Connect with us
Publicitate

Actualitate

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier la Primăria Sebeș, funcționar la Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos, inspector la Ciugud. LISTA completă

primaria municipiului sebes

Publicat

primaria sebes 3 În perioada octombrie – noiembrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în perioada octombrie – noiembrie şi condiţii de participare:

Primăria Municipiului Sebeș

consilier clasa I, gradul profesional superior la Serviciul Investiții și Achiziții Publice-Compartimentul Investiții

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei, specialitățile căi ferate, drumuri, poduri, amenajări și construcții hidrotehnice, instalații pentru construcții, construcții civile, industriale și agricole; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 octombrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 2 noiembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

 

Primăria Comunei Ciugud

inspector de specialitate debutant în cadrul Compartimentului Financiar-contabil, resurse umane.

Condiții: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, specializarea ştiinţe economice.

Termen limită de depunere a dosarelor: 9 octombrie 2015, ora 16:00

Concurs: 20 octombrie 2015 ora 10.00 – proba scrisă; 20 octombrie 2015 ora 14.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține  la sediul Primăriei Comunei Ciugud, Str. Principală nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258/841205 int. 104.

 

Primăria Comunei Pianu

funcționar – Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: turism, geografie sau calificare ca agent de turism/ghid turistic.

inspector de specialitate în administrația publică – Biroul de Proiecte Europene. Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economie, contabilitate, finanțe

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2015

Concurs: 20 octombrie 2015, ora 9.30 – proba scrisă; 20 octombrie 2015, ora 13.30 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Pianu, Județul Alba, telefon 0258/761.111, interior 12.

 

Primăria Comunei Meteş

guard cu jumătate de normă

Condiţii: studii medii sau profesionale

Termenul limită de depunere a dosarelor:15 octombrie 2015, ora 15:30

Concurs: 26 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 26 octombrie 2015, ora 12:00 – proba practică; 27 octombrie 2015, ora 13:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Meteş, din str. Principală, nr. 43, Judeţul Alba, telefon: 0258/849.003.

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul judeţean Alba

director executiv adjunct, coordonator al Serviciului control pe teren, Serviciului economic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice (în condiţiile prevăzute la art.31 din Legea nr.284/2010 – Lege – cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare); vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 28 septembrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, opt zile.

Concurs: 12 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

 

Primăria Municipiului Alba lulia

şef serviciu, gradul II (ID – 378058) – Serviciul Investiţii și lucrări publice

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental de învăţământ: ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare calculator – nivel mediu.

şef birou, gradul II (ID -441211) – Biroul Întreţinere reparaţii şi siguranţa circulaţiei.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie şi management, inginerie mecanică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare calculator – nivel mediu.

Anunţ publicat în 25 septembrie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 27 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe ale educaţiei, economie şi afaceri internaţionale, limbi moderne aplicate, biologic, ştiinţe ale comunicării, ştiinţe administrative, studii culturale sau specializarea/programul de studii universitare de licenţă: informatică economică; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Anunţ publicat în 25 septembrie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 29 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

îngrijitor, Direcţia Creşe – Creşa I Cetate (2 posturi);

îngrijitor Creşa Ampoi

Condiţii: studii medii; curs babysitter sau îngrijitor copil, autorizat A.N.C.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 octombrie 2015, ora 15.00

Concurs: 13 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia, telefon 0258 819462.

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia

auditor gradul I, la Comp. audit public intern. Condiţii: diplomă de licenţă de economist; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

auditor gradul I, la Comp. audit public intern. Condiţii: diplomă de licenţă de medic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 octombrie 2015, ora 15:00

Concurs: 16 octombrie 2015, ora 10:00: proba interviu pentru obţinerea avizului din partea şefului compartimentului de audit public intern al ordonatorului principal de credite; 19 octombrie 2015, ora 10:00: proba de testare psihologică; 21 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă – Sala de şedinţe, Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, bd. Revoluției, nr. 23, tel/fax 0258/820.825, interior 146.

Primăria Municipiului Aiud

paznic (4 posturi) – Biroul Ordinea şi liniştea publică, Paza bunurilor, Protecţie civilă, Situaţii de urgenţă, Compartimentul Paza bunurilor. Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; aviz psihologic.

şofer, treapta profesională I – Biroul Ordinea şi liniştea publică, Paza bunurilor, Protecţie civilă, Situaţii de urgenţă, Compartimentul Ordinea şi liniştea publică – Evidenţa persoanelor. Condiţii:studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; aviz psihologic; permis de conducere categoriile B, C şi E.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 octombrie 2015, ora 16:00

Concurs: 15 octombrie 2015, ora 09:00: proba scrisă; 15 octombrie 2015, ora 14:00: proba practică (pentru postul de șofer); data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

muncitor calificat I (instalator) din cadrul Compartimentului Urbanism, Cadastru, Peisagistică. Condiţii: studii medii liceale sau şcoala profesională; vechime: minimum 10 ani în meseria de instalator; certificat de calificare – instalator.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 octombrie 2015, ora 14:00

Concurs: 19 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 13.

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud

muncitor calificat III la Compartimentul Reparații, Întreținere Drumuri.

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă: minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 octombrie 2015, ora 14:00

Concurs: 20 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior

Citește și CONCURS la Primăria Aiud pentru două posturi de inspector la Direcţia Economică. Perioada de înscrieri şi condiţii

Primăria Municipiului Blaj

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Blaj

– director. Condiţi: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; limbi străine (engleză, franceză/nivel avansat/mediu).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 octombrie 2015

Concurs: 14 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 16 octombrie 2015, ora 14:00: proba interviu.

– agent turism. Condiţii: studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; limbi străine (engleză, franceză/nivel avansat/mediu).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 octombrie 2015

Concurs: 14 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 16 octombrie 2015, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

AICI, alte posturi.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate