Connect with us
Advertisement

Actualitate

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Secretar la Universitatea din Alba Iulia, inspector la Primăria Zlatna, asistenţi medicali la Aiud şi Abrud. LISTA completă

Publicat

uab sediu În perioada septembrie-octombrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în perioada septembrie-octombrie şi condiţii de participare:

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

secretar gradul III în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I Bologna licenţă şi Ciclul II Bologna – master, sau echivalentă acestora); vechime în domeniul studiilor absolvite, pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată – minimum 3 ani şi 6 luni; cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională (preferabil limba engleză);

cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel).

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 7-18 septembrie 2015

Concurs: 29 septembrie 2015, orele 10.00 – proba scrisă (la sediul universităţii – Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic).

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba sau la telefon 0258-806275; 0258-806276.

 

Primăria Municipiului Aiud

Serviciul Public de Asistenţă Socială

asistent medical debutant la Serviciul Public de Asistenţă Socială – Compartiment Asistenţă Medicală. Condiții: diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu

îngrijitor la Serviciul Public de Asistenţă Socială – Compartiment Creşa- 2 posturi

Condiții: studii medii liceale absolvise cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă de minimum 1 an

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 septembrie 2015, ora 14.00.

Concurs: 5 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 13.

 

Primăria Orașului Zlatna

– inspector de specialitate, gradul profesional II

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea ingineria mediului sau ştiinţa mediului.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 2 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piaţa Unirii nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

 

Primăria Oraşului Abrud

asistent medical debutant – studii medii, în cadrul Serviciului de Sănătate şi Asistenţă Socială

Condiţii: studii de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 septembrie 2015, ora 16.00

Concurs: 30 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 1 octombrie 2015, ora 14.00 – proba interviu.

asistent social, studii superioare, în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, A.S., A.T

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă – specialitatea asistenţă socială.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 28 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 29 septembrie 2015, ora 14.00 – proba interviu.

șofer I în cadrul Serviciului de Administrare a Domeniului Public şi Privat

Condiţii: studii medii liceale absolvite eu diplomă de bacalaureat; posesor permis de conducere categoriile: B, C, D; atestat profesional transport public de persoane, în termen de valabilitate; posesor cartelă tahografîcă; vechime în funcţia de şofer categoria D: minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 septembrie 2015, ora 16:00.

Concurs: 29 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 30 septembrie 2015, ora 14.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– secretar al oraşului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Anunţ publicat în 31 august, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 1 octombrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Secretari de comune la Primăriile Hopîrta, Şugag, Lupşa, Bucium, Ciuruleasa şi Ceru Băcăinţi

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; în cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de studii şi condiţia de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate;

– persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă.

Anunţ publicat în 31 august, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

Concurs: 1 octombrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Curtea de Apel Alba lulia

– consilier, clasa I gradul asistent la Tribunalul Hunedoara;

– referent, clasa III gradul superior la Tribunalul Sibiu

Termen limită de depunere a dosarelor: 17 septembrie 2015.

Concurs: 29 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 1 octombrie 2015 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul la sediul Tribunalului Hunedoara, Tribunalului Sibiu şi a Curţii de Apel Alba lulia, telefon 0258.810.289.

Școala Gimnazială Nr. 2, Sebeş

administrator financiar, grad 1

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; cunoştinţe operare calculator – nivel mediu; cunoaşte programe specifice raportărilor contabile către I.S.J., Primărie, M.E.C.T.S.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 14 septembrie 2015, ora 14.00.

Concurs: 23 septembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă; 28 septembrie 2015, ora 12:00: proba scrisă;

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială Nr. 2, Sebeş din Str. Piaţa Libertăţii.

Primăria Comunei Sălciua

asistent medical comunitar la Compartimentul Sănătate

Condiții: studii de specialitate în domeniul asistenţei medicale; vechime în specialiate: minimum 1 an; abilități de comunicare şi muncă în echipă; conduită profesională corespunzătoare.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 septembrie 2015, ora 13.00.

Concurs: 5 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 5 octombrie 2015, ora 12:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Sălciua, Județul Alba, str. Principală, nr. 62, telefon: 0258/788.740.

Primăria Comunei Gârda de Sus

– consilier debutant;

– asistent medical comunitar debutant.

Condiţii: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; disponibilitate program flexibil.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Gârda de Sus din satul Gârda de Sus, nr. 46A, comuna Gârda de Sus, Judeţul Alba, telefon 0258/778.141.

Primăria Comunei Sântimbru

șofer tr.I, din cadrul Compartimentului întreţinere şi Gospodărire.

Condiţii: studii medii, 5 ani vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 22 septembrie 2015, ora 11:00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, din Str. Blajului nr. 187 telefon 0258/842101.

 

Primăria Comunei Rădeşti

muncitor necalificat treapta I – Compartimentul Deservire. Condiţii: studii medii cu sau fără diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 1 an şi 6 luni.

referent IA – Compartimentul Relaţii Publice. Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 2 ani şi 6 luni.

Termen limită de depunere a dosarelor: 16 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 14 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Rădeşti, Judeţul Alba şi la numărul de telefon 0258/879.300.

Primăria Comunei Gârda de Sus

– consilier debutant;

– asistent medical comunitar debutant

Condiţii: disponibilitate program flexibil.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 septembrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 21 septembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Gârda de Sus din satul Gârda de Sus, nr. 46A, comuna Gârda de Sus, Judeţul Alba, telefon 0258/778.141.

AICI, alte posturi.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement