Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Şefi servicii la Primăria Alba Iulia, consilier juridic la AJPIS Alba, poliţişti locali la Sebeş şi alte funcţii în primării. LISTA completă
În lunile iulie şi august, se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în perioada iulie – august şi condiţii de participare:
Primăria Municipiului Alba Iulia
– şef serviciu gradul II – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul investiţii şi lucrări publice
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
– şef serviciu, gradul II – Serviciul verificare, evaluare şi achiziţii publice
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;
– şef birou, gradul II – Biroul întreţinere şi reparaţii şi siguranţa circulaţiei.
Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie civilă; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitate a studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concurs: 5 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, etaj 2, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.
Căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia
– infirmieră debutant (2 posturi). Condiţii: studii generale, curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizat de formare profesională sau dovada înscrierii la un curs de infirmieră organizat de un furnizor autorizai de formare profesională
– îngrijitoare. Condiţii: studii generale.
Concurs: 17 iulie 2015 ora 15:00 – termen limită de depunere a dosarelor; 24 iulie 2015 ora 10,00: proba scrisă și practică.
Relații suplimentare se obțin la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba lulia www.apulum.ro.
Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Alba
– consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Beneficii de asistență socială, programe de servicii sociale, incluziune socială, egalitate de șanse.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice; vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoştinţe operare PC.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2015
Concurs: 3 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare se obțin la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Alba din municipiul Alba Iulia, str. Nicolae Titulescu nr. 10B, telefon 0258/812.736, interior 105.
Primăria Municipiului Sebeş – Serviciul Poliția Locală
– polițist local, clasa III, gradul profesional superior (2 posturi) – Compartimentul Circulație Rutieră;
– polițist local, clasa III, gradul profesional superior (2 posturi) – Compartimentul Ordine Publică, Pază Obiective;
Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 iulie 2015, ora 16:30.
Concurs: 3 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.
Serviciul Public de Asistență Socială Sebeș
– consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Protecţia Vârstnicilor şi a Persoanelor cu Handicap
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor sociale/asistență socială.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 iulie 2015, ora 16:00
Concurs: 4 august 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Asistență Socială Sebeș, Județul Alba, din str. Aleea Lac, nr. 12, telefon 0258/731.007 și 0258/730.611.
Primăria Oraşului Câmpeni
– medic specialist medicină generală din cadrul Cabinetului medical şcolar
Condiţii: diplomă de medic sau diplomă de licenţă în medicină; certificare ca membru a Colegiului Medicilor din România – Colegiul Medicilor Alba; certificatul vizat pe anul 2015; stagiul de rezidenţiat terminat; examen de medic specialist în specializările: medicină de familie sau pediatrie.
Concurs: 27 iulie 2015, ora 08:00: proba scrisă; 29 iulie 2015, ora 12:00: proba interviu.
Anunţ publicat în 3 iulie, termen 10 zile pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul instituţiei.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. ]Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, Județul Alba, telefon 0258/771.215.
Primăria Orașului Cugir
– inspector de specialitate – Serviciul Public de Asistenţă Socială.
Condiţii:
– asistent medical cu studii postliceale: diplomă de absolvire şcoală postliceală sanitară, şcoală de specializare postliceală sanitară, sau şcoală tehnică sanitară, eliberată de Ministerul Sănătăţii, Ministerul Învăţământului şi Ştiinţei/Ministerul Educaţiei Naţionale; certificat de absolvire şcoală postliceală sanitară, eliberat de Ministerul Educaţiei Naţionale/Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului; atestat eliberat de Ministerul Învăţământului şi Ministerul Sănătăţii; certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătăţii Publice; certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
– asistent medical cu studii medii: diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul Învăţământului şi Ştiinţei; de preferinţă, absolvent al cursurilor de formare profesională ca asistent medical comunitar, dovedite prin : diplome, certificate, titluri sau alte dovezi de calificare în acest domeniu care fac obiectul de activitate al profesiei de asistent medical comunitar.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 17 iulie 2015, ora 13:30
Concurs: 27 iulie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2015: proba interviu.
– inspector, clasa I, grad professional asistent – Direcția Venituri, Compartimentul Urmărire, control și executare silită a taxelor și impozitelor locale
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile contabilitate, economie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 22 iulie 2015
Concurs: 5 august 2015, ora 11:00: proba scrisă; 7 august 2015: proba interviu.
– mediator sanitar în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială
Condiţii: învățământ general obligatoriu, absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar, recomandare din partea unei organizații active ale comunității de romi din unitatea teritorial-administrativă Cugir;
Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 17 iulie 2015, ora 13:30
Concurs: 27 iulie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2015: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
Funcţii contractuale de execuţie
– referent IA – Serviciul Achiziţii, Patrimoniu, Tehnic şi administrativ, cu locul de muncă la Complex de Servicii Comunitare Aiud – Sâncrai
– educatori (2 posturi) – Casa de tip „Speranţa Copiilor” Cugir
– educator – Casa de tip Familial nr. 4, Blaj
– educator la Centrul de primire în regim de urgenţă „Pinocchio”, Alba Iulia (funcţie temporar vacantă)
Condiţii: are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 iulie 2015, ora 16.00
Concurs: 16 iulie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr, 68, Alba Iulia, tel. 0258/818.266, interior 115.
Primăria Municipiului Aiud
– șef centru, gradul II al Biroului Centru Social Multifuncţional pentru Persoane cu Dizabilităţi din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul kinetoterapie sau psihologie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 2 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2015, ora 16:00
Concurs: 20 iulie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 13.
Primăria comunei Ciuruleasa
– inspector debutant – Relaţii cu publicul studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cunoștințe operare PC, nivel avansat;
– referent debutant – Compartimentul financiar contabil. studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; cunoștințe operare PC, nivel avansat;
Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 iulie 2015, ora 16:00
Concurs: 16 iulie 2015, ora 9:00: proba scrisă; 20 iulie 2015, ora 10:00: proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei comunei Ciuruleasa, jud.Alba, telefon: 0258/780605 fax: 0258/780605
Primăria Oraşului Abrud
– muncitor calificat, treapta I conducător autospecială, în cadrul Serviciului Public de Salubritate Abrud
Condiţii: vechime efectivă în muncă conducător autospecială: minimum 5 ani, dovedită cu carnet de muncă sau adeverinţă de vechime în muncă; studii medii; atestat profesional pentru transport marfă.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 iulie 2015, ora 14:00
Concurs: 16 iulie 2015, ora 10.00: proba scrisă; 17 iulie 2015, ora 14.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News