Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Şef Serviciu Juridic la Finanţe, asistenţi medicali la DGASPC, consilieri la Prefectură şi Direcţia Agricolă. Lista completă

Publicat

Finante Alba2 În luna ianuarie vor avea loc mai multe concursuri pentru posturi vacante în administraţia publică locală şi judeţeană din Alba. Vă prezentăm în continuare detalii despre organizarea concursurilor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Posturile sunt pentru perioadă nedeterminată.

Concursuri organizate în ianuarie şi condiţii de participare:

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba

– şef Serviciu Juridic – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba – Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Concurs: 23 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă (Târgu-Mureș, sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Mureș); data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunţ publicat în 23 decembrie 2014, termen limită de depunere a dosarelor (la sediul unităţii), 20 de zile.

Instituția Prefectului – Județul Alba

consilier, clasa I, gradul profesional superior. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Concurs: 12 ianuarie 2015, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional asistent. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 12 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Direcția pentru Agricultură Județeană Alba

– consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Inspecții Implementare Politici și Statistici Agricole. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agricol și horticol; cunoștințe operare PC: nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Concurs: 12 ianuarie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 14 ianuarie 2015, ora 11:00: proba interviu.

Anunţ publicat în 12 decembrie, termen de înscriere 20 de zile.

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba

asistent medical – 1/2 normă la Casa de tip familial nr. 10 Alba Iulia

asistent medical – 1/2 normă la Locuința Protejată pentru persoane cu handicap, nr. 16 Alba Iulia.

Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; să cunoască limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice: studii postliceale absolvite cu diplomă în specialitatea asistență medicală; certificatul de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; autorizație de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical; vechime în profesia de asistent medical: minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015

Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi anunţate ulterior.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul D.G.A.S.P.C. Alba.

Primăria Municipiului Sebeş

– şef Biroul Buget, finanţe, contabilitate, Salarizare. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare PC: nivel mediu.

Concurs: 15 ianuarie 2015, ora 9:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor informatice; 15 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunţ publicat în 11 decembrie. Termen de înscrieri 20 de zile.

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Patrimoniu și Transport

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniulagronomiei sau ingineriei civile; cunoștințe operare PC: nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 decembrie 2014, ora 16:00

Concurs: 5 ianuarie, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior. Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul informatică sau ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației; cunoștințe operare PC: nivel avansat; cunoștințe de întreținere hardware și software; cunoștințe de bază în proiectarea și gestionarea bazelor de date; cunoștințe de configurare și întreținere rețele LAN; cunoștințe de securitate în internet.

referent, clasa III, grad profesional superior. Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC nivel mediu; curs inspector Protecție Civilă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 30 decembrie 2014, ora 16.00.

Concurs: 12 ianuarie, ora 10:00: proba scrisă; kdata și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul Investiții și Achiziții Publice, Compartimentul Investiții. Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei civile; cunoștințe operare PC: nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Concurs: 19 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 ianuarie 2015, ora 16:00.

Primăria Municipiului Blaj

consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Biroului Juridic Contencios. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.

Concurs: 14 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; 16 ianuarie 2015, ora 14:00: proba interviu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 30 decembrie 2014.

Primăria Orașului Cugir

– inspector de specialitate, gradul profesional IA în cadrul Serviciului Comunitar Local de Utilităţi Publice al Oraşului Cugir – Compartiment Gospodărie Comunală, spaţii verzi. Condiţii: are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 5 ani.

Concurs: 9 ianuarie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 15 ianuarie 2015, ora 14:00: proba interviu

Termenul limită pentru depunere a dosarelor; 30 decembrie 2014, ora 16.00

Dosarul de concurs va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Primăria oraşului Teiuş

– şef Serviciul Buget, contabilitate, finanţe, ajutor social, administraţie publică, transport. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 – legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 19 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunţ publicat în 18 decembrie. Termen limită pentru înscrieri, 20 de zile.

Primăria comunei Vidra

consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Financiar-Contabil. Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în științe economice; vechime minimum 5 ani în specialitatea studiilor; cunoștințe operare calculator.

Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 11.00: proba scrisă; data interviului se va comunica ulterior.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2015, ora 15.00.

şofer. Condiţii: are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice: permis de conducere categoria D; atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport public de persoane în termen de valabilitate; cartelă tahograf electronic valabilă.

Concurs: 12 ianuarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 30 decembrie 2014, ora 15.00.

Primăria comunei Ighiu

auditor, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Audit din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ighiu. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an.

Concurs: 20 ianuarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data interviului se va comunica ulterior.

Anunţ publicat în 19 decembrie. Termen pentru înscrieri, 20 de zile.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax