Administrație
POSTURI la DGASPC Alba, AJPIS, Primăria Alba Iulia, spitalele din Aiud şi Cîmpeni şi alte instituţii din judeţ
În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba
– şef serviciu la Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba
Condiţii: studii universitare de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie, asistenţă socială sau sociologie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2018, ora 16.00
Concurs: 14 august 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– şef serviciu – Serviciul Resurse Umane – Administrativ din cadrul aparatului de specialitate al primarului
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice, domeniul de licenţă marketing sau ramura de ştiinţă: ştiinţe juridice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2018
Concurs: 20 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Primăria Municipiului Alba lulia
– şef birou, gradul II, clasa I – Biroul constatare, impunere persoane fizice.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI); ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi intr-o funcţie publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 iulie 2018, ora 15:00
Concurs: 14 august 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Primăria Alba Iulia – Creşa 1 Cetate
– îngrijitor de copii (2 posturi) – studii generale
Primăria Alba Iulia – Creşa 1 Ampoi
– îngrijitor de copii (2 posturi) – studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
Primăria Alba Iulia – Creşa 2 Ampoi
– îngrijitor de copii (2 posturi) – studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
– îngrijitor clădiri – studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462.
Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Alba
– expert extern (post în afara organigramei, pe perioadă determinată, parte din echipa de implementare a proiectului „INTESPO – înregistrarea Tinerilor în Evidenţele Serviciului Public de Ocupare“, contract de finanţare POCU/2/3/113589)
Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă – minimum 3 ani; vechime minimă – 2 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 26 iulie 2018, ora 16.00
Concurs: 3 august 2018, ora 9.00 – proba scrisă; 8 august 2018, ora 9.00: proba interviu.
Detalii suplimentare, pe site-ul Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Alba, la sediul instituţiei sau la telefon 0258/812736, int. 104.
Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud
– director financiar-contabil
Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; minimum 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 iulie, ora 15.00.
Concurs: 30 iulie 2018, ora10.00 – proba scrisă; 31 iulie, ora 10.00 – susţinerea proiectului de specialitate şi interviul de selecţie.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul spitalului la secretariatul comisiei de concurs sau la telefon 0258861302, interior 102.
Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș
– consilier juridic IA – Compartimentul Juridic;
Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor juridice; master specialitatea juridică; minimum 3 ani vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC.
– şef formaţie muncitori II – Compartimentul întreţinere şi Reparaţii;
Condiţii: studii medii cu diplomă de bacalaureat; cunoştinţe operare PC; minimum 5 ani vechime în muncă.
– şofer I – Compartimentul Administrativ.
Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria C, E; minimum 5 ani vechime în muncă.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2018, ora 15.00
Concurs: 26 iulie 2018, ora 10.00: proba practică; 1 august 2018, ora 10.00: proba scrisă; 6 august 2018, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.
Ocolul Silvic Sebeş R.A.
– şef district
Condiţii: studii medii sau postliceale de specialitate.
– pădurar
Condiţii: liceu de specialitate sau şcoală profesională de specialitate pentru postul de pădurar
Termenul limită de depunere a dosarelor 25 iulie 2018, ora 14:00
Concurs: 30 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 30 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725
Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş
– muncitor I
Condiţii: studii – şcoală profesională confecţioner îmbrăcăminte; vechime – minimum un an.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 iulie 2018, ora 13.00
Concurs: 1 august 2018, ora 10.00 – proba scrisă; 2 august 2018, ora 10.00 – proba practică
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, judeţul Alba, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772.
Spitalul de Boli Cronice Câmpeni
– economist debutant în cadrul structurii de management al calităţii serviciilor medicale
Condiţii: studii economice universitare de licenţa absolvite cu diplomă; cunoştinţe de operare pe calculator (dovedite cu diplomă).
Termen limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2018, ora 15:00
Concurs: 1 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; 6 august 2018, ora 10:00: proba interviu.
Informaţii suplimentare se pot obţine la serviciu personal/RU.N.O.S. al unităţii sau la tel: 0258/771.582 intre orele 07.00-15.00.
Primăria comunei Mirăslău
– secretar al comunei
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 august 2018
Concurs: 20 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria comunei Râmeţ
– inspector, clasa I, grad profesional superior
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ștință RSI: ingineria resurselor vegetale și animale, medicină veterinară, științe juridice sau științe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 7 ani.
Concurs: 9 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; 13 august 2018, ora 10:00: proba interviu.
Relații suplimentare: Primăria Comunei Râmeţ, judeţul Alba, telefon 0258/880.026, e-mail: primariaramet2008@yahoo.com.
ALTE POSTURI
Consiliul Judeţean Alba
– inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Monitorizare şi sustenabilitate proiecte – Serviciul Accesare şi coordonare proiecte din cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Bugete.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ingineria resurselor vegetale şi animale, Domeniul de licenţă (DL) – Silvicultură; sau în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ingineria mecanică, mecatronică, inginerie industrială şi management, Domeniul de licenţă (DL) – Ingineria mediului sau în Domeniul fundamental (DFI) — Matematică şi ştiinţe ale naturii, ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţele pământului şi atmosferei, Domeniul de licenţă (DL) Ştiinţa mediului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 5 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 iulie 2018, ora 16:30
Concurs: 27 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Arii Protejate, Direcția Amenajarea Teritoriului şi Urbanism
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești, ramura de științe (RSI) – Ingineria resurselor vegetale și animale, domeniul de licență (DL) – Silvicultură; sau în domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești, ramura de științe (RSI) – Ingineria mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, Domeniul de licență (DL) – Ingineria mediului sau în domeniul fundamental (DFI) – Matematică și științe ale naturii, ramura de științe (RSI) Științele pământului și atmosferei, domeniul de licență (DL) – Știința mediului; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termen limită de depunere a dosarelor: 24 iulie 2018
Concurs: 6 august 2018, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața. Ion I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.
Primăria Municipiului Sebeș
– director executiv – Direcția Tehnică
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginerești; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2018, ora 14:00
Concurs: 26 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; 31 iulie 2018, ora 11:00: proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.
Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud
– şef serviciu – Serviciul Asistenţă Socială, Beneficii Sociale
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice; ştiinţe administrative: specializarea administraţie publică, administraţie europeană, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 iulie 2018
Concurs: 30 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News