Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud anunță o nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi. Termen pentru înscriere, 20 aprilie

Publicat

primaria aiudO nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi este anunțată de Primăria Aiud. Aceasta vizează autorizaţia cu numărul de ordine 012. Termenul limită pentru înscriere este 20 aprilie.

În vederea respectării prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată, Primăria municipiului Aiud face următorul anunţ:

Conform HCL nr.161/26 august 2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 012.

Data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 20 aprilie 2016.

Solicitantul autorizaţiei taxi este PFA Baniță Adrian.

Pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare în conformitate cu art.11 din Legea 38/2003, modificată şi completată, solicitantul trebuie să depună următoarele documente, în copie:

– autorizaţia de transport emisă de primărie;

– certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;

– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală;

– buletin metrologic;

– dovada fiscalizării aparatului de taxat;

– asigurarea persoanelor şi bagajelor;

– dovada apartenenţei la o asociaţie profesională;

– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv.

Data anunţării rezultatului atribuirii este 28 aprilie 2016.

Data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi este 29 aprilie 2016.

Acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.

Criteriile de departajare vor fi:

– vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei;

– clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro;

– volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat;

– vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă;

– gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din faţă/pasagerii din spate;

– efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri;

– posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare;

– dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt: dispozitiv GPS de monitorizare; dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client; perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi; dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax