Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilieri la Direcţia Veterinară Alba, şofer la CJ şi inspector la Casa de Asigurări de Sănătate. LISTA completă
În lunile ianuarie şi februarie vor avea loc mai multe concursuri pentru posturi vacante în administraţia publică locală şi judeţeană din Alba. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.
Concursuri organizate în perioada ianuarie – februarie şi condiţii de participare:
Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Alba
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Poliția Sanitară Veterinară a Animalelor;
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Antifraudă;
– consilier, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Antifraudă;
– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Economic și Administrativ.
Anunţ publicat în 8 ianuarie 2015, termen de înscrieri 20 de zile. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 61/2008.
Concurs: 9 februarie 2015, ora 10.00, proba scrisă; 11 februarie 2015, ora 10.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A, telefon 0258/835.915 sau 0258/835.950.
Consiliul Județean Alba – funcții contractuale de execuție, vacante, în cadrul Serviciului Administrativ:
– șofer I; condiţii: prevăzute de art.3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice; vechime minimă în muncă de 2 ani; carnet de conducere categoria B, C şi E.
– îngrijitor; condiţii prevăzute de art.3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice; vechime minimă în muncă de 2 ani; disponibilitate program flexibil.
Condiţii generale:
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 15 ianuarie 2015, ora 16.00
Concurs: 22 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Casa de Asigurări de Sănătate Alba
– inspector, clasa I, gradul profesional superior, condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 14 ianuarie, ora 10:00.
Concurs: 27 ianuarie 2015, proba scrisă; 29 ianuarie 2015: proba interviu.
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba
– şef Serviciu Juridic – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba – Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concurs: 23 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă (Târgu-Mureș, sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Mureș); data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Anunţ publicat în 23 decembrie 2014, termen limită de depunere a dosarelor (la sediul unităţii), 20 de zile.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba
– asistent medical – 1/2 normă la Casa de tip familial nr. 10 Alba Iulia
– asistent medical – 1/2 normă la Locuința Protejată pentru persoane cu handicap, nr. 16 Alba Iulia.
Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; să cunoască limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice: studii postliceale absolvite cu diplomă în specialitatea asistență medicală; certificatul de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; autorizație de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical; vechime în profesia de asistent medical: minimum 6 luni.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015
Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi anunţate ulterior.
Dosarul de concurs va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se pot obține la sediul D.G.A.S.P.C. Alba.
Primăria comunei Vidra
– consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Financiar-Contabil. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în științe economice; vechime minimum 5 ani în specialitatea studiilor; cunoștințe operare calculator.
Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 11.00: proba scrisă; data interviului se va comunica ulterior.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015, ora 15.00.
AICI, alte posturi disponibile.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News