Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI vacante în primării, școli, spitale și alte instituții publice din județul Alba. Condiții pentru candidați


Publicat

birou

În perioada martie-aprilie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

– inspector de specialitate debutant

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență, în ramura de știință (RSI), științe juridice; vechime în specialitatea studiilor – nu este necesară.

șofer I

Condiții: studii generale; vechime în specialitate necesară – minimum 3 ani în fiecare categorie a permisului de conducere; permis de conducere categoriile: B, C și D.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 martie 2019, ora 15.00

Concurs: 3 aprilie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 9 aprilie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba, tel. 0258834315

Primăria Orașului Cugir

– muncitor calificat, treapta I (cu atribuții de conducător auto-tractorist) – Serviciul Public Comunitar Local de Utilități Publice

Condiții: studii – școală profesională/medii; posesor al permisului de conducere categoriile CE/TR; minimum 5 ani vechime în muncă din care minimum 6 luni vechime în meseria de conducător auto/tractorist; disponibilitate pentru program flexibil.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 martie 2019, ora 16:00

Concurs: 3 aprilie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Comunei Valea Lungă

– referent IA

Condiții: studii medii atestate prin diplomă de bacalaureat; vechime minimă în muncă – 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2019, ora 16.00

Concurs: 4 aprilie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 5 aprilie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la Comuna Valea Lungă, județul Alba, telefon 0258.888.102, interior 14.

Primăria Comunei Sâncel

– muncitor calificat 1A – administrarea domeniului public

Condiții: nivelul studiilor: studii medii și calificare în domeniul mecanic sau electric, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 5 ani în specialitatea studiilor.

Concurs: 3 aprilie 2019, ora 11:00: proba scrisă; 3 aprilie 2019, ora 15:00: proba practică; 4 aprilie 2019, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sâncel, str. Mihai Eminescu nr. 70, Judeţul Alba, telefon 0258/885.101, e-mail primariasancel@yahoo.com.

ALTE POSTURI

Primăria Municipiului Sebeș – Direcţia Tehnică, Compartiment Investiţii Publice

– consilier, clasa I, grad profesional superior

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: construcţii civile, industriale şi agricole, căi ferate, drumuri a poduri, amenajări şi construcţii hidrotehnice, inginerie civilă, instalaţii pentru construcții; îmbunătățiri funciare și dezvoltare rurală; construcții miniere; inginerie geodezică – măsurători terestre și cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani

– consilier, clasa I, grad profesional principal

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: construcţii civile, industriale şi agricole, căi ferate, drumuri a poduri, amenajări şi construcţii hidrotehnice, inginerie civilă, instalaţii pentru construcții; îmbunătățiri funciare și dezvoltare rurală; construcții miniere; inginerie geodezică – măsurători terestre și cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani

– consilier, clasa I, grad profesional asistent

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: construcţii civile, industriale şi agricole, căi ferate, drumuri a poduri, amenajări şi construcţii hidrotehnice, inginerie civilă, instalaţii pentru construcții; îmbunătățiri funciare și dezvoltare rurală; construcții miniere; inginerie geodezică – măsurători terestre și cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 martie 2019, ora 16:00

Concurs: 8 aprilie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 12 aprilie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Primăria Municipiului Sebeș – Serviciul Cheltuieli și Resurse Umane, Biroul Buget, Finanțe, Contabilitate, Salarizare

– inspector, clasa I, grad profesional superior

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 martie 2019, ora 16.00

Concurs: 4 aprilie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 8 aprilie 2019, ora 14.30: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr. 1, Județul Alba, telefon 0258.731.318, telefon 0258.731.318, e-mail secretariat@primariasebes.ro

Şcoala Gimnazială Nr. 2 Sebeş

– îngrijitor (2 posturi)

Condiții: nivelul studiilor – minimum 8 clase; vechime în muncă – 3 ani; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2019

Concurs: 1 aprilie 2019, ora 10.00 – proba scrisă; 2 aprilie 2019, ora 10.00 – proba practică; 3 aprilie 2019, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Şcolii Gimnaziale Nr. 2, din Sebeş, Piaţa Libertăţii nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/731.922.

Primăria Orașului Zlatna

– arhitect șef

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă cu studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului şi cursuri de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile art. 36 indice 1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 19 martie 2019

Concurs: 2 aprilie 2019, ora 10:00: proba scrisă, data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Orașului Zlatna

– inspector principal – Biroul Dezvoltare Investiții Unitate Implementare Proiecte și Achiziții Publice

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea: construcții civile, industriale și agricole; construcții și fortificații; amenajări și construcții hidrotehnice sau inginerie civilă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 18 martie 2019.

Concurs: 27 martie 2019, ora 11:00: proba scrisă, data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni

– manager

Condiţii: absolvent al unei instituții de învățământ superior medical, economico – financiar sau juridic; absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată potrivit legii; cel puţin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; sa nu fi fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; sa fie apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); sa nu aiba vârsta de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 20 martie, ora 15.00

Concurs: 22 martie, ora 12.00 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 3 aprilie, ora 9.00 – susţinerea proiectului de management şi răspunsuri la întrebările comisiei

– magazioner

Condiții: studii medii; minimum 20 de ani vechime în muncă; aviz psihologic; calificare profesională ca lucrător comercial; calificare profesională vânzător mărfuri alimentare/ vânzător mărfuri nealimentare; curs de instruire privind însușirea noțiunilor fundamentale de igienă; minimum 5 ani activitate comercială.

Termen limită de depunere a dosarelor: 29 martie 2019, ora 15:00

Concurs: 8 aprilie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 11 aprilie 2019, ora 10:00: proba practică sau interviul.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon: 0258/771.717 int. 49, sau la sediul Spitalului Orăşenesc Câmpeni

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat: În 27 septembrie, oamenii de stânga din județul Alba au o singură opțiune realistă: PRO România

Publicat

Aceste rânduri le sunt adresate tuturor celor care cred, cu adevărat, în valorile și principiile unei stângi politice moderne. Pe mulți dintre voi vă cunoaștem, cu unii am fost colegi și cu foarte mulți am rămas prieteni. Nu ne este ușor să vă vedem rămași captivi într-un PSD ancorat în trecut, nu e simplu să știm că sunteți tratați cu indiferență și că părerea voastră nu contează deloc.

Vouă vă spunem că e timpul să vă faceți curaj și să ne susțineți. Pentru că, la momentul actual, PRO România este SINGURA formațiune din județul Alba care reprezintă stânga. Iar duminică aveți șansa de a vă taxa propria conducere care îngropat social-democrația.

Oricare dintre voi își poate găsi, în partidul condus de Victor Ponta, platforma politică de exprimare, alături de o echipă construită pe criteriul performanței și nu în spatele unor uși închise cu cheia interesului personal. Ajunge și cred că și vouă v-a ajuns!

Mulți dintre voi au înțeles că PSD-ul este doar o „umbră” și cunoaștem felul în care ați fost și sunteți tratați în acest partid. Vă mai amintiți de „execuția” lui Gheorghe Damian? De hotărârile luate fără să fiți consultați?De faptul că în Alba Iulia și în restul județului ați fost complici tăcuți ai unor combinații politice? Că vi s-a refuzat până și dreptul la opoziție?

Mesajul nostru pentru voi e că PRO România e casă bună pentru oricine dorește să construiască și nu să divizeze. Pentru oricine care vrea să se implice activ, nu să fie ținut cu forța pe margine. Pentru oricine care dorește să ajute oamenii, nu să-i amăgească.

În 27 septembrie, stânga politică din Alba se va consolida în jurul unui singur partid. Iar acesta este PRO România. Încrederea pe care fiecare dintre voi ne-o va acorda, este semnul că vom face posibilă schimbarea.

Horațiu Florea, Emil-Dănuț Hălălai, Mircea Frențiu, Cătălin Cămărășan, Gheorghe Beleiu, Horațiu Clepan, Constantin Andreș, Andrei Sărmășan.

COMANDAT DE PRO ROMÂNIA FILIALA ALBA

PUBLICAT / EXECUTAT DE SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro

CUI MANDATAR FINANCIAR COORDONATOR 21200010

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Cursuri online, de azi, în şcolile în care sunt secţii de votare. Elevii se pot întoarce fizic în clase, începând de miercuri

Publicat

sectii votare alegeri

De astăzi, în toate școlile și grădinițele din Alba în care sunt secții de votare, activitatea didactică ce presupune prezenţa fizică a elevilor şi a cadrelor didactice se va face online.

Unităţile de învăţământ preuniversitar în care sunt organizate secţii de votare pentru desfăşurarea alegerilor locale vor avea activitatea suspendată începând de vineri, până marţi, 29 septembrie, inclusiv. Cursurile se vor desfăşoara doar online.

Activităţile didactice se vor relua începând cu data de 30 septembrie, cu respectarea tuturor condiţiilor de siguranţă şi igienă sanitară.

„Activitatea didactică ce presupune prezenţa fizică a elevilor şi a cadrelor didactice din unităţile de învăţământ preuniversitar în care sunt organizate secţii de votare se suspendă în perioada 25 – 29 septembrie. Aceasta se va desfăşura exclusiv în sistem online. Această decizie a fost aprobată de ministrul Educaţiei şi Cercetării, Monica Anisie, printr-un ordin (…), în urma Hotărârii Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 46/2020”, anunţa miercuri MEC.

Informarea CNSU

”Comitetul Național pentru Situații de Urgență a adoptat Hotărârea numărul 46 privind suspendarea activităților didactice în unitățile de învățământ preuniversitar în care sunt organizate secții de votare pentru alegerile locale din anul 2020.

Astfel, CNSU a decis ca activitatea didactică ce presupune prezența fizică a elevilor și a cadrelor didactice în cadrul unităților de învățământ preuniversitar în care sunt organizate secții de votare pentru desfășurarea alegerilor pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2020, stabilite conform Registrului secțiilor de votare administrat de Autoritatea Electorală Permanentă, să se suspende începând cu data de 25.09.2020 până la data de 29.09.2020 inclusiv”, se arată într-o informare a CNSU.

Activitățile didactice pentru aceste unități școlare vor fi desfășurate în sistem online.

În această perioadă, activităţile didactice în unităţile de învăţământ cu secţii de votare se realizează conform metodologiei privind desfăşurarea activităţilor didactice prin intermediul tehnologiei şi al Internetului, precum şi pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, aprobată prin OMEC 5.545/2020.

Procesul instructiv-educativ, faţă în faţă, va fi reluat pe 30 septembrie, conform scenariilor aprobate de către comitetele judeţe/ al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă, cu respectarea tuturor condiţiilor de siguranţă şi igienă sanitară.

„Această propunere a fost agreată în întâlnirea de lucru de luni, 21 septembrie, pe care ministrul Educaţiei şi Cercetării a avut-o cu reprezentanţi ai Asociaţiei Comunelor din România, ai Asociaţiei Oraşelor din România, ai Asociaţiei Municipiilor din România şi ai Uniunii Naţionale a Consiliilor Judeţene din România”, menţiona MEC.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Scară de evacuare exterioară, la Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia. Licitația pentru proiectare, lansată în SEAP

Publicat

Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia va avea în curând o scară de evacuare exterioară clădirii principale (corpul A), care va permite asigurarea condițiilor de evacuare a persoanelor aflate în clădire în condiții de siguranță conform normelor de securitate în caz de incendiu.

Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia a lansat joi, 24 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru servicii de proiectare și asistență tehnică pentru construirea unei scări exterioare de evacuare la clădirea spitalului. Valoarea totală estimată este de 34.500 de lei, fără TVA.

Prin realizarea proiectului se va asigura lungimea căilor de evacuare din clădire – conform normativelor de securitate la incendiu în vigoare – astfel încât evacuarea în caz de incendiu să se facă în siguranță.

Lucrări propuse:

– Construirea unei scări metalice de evacuare, exterioară, alipită corpului A de clădire cu regim de înălțime S+P+ 6E;

– Desfacerea trotuarelor existente pe zona afectată

– Lucrări de terasamente

– Fundații izolate sub stâlpi

– Execuție placa de beton armat

– Montare structură metalică

– Instalații electrice

– Refacere trotuare și alei afectate

 

Potrivit caietului de sarcini, scara de evacuare urmează a se ancora de clădirea existentă (corpul A), conform proiectului de specialitate ce urmează a se realiza, pe fundații izolate de tip „pahar”, și în conformitate cu expertiza tehnică întocmită, fără afectarea structurii de rezistență a clădirii existente. Materialele folosite vor fi cele agrementate de I.S.U. pentru astfel de căi de evacuare, de asemenea și dimensiunile scării. Pentru accesul din clădire, se vor demonta la fiecare nivel ferestrele existente și se vor demola parapeții acestora, pentru a obtine golurire ușilor de evacuare.

La fiecare nivel scara comunică cu holul central printr-o ușa rezistentă la foc cu dimensiunile 1,80 x 2,10 m. Usile au sensul de deschidere spre exterior. Evacuarea utilizatorilor după coborârea de pe scară se va face pe o alee pavată cu lățimea de 2 m care comunică cu rețeaua de alei existente și care asigură ieșirea din incinta spitalului în spațiul public.

Scara metalică exterioară va fi amplasată la fațada sudică a clădirii spitalului. Construcția va avea amprenta la sol de 30,9 mp și o suprafață desfășurată de 158.40 mp. Accesul până la cota 0.00 a clădirii se face pe un pachet de 7 trepte iar pentru fiecare din cele 5 nivele sunt două rampe de scară cu câte 11 trepte fiecare. Treptele vor avea înălțimea de 15 cm, lățimea de 33 cm și o lungime de 140 cm. Vor fi executate din grătare electrosudate tip SP, antiderapante, platbandă portantă 40 x 4, bare torsionate 5 mm, 330 x 1400 mm. Podestele au lungimea de 160 cm și lățimea de 318 cm; sunt realizate din grătare electrosudate tip SP, antiderapante, platbandă portantă 60 x 4 mm, bare torsionate 5 mm.

Pentru siguranța utilizatorilor vor fi prevăzute balustrade metalice cu înălțimea de 1 m.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Tablete pentru studenți, din fonduri europene. Care sunt condițiile pentru a le primi

Publicat

Premierul Ludovic Orban a anunțat, joi, că studenții beneficiari ai burselor sociale din universitățile care își încep cursurile online vor primi tablete, urmând ca sumele pentru achiziţionarea acestora să fie decontate din fonduri europene în limita a 50 de milioane de euro.

„Am luat decizia de a sprijini şi studenţii care sunt beneficiari ai burselor sociale pentru universităţile care vor începe online, să decontăm din fonduri europene în limita unei sume de 50 de milioane de euro tabletele care sunt achiziţionate”, a precizat Orban la începutul şedinţei de guvern, potrivit Agerpres.

Premierul a menţionat că în actele normative care urmează să fie adoptate de Executiv este inclusă şi prevederea privind acordarea mesei calde şi pentru pensionarii cu pensia mai mică decât cea socială.

El a mai spus că va fi crescut şi plafonul de decontare din fonduri europene pentru cheltuielile de sănătate generate de noul coronavirus.

Secretarul de stat în Ministerul Fondurilor Europene Carmen Moraru a precizat că pentru şedinţa de guvern este pregătită o ordonanţă de urgenţă care reuneşte mai multe modificări ale unor acte normative, fiind cuprinse şi aceste prevederi.

„Am inclus modificarea OUG 115. De asemenea, am inclus în modificarea Ordonanţei 44 – universităţile de stat vor fi beneficiare de fonduri pentru achiziţionarea de echipamente de protecţie şi unele dispozitive de tipul nebulizatoarelor în valoare de 10 milioane de euro. Faţă de cele 50 de milioane de euro pe care le aveam deja aprobate, pentru această categorie nouă de beneficiari am suplimentat cu încă 10 milioane de euro. (…) În aceeaşi ordonanţă de urgenţă de modificare a unor acte normative am pregătit şi Ordonanţa 43 şi propunem suplimentarea plafonului de decontare pentru aceste tipuri de echipamente la un 1.200.000.000 lei, din realocări din alte programe. (…) Precizez că în acest moment avem depuse proiecte de un miliard de euro, schiţe pe care le vedem în sistem şi tot din axa 9, din care decontăm echipamentele medicale, vom deconta şi echipamentele pentru şcoli, echipamentele de protecţie şi dispozitivele şi containerele sanitare”, a mai spus Moraru.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate