Connect with us
Publicitate

Administrație

POSTURI la DGASPC Alba, primăriile din Alba Iulia, Cugir, Blaj şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii

muncaacasa

Publicat

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Alba

şef birou – Biroul Intervenţie în Regim de Urgenţă în Domeniul Asistenţei Sociale Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie,asistenţă socială sau sociologie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare -exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 august

Concurs: 28 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– şef serviciu – Serviciul Evaluare Complexă Copii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie,asistenţă socială sau sociologie; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare -exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 august 2018

Concurs: 28 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Alba Iulia

– consilier gradul profesional debutant – Compartiment Spaţiul Expoziţional „Principia“

Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, în domeniul de licenţă (DL): geografie, specializarea: geografia turismului; vechime în specialitatea studiilor necesară; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu; cunoştinţe de minim două limbi străine de circulaţie internaţională (engleză şi franceză) – nivel avansat.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 august 2018, ora 15:00

Concurs: 14 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice sau ştiinţe juridice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 7 august 2018, ora 15:00

Concurs: 21 august 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse, Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462.

Primăria Cugir

– referent, clasa III, gradul profesional principal – Compartimentul Urmărire, Control și Executare Silită – Direcția Venituri.

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 9 august 2018

Concurs: 14 august 2108, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef birou în cadrul Centrului Cultural Cugir – Compartiment Biroul Financiar Contabil, Salarizare, Administrativ, Achiziţii Publice

Condiţii: studii universitare tip licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durară, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice; vechime în specialitatea studiilor minimum 15 ani; de preferință vechime în contabilitate minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 august 2018, ora 16:00

Concurs: 17 august 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115

 

Primăria Blaj

– inspector principal – Compartiment Agricol, Birou Agricol

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă ingineria resurselor vegetale, cu domeniul de licenţă, agronomie, sau horticultura, sau zootehnie, sau în ramura de ştiinţă ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercităm funcţiei publice – minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 august 2018

Concurs: 27 august 2018, ora 10:00: proba scrisă; 29 august 2018, ora 14:00: proba interviu.

Spitalul Orăşenesc „Dr. Alexandru Borza“Abrud

– director financiar contabil

Condiţii: nivelul studiilor superioare; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 2 ani.

Concurs: 27 august, ora 10.00 – proba scrisă, 28 august, ora 13.00 – susținerea proiectului, 29 august, ora 13.00 – interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului „Dr. Alexandru Borza”, Abrud, din Str. Republicii nr. 13, județul Alba telefon 0258.780.614.

Primăria Blandiana

– secretar al comunei

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 august 2018

Concurs: 5 septembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Financiar, Salarizare, Contabilitate;

– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Resurse Umane

Condiţii: consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Financiar, Salarizare, Contabilitate:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – Științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Resurse Umane:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în una dintre următoarele ramuri de știință:ramura de știință – Științe economice, Științe juridice, Științe administrative – specializarea Administrație publică, Sociologie – specializarea Resurse Umane; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 august 2018

Concurs: 27 august 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail social@aiud.ro.

Primăria Jidvei

– asistent medical comunitar debutant

Condiţii: studii medii postliceale de asistent medical; cunoştinţe de baza în utilizarea calculatorului; disponibilitate program flexibil şi deplasare în teren; fără vechime.

Concurs: 14 august 2018, ora 10:00: proba practică; 14 august 2018, ora 12:00: proba scrisă. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jidvei din Satul Jidvei, Județul Alba, str. Perilor nr. 15, telefon 0258/881.317.

Primăria Ciugud

– poliţist local, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Poliţie locală – 2 posturi.

Condiţii: absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile: drept/administraţie publică/poliţie locală; apţi din punct de vedere psihic;  permis de conducere categoria B.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 august 2018, ora 16.00

Concurs: 21 august 2018, ora 11.00: proba scrisă; 24 august 2018, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, str. Principală, nr.141, judeţul Alba, telefon 0258/841.205, e-mail primariaciugud@yahoo.com.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate