Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilieri la Direcţia Veterinară Alba, şofer la CJ şi inspector la Casa de Asigurări de Sănătate. LISTA completă


Publicat

dsvÎn lunile ianuarie şi februarie vor avea loc mai multe concursuri pentru posturi vacante în administraţia publică locală şi judeţeană din Alba. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.

Concursuri organizate în perioada ianuarie – februarie şi condiţii de participare:

Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Alba

consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Poliția Sanitară Veterinară a Animalelor;

consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Antifraudă;

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Antifraudă;

consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Economic și Administrativ.

Anunţ publicat în 8 ianuarie 2015, termen de înscrieri 20 de zile. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 61/2008.

Concurs: 9 februarie 2015, ora 10.00, proba scrisă; 11 februarie 2015, ora 10.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A, telefon 0258/835.915 sau 0258/835.950.

Consiliul Județean Alba – funcții contractuale de execuție, vacante, în cadrul Serviciului Administrativ:

șofer I; condiţii: prevăzute de art.3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice; vechime minimă în muncă de 2 ani; carnet de conducere categoria B, C şi E.

îngrijitor; condiţii prevăzute de art.3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice; vechime minimă în muncă de 2 ani; disponibilitate program flexibil.

Condiţii generale:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 15 ianuarie 2015, ora 16.00

Concurs: 22 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

inspector, clasa I, gradul profesional superior, condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 14 ianuarie, ora 10:00.

Concurs: 27 ianuarie 2015, proba scrisă; 29 ianuarie 2015: proba interviu.

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba

– şef Serviciu Juridic – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba – Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Concurs: 23 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă (Târgu-Mureș, sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Mureș); data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunţ publicat în 23 decembrie 2014, termen limită de depunere a dosarelor (la sediul unităţii), 20 de zile.

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba

asistent medical – 1/2 normă la Casa de tip familial nr. 10 Alba Iulia

asistent medical – 1/2 normă la Locuința Protejată pentru persoane cu handicap, nr. 16 Alba Iulia.

Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; să cunoască limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice: studii postliceale absolvite cu diplomă în specialitatea asistență medicală; certificatul de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; autorizație de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical; vechime în profesia de asistent medical: minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015

Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi anunţate ulterior.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul D.G.A.S.P.C. Alba.

Primăria comunei Vidra

consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Financiar-Contabil. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în științe economice; vechime minimum 5 ani în specialitatea studiilor; cunoștințe operare calculator.

Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 11.00: proba scrisă; data interviului se va comunica ulterior.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015, ora 15.00.

AICI, alte posturi disponibile.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Cum a fost ajutat un angajat de către patronul său din Alba să ajungă acasă, după ce a suferit un accident în Anglia

Publicat

Există omenie chiar și în vremea coronavirusului, fapt dovedit de demersurile făcute de un patron de firmă din Alba, pentru a-și aduce acasă un angajat care a suferit un accident în Anglia. Impresionat de situația descoperită după ce i s-a cerut ajutorul, deputatul Florin Roman a postat pe pagina sa de Facebook detalii despre acest caz:

”Aceasta postare nu este despre rautate, ci despre omenie! Despre diferența de perceptie între legenda și realitate!

Am auzit de multe ori vorba ca “patronii” sunt oameni fără suflet și ii interesează doar profitul.

Am fost contactat azi de o firma privată din Alba. Mi-au cerut sprijinul pentru repatrierea unui angajat, victima a unui accident extrem de grav. Pacientul fost somat sa părăsească spitalul, pentru a face loc cazurilor grave de COVID.

Am luat legătura cu ministrul Aurescu și cu ambasadorul României la Londra și am aflat ca acest pacient nu a fost abandonat, ci spitalizat și îngrijit, cu suport financiar de la firma lui.

MAE a reușit sa-i rezerve un loc la o cursa umanitara, mâine dimineața, dar procedurile de externalizare nu pot fi închise pana la plecarea avionului. Asa ca angajatorul a decis sa plătească transportul rutier al victimei cu o ambulantă privată, pana la granița românească, de unde va fi preluat cu o alta ambulantă.

Nu am vrut sa țin doar pentru mine aceasta întâmplare. Am vrut sa o împărtășesc cu voi, pentru ca dacă vrem sa fim mai buni, trebuie sa promovam și lucrurile bune. Parca ne-am prea obișnuit sa asistam doar la spectacole negative, grotești!”, a scris deputatul PNL pe Facebook.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

INFOGRAFIC: Coronavirus în România. A crescut vârsta medie de îmbolnăviri. Numărul de cazuri pe grupe de vârstă

Publicat

Vârsta medie de îmbolnăviri cu noul coronavirus în România a crescut la 47 de ani, potrivit celei mai recente analize publicate de Institutul Național de Sănătate Publică (INSP). Comparativ, în 28 martie, aceasta era de 46 de ani.

Vârsta medie a persoanelor infectate cu COVID-19 care au decedat a fost de 66.6 ani (vârsta mediană 69 ani), mai mare decât cea a cazurilor de îmbolnăvire. Peste 60% dintre cei decedați sunt bărbați. Decesele din aceste grupe de vârstă au fost înregistrate la persoane spitalizate sau aflate în centre de îngrijire sau dializă.

Analiza INSP a fost făcută pentru perioada 26 februarie – 5 aprilie. În acest interval, erau confirmate 4.051 cazuri de infecție cu coronavirus Covid 19, din care 181 decese. Acum (10 aprilie), numărul cazurilor a ajuns la 5.467 și sunt 265 decese (vineri, până la ora 16.00).

Vezi și HARTA: LISTA pe localități a cazurilor de coronavirus din Alba. Cele mai multe, în Alba Iulia

Pentru perioada luată în calcul de INSP, rata incidenței de cazuri este de aproape 19 la 100.000 de locuitori. 13% dintre pacienții testați în ultimele două săptămâni au fost pozitivi.

De asemenea, 41,1% din totalul cazurilor confirmate au fost înregistrate ca urmare a contactului apropiat cu persoane infectate sosite în România sau cu contacții acestora.

Datele din analiza INSP:

Primul caz de infecție confirmat a fost înregistrat în data de 26 februarie 2020, iar în următoarele două săptămâni s-a menținut caracterul sporadic al bolii, fiind confirmate câte 1-2 cazuri zilnic.

Vezi și GRAFIC: Cum a evoluat numărul de infectări cu coronavirus în județul Alba, de la primul caz descoperit. Situația în 10 aprilie

Din 10 martie numărul zilnic de cazuri confirmate urmează un trend ascendent, cu o medie de 55 de cazuri/zi în săptămâna 16-22 martie, 200 cazuri/zi în săptămâna 23-29 martie, ajungând la o medie de 300 cazuri/zi în ultima săptămână.

Incidența aparentă la 100.000 locuitori în ultimele 14 zile (perioada 23 martie – 5 aprilie): Rata incidenței aparente la nivel național este de 18.24 cazuri la 100.000 de locuitori. Cea mai ridicată incidență aparentă se înregistrează în județul Suceava. Potrivit datelor existente la această oră, județele în care s-au înregistrat un număr mai mare de cazuri confirmate sunt de fapt județele în care se fac și cele mai multe teste. Este posibil ca în județele marcate cu galben pe hartă, în realitate, numărul cazurilor să fie cu mult mai mare.

Distribuția cazurilor pe grupe de vârstă și sex: se observă o ușoară predominantă a genului feminin (56% din total cazuri, raport M/F este de 0.77).

Cazurile confirmate sunt concentrate la vârstele adulte, 78% din cazuri fiind înregistrate la persoane cu vârste cuprinse între 30-69 ani.

  • Au fost înregistrate 127 cazuri la grupa de vârstă peste 80 de ani.
  • Vârsta medie este de 47.6 ani, iar vârsta mediană de 47 ani, din nou, fără diferențe semnificative pe genuri.
  • Vârsta medie a cazurilor decedate a fost de 66.6 ani (vârsta mediană 69 ani).
  • Vârsta medie a deceselor este semnificativ mai mare decât vârsta media a cazurilor. Toate cazurile soldate cu deces aveau boli cronice asociate.
  • Cea mai tânără persoană decedată a avut 27 ani și cea mai vârstnică 94 ani.

S-a evidențiat o predominanță a deceselor în rândul bărbaților. Din totalul celor decedați, 63.5% au fost bărbați, iar raportul M/F în rândul celor decedați a fost de 1.74.

Fatalitatea aparentă pe grupe de vârstă (procentul celor decedați în rândul celor bolnavi) crește exponențial la grupele de vârstă înaintate, fără diferențe după 70 de ani.

Clasificare cazuri: 41.1% din totalul cazurilor confirmate au fost înregistrate ca urmare a contactului apropiat cu persoane infectate sosite în România sau cu contacții acestora

Din totalul de 4.051 de cazuri confirmate în această perioadă, 471 au fost înregistrate la persoane care au revenit în România din străinătate, ponderea cazurilor de import pentru întreaga perioadă analizată fiind de 11.6%. Ponderea cazurilor de import este în scădere în fiecare săptămână. Cea mai frecventă țară de import a cazurilor rămâne Italia, urmată de Spania, Marea Britanie, Franța și Germania.

Personal sanitar: 16.3% din totalul cazurilor confirmate au fost înregistrate în rândul personalului sanitar

În ultimele 14 zile, media probelor pozitive pentru SARS-COV-2 a fost de 13%.

Observații INSP

  • Ponderea cazurilor de import este în continuă scădere.
  • Ponderea cazurilor fără link epidemiologic identificat este crescută în județele în care s-au înregistrat mai multe cazuri în ultima săptămână (Suceava, București, Timiș și Neamț)
  • Ponderea scăzută de probe pozitive arată că situația infecțiilor este în faza de transmitere locală și încă nu există o situație epidemică extinsă.
  • Fatalitatea ridicată în cadrul persoanelor în vârstă de peste 70 de ani cu boli cronice asociate este comparabilă cu cea înregistrată în celelate țări afectate. Decesele din aceste grupe de vârstă au fost înregistrate la persoane spitalizate sau aflate în centre de îngrijire sau dializă, ceea ce impune suplimentarea măsurilor de prevenire a infecției în aceste instituții.
  • Detectarea de cazuri în toate grupele de vârstă, asociate cu transmiterea locală, impun pentru următoarea perioadă menținerea și respectarea la nivel individual a măsurilor de distanțare socială pentru prevenirea răspândirii bolii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Viața în carantină, în Alba Iulia: ”Stăm încuiați în camere, dar mâncarea este bună și primim lenjerie curată când cerem”

Publicat

Loredana este una dintre cele 412 persoane aflate în carantină pe teritoriul județului Alba. Stă închisă de 10 zile într-un hotel din Alba Iulia însă nu e deloc nemulțumită de modul în care este tratată, ba mai mult, ne-a spus că dorește să transmită felicitări personalului unității de cazare.

”Noi am intrat în carantină în data de 1 aprilie la hotel Cetate. Nu știu unde sunt oameni care se pot plânge, aici tot personalul este super ok, vorbesc foarte frumos. Felicitări personalului de la carantină hotel Cetate, multă sănătate!”, ne-a scris tânăra într-un mesaj.

CITEȘTE ȘI HARTA: LISTA pe localități a cazurilor de coronavirus din Alba. Cele mai multe, în Alba Iulia

Ea spune că este din Blaj și a sosit în țară în data de 1 aprilie, venind din Germania. În aceeași zi a fost cazată, în carantină la hotelul din Alba Iulia, iar până în prezent, nu are nicio reclamație de făcut: mâncarea e bună, lenjerie curată primește oricând cere, iar oamenii sunt liniștiți.

”Mâncarea este ok. Ne dau 2 litri de apă zilnic de persoană și o cafeluță”, a scris Loredana, iar ca dovadă ne-a trimis câteva poze cu meniul primit:

”Nu avem voie să ne plimbăm sau să ieșim din cameră. Ne lasă mâncarea la ușă și doar atât ne deschide ușa să o luăm și ne-o închide iarăși. Aici totul este ok, dacă ai nevoie de lenjerie curată anunți fetele care vin cu mâncare și îți aduc. Oameni sunt liniștiți, nu se aude gălăgie sau certuri. Ar merita toți cei ce se ocupă de carantină de la Alba Iulia multe felicitări și multă sănătate, deoarece se vede implicarea lor și răbdarea”, ne-a mai scris Loredana.

CITEȘTE ȘI GRAFIC: Cum a evoluat numărul de infectări cu coronavirus în județul Alba, de la primul caz descoperit. Situația în 10 aprilie

Am primit la redacție și alte mesaje de la persoane aflate în carantină în același hotel. În general lumea e mulțumită cu condițiile de cazare, însă se împacă greu cu starea de izolare și consideră că era mai bine ca oamenii să fie testați iar în cazul în care sunt sănătoși să fie lăsați să plece acasă.

CITEȘTE ȘI  Statul platește 4200 lei pentru fiecare persoană carantinată în județul Alba. Oamenii ar prefera să fie testați și lăsați acasă

Potrivit autorităților, în județul Alba, vineri, 10 aprilie 2020, se aflau în carantină 412 de persoane și alte 932 erau izolate la domiciliu.

Costul pe fiecare persoană carantinată ajunge, pentru 14 zile, la 4.200 de lei (230 de lei cazare și 70 de lei masă, pe zi).

Sursa foto: Cosmin Szekely

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Aplicația de livrare rapidă la domiciliu Glovo, disponibilă și la Alba Iulia. De unde și ce poți comanda online

Publicat

Aplicația de servicii de livrare rapidă Glovo va putea fi folosită, de astăzi, de locuitorii din Alba Iulia pentru a-și face cumpărăturile personale, anunță compania.

În primă fază, locuitorii din Alba Iulia vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

Cu ajutorul categoriei „Curier rapid„, clienții pot folosi aplicația și pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg. Acestea vor ajunge la destinatar în mai puțin de o oră, potrivit sursei citate.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice, mai precizează compania.

Serviciul permite și livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

“În această perioadă, tot mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră în Alba Iulia va fi benefică pentru locuitorii acestui oraș. Încă dinainte de această perioadă, în centrul urban se înregistra o rată a șomajului de circa 3%, ceea ce ne face să credem că serviciile noastre vor fi necesare și multă vreme după ce se vor diminua efectele economice actuale”, a declarat Victor Răcariu, General Manager GlovoRomânia.

Glovo este prezent, deocamdată, în alte 17 orașe din țară.

Cum funcționează aplicația Glovo?

  • descarcă aplicația gratuit de pe Google Play sau App Store și creează-ți un cont;
  • la deschiderea aplicației va trebui să setezi locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;
  • alege o categorie din cele predefinite;
  • comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;
  • vei primi un email cu informații despre comanda plasată;
  • poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
  • plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare
  • la predarea comenzii de către curier verifică dacă totul este în regulă, apoi semnează pentru confirmarea primirii;
  • oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;
  • după finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

Despre Glovo

Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice produs, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 18 orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș și Alba Iulia.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicației Glovo, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.

Potrivit reprezentanților Glovo, în ultima lună, compania a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor din România: a echipat toate sediile Glovo cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnătura de livrare, astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicate curierilor.

Glovo operează în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate