Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Director Centru de Informare Turistică şi ghid turistic la Blaj, alte posturi la primării. LISTA completă

Publicat

primaria municipiului sebes

primarie primaria sebes 2 În lunile iulie şi august, se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în perioada iulie – august şi condiţii de participare:

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj

-consilier, clasa I, grad profesional superior

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Data limită de depunere a dosarelor; 30 iulie 2015, ora 13:00

Concurs: 12 august 2015, ora 10:00: proba scrisă;

director Centru de Informare Turistică (post contractual de conducere)

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, limbi străine (engleză, franceză), cunoştinţe studii, IT (cunoştinţe de operare calculator), de preferinţă utilizarea aplicaţiilor Word, Excel, Internet

Data limită pentru depunerea dosarelor: 21 iulie 2015

Concurs: 29 iulie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 31 iulie 2015, ora 14.00 – proba interviu.

-agent de turism /ghid de turism

Condiţii: studii liceale finalizate cu Diplomă de Bacalaureat, limbi străine (engleză, franceză);

Data limită pentru depunerea dosarelor: 21 iulie 2015

Concurs: 29 iulie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 31 iulie 2015, ora 14.00 – proba interviu

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj, telefon, 0258/710110.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

-consilier, gradul profesional superior

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 iulie 2015, ora 10:00

Concurs: 4 august 2015 – proba scrisă; 6 august 2015: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Alba cu sediul în Alba-Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/834.339.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu gradul II – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul investiţii şi lucrări publice

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

şef serviciu, gradul II – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;

şef birou, gradul II – Biroul întreţinere şi reparaţii şi siguranţa circulaţiei.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

Concurs: 5 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, etaj 2,  telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia

infirmieră debutant (2 posturi). Condiţii: studii generale, curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizat de formare profesională sau dovada înscrierii la un curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizai de formare profesională

îngrijitoare. Condiţii: studii generale.

Concurs: 17 iulie 2015 ora 15:00 – termen limită de depunere a dosarelor; 24 iulie 2015 ora 10,00: proba scrisă și practică.

Relații suplimentare se obțin la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba lulia www.apulum.ro.

 

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Alba

consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Beneficii de asistență socială, programe de servicii sociale, incluziune socială, egalitate de șanse.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2015

Concurs: 3 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Alba din municipiul Alba Iulia, str. Nicolae Titulescu nr. 10B, telefon 0258/812.736, interior 105.

 

Primăria Municipiului Sebeş – Serviciul Poliția Locală

polițist local, clasa III, gradul profesional superior (2 posturi) – Compartimentul Circulație Rutieră;

polițist local, clasa III, gradul profesional superior (2 posturi) – Compartimentul Ordine Publică, Pază Obiective;

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 iulie 2015, ora 16:30.

Concurs: 3 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, judeţul Alba, telefon 0258/731.004,  interior 133.

 

Serviciul Public de Asistență Socială Sebeș

consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Protecţia Vârstnicilor şi a Persoanelor cu Handicap

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor sociale/asistență socială.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2015, ora 16:00

Concurs: 4 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

-de referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Buget Finanţe, Contabilitate, Resurse Umane

Condiții: studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat în domeniul economic; vechime în specialitate – 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor:21 iulie 2015, ora 16:00:

Concurs; 04 august 2015, ora 10:00: proba scrisă;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Asistență Socială Sebeș, Județul Alba, din str. Aleea Lac, nr. 12, telefon 0258/731.007 și 0258/730.611.

 

Primăria Orașului Cugir

inspector de specialitate – Serviciul Public de Asistenţă Socială.

Condiţii:

asistent medical cu studii postliceale: diplomă de absolvire şcoală postliceală sanitară, şcoală de specializare postliceală sanitară, sau şcoală tehnică sanitară, eliberată de Ministerul Sănătăţii, Ministerul Învăţământului şi Ştiinţei/Ministerul Educaţiei Naţionale; certificat de absolvire şcoală postliceală sanitară, eliberat de Ministerul Educaţiei Naţionale/Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului; atestat eliberat de Ministerul Învăţământului şi Ministerul Sănătăţii; certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătăţii Publice; certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

asistent medical cu studii medii: diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul Învăţământului şi Ştiinţei; de preferinţă, absolvent al cursurilor de formare profesională ca asistent medical comunitar, dovedite prin : diplome, certificate, titluri sau alte dovezi de calificare în acest domeniu care fac obiectul de activitate al profesiei de asistent medical comunitar.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 17 iulie 2015, ora 13:30

Concurs: 27 iulie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2015: proba interviu.

inspector, clasa I, grad professional asistent – Direcția Venituri, Compartimentul Urmărire, control și executare silită a taxelor și impozitelor locale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile contabilitate, economie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 22 iulie 2015

Concurs: 5 august 2015, ora 11:00: proba scrisă; 7 august 2015: proba interviu.

mediator sanitar în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială

Condiţii: învățământ general obligatoriu, absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar, recomandare din partea unei organizații active ale comunității de romi din unitatea teritorial-administrativă Cugir;

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 17 iulie 2015, ora 13:30

Concurs: 27 iulie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2015: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Comunei Mogoș

-consilier, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul contabilitate

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 24 iulie 2015, ora 16:00:

Concurs: 10 august 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Poșaga

-șofer

Condiții: studii profesionale sau generale, posesor permis de conducere categoria D, atestat profesional transport public persoane, aviz psihologic valabil pentru conducător auto transport persoane categoria D, aviz medical valabil pentru conducător auto transport persoane categoria D, vechime în meseria de şofer, categoria D, minim 5 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 30 iulie 2015, ora 14.00

Concurs:03 august 2015, ora 10.00 – proba scrisa; 04 august 2015, ora 10.00 – interviu.

Primăria Comunei Noşlac

-referent asistent, la Compartimentul Relaţii cu Publicul

Condiții: studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 iulie 2015, ora 15:00

Concurs: 05 august 2015, ora 10:00: proba scrisă.

Primăria Comunei Sântimbru

inspector, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Contabilitate

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor:20 iulie 2015, ora 15:00

Concursul: 30 iulie 2015, ora 11:00: proba scrisă.

AICI, alte posturi.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax