ACTUALITATE
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier şi inspector la Primăria Alba Iulia, şofer la Livezile sau consilier la Abrud. LISTA completă
Noi posturi vacante în administraţie au fost făcute publice, în.ianuarie. Vor avea loc mai multe concursuri pentru funcţii în administraţia publică locală şi judeţeană din Alba. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.
Concursuri organizate în perioada ianuarie – februarie şi condiţii de participare:
Primăria Municipiului Alba Iulia
– consilier, clasa I, grad profesional debutant, Biroul resurse umane, relații internaționale;
– inspector, clasa I, grad profesional debutant, Biroul informatică.
Concurs: 24 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.
Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Alba
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Poliția Sanitară Veterinară a Animalelor;
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Antifraudă;
– consilier, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Antifraudă;
– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Economic și Administrativ.
Anunţ publicat în 8 ianuarie 2015, termen de înscrieri 20 de zile. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 61/2008.
Concurs: 9 februarie 2015, ora 10.00, proba scrisă; 11 februarie 2015, ora 10.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A, telefon 0258/835.915 sau 0258/835.950.
Primăria Oraşului Abrud
– consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, A.S, A.T, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului (pe perioadă determinată)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specialitatea asistență socială, drept, administrație publică, studii economice, studii psihologice; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani.
Concurs: 29 ianuarie 2015, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Anunţ publicat în 13 ianuarie, termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.
Primăria Orașului Zlatna
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic.
Concurs: 11 februarie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 17 februarie 2015, ora 11:00: proba interviu.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 ianuarie 2015, ora 16:00
Primăria comunei Livezile
– șofer I. Condiţii generale: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice: studii medii sau profesionale; carnet de conducere categoriile B, C și E; aviz psihologic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Concurs: 4 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 ianuarie 2015, ora 16.00
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
AICI, alte posturi disponibile.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.