Actualitate
POSTURI vacante la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba. Condițiile pentru angajare și înscrieri
Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Alba organizează concurs, în luna martie, pentru ocuparea a şase posturi de consilieri, respectiv registrator şi referent, funcţii temporar vacante, pentru implementarea Programului naţional de cadastru şi carte funciară.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până în 11 martie, la sediul OCPI din Alba Iulia, strada Septimius Severus, nr. 59.
Condiţiile generale de participare la concurs a candidatului sunt (conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare):
– are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
– cunoaște limba română, scris și vorbit;
– are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– are capacitate deplină de exercițiu;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
– îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concurs:
– pentru două posturi de consilier cadastru debutant: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau cu diplomă – specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsurători terestre.
Concurs: 21 martie 2016, ora 10.00 – proba scrisă, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba lulia, str. Gabriel Bethlen, nr. 5; 25 martie 2016, ora 9.00 – proba interviu.
– pentru un post de registrator principal debutant: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau cu diplomă – specializarea drept
– pentru un post de referent treapta I: studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani şi 6 luni
Concurs: 21 martie 2016, ora 14.00 – proba scrisă, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba lulia, str. Gabriel Bethlen, nr. 5; 25 martie 2016, ora 13.00 – proba interviu, sediul OCPI, str. Septimius Severus nr. 59, etajul II, camera 211 – sala de consiliu.
– pentru un post consilier, grad II: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau cu diplomă – specializarea drept; vechime în specialitate – minimum 6 luni.
Concurs: 22 martie 2016, ora 14.00 – proba scrisă, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba lulia, str. Gabriel Bethlen, nr. 5; 28 martie 2016, ora 13.00 – proba interviu, str. Septimius Severus nr. 59, etajul II, camera 211 – sala de consiliu
– pentru un post consilier, grad IA: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau cu diplomă – specializarea informatică; vechime în specialitate – minimum 6 ani şi 6 luni
Concurs: 22 martie 2016, ora 10.00 – proba scrisă, la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba lulia, str. Gabriel Bethlen, nr. 5; 28 martie 2016, ora 10:00: proba interviu – str. Septimius Severus nr. 59, etajul II, camera 211 – sala de consiliu
Documente necesare pentru înscriere la concurs:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 211, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 133.
Vezi și POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Inspectori şi consilieri la primăriile Aiud şi Blaj, poliţişti locali la Zlatna, asistenţi medicali la Sebeş şi alte funcţii vacante. LISTA completă
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News