Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilieri la Primăria Alba Iulia, referent, asistente medicale şi bibliotecar la Cîmpeni. Alte funcţii vacante, LISTA completă
În luna august, se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în luna august şi condiţii de participare:
Primăria Municipiului Alba Iulia
– consilier, clasa I, gradul superior – Direcţia Tehnică, dezvoltare (2 posturi)
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
– consilier, clasa I, gradul superior – Biroul întreţinere şi reparaţii clădiri (2 posturi)
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Anunţ publicat în 17 iulie, termen pentru depunerea dosrelor de înscriere 20 de zile.
Concurs: 18 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, gradul profesional principal – Biroul întreținere și reparații drumuri și siguranța circulației. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul inginerie civilă, ingineria transporturilor sau inginerie mecanică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.
– inspector, clasa I, gradul profesional principal – Compartiment energetic. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineria instalațiilor, inginerie energetică sau inginerie electrică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.
– inspector, clasa I, gradul profesional asistent – Compartiment energetic. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineria instalațiilor, inginerie energetică sau inginerie electrică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.
Concurs: 12 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– şef serviciu gradul II – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul investiţii şi lucrări publice
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
– şef serviciu, gradul II – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;
– şef birou, gradul II – Biroul întreţinere şi reparaţii şi siguranţa circulaţiei.
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concurs: 5 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– îngrijitor în cadrul Serviciului Public Administrarea Patrimoniului Local. Condiţii: studii medii sau generale; capacitate de integrare şi lucru în echipă, sociabilitate, responsabilitate, flexibilitate, adaptabilitate, caracter echilibrat.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 iulie 2015, ora 15:00
Concurs: 4 august 2015, ora 10:00: proba scrisă.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, etaj 2, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
– inspector clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului evaluare complexă persoane adulte cu handicap. Condiţii: absolvent cu diplomă de licenţă al învățământului superior de lungă durată cu diploma de licenţă în specialitatea psihologic; vechime în specialitate minim 5 ani; libera practică.
– inspector clasa I gradul asistent din cadrul Serviciului management de caz pentru copii şi adulţi. Condiţii: absolvent cu diplomă de licenţă al învățământului superior de lungă durată cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe sociale; vechime 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
– inspector clasa I gradul asistent din cadrul Serviciului contabilitate – salarizare. Condiţii: absolvent cu diplomă de licenţă al învățământului superior de lungă durată cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe sociale; vechime 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 august 2015
Concurs: 11 august 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 13 august 2015, ora 10.00 – proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0257/210055 int. 139.
Primăria Oraşului Câmpeni
– referent IA la Gospodărie Comunală. Condiţii: studii medii tehnice; vechime în specialitatea studiilor 5 ani.
Anunţ publicat în 22 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.
Concurs: 24 august 2015, ora 8.00: proba scrisă; 26 august 2015, ora 12:00: proba interviu.
– asistente medicale din cadrul Cabinetului medical şcolar (2 posturi, funcţii contractuale de execuție)
Condiţii: diplomă de şcoală sanitară postliceala sau echivalentă – certificare ca membru a Ordinului Asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din Romania, având certificatul vizat pe anul 2015.
Anunţ publicat în 22 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.
Concurs: 17 august 2015, ora 8:00: proba scrisă; 19 august 2015, ora 12:00: proba interviu.
– bibliotecar II la Biblioteca orăşenească (funcţie contractuală de execuție, temporar vacantă)
Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, vechime în specialitatea studiilor 1 an.
Anunţ publicat în 22 iulie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.
Concurs: 24 august 2015, ora 8.00 – proba scrisă; 26 august 2015, ora 12:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. ]Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, Județul Alba, telefon 0258/771.215.
Primăria Comunei Ciugud
– inspector de specialitate II în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, Resurse Umane (post contractual de execuție)
Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, specializarea: studii economice, administraţie publică sau drept; vechime în specialitatea studiilor de minimum 1 an.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 august 2015, ora 16:00
Concurs: 17 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; 17 august 2015, ora 14:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ciugud, din localitatea Ciugud, nr. 157, Judeţul Alba, tel./fax: 0258/841.205, interior 104
Primăria Comunei Cetatea de Baltă
– asistent medical comunitar la Serviciul Public Sănătate
Condiţii: minimum 1 an vechime în muncă, în funcția asistent medical; studii post liceale în specialitatea asistenţă medicală, absolvite cu diplomă; disponibilitate program flexibil.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 5 august 2015, ora 15:00
Concurs: 14 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Cetatea de Baltă, Judeţul Alba, telefon 0258/886.128.
Primăria Comunei Lopadea Nouă
– consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Agricol.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agricol; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoștințe de operare PC.
– consilier, clasa I, grad professional asistent la Compartimentul Achiziții Publice.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul știinețe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cursuri de achiziții publice; cunoștințe de operare PC.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 august 2015, ora 16:00
Concurs: 19 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi ommunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lopadea Nouă, județul Alba, telefon 0258/875.245.
Citeşte şi Primăria Aiud: Concurs pentru muncitor calificat, în cadrul Compartimentului Reparaţii, Întreţinere Drumuri. Condiţii de participare
Școala Gimnazială Nr. 2 din Sebeș
– administrator financiar, grad I
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu; în vederea exercitării vizei CFP: vechime în contabilitate bugetară minim 3 ani sau acreditare de Controlor Financiar, COD COR 121121; acreditare obţinută în urma absolvirii unui curs postuniversitar cu competenţe profesionale dobândite în urma absolvirii cursului şi menţionate pe suplimentul descriptiv al diplomei; organizarea Controlului Financiar Preventiv; elaborarea documentelor specifice CFP; efectuarea CFP asupra documentelor şi angajamentelor bugetare; efectuarea CFP asupra altor documente şi operaţii specifice.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 iulie 2015, ora 14.00
Concurs: 10 august 2015, ora 9:00: proba scrisă; 12 august 2015, ora 12:00: proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Școlii Gimnaziale Nr.2 Sebeș, Piața Libertății, nr.1, telefon 0258/731.922.
Primăria Oraşului Abrud
– asistent medical principal, treapta I studii medii, în cadrul Structurii de Sănătate şi Asistenţă Medicală
Condiţii: studii de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 iulie 2015, ora 16:00
Concurs: 5 august 2015, ora 10.00: proba scrisă; 7 august 2015, ora 14.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Citeşte şi CONCURS la DSVSA Alba: Nouă posturi temporar vacante de medic și asistent veterinar, tehniciar, laborant și inspectori. Condiții de înscriere
Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Blaj
– consilier, clasa I, grad profesional superior
Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Data limită de depunere a dosarelor; 30 iulie 2015, ora 13:00
Concurs: 12 august 2015, ora 10:00: proba scrisă;
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj, telefon, 0258/710110.
Casa de Asigurări de Sănătate Alba
– consilier, gradul profesional superior
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 iulie 2015, ora 10:00
Concurs: 4 august 2015 – proba scrisă; 6 august 2015: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Alba cu sediul în Alba-Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/834.339.
Primăria Orașului Teiuș
– consilier, clasa I, grad profesional superior, la Serviciul impozite Buget, Contabilitate, Ajutor social, Administrație publică, Transport – Compartiment Contabilitate
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 iulie 2015, ora 13:00
Concurs: 12 august 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentate se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, județul Alba, telefon 0258-851101 interior 25.
Primăria Comunei Poșaga
– șofer
Condiții: studii profesionale sau generale, posesor permis de conducere categoria D, atestat profesional transport public persoane, aviz psihologic valabil pentru conducător auto transport persoane categoria D, aviz medical valabil pentru conducător auto transport persoane categoria D, vechime în meseria de şofer, categoria D, minim 5 ani.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 30 iulie 2015, ora 14.00
Concurs: 3 august 2015, ora 10.00 – proba scris[; 4 august 2015, ora 10.00 – interviu.
Primăria Comunei Noşlac
– referent asistent, la Compartimentul Relaţii cu Publicul
Condiții: studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 iulie 2015, ora 15:00
Concurs: 5 august 2015, ora 10:00: proba scrisă.
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News