Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

CONCURS pentru funcţia de DIRECTOR la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Blaj. Condiţii pentru candidaţi

Publicat

primaria blajPrimăria Municipiului Blaj, Județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacantă, de director al Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Blaj.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; limbi străine (engleză, franceză/nivel avansat/mediu).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

06 octombrie 2015: termenul limită de depunere a dosarelor;

14 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă;

16 octombrie 2015, ora 14:00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;

cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Tot la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Blaj este vacantă funcţia de agent turism.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;

limbi străine (engleză, franceză/nivel avansat/mediu).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

06 octombrie 2015: termenul limită de depunere a dosarelor;

14 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă;

16 octombrie 2015, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ADMINISTRATIE

ANI: Secretarul comunei Pianu, Camelia Catargiu, în conflict de interese. I se reproșează o semnătură

Publicat

Agenția Națională de Integritate (ANI) a constatat starea de incompatibilitate, conflictul de interese de natură administrativă în cazul a 4 persoane, anunță instituția. 

Printre acestea se află și Camelia Cristina Catargiu, secretar al Comunei Pianu, județul Alba, căreia i se reproșează un conflict de interese administrativ.

”În perioada exercitării funcției, a contrasemnat în calitate de secretar, Dispoziția din data de 09 decembrie 2020 privind constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a eventualelor contestații la concursul de recrutare organizat în data de 8 ianuarie 2021 pentru ocuparea unei funcției publice de consilier superior, Catargiu Camelia Cristina fiind membru remunerat în comisia de concurs.

Persoana evaluată a încălcat astfel prevederile art. 70, art. 79, alin. (1), lit. c) și alin. (2) din Legea nr. 161/2003” se arată în comunicatul ANI.

Un secretar al altei comune din județ a explicat pentru Alba24 că asemenea situații sunt întâlnite în cazul administrațiilor mici, din cauza lipsei de personal și unde abia există angajați să fie constituite comisiile.

Este praf aruncat în ochi pentru o situație minoră, este doar o problemă de procedură nerespectată.

Când e vorba de o primărie mică, uneori nu există suficienți angajați ca să te duci pe tot lanțul birocratic.

ANI ignoră situații grave de incompatibilitate, inclusiv în Alba” a spus specialistul consultat de Alba24.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Luca Petru Fățan de la CS Unirea Alba Iulia a obținut prima victorie la un campionat european de box, la cadeți

Publicat

Luca Petru Fățan, sportiv legitimat la CS Unirea Alba Iulia, a obținut prima victorie la un Campionat European de Box, la cadeți, împotriva unui englez. 

A pierdut însă lupta pentru medalie, împotriva unui tânăr de origine ucraineană.

Campionatul Europeană de Box – Cadeți se desfășoară în perioada 10-21 august în Turcia, la Erzum.

Sportivul nostru, în vârstă de 14 ani, a boxat la categoria de greutate 66 de kilograme, fiind antrenat de un an de către Andrei Dărămuș.

Progresul său în această perioadă a fost vizibil. Tânărul a câștigat multe meciuri importante.

”Calificarea, în sine, la Campionatul European de Box a reprezentat o performanță importantă.

Ne bucurăm de prima victorie, ar fi fost într-adevăr un vis să vină acasă și cu o medalie, dar suntem mulțumiți de prestație.

Continuăm pregătirea, nu ne lăsăm și la viitoarele competiții vom fi mai buni”, a spus Andrei Dărămuș.

La lotul național de box, sportivul nostru s-a aflat sub coordonarea profesorului Titi Tudor.

CS Unirea Alba Iulia (director Daniela Moșneag) transmite felicitări sportivului, antrenorului și mult succes la viitoarele competiții.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Indicatoare rutiere de orientare spre Baza de tratament de la Ocna Mureș, achiziționate de Primărie

Publicat

Primăria Ocna Mureș a cumpărat, la finalul lunii iulie, mai multe indicatoare rutiere de orientare spre Baza de tratament, o investiție unică în Transilvania.

Vezi și VIDEO: Cum arată complexul balnear de la Ocna Mureș, care se va deschide la sfârșitul verii. Investiție unică în Transilvania

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, pe platforma SEAP, valoarea indicatoarelor fiind de 9.729 de lei, fără TVA.

Este vorba despre indicatoare rutiere pe suport metalic, respectiv:

  • indicator turier confirmarea direcțiilor de mers pe autostradă – dreptunghi 1.250 mm x 3.250 mm – 2 bucăți
  • indicator direcția spre obiectivul indicat – dreptunghi 1.250 mm x 3.000 mm – 2 bucăți
  • indicator direcția spre obiectivul indicat săgeată – 650 mm x 2.000 mm – 1 bucată

Indicatoarele includ și sistemele de prindere.

Complexul balnear de la Ocna Mureș, o investiție unică în Transilvania, va fi deschis pentru public la sfârșitul acestei veri.

Autoritățile locale și județene dau asigurări că, la final, investiția va rivaliza cu cele din Ungaria, preferate de turiștii români atât vara, cât și iarna.

Baza de tratament, cu o suprafață totală de aproximativ 6400 de metri pătrați este aproape gata.

Primarul Silviu Vințeler spune că dacă totul va merge bine, baza va fi gata la sfîrșitul lunii august, cel târziu în septembrie.

Printre lucrările importnte care mai trebuie realizate sunt montarea a două jacuzzi și a unei piscine pentru copii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Zlatna a cumpărat zece vase florale suspendate, cu prindere pe stâlpi. Cât au costat

Publicat

drona

Primăria orașului Zlatna a cumpărat marți, 16 august, prin intermediul platformei Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), zece vase florale suspendate. 

Achiziția a fost făcută prin cumpărare directă, valoarea totală fiind de 24.800 de lei, fără TVA (circa 5.070 de euro).

Potrivit descrierii, vasele florale suspendate sunt realizate dintr-un plastic special. Acestea sunt prevăzute cu un rezervor de acumulare supraplin apă.

Fiecare vas este compus din două jumătăți, care se îmbină în jurul stâlpului. De asemenea, vasul floral este prevăzut cu suport de prindere pe stâlpii decorativi.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax