – tratamentist; certificat de calificare profesională în meseria de sudor, vechimea minimă în specialitatea calificării de sudor – 2 ani; vechimea minimă în specialitatea calificării de foijor – 5 ani.

– şofer (cod cor 833101) – Serviciul de Transport Public Local.

Condiții: studii profesionale sau generale; permis auto în categoria de transport D; atestat profesional de transport public de persoane; aviz psihologic valabil pentru conducător auto transport intern persoane categoria D; aviz medical valabil pentru conducător auto transport intern persoane categoria D; vechime în meseria de şofer – 5 ani.

conducător I autospecială (COR 541104) – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, Protecţie Civilă.

Condiţii: studii profesionale sau generale; permis auto în categoria de transport B,C şi CE: deţinerea unui permis de conducere categoria de transport D este un avantaj; fără antecedente penale; abilităţi de comunicare şi de integrare în echipă; disponibilitate pemru a efectua ore suplimentare; disponibilitate de lucru sub presiunea timpului şi în condiţii de stres; disciplină, punctualitate, comportament social la locul de muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 11 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și orele de susținere a interviului și a probei practice vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Ocna Mureș, str. Nicolae Iorga nr. 27, Județul Alba, telefon 0258/871.217.

Primăria Comunei Mogoș

consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul contabilitate

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 septembrie 2015, ora 16.00

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș, județul Alba, telefon 0769/094.913.

Casa Județeană de Pensii Alba

– auditor, clasa I, gradul profesional superior.

Condiţii: studii superioare economice/juridice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; perfecţionări/ specializări în domeniul auditului public intern, absolvite cu diplomă/certificat; vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 1 septembrie 2015.

Concurs: 14 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Casei Județene de Pensii Alba, telefon 0258/811.531.

Direcția de Sănătate Publică Alba

chimist specialist – chimie sanitară, la Direcţia de Sănătate Publică Alb, Laborator de diagnostic şi investigare în SP

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. în chimie sanitară; vechimea în specialitate: 5 ani; cunoştinţe operare calculator.

Anunţ publicat în 12 august, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Concurs: 10 septembrie 2015 – proba scrisă, 2 septembrie 2015 – proba interviu.

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier, clasa I, grad profesional debutant, la Biroul resurse umane

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economie sau informatică; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – avansat.

Anunţ publicat în 12 august, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 10 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– şef birou întreținerea domeniului public – Serviciul public APL, Serviciul întreținerea domeniului public

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul administrație publică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiți într-o funcție publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată, în condițiile legii; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Anunţ publicat în 5 august, termen pentru depunerea dosarelor 20 de zile.

Concurs: 3 septembrie, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, etaj 2, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj – Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Blaj

– director de Centru de Informare Turistică funcţie (contractuală de conducere). Condiţii: studii superioare de lungă, durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, şi limbi străine (engleză, franceză – nivel avansat/ mediu);

– agent de turism (funcţie contractuală de execuţie). Condiţii: studii liceale finalizate cu Diplomă de Bacalaureat şi limbi străine (engleză, franceză – nivel avansat/mediu).

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 august 2015

Concurs: 1 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 3 septembrie 2015, ora 14.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj, telefon, 0258/710110.

Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor” Blaj

– îngrijitor. Condiţii: studii generale, minimum 8 clase, diplomă de absolvire a liceului constituie avantaj.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 august 2015.

Concurs: 4 septembrie 2015, ora 13.00: proba scrisă; 8 septembrie 2015, ora 13.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”Blaj, Bd. Republicii nr. 24, judeţul Alba, tel 0258/711023.

Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba lulia

îngrijitor (3 posturi)

Condiţii: are capacitate deplină de exerciţiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează; nu are cazier judiciar; studii medii/ generale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 24 august 2015

Concurs: 2 septembrie 2015, ora 10.00 – proba practică; 2 septembrie 2015,ora 11.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul şcolii şi la telefonul 0258/835093, în intervalul orar 09.00 – 13.00.

Instituţia Avocatul Poporului

consilier nivel superior la Centrul zonal Alba

Condiţii studii superioare, atestat de liberă practică în specialităţile psihologie clinică şi consiliere psihologică sau psihoterapie, după caz.

Termen limită de depunere a dosarelor: 31 august 2015, ora 16.00.

Concurs: 8 septembrie 2015, ora 10.00, proba scrisă; 14 septembrie 2015, ora 10.00, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon 021/312.71.27, 021/312.49.23.

Primăria Comuna Valea Lungă

şofer I la Compartimentul Deservire (post temporar vacant). Condiţii: studii medii, vechime minimă în muncă – nu se solicit; carnet de conducere categoria B, D sau D1.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 august 2015, ora 16.00

Concurs: 1 septembrie 2015, ora 10.00 – proba practică; data si ora interviului va fi cumunicată ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi conţinutul dosarului pentru concurs se obţin la telefon 0258-888102 interior 14.

AICI, alte posturi.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Iluminatul public, reabilitat, modernizat și extins pe 110 străzi din Alba Iulia. Investiție de peste 6,3 milioane de lei

Publicat

Sistemul de iluminatul public de pe 110 străzi aflate în cartierele Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclișa, Bărăbanț, Micești și Orizont din Alba Iulia va fi reabilitat, modernizat și extins, printr-un proiect de peste 6,3 milioane de lei. 

Prin proiect vor fi montate aproape 1.400 de corpuri de iluminat pe LED, 138 de stâlpi noi și 34 de panouri fotovoltaice. Lungimea rețelei ce urmează a fi modernizate este de 46,59 km, iar lungimea rețelei extinse este de 5 km. 

Primăria Alba Iulia a lansat joi, 22 aprilie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru execuția lucrărilor la obiectivul „Reabilitarea, modernizarea și extinderea sistemului de iluminat public al municipiului Alba Iulia – localități componente: Oarda de Sus, Oarda de Jos, Pâclișa, Micești și Bărăbanț”.

Valoarea totala estimată este de 6.365.236,45 de lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, proiectul urmărește scăderea cheltuielilor generate de iluminatul public, reducerea consumului de energie și impicit al emisiilor de gaze cu efect de seră. De asemenea, se are în vedere ameliorarea securității, siguranței și confortului cetățenilor pe timp de noapte și diminuarea poluării luminoase.

Proiectul prevede montarea a 1.396 de corpuri de iluminat noi, 138 de stâlpi, 34 de panouri fotovoltaice cu acumulatori, 17 dispozitive de control și protecție de încărcare/descărcare și 17 invertoare monofazice. Lungimea rețelei actuale este de 46,59 km, iar lungimea rețelei ce urmează a fi extinse este de 5 km. 

Infrastructura sistemului de iluminat public (străzile / zonele vizate în proiect) este compusă din 1.207 stâlpi  – fiind în proprietatea Sucursalei de Distribuție a Energiei Electrice Alba Iulia. La finalul investiției stâlpii existenți vor rămâne în poziția care sunt, fără a se interveni pe infrastructura sistemului de iluminat public stradal actual.

Proiectul vizează intervenția asupra stâlpilor existenți și presupune doar debranșarea aparatelor de iluminat de la rețeaua existentă, demontarea aparatelor de iluminat existente și a brațelor de susținere, respectiv înlocuirea acestora prin montarea noilor brațe brățări și aparate de iluminat bazate pe tehnologia LED pe stâlpii existenți, pentru a ilumina căile de circulație rutieră și/sau pietonală, astfel încât să fie îndepliniți toți parametrii impuși de standardele în vigoare.

Lungimea totală a rețelei de iluminat public din zonele vizate în proiect este de aproximativ 46.587 metri, având un număr de 1.207 stâlpi pe care sunt montate 1.031 aparate de iluminat. Din totalitatea stâlpilor existenți, numai 1.005 sunt echipați cu aparate de iluminat.

„În marea parte aparatele de iluminat public existente sunt în stare bună de funcționare însă, odată cu trecerea timpului dispersoarele lor încep să fie acoperite cu agenți poluanți, sau să fie pline de apă, fapt care afectează performanțele luminotehnice. La unele aparate gradul de murdărie este atât de ridicat încât lămpile nu sunt vizibile prin dispersor, iar lumina generată de acestea nu este de o calitate înaltă. Din totalul de 1.031 de aparate, 38 sunt într-o stare necorespunzătoare, 36 într-o stare acceptabilă (adică sunt funcționale însă nu asigură parametrii corespunzători) și 957 se prezintă în stare bună chiar dacă o parte se apropie de finalul duratei normate de viață”, se precizează în caietul de sarcini.

Sistemul de iluminat actual conține în cea mai mare parte aparate echipate cu lămpi cu vapori de sodiu de înaltă presiune (99,81 %) iar restul aparatelor sunt echipate cu lămpi cu vapori de mercur de înaltă presiune.

În cadrul proiectului se va pune la dispoziție un spațiu de birouri destinat punctului de monitorizare și control / dispecerat al noului sistem de iluminat public.

Investiția vizează următoarele zone/străzi (în integralitate sau doar anumite tronsoane):

Oarda de Sus

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată

  1. strada Căprioarei
  2. strada Cedrului
  3. strada Ciobănașului
  4. strada Colinelor
  5. strada Cordovanilor
  6. strada Cucului
  7. strada Făgetului
  8. strada Greierului
  9. strada Gutuiului
  10. strada Haiducilor
  11. strada Mohorului
  12. strada Păpădiei
  13. strada Socului
  14. strada Șoimului
  15. strada Tineretului
  16. strada Vadului
  17. strada Victoriei
  18. strada Viorelelor
  19. strada Zefirului

Oarda de Jos

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată

  1. strada Armoniei
  2. strada Biruinței
  3. strada Bucegi
  4. strada Busuiocului
  5. strada Câmpului
  6. strada Cărăbușului
  7. strada Castanului
  8. strada Cocorilor
  9. strada Dumbrăviței
  10. strada Duzilor
  11. strada Garoafelor
  12. strada Gloriei
  13. strada Lăcrămioarei
  14. strada Merișor
  15. strada Trifoiului

Micești

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată

  1. strada Apuseni
  2. strada Bobâlna
  3. strada Bujorului
  4. strada Calea Labului
  5. strada Carpați
  6. strada Cumpenei
  7. strada Dealului
  8. strada Drăgășani
  9. strada Tarnița
  10. strada Lăpușului
  11. strada Măgurei
  12. strada Mioriței
  13. strada Pârâului
  14. strada Ponor
  15. strada Postăvarului
  16. strada Rotundă
  17. strada Scărișoara
  18. strada Strunga
  19. strada Topliței
  20. strada Trestiei
  21. strada Uricani
  22. strada Vâlcele
  23. strada Valea Aurului
  24. strada Zăvoi
  25. strada Zlatnei

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată, crearea / extinderea și/sau reîntregirea sistemului de iluminat public, alte activități (lucrări de săpătură pentru introducerea rețelei de iluminat public în subteran, instalare echipamente de comandă, automatizare, măsurare, etc.)

  1. strada Uranus

Pâclișa

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată

  1. strada Alunului
  2. strada Carpenului Principala
  3. strada Carpenului
  4. strada Coastei
  5. strada Diana
  6. strada Garoafei
  7. strada Iasomiei
  8. strada Răriștea
  9. strada Văii

Bărăbanț

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată

  1. strada Aluniș
  2. strada Cabanei
  3. strada Câmpeni
  4. strada Cătinei
  5. strada Ciocârliei
  6. strada Ciucaș
  7. strada Corniștei
  8. strada Fagului
  9. strada Gării
  10. strada Gorunului
  11. strada Grădinilor
  12. strada Măceșului
  13. strada Păltiniș
  14. strada Pescarilor
  15. strada Petrești
  16. strada Poieniței
  17. strada Șardului
  18. strada Stejarului
  19. strada Streiului
  20. strada Șurianu
  21. strada Taberei
  22. strada Turnătoriei
  23. strada Valea Mică
  24. strada Hațeg

Străzi – extindere

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată, crearea / extinderea și/sau reîntregirea sistemului de iluminat public, alte activități (lucrări de săpătură pentru introducerea rețelei de iluminat public în subteran, instalare echipamente de comandă, automatizare, măsurare, etc.)

  1. strada Azur
  2. strada Orizont 3
  3. strada Orizont 5
  4. strada Orizont 7
  5. strada Orizont 9
  6. strada Orizont 11
  7. strada Orizont 21
  8. strada Orizont 23
  9. strada Orizont 25
  10. strada Orizont 4
  11. strada Orizont 6
  12. strada Orizont 8
  13. strada Orizont 10
  14. strada Orizont 16
  15. strada Orizont 24ab
  16. strada Orizont 26

Lucrări propuse: achiziționarea și instalarea sistemelor de telegestiune a iluminatului public, montarea / înlocuirea corpurilor de iluminat cu un consum ridicat de energie electrică cu iluminat prin utilizarea unor corpuri de iluminat LED cu eficiență energetică ridicată, utilizarea surselor regenerabile de energie (ex. panouri fotovoltaice, etc.), crearea / extinderea și/sau reîntregirea sistemului de iluminat public, alte activități (lucrări de săpătură pentru introducerea rețelei de iluminat public în subteran, instalare echipamente de comandă, automatizare, măsurare, etc.)

  1. strada Turnătoriei (cartier Bărăbanț)

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

STUDIU: Aproape un sfert dintre utilizatorii online acordă aplicaţiilor permisiunea de a le accesa microfonul sau camera web

Publicat

laptop calculator

Aproape un sfert (23%) dintre utilizatorii online acordă întotdeauna aplicaţiilor şi serviciilor permisiunea de a le accesa microfonul sau camera web.

Compania Kaspersky a realizat un studiu global pe această temă.

În ultimul an, dependenţa de videoconferinţe a dus la o creştere colosală a aplicaţiilor dedicate acestora.

Un exemplu în acest sens este Microsoft Teams, aplicaţie a cărei utilizare a crescut cu 894% în luna iunie 2020, comparativ cu luna februarie 2020.

„Aproape un sfert (23%) dintre utilizatorii online acordă întotdeauna aplicaţiilor şi serviciilor permisiunea de a le accesa microfonul sau camera web, potrivit unui studiu global realizat de Kaspersky, care a chestionat 15.000 de persoane.

Cu toate acestea, conştientizarea generală a importanţei securităţii camerei web este promiţător de ridicată, aproape şase din zece utilizatori (59%) fiind îngrijoraţi de faptul că cineva i-ar putea urmări prin intermediul camerei web, fără ştirea lor, iar 60% sunt îngrijoraţi de faptul că acest lucru ar putea fi realizat prin intermediul unui software rău intenţionat.

Acest lucru indică probabilitatea ca mai mulţi oameni să îşi protejeze proactiv tehnologiile în viitor, pe măsură ce se adaptează la regimul de muncă la distanţă şi înţeleg rolul aplicaţiilor colaborative”, relevă compania.

sursa: g4media.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

RABLA 2021: Interdicție la revânzarea autovehiculelor achiziționate prin program. Cumpărătorii care o încalcă, restituie banii

Publicat

rabla 2

Autovehiculele nou achiziționate în cadrul programului Rabla, care va debuta pe 26 aprilie, nu pot fi înstrăinate. În cazul nerespectării acestei interdicții cumpărătorul va avea obligativitatea restituirii finanțării, susține Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor.

Nu este clar dacă măsura vizează ambele programe ( Rabla Clasic și Rabla Plus) deoarece ordinul cu ghidul de finanțare încă nu a fost publicat în Monitorul Oficial, iar formele propuse spre dezbatere publică nu conțineau nicio astfel de prevedere. Nici pe ce perioadă este aplicată această interdicție nu a fost anunțat oficial.

În mod normal, o astfel de interdicție ar trebui aplicată pe o perioadă determinată, pentru a nu încălca dreptul de proprietate.

Potrivit unor surse din piață citate de profit.ro, interdicția se va întinde pe o perioadă de 1 an.

„A fost introdusă interdicția de înstrăinare a autovehiculelor nou-achiziționate în cadrul programului Rabla, precum și obligativitatea restituirii finanțării în cazul nerespectării acestei interdicții”, precizează MMAP.

Interdicția de înstrăinare a autovehiculelor achiziționate prin Rabla are ca scop blocarea exportului și revânzării mașinilor achiziționate din România de rețelele de samsari și revândute apoi în alte state din UE  sub prețul distribuitorilor oficiali. Metoda este simplă și a adus venituri substanțiale ”exportatorilor” mai ales în țările care nu aplică programe gen Rabla la cumpărarea autovehiculelor.

Aceștia achiziționau zeci de mașini prin interpuși cu reducerile din programul Rabla apoi le revindeau în statele din Uniunea Europeană la prețuri sub cele vândute de distribuitorii oficiali din aceste țări.

Schema este utilizată și în cazul mașinilor electrice, pentru achiziția cărora statul român acordă subvenții de până la 10.000 de euro. Autoturismele sunt revândute mai apoi în alte state care nu aplică un astfel de program, sub prețul dealerilor locali, ceea ce aduce un venit considerabil „exportatorilor”.

Citeste mai mult
Publicitate

CÂMPENI

Primăria Câmpeni nu reușește de 7 luni să își corecteze informațiile din site. Călin Andreș, primar în engleză și în franceză

Publicat

La aproape 7 luni de la alegerile locale, Primăria Orașului Câmpeni nu a reușit să își actualizeze secțiunile de engleză și franceză ale siteului propriu. 

Astfel, deși alegerile din 27 septembrie 2020 au fost câștigate de Dan Cristian Pașca (PNL), fostul edil Călin Andreș (PSD) este prezentat în continuare drept primarul localității, la secțiunile în franceză și în engleză.

Aceasta este informația eronată, cu care sunt întâmpinați vizitatorii străini ai siteului, pe care angajații insitituției nu reușesc să o corecteze de aproape 7 luni.

Potrivit CV-ului, noul primar Dan Cristian Pașca are competențe lingvistice de nivel intermediar, atât la engleză, cât și la franceză, însă nu pare deranjat de informațiile postate în aceste limbi, pe site.

Dincolo de situația în care se pune administrația locală, problema este că portalul oficial al instituției oferă informații greșite publicului.

De asemenea, siteul nu oferă informații care ar trebui să fie publice. Spre exemplu, la secțiunea achiziții, anunțurile sunt vechi de doi ani.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate